Sunday, January 18, 2009

LAPORAN SPRM TERHADAP MB PAKATAN RAKYAT ?

gap tidak ralat sama sekali melihatkan kekalahan umno di kuala trengganu. adat bertanding kalah menang sudah pasti. namun yang pasti ada beberapa ulasan yang gap kira cukup penting untuk kita kaji.

majoriti sokongan pengundi melayu di wakaf mempelam yang selama ini (5 penggal) menyokong wahid endut kini sudah beralih arah .melayu di sana sudah berani untuk tidak lagi memangkah pas .

pas menang bukan kerana undi melayu, tetapi menang kerana saluran 2,3,4 di dun bandar yang majoriti pengundinya cina telah memangkah pas.protes jelas pengundi melayu merupakan cerita baik yang boleh kita buat kajian. mungkinkah serangan KITA memperingatkan akan kesialan pakatan rakyat sudah berhasil ? kalau ditanya gap, maka jawapannya YA dan KITA kena bekerja dengan lebih keras lagi.

pengundi dun bandar yang majoritinya cina semakin berani menongkah arus. ceramah brother kit siang (saudara chin peng) yang bakal dinobatkan oleh anwar sebagai timbalan perdana menteri malaysia nanti sememang satu peluang yang ditunggu-tunggu oleh pengundi cina untuk menjadikannya realiti. dalam kempen ceramah brother kit siang ada cerita menarik. dalam senyap senyap brother kit siang sempat berkata di depan pengundi cina ' kita akan laga-lagakan melayu sampai kita (cina) pegang ini negara !' walaupun gap melayu tapi dia lupa aku boleh berbicara mandarin.

umno perlu dikritik. aku tidak boleh bercerita tentang semua maklumat namun hasil penyelidikan pihak gap (6 orang) kami berterabur di semua tempat untuk mengumpul maklumat kelemahan dan kekuatan. 2 orang kumpulan gap di surau,2 di masjid, 2 di hotel.

di surau dan masjid penuh maki dan nista tanpa ada rasa malu walaupun ketayap putih di kepala, di pasar payang orang pas berjubah memekik mekik bagai orang gila. mencarut perkataan BABI di depan sharizat. nampak jelas maki makian dan caci cacian merupakan surah surah sesat pas menyempitkan otak umat..

namun di satu pihak pemimpin bahagian dan pusat dari umno lebih banyak meluangkan masa di kopi haus. lebih memilukan apabila ada calon yang akan bertanding jawatan tertinggi umno bila berceramah di depan pengundi masih lagi mengungkap kata-kata purbakala ' tuan-tuan kita harus bersyukur, kita ada api, jalan raya dan court badminton' ! gap hantuk-hantuk kepala kat tiang letrik bila gap masih lagi dengar ceramah memualkan dizaman...dizaman..dizaman..ini !

APAPUN

kemenangan pas merupakan satu RAHMAT terbesar untuk kita ( bloger,BPN,pembaca). sudah kita ketahui akan kesialan pakatan rakyat mempermainkan ISLAM dan MELAYU merupakan satu cerita yang tidak boleh dinafikan lagi.

kisah husam lebih takut kit siang daripada ALLAH SWT tentang isu hudud, kisah babi mega di negeri pakatan rakyat, kisah ahli parlimen shah alam khalid samad memberikan kebenaran kepada gereja menggunakan ayat ALLAH, mb pas perak yang kini adalah anjing suruhan cucu bintang 3, dll merupakan permainan politik paling menjengkelkan yang harus kita hadapi...

adakah kerana pas menang di kuala trengganu TANDA dia benar ? tidak sama sekali . nabi saw pun pernah tewas di uhud dan zionis pun semakin hebat di gaza.

kita harus memahami akan perjuangan mulia ini. cukup mulia kerana kita menentang pakatan rakyat YANG BERTUNJANGKAN AKIDAH MUNAFIK semakin hebat dan galak menjual apa juga hak yang ada demi kemaruk kuasa. dulu para nabi rasul di uji dengan lebih hebat. ada yang digergaji ada yang dibakar. para sahabat ada yang dicemeti, putus tangan, putus kepala dan nabi saw pun berdarah kepalanya di taif namun itu semua tidak menjadi halangan kepada mereka ini untuk terus berjuang demi agama demi hak bangsa.apatah lagi kita pada waktu ini, berjuang menentang mereka, yang perlukan ada hanyalah kekuatan semangat juang sahaja.

ANWAR IBRAHIM DAN PAS BERKALI-KALI MENGGUNAKAN TAKTIK 'ENOUGH LIES WILL EVENTUALLY BECOME TRUTH' (pembohongan yang di ulang-ulang akan akhirnya diterima ).namun..

KITA TETAP AKAN BERJUANG HABIS-HABISAN MENENTANG PAKATAN MUNAFIK INI !SEPERTI KATA PANGLIMA TARIQ IBNU ZIYAD ' LETS FIGHT AND DIE WITH HONOUR' !

