Wednesday, February 4, 2009

PERAK TUMBANG : PAS..SILA SALAHKAN ANWAR !

ayo cilaka lu anuwa..kasi latuh wa punya nigili....kanine lu aluwar..wa mau lali locker la ini macam... " malam ku ngigau ingatkan kau..yeehh...siangku angau..ingatkan kau..ye baby"

' ambo tok seh kawe denge mu nuar..nate mu '

apa lagi nak ditunggu, sudah terang lagi nyata. anwar ibrahim al munafikun punca segala-galanya. ONAR ONA ONAR itulah yang sedang berlaku di perak. sebuah kerajaan pimpinan SELEMBUZAR ( gabungan nama seladang+lembu+nizar) kini meniti saat-saat terakhir menjadi menteri besar.

ya memang selembuzar merupakan talibarut dap di perak, ya memang selembuzar menjual hak melayu di perak, ya memang benar selembuzar menggadai tanah pusaka bangsa kepada cucu cicit chin peng di perak.

dek kerana kebodohan selembuzar inilah anwar memasang perangkap tetapi akhirnya dia terperangkap dengan permainannya sendiri.

pada tahun 2004 kerajaan negeri pas pimpinan nik ajis HANYA MEMPUNYAI 1 SEAT MAJORITI sahaja di kelantan, TETAPI UMNO TIDAK PERNAH TERDETIK PUN UNTUK BERBICARA SOAL 'LOMPAT'.. biarkan keadaan itu berjalan dengan lancar kerana umno tidak mahu meliwat sistem demokrasi.

TETAPI anwar ibrahim tidak mempunyai statemenship seperti yang digemburkan. di kala diatas pentas dunia dan rostrum ceramah taman melewar, anwar melaungkan kerajaan ini un-demokratik,kuku besi,jahat,syaitan dan pelbagai tohmahan keji tetapi apa yang di ucapkan itulah rupa-rupanya sifat dia sendiri.

16 september anwar menggoncang dunia dengan teori fantasi, sayang itu sekadar retorik mengaburi masalah sendiri. dan di perak anwar membuat onar sekali lagi. KALI INI TIDAK MENJADI MALAH HILANG SATU NEGERI !

pas pis pus, parti yang tiada keruan. pas tidak pernah konsisten dalam perjuangan, agama dijadikan mainan menakutkan pengikut fanatikan. kini menjadi mangsa mainan kepala erdogan.

nasihat gap pada pas,,,BUBARKAN SAHAJA TALI PERTUNANGAN !

25 comments:

amieiezam said...

alhamdulillah...

awani...
BN akan umum tubuh kerajaan baru perak!

mohd azrie ishak said...

baru betul rock
solid bottom

alamak..
abahku ke perak pulak..
jadi driver lagi..

xpa..
janji menang

amieiezam said...

tahniah GAP.
tahniah BPN.
tahniah UMNO.
tahniah BN.
tahniah DS Najib Tun Abd Razak

add said...

Alhamdulillah, ramai -ramai pakat sujud syukur dan esok jual kereta camry

MyIdea said...

Salam

Yang salah:

1. Anwar
2. Nizar
3. PKR
4. DAP

Wassalam

Doyok said...

alhamdulillah pakatan rakyat tumbang juga akhirnya
tumpang gembira walaupon bukan kat negeri sendiri

Panglima Perang Cyber said...

bubarkan saja dan biar talak 3 agar jangan lagi PAS terpedaya.

atau PAS akan jadi hamPAS....

Lord Garam said...

salam Bro..

uik GAP aku tadi naik motor 150 aku speed nak tengok press confrence...bini aku peluk kuat giler..last2 aku mis nak tgok sejarah baru tahun nie..

hampeh tul..takpo berito jam 8 aku terpacak depan tv.

al-juburi mu ingat mu tero..nate mu nuar..

hua..hua..hua..amik ko selembuzar lepas nie naik kereta lembu lerr jawabnyer..hua..hua..hua..seronok tak terkater nie..

QasehNuryz said...

Tahniah GAP.Tahniah BPN,Tahniah BN..atas perjuangan anda semua.

