Monday, November 2, 2009

EKSKLUSIF ! HOI PAS..DR ASRI TAK PEGANG ANJING LA BODOH !

gambar1 ( berbaju kuning itu ialah cekgu jaafar YDP pas kota raja) seorang erdogan pas !
gambar 2. tangan kanan dr xavier yang selalu mengusap anjing kini mengusap mikrofon masjid. ceramah ni ada permit ke tidak ? ceramah ni halal ke tidak ?

gambar 3..kamu sendiri tafsirkan ..masyaallah pas melacurkan masjid demi politik !

gambar 4. xavier pernah menghina sistem sekolah kebangsaan kerana terlalu 'islamic' !

DR ASRI BEKAS MUFTI TAK LAYAK BERCERAMAH, TETAPI DR XAVIER SEORANG KAPIR BOLEH BAGI TAKZIRAH DALAM MASJID ! aku pernah berkata dulu, kami ada menyimpan berpuluh-puluh koleksi gambar panas lagi kontroversi.. hanya akan dikeluarkan pada isu dan saat yang sesuai.

semalam dr asri dihina dan ditahan oleh JAIS. JAIS bermaksud jabatan agama islam negeri selangor. JAIS tak bermaksud jabatan agama islam malaysia..JAIS milik selangor dan kerajaan yang memerintah selangor adalah pakatan sundalan.

dr asri orang kata dia wahabi. dek kerana dia wahabi dia ditahan. kenapa dia ditahan ? kerana ceramah takde permit. siapa yang menahan beliau, tak lain JAIS.

kontroversi wahabi (dr asri) dan NGO dari kumpulan sunah sebenarnya hampir menemui titik penyelesaian. 13 NGO yang membantah perlantikan dr asri sebagai bos besar YADIM telah mengeluarkan statement untuk 'berbincang' dan berdialog secara baik denga dr asri. sdr yusri (ABIM) antara yang menyokong penyelesaian secara dialog dengan dr asri.

solusi nya semakin hampir tetapi telah dipunah ranahkan.

pas memang barua ..aku dengan ini mengeluarkan 4 keping gambar yang menunjukkan pas dengan sengaja membiarkan dr xavier jayakumar (exco selangor) memberikan ceramah tanpa tauliah di dalam masjid lipat kajang, berhadapan dengan hospital tengku ampuan rahimah klang.

SIAPA ASRI DAN SIAPA XAVIER ...WAHAI PENYANGAK PAS !

dr asri seorang islam. dr xavier seorang kapir laknat.
dr asri kalimahnya iman. dr xavier kalimahnya sesat.
dr asri bersunat. dr xavier tidak bersunat kulop kotenya)
dr asri mandi wajib.dr xavier tak pernah mandi wajib.
dr asri meminum zam zam. dr xavier meminum holy water.
DR ASRI SUKA KUCING. DR XAVIER ADA 3 EKOR ANJING BESAR DI RUMAHNYA DI ANDALAS.

malam tadi dr asri ditahan oleh jais. dr xavier yang membela anjing dibenarkan untuk memberikan ceramah di dalam masjid. di berucap di saf kedua masjid. tangannya yang selalu mengusap 3 ekor anjing peliharaan, kini menyentuh tikar,karpet dan rostrum masjid !

KENAPA PAS MELACURKAN MASJID ???? ADAKAH KERANA DI SEBELAHNYA ADALAH YDP PAS KOTA RAJA, CIKGU JAAFAR, MAKA DENGAN ADANYA YDP PAS DI SITU, MAKA CERAMAH DR XAVIER DIKIRA 'HALAL' ?

aku sudah yakin pas semakin rosak akhlak politiknya, demi undi dia sanggup melacurkan segalanya dek kerana kemarukkan kuasa. !

selama umno memerintah, tidak pernah gambar sebegini dikeluarkan. jika adapun majlis yang melibatkan non muslim,maka satu khemah luar akan didirikan bagi mengormati kesucian masjid itu sendiri.namun tidak bagi pas ! aku akan keluarkan lagi beberapa lagi gambar kontroversi ! biar aku ajar pas kali ni. sialan kamu, yang halal kamu haramkan dan yang haram kamu halalkan ! HASAN ALI TELAH 'DIPERANGKAP' OLEH ERDOGAN PAS !

