Sunday, September 13, 2009

BILA MABOK BERPINAU KEPALA , MAKA...


mabok hasil perboatan meminum arak. arak dalam bahasa arabnya bermaksud khamar. zulkilfli nordin pernah menggelarkan selangor sebagai darul khamar ekoran kes takebeer maha yamseng antara hasan ali dan ronie beer.

zulkifli nordin sekali lagi coba menjadi jagoan islam dan melayu apabila menggelarkan kalid gereja sebagai pak janggut. pak janggut yang menjadi hero kuil sedunia. tapi zulkilfli nordin sebenarnya lebih lebih lembu daripada lembu dan lebih mabuk daripada takebeer.

zulkifli nordin wadah politik nya pkr,dia ahli parlimen pkr. sudah terang lagi bersuluh bahawa anwar attaturk,pkr dan pakatan lah punca segala penghinaan melampau bangsa lain kepada islam dan melayu. si janggut sejemput dari kulim bandar baharu maha hipokrit. sekurang-kurangnya adun lunas dari pkr yang melompat jadi bebas lebih bermaruah dan ade telor daripada zul.

balik cerita mabuk.. ini cerita mabok. mabok daripada orang paling penting menjaga khazanah negara. bukan danaharta,equinas,khazanah dll. tetapi petronas. ada orang penting dalam menjaga khazanah negara kaki mabok.

rakan-rakan se maboknya pula adalah dikalangan petualang negara dan penjahanam bangsa. segala maklumat sulit bocor bila dia mabok. hik hik..mabok. bila orang mabok dia akan bercerita jujur,.orang yang dalam keadaan mabok tidak akan menjual cerita bohong..orang mabok boleh cerita dia main dengan wife rakannya,dia fak dengan seketarinya dan macam-macam.

tapi bila orang penting yang penting dalam menjaga khazanah negara mabok, ia boleh menjadi haru biru. maklumat boleh terlepas ke tangan musuh. dalam konteks politikal malaysia, siapa musuh umno,petronas ? sudah tentulah anwar,pas dan pakatan.

macamana cerita luar dan dalam petronas boleh terlepas ? bila dia mabok ! tapi kalau dia mabok dikalangan orang sendiri takde masalah, tapi bila dia mabok mabokan bersama talibarut dan musuh itu yang menjadi masalahnya.

masih ingat lagi kes spiderman yang berjaya memanjat klcc dua minggu lepas ? kenapa begitu senang dia terlepas. pasal takde pengawasan ketat. begitu jugalah halnya dengan maklumat penting petronas, najib salah pilih orang maka alamat terbocorlah rahasia.

orang ini mabok dan kaki mabok. dia mabok bersama musuh negara. hik hik..aku ade cerita..hik hik..itu kelantan aku boleh kasi bocor rahasia..hik hik..kelantan sebenarnya takde royalti minyak..hik hik..kebetulan 7 pelantar minyak tu ada kat kelantan..hik hik...sebenarnya minyak tu berada di luar perairan negara..hik hikk.. kongsi sama vietnam dan thailand..hik hikk uweekk..termuntah tapi dia terus minum lagi..

gang malaysian insider,leslie lopez,kalimullah,gang2 singapore dan dia terus tonggang..hik hik..lebih teruk bila ada talibarut anwar dalam pesta hik hikk..mv ramon bekas bos lion group waktu anwar attaturk menjadi tpm. waktu manek urai aku agak terkejut bila saifudin nasution dan husam boleh mengeluarkan satu persatu dokumen royalti minyak kelantan.. aiyooh bila bocor rahasia nia ? bila lagi waktu mabok la..

kepada hero 1 malaysia, tolonglah periksa orang disekeliling anda. takkan benda ni gap nak bocorkan juga ? lagi satu,tolong jangan sambung kontrak hasan marican ok.. hik hik..pas pulak memang dah lama sesat. dia taat pada karpal,pada peliwat la ni pulak taat pada kaki mabok..hidup pasberg..takebeer !

http://www.themalaysianinsider.com.my/index.php/bahasa/32094-royalti-terus-bergegar-di-manek-urai

3 comments:

Anonymous said...

salam:

Tahniah dan tepat sekali GAP.Pandangan anda terhadap HERO murtad dulu kala..kini terus membuta dengan isu tersebut...

Tahniah GAP !

wassallam.

Anakbukitgantang said...

Bagaimanapun dari segi pentadbiran organisasi, Hassan Merican amat cekap dan amanah.

Umum juga mengetahui bahawa beliau telah menangkis beberapa serangan utk mengambil/melupuskan aset cair/wang Petronas-sebab itu beliau tidak disukai.

Paling penting, cari siapa culprit sebenar- berita PAS Kelantan tidak layak utk menuntut royalty bukan baru, tetapi dokumen yg didapati dari dalamPetronas tentunya dari PAS sympatiser

Siasatlah dgn rapi supaya yang tidak bersalah tidak diiniyai

Anonymous said...

Saudara GAP,

Krisis dalaman M_A adalah lakonan dan sandiwara mereka sahaja. Seperti lakonan opera sempena "Ghost Festival".

Tujuan dan hasrat sebenar mereka adalah untuk melumpuhkan M_A sebagaimana mereka melumpuhkan Ger_kan.

Jikalau M_A dan Ger_kan telah lemah, golongan ini akan mula memperkukuhkan parti rocket dan PoKeR. Sebab itu mereka telah menghantar Chua JM kedalam PoKeR, ini adalah persiapan mereka.

M_C memang telah lemah. Semi Value semakin dibenci olih kaum mereka sendiri.

Ini adalah suatu grand design untuk mereka memerintah Negara Tanah Melayu ini.

Mereka mendapat bantuan daripada P_P dari Rimaupura.

They have tasted power and they are in the middle to overtake us if we are not careful.

Mereka hanya ada satu pemimpin Melayu sahaja sekarang iaitu A_WAR dan selepas itu, mereka akan mula memikirkan mereka akan jadi PM dan meraka akan memastikan bahawa PM bukan dikalangan kita.

In the end, UMNO will face them alone. A lone battle. Lone ranger.

Percayalah, itulah perancangan rapi mereka.

Kami dibumi Australia dan Rimaupura telah merasakan bagaimana kami dilayan sebagai rakyat kelas ketiga.

Bersama-samalah kita menyatupadukan bangsa kita, jangan lalai lagi.

ALLAH SWT bersama-sama orang yang benar. Jangan tinggal sembahyang dan doa. Itu senjata kita.

ALLAH HU AKBAR.

Thanks.

Jimmy Hillhead.
Osborne Park, Western Australia.