Monday, October 6, 2008

AL FATIHAH

allahyarham norazmi paling kanan sekali..arwah boleh digelar 'benteng ezam' bila berdepan dengan apa2 risiko yg melibatkan FIZIKAL selama 10tahun era reformasi. (GAMBAR IHSAN MEDAN INFO KITA)

sewaktu gap beraya di trengganu, gap mendapat khabaran pemergian ke rahmatullah seorang SAHABAT BAIK yang gap kenali sejak era reformasi lagi..sahabat gap yang bernama norazmi telah meninggal dunia pada pagi sabtu 4 oktober 2008 akibat sakit yang belum dapat gap pastikan.


walaupun kami dari segi ideologi politik sudah tidak lagi SEHALUAN namun dasar persahabatan tetap kami teruskan. arwah yang gap kenali seorang yang cukup mesra bersama rakan2 kelilingnya. banyak kenangan pahit manis yang gap pernah lalui bersama arwah norazmi.


semoga ALLAH SWT mencucuri rahmatNya ke atas roh allahyarham norazmi sahabat baik gap.


AL FATIHAH

7 comments:

Anonymous said...

Moga ramai akan insaf !

dari terus bersama bekas parti GAP dulu.

Lama tak mengadap laptop ni ..raya punya pasal.

skrg kita lawan lagi kawan kawan...

GAP KEMBALI said...

keris kasi keluar boleh tak bro ?

Anonymous said...

Al-Fatihah... takziah yek!

GAP KEMBALI said...

jari ketot..TERIMA KASIH

Anonymous said...

pkr dah makin melampau,sombong dan bongkak.apakah respons PAS dalam pembikinan patung sheikh anwar?Mana dia TGNA?Saya ingin menyarankan agar patung itu juga di arak terus ke kuil batu caves dan perarakan itu mestilah diirngi oleh TGNA,Husam Musa,Khalid Samad dan Dr Hatta Ramli.Penyokong hindraf jangan dilupakan.PAS sudah tersasar jauh dari perjuangan.Sanggup menyokong hindraf atas nama demokrasi.Apakah membina patung sheikh anwar itu diharuskan?

Tai said...

Presiden Pas kata, tak salah ceroboh majlis hari raya. Apa ni encik? Boleh dia kata tak salah? Tak pahamlah dia ni encik.

Kalau kena kat batang hidung dia, lagu mana no?

GAP KEMBALI said...

inilah permainan politik paling tongong pernah ada dalam sejarah umat islam !

anwar dan pas..sudah jadi kong kali kong