Sunday, September 7, 2014

UMNO TUARAN NAK I.S.A DIKEMBALIKAN ! MANTAP ...


selepas IGP
selepas rakyat
kini giliran umno bahagian tuaran mahu I.S.A dikembalikan..

mencegah lebih baik dari mengubat

KLIK SINI

5 comments:

Anonymous said...

Aku sokong 100%.....Yang takutkan ISA ni ialah puak2 pengacau dan yang suka buat fitnah dan hasutan. Rakyat biasa yang patuh pada undang2 dan perlembagaan negara tak ada hal pun.....

Anonymous said...

1000000% CORRECT!!! ISA PLEASE!!!
Tadi di Buletin Utama...najib berucap di Pekan...dia kata org Umno jgn syok sendiri....aku rasa perkataan tuu lebih tepat dan afdhal ditujukan utk dirinya sendiri....sbb byk tindakannya menghiris perasaan lebih2 org Melayu. Kembalikan ISA. Hanya puak samseng dan liberal saja yg dok menyalak agar hapus ISA....

Zamhari said...

UMNO.. Najib lah parasit sebenar.
Tindak tanduk Najib dah semakin tak normal sebagai pemimpin UMNO. Najib sudah merosakkan negara secara konmsisten tapi pada yang sama dia bijak berlakon 'meraikan' semua pihak lain.

Najib telah menyebabkan negara hilang banyak undang2 pencegahan dan membuka ruang luas kepada musuh2 dalam dan luar negara.

Tidak kita faham kenapa Najib menuruti kehendak2 musuh? Apakah undi yang diperolehi (jika) melalui cara mengubah sistem negara ke arah liberal ini dan merosakkan ini akan menjadikan Malaysia aman maju?

Najib semakin pelik dan merosakkan. Amerika tiba2 melawat, TPPA sudah mulai direstui Najib.

Apakah PM kita menuruti kehendak musuh disbbkan dia telah diugut atas kisah lampau? Apakah Najib telah di BLACK MAIL oleh pihak tertentu?

Malaysia semakin kucar kacir oleh KETUM dan NAJIB. Mangsanya ialah MELAYU. Melayu UMNO dan Melayu PAS.

DAP dan musuh2 Melayu kekal untung dlm apa jua situasi skrg.

Anonymous said...

ISA wajib di kembalikan di Malaysia sebab masyarakat masih belum matang dgn kerenah setiap bangsa.
"mencegah lebih baik dari mengubat".
"prevention is better than cure"

Anonymous said...

Ismail Sabri sudah respon. Beliau mengatakan bahawa SOSMA sudah mencukupi bagi menggantikan ISA. ada tak sesiapa yang telah meneliti kandungan SOSMA dan jika boleh berikan perbandingan dengan Akta Keselamatan Dalam Negeri (ISA) yang telah dimansuhkan. Bukan apa, isi kepada perbandingan ini boleh dimajukan dalam perhimpunan agung umno akan datang bagi membuka mata setiap perwakilan seterusnya mengejutkan pemimpin2 kerajaan yang mungkin sedang tidur lena kerana dendangan SOSMA.