Syukur kita dapat semula negeri yg di rampas!

Anonymous said...

Sumpah saiful dah memakan diri Anuar. Inilah hadiah untuk Anuar sempena Perbicaran liwatnya di sambung semula. Semoga kebenaran terzahir.

GAP KEMBALI said...

ALLAHUAKBAR ALLAHUAKBAR ALLAHUAKBAR !

ALHAMDULILLAH bersyukur kita kehadrat ALLAH SWT..

sekelumit rasa hati yang ingin membela AGAMA ALLAH akhirnya dibalas !!

jangan takabur..sujud syukur..teruskan perjuangan !

antipakatanrakyat said...

Alhamdulillah..... bersyukur.. akhirnya parti kesayangan kita UMNO / BN berjaya kuasai semula negeri perak yang kita sayangi ini..

Harapan aku agar selepas ini adun-adun melayu umno dapat merampas kembali tanah yang diberikan PR kepada kampung baru,cina serta rakyat, agar mereka tahu hanya UMNO dan BN sahaja yang boleh memerintah Perak dan Malaysia..

Pemimpin UMNO yang ada.. lakukan yang terbaik untuk seluruh rakyat Perak ahli UMNO kita, agar mereka agar mereka dapat melupakan kebaikan kepimpinan nizar sebelum ini.

Kepada bakal-bakal exco dari umno kita harus pertahankan Perak dengan apa cara sekalipun agar iyanya tidak kembali mendapat sokongan rakyat pada pakatan rakyat yang dimonopoli bangsa cina dari dap.

Ingatlah ini bumi kita, ini negeri kita, jangan izinkan hak istemewa orang melayu terlepas begitu sahaja seperti yang di bawa oleh pkr bersama sekutunya

HIDUP UMNO... TAKAN MELAYU HILANG DI DUNIA

Anonymous said...

Tolong kabor ke Si Anu, udah2 ler tu.
Malam ni suroh dia tido awe. Esok pagi kena pegi court.

Anonymous said...

gap !tolong tanya depa kat perak ...keta camry second hand harga berapa ...aku nak beli....waka .....ka...ka.bertambah gila babi le si anwar brahim.

pisau said...

hari ni mmg bersejarah ..

polemik lompat parti mkn tuan.. apada punya yaqpur..depa buat bleh..BN buat tak bleh..

nate nuar fitnah mu ..ke bangsatan mu tuhan bayar cash..
kesian tak sempat nak celebrate setahun perintah..selembuzar kena bagi camry kat MB baru..bau kedai pun tak ilang lagi

Anonymous said...

puak puak pkr sudahlah jangan percaya pada nuar kelentong ni lagi, baliklah kepangkal jalan. pada puak puak pas larilah pada nuar rakus ni, jadilah mcm pas dulu. inilah akibatnya nizar yang bodoh lagi diperbodohkan, dah lah bodoh sombong pulak, apalah bangang sangat ikut telunjuk dap keparat, nik aziz jangan lupa , anda pernah mengatakan dap anak kominis tapi sekarang anda kawan pulak. konkkalikong

Syammil said...

sampai bila nk jadi cmni kalau asyik nk lompat..

Anonymous said...

x sempat panas la bontot si nizar tu, pas nih leh le toyolta camry tu ditukarkn kepada Proton MPV , x rugi pn klu di jual kete toyolta tu.. budjet2 MPV pn paling koman x sampai 100k.

-zamzam-

Anonymous said...

x sempat panas la bontot si nizar tu, pas nih leh le toyolta camry tu ditukarkn kepada Proton MPV , x rugi pn klu di jual kete toyolta tu.. budjet2 MPV pn paling koman x sampai 100k.

-zamzam-

Anonymous said...

Mula-mula ikut cakap Encik Add. Sujud syukur. Itu yang utama, tanda kita masih lagi hambaNya.

Yang kedua, macam kata antipakatanrakyat cakap. Semua tu betul. Yang best, perenggan ke4 dan ke5. Ayat memang power.