ALLAHUAKBAR ALLAHUAKBAR ALLAHUAKBAR !

(dengar cerita ada laporan BPR terhadap menteri besar pakatan munafik..minggu ni kot)

20 comments:

Anonymous said...

Salam bro,

Hampeh Kit Siang..cakap nak martabatkan bahasa melayu...laman web dia semua tulis 'english'..
Memang betul 'chin peng'..

kalau dia jadi PM tunggu mase je...
orang melayu semua kene merempat.
Cina berani sebab Anwar bagi janji itu ini.Semua Anwar kasi sebab nak dapat undi.

Bro teruskan membongkar. Dengar cerita daripada medan info kita. Pemimpin PAS dan UMNO ada meeting di Putrajaya.

sampai-sampaikan kalau tahu.

Apache said...

Alhamdulillah...kekalahan ini insyaallah akan dpat membuka mata pemimipin dan pengikut UMNO supaya terus menguat azam dan semangat untuk berjuang membela agama dan tidak boleh lari dari perjuangan asal... Memang benar UMNo kini ketandusan penceramah yang sibuk mengumpul fakta lapuk dan isu ketinggalan zaman...moga kita akan terus berjuang memastikan supaya Pakatan Munafik ini akan berjaya dipatahkan dan ISLAM akan tertegak dibumi Malaysia ini...Allahhu Akbar

taipingmali said...

Itu lah dia burung tekukur Pas. Hanya tahu apa yang diajar oleh tuan dia sahaja.

Dunia luar tak tahu. Kucing mengendap nak makan dia pun tak peduli , janji boleh berkukur.

Selamat kembali dari perjuangan GAP

Panglima Perang Cyber said...

betul ke ?

baguslah....

moga kita bersatu...


salam...

Generasi Pejuang Bangsa said...

steady la GAP ..maklumat yg baik yg anda kumpul di Terengganu ..sy rasa undi orang melayu yg mengundi BN PRU 12 itu masih lagi kekal dan bertambah juga di kubu kuat PAS wakaf mempelam ..

ini bermakna kita berjaya tarik balik sokongan orang Melayu dr PAS cuma kita kalah kepada undi Cina di Dun bandar .. ini lah yg bahayanya skrg undi cina yg membuatkan BN kalah di kawasan 50-50 utk kita menang ..

saplo182 said...

bagus ah kalo melayu dah mule sedor/.. aku neh mude lagik takot sangat merempat kat negare sendiri.. takut ah jadik cam singapore.. huhuh.. harap2 sangat melayu cepat sedar yg cine semakin nak pijak kite,, huhuh tkot ohhh....

QasehNuryz said...

Salam GAP,
Ya..itu yg ada dlm fikiran sy.Bukan pasal pengundi melayu sj..tp ini adalah bukti kemaraan kaum cina secara senyap dlm PRK kali ni.
Suara lebih 30k rakyat yg mengundi BN tidak boleh d ambil remeh.BN hanya kalah tp bukan 'di lanyak'.Masih punya masa utk mengembalikan kepercayaan rakyat pd BN.

AbgTuah said...

Salam...

Syabas GAP..Tuah amat kagum dengan usaha GAP...

Ayoh kita teruskan wahai semua sahabat..kita tentang habis-habisan kebatilan mereka ini.

Wassalam..

kerisTITANIUM said...

Sebenarnya, tiap kali BN kalah, aku makin bersemangat untuk berjuang.
Bagi aku, semua tu ada RahmatNya.
Apa saja yang diberi di dunia ini cuma 'dipinjamkan'Nya.

Teruskan usahamu GAP.

Junid Bin Gunsalam said...

hye....mari lah kita sama2 memartabatkan balik BN ke arah kemenangan..kitaini orang SABAH bah..jan bimbang, di Sabah BN masih kuat. tapi kuat2 pun bukan bererti kita berdiam diri juga...mari kita bersatu demi masa depan kita dlm BN..ini laman blog sy. mari kita saling bertukar pendapat dan idea dlm blog ini

http://n5tandek.blogspot.com

Lord Garam said...

Salam GAP,
Cayoklah GAP..cerita memang gempaq habis..kasi korek lagi kasi pecah, kasi temper itu Anwar Berahim...

Uik itu hari salah laa beb, gua punye selidik ada sikit miss..ahaha..tapi takper ader hikmah..

Anonymous said...

