Friday, November 7, 2014

CUBAAN ANWAR MINTAK MAAF PADA AYAHANDA TUN M ????

9 comments:

Anonymous said...

Apa hal Al Juburi nak minta maaf dengan Tun M..

Apa masalah dia dengan Tun M atau apa dosa dia pada Tun M??

Tun M sikit punya sayang dan kagum dengan al juburi suatu ketika dulu, sampai dia buat pekak dan buta dengan apa yg orang lain kata ttg al juburi, namun akhirnya Allah mengerakkan hati Tun M untuk melihat kebenaran sebagai satu kebenaran dan melihat akan kebatilan itu sebagai satu kebatilan !!! Lalu dia mengambil langkah yg condong kepada kebenaran walaupun puluhan ribu bangkit untuk menyatakan kemarahan dia atas tindakannya itu ... Tindakan Tun M rupanya punyai ribuan hikmah di sebaliknya.. Malysia terselamat !!

Al Juburit sepatutnya bertaubat, boleh pulak di kafir karpal itu yg menyuruh dan mencadangkan anu war al juburit untuk bertaubat .. selagi dia tidak melafazkan taubat di atas kejahatannya terhadap mangsa liwat dan zinanya, dan rakyat Malaysia yg ditipunya hidup2...aku tetap memohon semoga Allah melaknat dia di dunia dan di akhirat !!!!

Anonymous said...

Maybe dia nak mintak am pun dgn TUn M

Anonymous said...

Apa niat pengkhianat negara ini?Masjid punya luas.........kalau Tun menolak untuk bersalam pun,Al-Juburit tetap buat untung dan Tun lah orang yang jahat.

Anonymous said...

BUAT KOTOR TANGAN TUN M JE BERSALAM DGN PELIWAT NI

Anonymous said...

Akhirnya di hati kecil peliwat ini dia sedar yang sekeping gambar dia bersalam dengan Tun yang sedang senyum ketika bersalam dengannya akan membersihkan segalanya.

Anonymous said...

AMIN. . .

Unknown said...

Dia akan putar kenyataan dgn menyatakan TUN MAHATHIR yg memohon maaf. Tak percaya, kita tunggu statement akan keluar. Ini makanan Anwar sejak dari dulu lagi. Depan belakang sama saja. ANWAR MUSIBAT

nasirwise said...

Hati hati. Gambar bersalaman boleh di spin puak Anwar.

Anonymous said...

Aku Anugerah Tuhan...lepas meliwat dan semboq menyemboq boleh Solaat....