Yang ketiga, buat Bang Nuar, ikut cakap Encik Anon tadi, malam ni tidoq awai, esok nak pi mahkamah pulak. Kadang-kadang heran juga, bila nak pi mahkamah, ada saja cerita sensasi.

Kak Chah nak tergelak tu.....

Pemuda UMNO Permatang Pauh said...

Kita doakan agar BN dapat memerintah dengan baik dan menjadi tempat mula bangkitnya kembali UMNO yang gagah dan bermaruah.

Hidup UMNO!

www.permatangpauh2u.com

Anonymous said...

Haaa nak sangat main lompat2 kan.
Suke sangat nak suruh org lompat sana sini kan.
Dari tahun lepas dok sebok2 suh org lompat kan.
Skang nie org dah lompat.. sudah lah. ape lagi tak puas hati?

Terkene ngan GAME sendiri, lepas tuh mau buat perhimpunan resakser pulak.

Saudara DSAI, sudah2 la tuh berpolitik, March election sudah habis, sudah tamat waktu berpolitik, skang ni waktu kerja, waktu untuk pembangunan insan dan negara.
Rakyat Mau cari makan, suap anak bini, kumpul duit utk masa depan keluarga.

Kalau asyik2 nak berpolitik, skit2 nak pilihanrraya, skit2 nak bagi mandat. Mandat dibagi pun tatau jaga.

DSAI salu berkata dalam ceramah2nya, insyallah with gods willing semuanya akan berjaya. Dan Alhamdulillah dengan keizinan ilahi semua ini telah berlaku. Segala petanda2 ini saya pandang positif kerana permainan kotor Anwar sendiri terkene batang hidungya sendri.

Memang sesuai dengan pepatah melayu

YANG DIKEJAR TAK DAPAT, YG DIKENDONG BERCICIRAN

p/s: oi sudah2 la politik tuh, bila mau buat kerja? Kami Rakyat Mau Cari Makan Utk diri keluar masyarakat dan masa depan.

dengan ucapan main la lompat2 lagi.

dhomirhahs said...

nampaknya doa orang-orang Pakatan Rakyat untuk tukar kerajaan telah termakbul , tahniah ..

Tahniah M.B ( bekas ) Nizar

Tahniah Penyokong P.R

Anonymous said...

just for all of us to see throught heran gak sebab isu tanah bagi kat cina perak yg kiter dok ungkit, tapi selama nie yg kiter dapat nmpak, kat penang, kat kedah, kat johor kat selangor, 50 tahun org melayu "islam" kiter memerintah, byk tanah2 cina tergadai, tambah2x penang, kalau kita p ronda2 kat cnie,banyak peniaga2 melayu berniaga kat sini, thanks for pemimpin semua tanah2 kat pulau nie pon melayu kita punya,suatu masa dulu la, takpe kaum kiter semua baik hati, kita gadaikan jer tanah, jual kesian cina datang cnie menumpang, ada yg siap tipu orang2 kampung kat penang semata2 nak bagi cina rumah,melayu kita jugak tu, syukur kita semua merayakan kemenangan kita pada hari ini, tak cukup dengan itu, kita bukak plak tempat2 pembangunan macam iskandar, amik tanah2 kita semua, jual kat org asing, janji kiter dapat duit kita boleh enjoy, sok anak cicit kita pandai2 la carik sendirik, kita tolak pemimpin islam n gantikan pemimpin2 sekular, erm tak tahulah kan, yg pasti org yg buat sumpah ka, yg sokong sumpah laknat ka, bini dia tudung pon tak pakai, kat tuhan pon tak takut,takat sumpah tu aku rasa no hal la kot, sabda nabi pada akhir zaman nie, umat islam hanyalah seperti daging mentah, yg dikelilingi oleh serigala2 lapar, betul ke?tgk tv tgk berita, tgk kadang2 sedey gaks tgk, ada gak orang yg kena tipu nga n berita2 camtu, tapi takpalah Allah swt maha kuasa, rayakanlah kemenangan di dunia, kemenangan kita jatuhkan kerajaan islam

Anonymous said...

ni artikel gila yg aku baca