Tiada pun pemimpin yang memancing undi tanpa memaki hamun atau pun tanpa membanggakan apa yang mereka telah lakukan..

kekdg kita mahukan perubahan..bukan dgn yang sedia ada.. kekdg kita inginkan kebenaran dan bukannya luahan emosi

Anonymous said...

salam Gap.
Aku suka lagu ini

Anak kecil main api
Terbakar hatinya yang sepi
Air mata darah bercampur keringat
Bumi dipijak milik orang
Nenek moyang kaya raya
Tergadai seluruh harta benda
Akibat sengketa sesamalah kita
Cinta lenyap diarus zaman
Indahnya bumi kita ini
Warisan berkurun lamanya
Hasil mengalir ketangan yang lain
Peribumi merintih sendiri
Masa depan sungguh kelam
Kan lenyap peristiwa semalam
Tertutuplah hati terkunci mati
Maruah peribadi dah hilang
Kini kita cuma tinggal kuasa
Yang akan menentukan bangsa
Bersatulah hati bersama berbakti
Pulih kembali harga diri
Kita sudah tiada masa
Majulah dengan maha perkasa
Janganlah terlalai teruskan usaha
Melayukan gagah dinusantara

Anonymous said...

Orang Melayu harus faham orang Cina memang tidak menyokong orang Melayu, DAP telah berjaya merosakan imej UMNO di mata orang Cina. Kegawatan ekonomi sekarang jika berjaya di gunakan sebaiknya akan dapat meraih sokongan masyarakat Cina. Orang Cina memang takut kalah dan takut rugi terutamanya dalam bidang Ekonomi. Kegawatan Ekonomi ini kalau di gunakan sepenuhnya oleh pemimpin Melayu akan dapat menjatuhkan Kerajaan DAP di Pulau Pinang.

GAP KEMBALI said...

saudara saudari ku yg dikasihi.

perhatikan situasi ini.

dap menggunakan habis-habisan petualang2 islam/melayu dalam pas untuk mereka mencapai agenda merosakkan umat.

anwar ...macam biasa..

pas menggunakan kaedah gertak ala syiah. mereka akan menggunakan seluruh ayat2 quran untuk mewujudkan suasana fear dalam diri penyokong. kepelbagaian label2 jahat seperti munafik,neraka,zulmat dll sentiasa dibicarakan kepada penyokong untuk terus mengikat mereka.

tapi sayang dalam masa 46 jam mereka yang kaki saiko ini LEBIH TAKUT KIT SIANG DARIPADA TAKUT ALLAH. bagaimana suruhan2 agama terpaksa melalui dap merupakan satu penghinaan besar KEPADA KITA !

mereka ini dalam kategori apa sebenarnya ?

NOW apa fokus kita ? apa perlu kita lakukan untuk memperbetulkan balik kerosakan mereka ?

TIADA LAIN SERANGMEREKA HABIS-HABISAN !

Anonymous said...

aku rasa senario dalam PR lebih kurang mcm ni lah

http://www.impawards.com/2008/religulous_ver3_xlg.html

UMNO PARTI PENJARA said...

Anwar mcm ni ke :-)




















Jom Sertai ‘UMNO Baru’ Dengan ‘Faizal’ :-)
http://Forum1Malaysia.blogspot.com
Terengganu Tetap Kubu Kuat Barisan Nasional
http://pro-faizal.blogspot.com
Idea Bernas Vs Loya Buruk ;-)
http://TeamPemudaUMNO.blogspot.com

Laman Blog Baru >> http://Blog1Malaysia.blogspot.com

pisau said...

GAP
senario politik sekarang makin lama makin berubah..ramai melayu dah sedar betapa munafik nya anwar..

maklumat & fakta yg kredibiliti boleh di percayai dan serangan balas bertalu membuah kan hasil

rakan2 BPN harus lebih agresif..insyallah usaha rakan2 sekalian akan membuahkan hasil..

teruskan berjuang..

Anonymous said...

cina gunakan faedah pembangunan dengan bawa masuk banyak banyak bangsa cina tinggal di petempatan melayu yang dibangunkan..setiap kali ada kawasan pembangunan di situlah bermulanya bangsa cina meneroka tempat melayu..hasilnya apabila pilihanraya undi melayu dapat dipecah di kawasan tersebut.. contoh paling ketara ialah apa yang berlaku di penang..bagaiamana penang boleh dikuasai cina sekarang? sebab orang cina masuk kawasan melayu yang dibangunkan ramai ramai..rumah rumah mewah dibangunkan dan cina yang beli.kebanyakan melayu memang tak mampu nak beli rumah mewah..last last kawasan yang asalnya majority melayu, cina pun dah jadi sama banyak..bila election, sudah tentu bangsa ni akan sokong bangsa dia jugak.. itulah salah satu strategi orang cina nak pecah undi melayu..melayu semua..mai la pakat pakat masuk penang ramai ramai.. jangan kasi can dah kat bangsa tu untuk terokai kawasan petempatan melayu..sebab nanti bila election,,susah kita..undi akan dipecahkan..silap haribulan dap yang menang besar..

Anonymous said...

saya hairan kenapa gap tak pamerkan identiti sebenar. takut kene sama ker. kalau nak berjuang mesti berani