Tuesday, January 6, 2015

LAHABAU DAP..HAPUS STATUS BUMI ??

http://sejarahmelayu.blogspot.com/2015/01/ngo-dedah-dasar-parti-dap-mahu-hapus.html

4 comments:

Anonymous said...

Yg lagi lahabau ialah melayu yg sokong dap, yg jd ahli dap dan yg jadi wakil rakyat dap... Mcm yb raub, apa2 ntah yg ada dlm kepala hotak dia.

Anonymous said...

Dasar DAP nak hapuskan kedudukan Melayu dan Islam di tanah air kita. DAP mau jadi Malaysia macam Melayu di Singapura

Anonymous said...

Sokong... Kerana ada lahabau seperti inilah DAP jadi semakin kurang ajar. Bodoh tak dengar kata, pandai tetapi melingkop.

Anonymous said...

Kepada semua orang Melayu yang bencikan DAP Bintang 3 pengkhianat yang terang-terang, tanpa langsung ada sifat segan dengan niat busuk mereka untuk mengambil alih Tanah Melayu ini,maka saya dengan ini ingin mencadangkan supaya kita membentuk satu NGO atau entiti seperti mereka juga dengan dasar secara terang-terangan ingin mengharamkan parti DAP dan mengusir sesiapa sahaja yang menjadi perosak negara keluar dari tanah ini.Parti politik yang berniat sedemikian sepatutnya adalah tidak sah.Macam mana pemimpin Melayu berfikir?UMNO mengamalkan dasar politik bunuh diri.PAS dan PKR adalah kafir.Demokrasi dan politik ini amat merugikan Islam,bangsa Melayu dan negara.Selagi DAP dengan niatnya itu tidak diharamkan,selagi itulah kita juga sah dengan kesatuan baharu yang dasarnya adalah penghapusan DAP dengan kawan-kawan pengkhianat negaranya.