Saturday, September 4, 2010

FB HINA ALLAH : LAPORAN POLIS DIBUAT





UNTUK BESARKAN IMEJ, SILA KLIK GAMBAR FB DI ATAS.

PUTRAJAYA: Gerakan Pemuda Prihatin Putrajaya (Gempur) hari ini membuat laporan polis terhadap seorang wanita dikenali Katy Lim Li Lian yang didakwa menghina Allah melalui laman Facebook.

Presiden Gempur Mohd Hisamudin Yahya berkata, laporan itu, yang dibuat di Ibu pejabat Polis Daerah Putrajaya pada 10.30 pagi tadi, adalah satu langkah awal untuk mengingatkan semua kaum di negara ini agar sentiasa menjaga sensitiviti kaum lain.


"Gempur mendesak polis segera menjalankan siasatan dan mengambil tindakan undang-undang ke atas Katy Lim Li Lian terhadap perbuatannya yang telah menghina Allah, agama Islam dan seluruh masyarakat Islam," katanya.-Bernama

13 comments:

  1. agak2 apa tindakan selanjutnya????

    hahahah aku dah tau jawapannya "SAYA DAH BERI AMARAN"

    MENTERI KDN KOTE MAMPUS

    CISSS SETAKAT CIUM KERIS SAJA YG BERANI....PEGIDAHHHHH



    tokawe

    ReplyDelete
  2. sekarang die dah tukar ke http://www.facebook.com/IMYLLL merujuk kepada http://cakapmerah.blogspot.com/2010/09/umum-katy-lim-li-lian-please-blowjob-me.html

    ReplyDelete
  3. GAP, aku rasa amoi racist ni dah tukar nama, aku dpt trace FB dia...

    http://www.facebook.com/IMYLLL

    Ayuh.. Ramai-2 kita serang FB dia...

    ReplyDelete
  4. Tuan-tuan di pihak kerajaan Persekutuan dan Pihak berkuasa,

    Sempena hari baik dan bulan baik ini, apakata tuan-tuan mengambil tindakan-tindakan yang proaktif bagi menamatkan suasana tidak tenteram ini demi kesejahteraan rakyat Malaysia.

    Sepatutnya api perkauman yang sedang ditiupkan oleh semua pihak sama ada pembangkang mahupun kerajaan perlu dihapuskan segera.

    Penggunaan ISA amatlah diperlukan kini. Janganlah sampai negara terjerumus ke dalam konflik perkauman sepertimana yang berlaku di Bosnia-Herzegovina turut berlaku di Malaysia. Pada masa itu apa saja tindakan yang baru nak difikirkan sudah terlambat. Sekali berlaku pembunuhan akibat konflik perkauman, maka itulah penamat bagi kemakmuran Malaysia.

    Ayuh, bertindak segera, sesiapa saja sama ada pembangkang atau kerajaan, ahli politik atau bukan, mereka perlu diasingkan segera daripada terus mengapi-apikan isu ini.

    Jangan endahkan kritikan pelbagai pihak termasuk Majlis Peguam,Amnesty atau pembangkang dalam isu keselamatan negara. Sesungguhnya mereka juga sebenarnya takut dijadikan korban konflik perkauman. Salakan mereka itu tidak perlu dipedulikan kerana mereka ini akan lari ke luar negara bila konflik berlaku.

    Segeralah bertindak sebelum terlambat sementara orang Melayu boleh bersabar. Rasanya, tahap kesabaran kini sudah hampir sampai ke kemuncaknya.

    ReplyDelete
  5. Bila diorang hina bangsa aku , raja aku.. darah mendidih tapi masih boleh tahan lagi.

    Tapi..
    Bila dah hina agama dan tuhan aku, ni dah melampau. Melampau yang amat sangat. Nasib baik bulan posa, kalau tak aku tak tau nasib si celaka ni.

    Apa yang sudah jadi?

    Melayu baru sebut balik kat negara asal (tak tau betul ke tidak) dah marah sampai nak suruh pecatla, buat pasukan siasatan la..

