Tuesday, June 30, 2009

8 JULAI :GAP CABAR HJ HADI DEDAHKAN MAKLUMAT YANG DIBISIKKAN KUAN YEW !

perhatikan wajah hj hadi, macam orang yang KENA PAKSA !
pada 6 hb jun kita menerima tetamu. menteri mentor singapura datang ke malaysia untuk mengadakan lawatan mengejut selama 8 hari.

sepanjang aturcara berlangsung yang dimulai dengan kunjungan hormat ke atas pm dan menteri serta beberapa sultan, kuan yew juga berkesempatan mencuri peluang berjumpa dengan beberapa pimpinan parti pembangkang dari pas dan dap.

sepanjang 8 hari kuan yew berkelana di sini, ada kabaran maklumat yang gap terima dan ceritanya cukup mengejutkan. ia tidak menyentuh tentang isu penghantaran pasir skala besar-besaran oleh nizar namrud kepada singapura sewaktu 3 bulan terakhir pemerintahan beliau, sebaliknya ia melibatkan kisah gempar anwar attaturk.

masihkan anda ingat tentang peristiwa sewaktu pilihanraya kecil bukit selambau di mana terdapat gambar kandid antara saifudin nasution bersama seorang pegawai kanan singapura di kelab cinta sayang di kedah ?

apa kah agaknya istimewa bual bicara yang mereka lakukan sehingga saifudin sanggup meninggalkan secara tergesa-gesa bilik gerakan parti keldaian semasa kempen pilihanraya kecil bukit selambau sedang berlangsung ?

masih ingatkah lagi cerita keengganan lee kuan yew bertemu muka dengan anwar attaturk dalam lawatannya baru-baru ini ?

bagaimana pula tentang pendedahan eksklusif bloger x-pkr dalam artikelnya yang menyebut sivarasa rasiah selaku peguam anwar sanggup bertegang urat dengan pimpinan dap supaya pertemuan anwar/kuan yew dapat dilaksanakan ?

adakah saifudin nasution cuba memujuk pegawai khas kerajaan singapura untuk mengatur/mengadakan pertemuan kuan yew dengan anwar attaturk ?

persoalan yang perlu kita utamakan di sini adalah mengapa 2 pimpinan parti keldaian saifudin dan sivarasa beria-ia benar mahu mengatur pertemuan anwar kuan yew ?


apakah yang dibisikkan oleh kuan yew kepada hj hadi mengenai cerita anwar attaturk sewaktu dia menjadi timbalan perdana menteri ? george yeoh adalah individu ke 2 selepas kuan yew yang mengetahui maklumat rahasia anwar ?

sekarang segala persoalan dan carian jawapannya gap tujukan khas kepada presiden pas, tuan guru haji hadi awang .

gap mencabar haji hadi untuk mengistiharkan maklumat sulit yang diterima dari singapore dan gap mencabar haji hadi supaya menjadi ulamak yang berkata benar !

HAJI HADI, BLOG GERAKAN ANTI PKR aka GAP CABAR KAMU KALAU KAMU BENAR-BENAR SEORANG ISLAM, SILA ISTIHARKAN KEPADA UMUM MAKLUMAT BESAR YANG KAMU DENGAR SENDIRI DARI MULUT LEE KUAN YEW BAHAWA RISIKAN SINGAPURA SEMEMANGNYA MENGETAHUI KEGIATAN TIDAK BERMORAL ANWAR ATTATURK DALAM KEGIATAN LIWAT !

HAJI HADI BIN AWANG, KAMU SUDAH MENDENGAR SENDIRI DARI MULUT LEE KUAN YEW BAHAWA PIHAK RISIKAN SINGAPURA PUNYAI PITA RAKAMAN KEGIATAN TIDAK BERMORAL ANWAR ATTATURK DI SINGAPURA SEMASA DIA MENJADI TPM !

HAJI HADI BIN AWANG, JANGAN KAMU RAHSIA DAN SOROKKAN CERITA INI DARI PENGETAHUAN RAKYAT, KAMU SEORANG IMAM DAN SEORANG PRESIDEN PAS. KAMU HARUS MELETAKKAN AL QURAN DAN HADIS SEBAGAI LANDASAN PERJUANGAN DAN BUKANNYA UNTUK TERUS BERSEKONGKOL DENGAN PEROSAK BANGSA ANWAR ATTATURK ! HJ HADI...GAP CABAR KAMU UNTUK DEDAHKAN MAKLUMAT BESAR YANG KAMU TERIMA DARIPADA KUAN YEW !

18 comments:

PARPUKARI said...

Wah bro, haji hadi kalau sudah tahu akan perkara ini makanya beliau seharusnya mendedahkan rahsia ini. Jgn kira aib wahai haji hadi! Lebih mengaibkan sekiranya seorang peliwat menjadi ketua pembangkang yang takde nilai moralnya!

kulatlapok said...

