Monday, July 27, 2009

GAP SUDAH KEMBALI

salam sahabat seperjuanganku semua. aku sudah kembali ke tanahair semalam. beberapa hari di luar negara aku mengoptimakan secukupnya ruang yang ada untuk menceritakan secara jujur mengenai anwar attaturk terhadap kumpulan yang aku temui.

2 buah masjid iaitu di central mosque di kota london dan central mosque di bandar northampton antara lokasi bicara wara. membuka agenda diskusi menyatakan syukran terhadap perkembangan cukup pesat dakwah islam di sana diatur sebagai pemula bicara. ruang masa yang luas aku pergunakan secukupnya. terimakasih kepada sahabat sekolah lama yang menjadi orang tengah pertemuan di sana.

mula bicara bermula. kebanyakan yang hadir adalah penduduk tempatan dan migran afrikan dan asia. tanpa berlengah aku meminta agar saudara baru jangan mudah percaya kepada anwar attaturk, dia lidah buaya manusia brengset jiwa. bicara demokrasi,shakespeare,ibnu qaldun bukan signal anwar attaturk implementasi apa yang dikatanya.

setelah 30 minit terjahan bermula, kelihatan agak kaget seluruh audience nya. mana mungkin bapak anwar bisa menjadi begitu , tanya seorang peserta ? aku membalas ini semua gara-gara kemarukan kuasa, bisa digadai seluruh islam dan bangsa demi merealisasikan impian jenin 16 september.

beberapa pelajar melayu juga turut serta. aku sekadar meminta mereka menggunakan pertimbangan iman dan akal yang waras, partai yang namanya islam TIADA semestinya mampu mengimplementasikan janji menjadi satu realiti.

hudud politikal partai pas menjadi contoh pujangga, bila disergah anak benggali mereka gigil bagai nak gila, ini dinamakan 'teori lacuran politik'.. gelak dan senyum di wajah mereka bila aku berseloka...apa bisa pak anwar sahaja yang mampu menghiburkan audience nya ?!..

yang lain nanti kita bicara, ada wakil adun pakatan sudah menghidu SUARA-SUARA KERAS BLOGER ANTAI ANWAR... sebagai token agar 'bosnya' tiada dibelasah oleh kita, dia memberikan 'beberapa keping' penyelewengan adun sahabat seperjuangannya juga ! haha..

sementalahan pemergian pulangku, sempat aku memberikan senarai blog yang WAJIB dibaca oleh pelajar-pelajar di sana. ini pesanan dari sahabat kita.

PROVEN - CANDIDATE FOR MALAYSIA GUINESS BOOKS OF RECORD : THE GREATEST HIPOCRACY OF SO CALLED PAKATAN RAKYAT (PAKATAN KERAJAAN REPUBLIK).

THEN- they ridicule and curse the sultan of perak for not dissolving the DUN when they lose the majority thus the right to goven perak and called the very sovereign royal monarchy institution as bias,unfair and medievel.

NOW-when one of their kind met with a sudden death they come running DEMANDING for a royal inquiry. these are done without any apology,shame or humility. such ingrates and infidels should not be allowed to govern this country.UPHOLDING THE ROYAL MONARCHY. 1 MALAYA 1 MELAYU 1 AGONG 4EVER N EVER. DAULAT TUANKU DAULAT TUANKU DAULAT TUANKU !

from tun sri lanang cicit sang nila utama.

13 comments:

kelambuharimau said...

aku suka arr cite ko pasal anuar..entahlah sampai arini pun aku masih benci die

YB_ajak said...

GAP,

salam bro cuba citer sikit...apa yang berlaku....miss ur writing bro

YB Ajak

ANNA MONTANA said...

ALO PREN...WHEN U LONDON GOING,U OSO LONDON SPEAKING,AHH???
TAPI APA HASIL YG KORANG DAPAT???
TABUR FITNAH DAN DAKYAH SEJAUH 6000KM AWAY?? TENGOK AJE LE "YOU TUBE"
-MAHATHIR HARDTALK...ADA ORG TUA TU
CAKAP DIA SUMBAT ANWAR KEDALAM PENJARA SEBAB NAK HAPUSKAN KENAIKAN
ANWAR WAKTU ITU(1998)...
ADA VIDEO SUKMA NGAKU KENA LIWAT..,
DAN SATU VIDEO YOU TUBE SUKMA MENYANGKAL VIDEO TERAWAL...ATAS DESAKAN KORUPKOP(TUN HANIF OMAR say
ada 40% KorupKop dlm PDRM skrg!!!)