    Teruk2 melayu pun, kita belum sampai hina agama diorang dan apa yang diorang sembah (masih lagi ada adab).

    Tapi diorang ni melebih2 pulak.

    GAP,

    Sebenarnya, ramai spesis yang macam ni, yang hina cara kita sembahyang pun ada- (siap buat kat gereja lagi), lepas tu cuba tengok YouTube, siap guna ID Allah Kong*t B*** (tak sanggup aku nak tulis penuh, sedih aku) macam2 diorang kata pasal agama kita.

    Mana pergi PAS? (jangan korang berani mengaku korang perjuangkan islam, kalau benda ni pun korang tak boleh buat apa2.)

    Kesian pulak polis. Dah la raya nak dekat. Banyak benda lain lagi yg diorang nak buat. Tapi masalahnya kalau tak terbendung tak tahu la. Jangan jadi 13 mei lagi sudah. Nak buat kerja antar anak skolah pun susah.

    Menteri2!!!

    Apa korang tunggu lagi. Keadaan makin parah. Adakah korang mahu Malaysia bermandi darah baru ada tindakan.

    Pada masa tu sudah terlambat.

    ReplyDelete
  6. GEMPUR ..AKU BANGGA DENGAN KAMU... begenang air mata ini.. masih ada lagi yang sudi mempertahankan bangsa yang daif ini.. (KEPADA PELEWAT BANGSA TANAHAIR YANG TERMASYUR BANDINGKANLAH 'KERJA' KAMU DENGAN KERJA SUCI KUDUSNYA GEMPUR, SEMOGA MALAIKAT MENAUNGI SAYAPNYA PADAMU)

    ReplyDelete
  7. PADAN MUKA ANAK BABI SEKOR NI!!SUMBAT DIA DLM PENJARA YG PENUH UMAT ISLAM LAIN.TENGOK APA KAN JADI!!

    ReplyDelete
  8. kalau orang kafir hina Islam memang kita orang Islam marah bengang dan mcm2 perasaan yg ada, tp kalau orang Islam sendiri tak ikut cara dan hukum Islam kenapa kita tak marah dan bengang mcm orang yang hina Islam,sedangkan org yg tidak menurut apa yg tersurat di AL QURAN itu mmg sah menghina AL QURAN....

    ReplyDelete
  9. Betul kata kita lu tu. N Ajis dan puak-puak PAS yang terang-terang keluarkan fatwa bertentangan dengan Al Quran masih ada lagi umat Islam yang angkat jadi wali. Patut kita sama-sama marah kat N Ajis. Betul tak?

    ReplyDelete
  10. ini adalah produk dari sekolah jenis kebangsaan ... lebih baik kerajaan sekarang hapuskan terus sekolah jenis kebngsaan dan kekalkan sekolah kebangsaan sahaja ...

    ReplyDelete
  11. GAP tgk ni http://www.facebook.com/profile.php?id=1322465953&v=wall&ref=search

    ReplyDelete
  12. ADEGEN YG KITA TAKNAK LIHAT!September 5, 2010 at 4:29 AM

    NIK AZIZ: SEBURUK2 DIA YG BELUM MENGENALI ISLE, BURUK LAGI PARTI ISLE UMNO 50 THN KENAL ISLE TP MENGHINE AGAMA ISLE!, HINA HUDUD!

    ReplyDelete
  13. Lah ni PAS dah hina Isle dan tolak hudud.

    agbr47: Kalau dulu aku tercari kelebihan Islam PAS hari aku dapati sudah tiada beza.

    ReplyDelete

KOMEN TERPAKSA DI MODERATE SEKETIKA.

APA PUN KOMEN POLITIK YANG BERBEZA PENDAPAT TETAP AKAN GAP PUBLISH SECEPAT MUNGKIN.

JGN HINA AGAMA,HINA SULTAN,PROVOKASI MEMBUNUH..KORANG BERTANGGUNGJAWAP TERHADAP KOMEN YANG DILAKUKAN.