KO NAK TAHU APA YG DIBISIKAN TU, KUAN YEW KATA, DIA NAK SUNAT NAK IKUT MACAM HJ HADI...HA HA HA HA HA ITUPUN KO NAK TAHU, KALAU ORANG BISIK DIA KATA DIA TERKENTUT, ITU PUN KO NAK TAHU,, HE HE HE HE HE

wow said...

wow.. hj adi akn jd ppular pas ni

ada pihak lain said...

apa cite nuaq skrg..xjadi naik belon ka.. kalu ada site yg update every minit mesti ppular nye..thn berapa dia p singa dulu...

Sulhairil Hafiz Hj. Sulaiman said...

Salam

Harap Hj Hadi dapat memberitahu perkara yang sebenar demi kebaikan agama, bangsa & negara

None said...

PAS akan lebih kredibel di kalangan orang Melayu Islam sekiranya Haji Hadi jujur mendedahkan kebenaran yang beliau tahu. Bayangkan kalau orang seperti Anu War jadi PM, gay dan homoseksual akan berpesta...

Nabau said...

Pergi mampos dengan UMNgok. Dulu siap kempen Hj Hadi tapi sekarang dah perlekeh pulak. Itulah sikap UMNgok yang payah nak kikis. Hampeh!...

marty friedman said...

hah, ape lagi bagitahu la, tapi sebelum bagitahu pada semua orang ape rahsiahnye tu, kta pekena kari kepala ikan dulu. kehekehkehekeh

amarmilan.blogspot.com

Anonymous said...

PERGHHH RAHSIA BESAR NI BRO!!..HJ HADI KENA SAMBUT CABARAN LU BRO!..KLU TAK SI PARPU KLON TU BERAK DARAH 7 HARI 7 MLM PSL KENA SUMPAH DAULAT PAK AJIS KEHKEHKEHKEH!!..YEHAAAAA!!..ALOO PARPU KLON!..JGN MARAA HAAAA HUHUHU

Singh Is Kinng said...

Salam GAP,

Fitnah mereka makin menjadi-jadi. Mereka membuat tuduhan tidak yang tidak berasas kepada calon Manek Urai, tapi saya sudah jawab.

Jika tidak keberatan, mintak tolong linkkan.

http://mu-speaks.blogspot.com/

Thanks in advance and Wassalam.

YB_ajak said...

GAP,

kalaulah Haji Hadi seorang pemimpin yang alim, warak..sudah pasti beliau akan dedahkan perkara yang sebenar...tapi nie asyik berdiam diri macam mana nie Tuan Haji Hadi Awang....buktikan yang anda nie seorang pemimpin yang ISLAM yang sebenar...

Kepada Parpu Klon,
Kau nie memang muka tak malu....memang dah sah macam ketua hang yang nak mampus...kau tu kalau nak menyamar pun biarlah berpada-pada...masuk blog orang bagi salam...kalau kau anak jantan...yang kuar dari mak kau....pakailah nama sendiri...

YB Ajak

GAP KEMBALI said...

piggy
sudah link bro..8 julai ada turun ka..

yb ajak
aku tunggu gak ni

Singh Is Kinng said...

Salam GAP,

Atas nama agama, bangsa dan kebenaran, jangan berundur walaupun selangkah ke belakang.

Thanks a lot for the link and Wassalam.

karipoley said...

parpu kari,bukan melayu,tapi mamak hahahahahah.umno untuk melayu bukan mamak hahahaha.hidup melayu.BLOG GAP blog merapu dan merosakkan jiwa.mungkin webmasternya baru keluar tanjung rambutan.

Anonymous said...

Kalau betullah apa yang dibisikkan oleh LKY kepada Tuan Hj Hadi Awang, maka saya mengajak Tuan Haji Hadi supaya disambung semula muzakarah dengan UMNO yang seagama dan sebangsa.

Jangan putuskan silaturrahim sesama Islam. Hidup di dunia bukan lama.

Kalau dengan DAP yang saha dan nyata menentang Islam boleh duduk semeja mengapa pula dengan orang UMNO yang seagama dan sebangsa tak boleh berbincang dan bermuzakarah.

Fikir-fikirkanlah.

Anonymous said...

Saya keliru yang mana satu Parpu Kari yang original?

Kenapa perlu ada klon?

Anonymous said...

aku rasa haji hadi tak seteru perjuangan nik aziz, kat pernah video kalau dia perli kat anwar tu.. angan-angan mat jenin, nak jadi perdana menteri..

dulu juga pernah dengar nak buat kerajaan perpaduan tak jadi..

Anonymous said...

Hadi takut pak Sheikh liwat buntut dia.. masih dara jubur hadi tu.. kentut pun slow aja bunyinya mana tidak si nuar geram...