Sunday, September 5, 2010

TV3 AKAN TARIK BALIK IKLAN RAYA ?!

mengikut maklumat terbaru, pihak pengurusan TV3 akan mengadakan sidang media bagi menjelaskan kontroversi iklan raya mereka. dikabarkan mereka akan menarik balik iklan raya itu keluar daripada siaran seterusnya..

jika benar maklumat yang aku terima ini, aku ucap tahniah kerana sedar kesilapan diri.farid ridzuan kena bertanggungjawap dan wajib jadi anak jantan mohon maaf kepada seluruh umat islam. pengarah iklan ini jugak wajib memohon maaf ! cuma aku nak tahu sangat , SIAPA PENGARAH IKLAN RAYA NI ? RAKYAT NAK TAHU JUGAK !

18 comments:

  1. betul tu,aku pun nak tau jugak,siapa punya idea laknat buat iklan ala kristian!adakah kafir atau pun melayu gay!

    ReplyDelete
  2. Tahniah GAP dan seluruh blogers yang menyedarkan TV 3. Hari ini pihak TV3 minta MAAF atas penyiaran iklan kontrovesi itu. Farid Ridhuan...tahniah bro.

    ReplyDelete
  3. baru lepas tengok tv3...diorang dah tarik balik iklan tu dan minta maaf...tahniah tv3 kerana mendengar aduan penonton..

    lain kali jangan buat kesilapan macam tu lagi...

    ReplyDelete
  4. em kene tau nih pengarah dia siapa nama,datang dari mana, keturunan mana....

    ReplyDelete
  5. TV3 telah tarik balik dan memohon maaf kepada semua umat Islam pada berita perdana hari ini.

    agbr47: Semua media dan kebanyakan ahli politik respond dengan penyampaian di blog. Hanya krismudin dan DSN sahaja yang buat tak tahu.

    ReplyDelete
  6. yo GAP, iklan dah ditarik balik n tv3 mintak maap dah.nice.

    ReplyDelete
  7. Dipercayai agenda SinkPork menyebarkan Kristian bertujuan untuk memecah orang melayu kpd 2 puak supaya bergaduh satu dgn lain..

    agenda syaitan ini pastinya disokong Dapigs yg sememangnya rakus bernafsu setan & memasang konco-2 atau barua2 yg lemah pemikiran dlm GLC & TV3 antaranya..

    Seperti strategi Firaun & Sunzu...musuh dipecah dengan isu musuh itu sendiri..lagakan..& pihak mata Satu (Dapigs) akan sentiasa mengapi2, membelkal senjata/idea2/modal sehingga musuh UMNO(-bahasa kiasan: yg sebenar Melayu) hapus...

    sejarah ditulis semula..Ini tanah air China..menurut kitab Taopekong..

    ingatla puak2 racist ni tiada agama..walu bernama Mat Saleh..tujuan mereka nak kaya & menjajah, menindas yg tidak sebangsa..

    sapa kerja dgn diorang taula..mcm Amah Muslim tiada kedengaran Dr. Lo Lo dari Pas kununnya bela Islam membela..pi mampus.

    ReplyDelete
  8. Di mana mana organisasi kini sudah terdapat anasir-anasir yang membimbangkan, TV3 tidak terkecuali byk juga Melayu Liberal kat situ. Setiap iklan pasti melalui proses tapisan inhouse kat TV3 soalannya siapa yg meluluskan, apakah mereka buta atau mungkin kah ada gerakan halus yg makin merosakkan..

    ReplyDelete
  9. Satu bukti bahawa yang pencinta agama Islam sebenarnya puak-puak UMNO ni. Walau macammana pun sekularnya melayu UMNO ni, jauh dalam sanubari diorang uagama ni jangan nak buat main.

    Iyerlah kan. Orang2 UMNO mana ada pakai serban atau ketayap. Mana ada tudung likup abis. Jadi pada zahirnya "kurang Islamik" laa kononnya. Tapi kalau peratikan betul2, juak2 PAS ni setakat retorika jer. Bila ada kuasa sikit jangan nak kata hudud, mak-diorang sekali silap2 diorang pegi jual.

    "Kami nak tambah pub dan disko 300%" kata DAP - wokeeeeyy kata PAS

    "Kami nak perkenalkan Rumah Urut kepada Shah Alam yang tak pernah ada rumah urut" ---baiiiiiiiiik kata PAS.

    "Kami tak mahu Hudud. Langkah mayat kami dulu". - Jangan risaaauuu, kata PAS.

    "Kami nak tambah kilang Carlsberg" kata DAP. Takebeeerrr! kata PAS.

    "Kami nakkan seseorang dari kami yang darah dagingya dibina dari babi dan arak dan tak pernah berhadas besar seumur hidup untuk sampaikan sedikit muzakarah dalam surau." -- No probleeem kata PAS.

    "Kami nak bina tok pekong terbesar Asia Tenggara dibelakang rumah Nik Aziz" --- Sila kaaaan kata PAS.

    "Kami nak kelirukan budak2 melayu dengan menyebut dalam kitab kami bahawa Allah itu beranak dan beristeri" --- Tak der Masaalaaaah, kata PAS.

    Silap2 diorang ni kata isu Santa Claus melayu ni pun semua mainan politik UMNO sajer. Dan tak mustahak.


    Haaaa pangkahlah PAS lagi. Pangkaaaaaaaaaaaaaaaah. Pangkah!