ADA LAGI VIDEO VIDEO YOU TUBE PRO &
CON MENGENAI ANWAR...KORANG BUAT RESEARCH LAH...JGN JADI BLOGGER
"IDIOT"UNTUK MENYEBARKAN BERITA2
"IDIOT".KITA WARGA BLOGGOSPHERE ARE SMARTER THAN BUDAK DARJAH 6 KN???

gotahlantun said...

Salam Bro,

Selamat kmbali....

najamarine said...

halu ana montana!!

fitnah ye?dakyah ye?mesti nko ni tak penah tau ape berita yg di sampaikan ANwarIbrahim ngan geng2 peliwatnye sampaikan pada para penyokong2 gay seMALAYsia tu...tak tau la kalau nko pun penyokong kuat Dato Seri hitam mati AnwarIbrahim peliwat tegar tu jugak.

kami hanya bermohon kepada ALLAH supaya tunjukkan kebenaran,tunjukkan wajah sebenar AnwaRIBrahim israel tu..kemungkaran yg dia lakukan mampu melenyapkan orang islam di muka bumi ni..dia sudah bermula sejak di dalam kerajaan lagi..

aku kurang memprotes PAS,tapi aku sangat benci ANWArIBrahim...

antianwaribrahimdotcom said...

SALAM GAP...
TERUSKAN USAHA KITA. KAMI DI SARAWAK WALAUPUN SUKAR UNTUK MENCARI MAKLUMAT BAGI MENJAHANAMKAN PKR SARAWAK TERUTAMA KEPADA ANWAR ALJUBURI TP KAMI TETAP SETIA DENGAN PERJUANGAN.

mohon gap dan rakan2 yg lain bantu kami dalam pilihanraya dun sarawak tidak lama lagi. sudah ada angin bertiup!

GACAK GADAP said...

APA LAH KORANG NI...!!!APA YG ANWAR DAH BUAT KAT KORANG NI..SAMPAI KORANG NAK HUKUM ANWAR NI KEPENJARA SAMPAI PULOH2 TAHUN???
DAN KALAU BOLIH KAU NAK HUKUM DIA MATI??? HANYA KERANA DIA DAH KRITIK KERAJAAN BN/UMNO SAMPAI KALAH 2/3???

WISE-UP LAH SIKIT BROTHER....
KALAU ANWAR TU DOSA SGT,DAH TENTU ALLAH SWT PANAH PETIR DAH KAT DIA, ATAU TENGGELAM KAN DIA MACAM FIRAUN,KARUN..!!!!ATAU DI KENAKAN DIA PENYAKIT AIDS YG BAHAYA ATAU SELSEMA BABI(nama glamor dari menteri mca,H1N1) YG BYK KENA KAT PUAK2 KAFIR CA YG MAKAN BABI..!!!!
AKU BUKAN SOKONG SANGAT KAT ANWAR NI..KALAU BETUL2 DIA SALAH,HUKUM DIA.JGN BAGI DIA POSITION DALAM PARLIMEN,DLM PRU13 NNTI,JGN BAGI CHAN KAT DIA MENANG..!!!
KERAJAAN PATUT SAMAN DIA JADI EJEN US ATAU YAHUDI...TAPI SAMAN JUGA ORG ORG MALAYSIA LAIN YG IN CONTACT DGN YAHUDI(contoh YB ZAHID HAMIDI yg jumpa pm Israel,baru2 ini or DR.M jumpa SOROS,dll..)

HAKIKAT NYA MALAYSIA SKRG NI DIPERSIMPANGAN JALAN DARI SEGI POLITIK,EKONOMI,SOSIAL DAN ISU2 UGAMA...LEBIH2 LAGI PD ORG ORG MELAYU..!!!BUKAN SAJA KL MENJERIT..
SKRG NI MELAYU PUN MENJERIT DAN MERASA PERIT ATAS APA YG TELAH,SDG DAN AKAN BERLAKU KPD ORG ORG MELAYU.....

