Tuesday, November 3, 2009

ANWAR ATTATURK MENDENDAMI DR ASRI ?



ini berita terbaru. terjahan video klip dari dr asri ini dikatakan antara sebab dr asri dimalukan semalam ! kumpulan pkr menghubungi kami , menyatakan bahawa video 'cabaran bersumpah' oleh dr asri ini telah menyakitkan hati anwar attaturk. hai nuar, hati kau makin resah gelisah, gundah gulana ya menunggu 23 nov nanti. sampai bila nak jadi ketua umum partai tangguh pak nuar oooii ! ingat bait-bait kata pak nuar masa petang kat masjid negara 10 september 98..'KKITAA AKAN LAWAN,MEMBUJUR LALU MELINTANG PATAH' ! sekarang boleh tukar skrip la ekk 'KITA AKAN TANGGUH, SAIFUL LALU AKU LARI LINTANG PUKANG' !!

12 comments:

Sangtawal Sakranta said...

salam,

he he he...

Pak tangguh , tangguh lagi GAPPPP???

wassalam.

Cheguman said...

semua org tak terlepas drpd melalui proses undang-undang kecuali abang nuar..

PAPA GOMO said...

setuju tu bro...cilaka ini anwar al juburi. kita akan tentang habis habisan. bangsat depa ni.

mohammad azren fooldog PH yg bahalol said...

Tangguh tetap Tangguh....

Tangguh la sampai ke mati, jangan salahkan anak cucu bila kencing atas kuburan AnWAR Al-Juburi nanti. Cakap berbelit2 macam TakerRules95, nak lafaz Wallahi, Wabillahi, Wata’alahi pun takut.

Hanya pandai menuduh DS Najib ada hubungan dengan Altantuya. DS Najib pun berani menafikan dan bersumpah tidak mengenali wanita itu. Itu baru dikatakan berani kerana benar.

Raja Liwat = Raja Tangguh = Raja Kencing

Anonymous said...

Lawan tetap lawan, poekmon punya ALjuburi yahudi, mulut bau taik, suka menipu rakyat siang dan malam. Suruh mengangkat sumpah, sudah telefon ulama dalam dan luar negeri dan merkea mengatakan sumpah adalah tak islamik, tak mengikut syarak. Ulama yg mana satu, kalau Folamak memang lah tak Islamik. Kalau Sumpah tak ikut syarak, tetapi bawa kes liwat ke mahkamah syariah minta Saiful mangsa liwat bawa 4 saksi kalau tidak 80 sebatan, itu ikut syarak, ishh ishh ishh pokemon punya melaun. Peliwat tegar negara yg tak reti2 bertaubat dan tak akan bertaubat. Penagih kalau dah gian, jangan kata taik lembu, taik babi pun dia sedut, itu Aljuburi Yahudi.

NUAR BERAHI BEKAS BANDUAN said...

Sabar jer saiful Tuhan tak akan menguji seseorang dengan masalah tanpa penyelesaian.Setiap kunci ada pembukanya.Sentiasa berhati2 k pencacai dan tukang lap najis dia berkeliaran mungkin kat sini ada sorang sesat apanama dia TakerRules95.Setakat ni dia belum iktiraf ALJUBURI BEKAS BANDUAN mungkin bila dia jawab komen ni dia iktiraf la tu muahahahahahahaha

assaad said...

Salam,

Begitulah orang politik tak kira apa kumpulan mereka. BN ke, PR ke atau bebas ke atau lain-lain. Kalau boleh yang ada akan memggunakan Ugama untuk kepentingan diri mereka.

Keterangan Dr Asri yang di berikan amat jelas. Beginilah tingkah laku DSAI, semuanya jadi kacau. Cuba menangguhkan perbicaraan Mahkamah, tetapi sampai bila.

Kalau membuat kesalahan, akan menuding kesalahannya pada orang lain. Itulah kerja Dia. Cuba kita lihat 16 september 2008, We have Number, apa dah jadi?... tak malu ke. Bila Adun PKR jadi bebas, alasannya kerana ADUN tersebut memang bermasalah, patut mereka keluar parti. Itu salah satu dari sistem pembersihan parti. Ada-ada sahaja.

Bila berlaku pergolakan di Sabah bagaimana, mungkin kehilangan lagi 2 adun. Sekarang dah empat keluar, mungkin 2 lagi dari Sabah.. lagi keluar dan lagi keluar....

Parti Gabungan (PR) ini akan tumbang juga nampaknya. DSAI hanya layak jadi PM dalam penantian.
Mungkin itu suratan atau takdirnya.

Sama-samalah kita nantikan 23 Nov ini. Harap proses mahkamah di teruskan tanpa penangguhan-penangguhan lagi. Kesian Saiful, menderita hidup anak muda ini. Nasib baik keluarganya betul-betul memberi sokongan yang tidak berbelah bagi.


Saat Jais
http://saatjais.formor.com
http://saatjais.wordpress.com
www.treat-cure.com

Anonymous said...

BANG NUAR SEKARANG TENGAH KEPANASAN,SEMUA SELUARNYA DAH TERKOYAK CELAH KANGKANG,BENANG YANG NAK DIJAHIT PULA TAK ADA KAT MALAYSIA KENA IMPORT DARI USA, STOK BENANG KAT US DAH KEHABISAN,SATU HARI NANTI NUAR TAK AKAN BERPAKAIAN,VIRUS PEREPUTAN ADA DIBADAN NUAR REPUTKAN SEGALA JAHITAN,JADI NUAR TAK BOLEH BERPAKAIAN, MAKA JADI ORANG UTAN ,SANGKAR SUNGAI BULOH KENA BUAT PERSEDIAAN, HE HE SAJA MELALUT NGAN BIDUAN DAN BAKAL BANDUAN

Anwar AlJuburi said...

Bukan ke Anwar Ibrahim dan Dr Asri kawan baik?

Anonymous said...

TakerRules95.... x tau nk komen pape ke... ke tgh layan al-juburi.. hahahahaha

Mr Papa Maat said...

sememangnya dah main buntot memang cam tu..dasar jenis manusia syaitan ejen dajjal..nk sumpah skit pun takut pastu duk putar belit ayat suci2 dan hadis2..memang sesat punya orang..ustaz asri teruskan perjuangan mu..syabas!!

Mr Papa Maat said...

sememangnya dah main buntot memang cam tu..dasar jenis manusia syaitan ejen dajjal..nk sumpah skit pun takut pastu duk putar belit ayat suci2 dan hadis2..memang sesat punya orang..ustaz asri teruskan perjuangan mu..syabas!!