    Marking Bagpie

    ReplyDelete
  10. Benar , Tv3 telahpun memohon maaf atas kesilapan [kononnya] , dorang dah tarik balik Iklan mengarut tu ,

    Persoalanya ialah kenapa selama ini dorang buat tak tahu je ? tak perasan atau ada seseorang dalam Tv3 yang menjadi musang berbulu ayam ??

    Hanya setelah dikritik dan ditegur baru buat tindakan ? maknanya kalau tak ditegur , sampai sudah iklan mengarut tu ditayangkan ..

    Mesti ada seseorang 'setan' dlm Tv3 sana ..
    Kita menghargai permohonan maaf Tv3 itu , diharap tidak mengulangi lagi kesilapan itu dimasa akan datang , hati2 jangan terpedaya dengan permainan puak2 laknat yang sentiasa mencari peluang menghina dan memecahkan umat islam bangsa melayu ,

    ReplyDelete
  11. Farid Ridzuan kena cari sape banagang handalan yg bagi idea,dapatkan bajet & buat iklan bangang nih, komdian PECAT puok2 tuh sebelum pagi raya nih & berapa ratus ribu kos iklan tuh di surcharge atas gaji/epf puok2 tuh.

    Kalu Farid Ridzuan betul2 anak JANTAN,dia patut pecat diri dia sendiri kerana iklan bangang tuh keluar bawah jagaan dia.

    Takat mintak2 maap,NAMAWEE babi tuh pon mintak maap. Maap boleh, tapi hukuman pun kena jalan gak!

    ReplyDelete
  12. Salam Ramadan kpd semua yg MENYAMBUTNYA, kadang2 aku pernah terpikir dalam benak hati kecik aku ni adakah TANAH MELAYU ini benar2 MERDEKA????? Aku juga tertanya2 mengapa MUDAH sangat kita mencapainya (kemerdekaan)??? Apakah perjanjian2 yg telah dipersetujui oleh pemimpin2 kita yg terdahulu untuk diisytiharkan TANAH MELAYU sebagai negara yg MERDEKA??? Adakah pihak british laknatullah ini telah meletakkan syarat2 yg akan memastikan AGAMA ISLAM, TANAH MELAYU, & BANGSA MELAYU ini akan terus lenyap dari muka bumi ini seperti mana yg mereka lakukan di TANAH SUCI PALESTIN??? Adakah dgn kemasukan beramai pencacai2 penjajah sebelum merdeka dulu adalah gerakan halus lagi tersusun REJIM BRITISH LAKNATULLAH untuk menjadikan TANAH MELAYU ini sebagai negara ULTRA-SEKULAR??? Aku juga terfikir dgn kehadiran pencacai2 ini adalah sebenarnya utk menyesatkan KAUM MUSLIMIN di TANAH MELAYU. Siapa yg menjadi pengedar dadah??? siapa yg mengedar video lucah??? siapa tokey2 rumah2 urut??? siapa tycoon pusat2 hiburan??? Inilah cara halus BRITISH LAKNATULLAH untuk mengekalkan KITA berada terus dibawah TELUNJUK mereka dgn menjajah pemikiran, budaya & pegangan hidup untuk hanyut jauh dari KEREDAAN ALLAH. Sebenarnaya aku tak terkejut dgn kejadian IKLAN SESAT ini kerana YG PASTINYA bagi aku kita masih kagi DIJAJAH!!!

    ReplyDelete
  13. alhamdulillah...yang baik kita sokong yang tak menguntungkan islam/melayu kita tegur.

    yang pasti.....

    MENUMBANGKAN PAS PADA PRU KE 13 NANTI BERERTI KITA TELAH MENYELAMATKAN ISLAM !

    ReplyDelete
  14. Dedah jangan tak dedah siapa penerbit yang mempunyi agenda tersembuyi tersebut.Biar 1 malaysia tahu.Konsep 1 malaysia sampai begitu sekali terjemahannya.Tak nak jawapan standard iaitu -kesilapan Teknik.Mungkin budak darjah satu boleh percaya kalau jawapan seperti itu.

    ReplyDelete
  15. kpd anon 11.50

    DAP nak tambah rumah urut - PAS terutamanya nik ajis akan cakap tidak salah asalkan bukan islam yang pergi berurut. PR akan kuatkuasakan larangan supaya orang islam diminta menjauhi rumah-rumah urut yang dikhaskan untuk bukan islam!

    ReplyDelete
  16. Ya permintaan maaf saja tak cukup!Terang2 iklan tu nak menyesatkan ummah.Berani betul!

    KIta mesti desak tv3 dedahkan petualang liberal atau kafir harbi atau illuminist yg begitu berani mencabar kita dengan dakyah songsangnya terang2an.

    Dedahkan musang berbulu ayam yg menyorok dlm tv3.Mudah sangat tv3 nak cari atau tv3 memang bersubahat dengan petualang2 itu!

    ReplyDelete
  17. To marking bagpie.

    Gelak aku baca tentang "Bila ada kuasa sikit jangan nak kata hudud, mak-diorang sekali silap2 diorang pegi jual."

    Soalan....Kalau dia jual,ada orang nak beli ke?

    ReplyDelete

KOMEN TERPAKSA DI MODERATE SEKETIKA.

APA PUN KOMEN POLITIK YANG BERBEZA PENDAPAT TETAP AKAN GAP PUBLISH SECEPAT MUNGKIN.

JGN HINA AGAMA,HINA SULTAN,PROVOKASI MEMBUNUH..KORANG BERTANGGUNGJAWAP TERHADAP KOMEN YANG DILAKUKAN.