WHICH EVER WAY,BAIK GOLONGAN ANWAR, ATAU GOLONGAN NAJIB...ORG MELAYU AKAN TERCABAR DAN TERUS TERCABAR...INSYA ALLAH,ADA CARA2 UNTUK MENAMBAH KUKUH POSISI ORG MELAYU DI MALAYSIA AND THE WORLD..,CUMA KITA KENA BIJAK UNTUK MENGATASI NYA SEPANJANG MASA HINGGA KE AKHIR ZAMAN.......
KEKUATAN EKONOMI KITA PUN TAK SMPAI
20%(baru 18%..!!Target:30% DEB)TPI
CA PUNYA DAH LEBIH 50%,KAPLAM 12%,
ORG LUAR SELEBIHNYA 20%....JADI MIM DGN KAPLAM DEKAT NK SAMA TARAF!
DR.M KATA DLM BLOG...JUGA PEGANGAN ASSET MIM BARU 15% DARI SELUROHAN!!

KENA LAH KORANG PIKIR2KAN CARA JANGKA PANJANG(smpai 2020 atau 2050)SUPAYA KEDUDUKAN EKONOMI MIM NAIK 50%(kerana bilangan MIM >60%)!

TAPI NAK TANYA SIKIT:KORANG NI YG DAH UMUR 21,KEATAS DAH DAFTAR JADI
PENGUNDI TAK??KALAU BELUM,CKP BYK2PUN TAK GUNA!!!ORANG CA KALAU BOLEH,DAFTAR 100% BARU ADA SUARA!!!

Glory said...

Cayalah GAP...

Go Go Go... Salute U. Next Time Gerak Negara2 Laen Juga Mcm Mesir yg dgr cite sane mmg kuat semangat Anwarisme insan durjana...

demmit..

ANNAMONTANA mana lu tau fitnah?? apsl lu xcakap video yg sukma cakap tu fitnah?? lu terus percaya... FFS..
Lu suruh org buat research gune youtube ape lu percaya smue video youtube?? mmg budak darjah 6 la gitu.. haha.. LMFAO...


Nway.. GAP FTW~~~
Cheers

betui tu Montana said...

betul tu..montana
apa la dia orang ni..

kalau aku jd mahathir
aku kata bahwa adalah
tektik strategi beliau
menjatuhkan anuar..jom marilah
jatuhkan bn masa piliharaya..
(iaitu PAKLAH la)..Supaya Najib can take over kesilapan menantunya..

kalau aku jd sukma, abang aku.. buat apa malukan abang sendiri..
sapa nak ngaku bodoh..kalau sapa member ngaku tu bodoh la namanya..

Yang berani ngaku sorang saja. saiful..so bab ni yg memeningkan anuar..sebab biasanya org malu, tak berani ngaku homo..

AKU GERENTI ANUAR TAK DPT DENGAR sendiri dari mulut sepul...sebab masa tu DAP dah tembak & campak anua kat mahkamah..
BN akan kena tangguh liablity sekali lg..dap tau..anua kalau kat dalam xguna..yg paling berguna..ialah anua telah dicam pak bn..

anakbukitgantang said...

salam,

seeloknya mereka di Luar Negara di beri hak untuk mendapat berita dari sumber yang sah. Selama ini, berita lopsided dan hanya menyebelahi pembangkang. Untuk pembaca, ini namanya sebarkan kebenarana hakiki. Istikharah dulu sebelum mulakan langkah, baru kita dapat bertindak dan ada matahati untuk menjaga tindak tanduk kita.

Syabas kerana perjuanganmu ikhlas.

Maya Khairy said...

Apa yang cuba nak diambil Anwar dalam dia punya seluar. Ehh..malunya Maya nengok.

http://mayakhairy.blogspot.com/

Anonymous said...

SLM BRO..PERGHH MERANTAU JAUH NAMPAK HUHUHU. APE PUN SYABAS INSPEKTER SAAB!..KES AKAN TERUS DI BONGKAR!!..YEHAAAAAA!!

Wong Pencen said...

"...sempat aku memberikan senarai blog yang WAJIB dibaca oleh pelajar-pelajar di sana..."

Sampai ke kota London berjaja cerita. Di masjid pula lokasi bercerita. Lalu meberikan senarai blog yang WAJIB dibaca?

Kalau antara yang WAJIB dan tidak pun tidak tahu nak beza, pergilah ke masjid untuk belajar. Bukan untuk memjaja cerita.