Thursday, November 26, 2009

AZMIN ALI KENA LAGI !

klik sini

6 comments:

NUAR BERAHI BEKAS BANDUAN said...

Heeeee manusia berbagai berwatak

http://www.malaysia.net/lists/sangkancil/1998-10/msg02499.html

Anonymous said...

Salam saudara GAP...Ingin saya memberi sedikit laporan tentang kewujudan satu pub bernama Bar Mitzvah. Kepada sesapa yang tak tau apadia Bar Mitzvah....Ia adalah satu celebration untuk orang Yahudi. Lebih lanjut, boleh le baca di (http://en.wikipedia.org/wiki/Bar_and_Bat_Mitzvah). Tempatnya adalah di Neo Damansara, Damansara Perdana (DUN Elizabeth Wong). Segala aktiviti boleh visit blog ni -> http://lisansscribbles.com/?p=3670. Apa yang saya cuba utarakan kat sini, MBPJ boleh senang-senang kasik lesen to owner dia bukak Pub nama camtu..Tak tau lah kalau Eli ada kaitan...mintak tolong siasat. Kalau nak buat bisnes pun, pikirlah nama yang sesuai sket. Kedudukannya, opposite Metropolitan Square di Damansara Perdana, di mana letaknya Citibank.

Cheguman said...

Pendedahan 'anon' tu perlu tindakan lanjut. terima kasih.

Anak Teruna said...

bro..minta tlg link dan keluarkan sy punye post dekat update 24 jam!!
plezz..

GAP KEMBALI said...

anon
aku akan cari bar mitzvah tu..tk bro

anak teruna
ok bro.aku dah linkkan blog kau..kasi lanyak bro lanyakkkkkkk !

Anonymous said...

kan gua dah pesan 'PKR " ni cakap tak serupa bikin.mengalah pelacur jalan tahap cipan.Sama le dari org bawahan yg taksedar di untung ,sampai tok ketua tahap lembu.
Lembu,,lembu..memang kao ni lembu

by aramak