70 comments:

Anonymous said...

mampus ko pas kali ni .. terus kan GAP!!!!

Arif Omar said...

betul. saya memang amat setuju dengan saudara

Anonymous said...

bgus GAP
serang habis2an PAS jaham!
adakah org kafir dibiar ceramah dlm masjid.

Hawaii five -O said...

salam

pasal pegang anjing tu aku x kisah sgt... sebab ada hukum2nya...

tapi aku heran , bila org kafir di bagi "ceramah agama" dlm masjid.... dah xde tempat lain ker dia boleh bg talk....

baik dia bagi talk kt pub2 di selangor...or ustaz2 politik PAS dan PKR ni bagi talk di pub2 , bagi tarbiah kat org 2 islam yg hanyut di situ...yg bukak samapi 3am....

Cacing UMNO said...

TakerRules95!!! apa pandangan cibai ko pasal kes ni???!!

Unknown said...

bertapa teruknya sekali jadi bergini.orang kafir nak masuk masjid untuk tujuan politik adalah bertapa bodohnya dan ditempat masjidnya tempat amal ibadat orang islam untuk bersatu padu ini tidak tujuan politik lagi untuk mempecahbelah sesama islam ...apa nak jadi lah sekarang wahai pas...

Unknown said...

saya sgt setuju 100% dgn saudara,cuba tanya dgn otai2 Pas apa jawapan dia orang...orang yg lagi terang2an kapir dijemput duduk/beri ceramah dalam masjid...kalau di khemah luar boleh di maafkan lagi..hancur la kamu Pas

melayulupalagi said...

TakerRules95...

JOM P CLUBBING KT SELANGOR, BKK SMPI JAM 3 PG...

TAKEBEER, YAMSENGGGGGGG....

Unknown said...

saya mengingatkan semua blogger2 BN..
bila nak dekat pilihan raya..
Gunakan gambar ini sehebat2nya di Facebook, myspcae dan banner...
melayu mudah lupa..
biar mereka melenting

ZAIFUL ZIN said...

banyak bloggers pakatan sundalan menyerang habis2an dr asri dengan isu wahabi sedangkan beliau (dr asri) sendiri nafikan...dalam kes ini ciri2 wahabi jelas lebih memihak kepada pas (berdasarkan post abe mie)daripada dr asri....

keris panjang said...

Bravo PAS, lacurkan Islam semahu mu. Ingat, kamu bukan hidup menongkat dunia. Kamu akan ditanya nanti mengenai penglibatan kamu dalam "melacurkan" Islam. Nik Aziz, Hadi - ingat, pangkat, jawatan dan harta dunia itu adalah jerat untuk ke neraka!!

khairul said...

mampos pas akan diam jer... dah kena batang hidung sendiri..... ni la parti yg sentiasa menjunjung MATLAMAT MENGHALALKAN CARA !!!!

Anonymous said...

TakerRules95 dlm bab ni mana berani nak komen..

kan si TakerRules95 ni lahabau PAS-DAP-PKR..

Alasan JAIS tadi kata ada complaint drp org ramai...hahaha..gelak gua..Dr. Asri adalah bekas mufti..bukannya Rasul Melayu..tu yg aku tak paham kenapa dia kena tahan..dulu Almarhum Ishak Baharom punyalah PAS bela..tapi sekarang ni kena batang hidung sendiri..

Aku selalu dgr ceramah Dr Asri dlm YouTube..kalau org PAS paham apa yg Dr Asri nak smpikan..ramai lah rasanya golongan PAS masuk UMNO..

Tapi aku tak taulah pulak pasal TakerRules95..aku rasa dia ni masuk DAP kot..maklumlah, nak jaga kepentingan DAP & Al Juburi..

goyang TakerRules95 goyang gerudi..ewah ewah..

r.k said...

this one is a good one from GAP.

Yeah! Tak terkata apa lagi, cuma nak tahu juga komen pihak oposisi..

^^

amieiezam said...

kat mesjid bagi orang "kapior" ceramah...puak demer semayang atas jalan....huhuhu nasib baik malaysia tak kena gempa bumi...kat n.ajis ler..

untong komer ader PAS di malaysia nih...

come on GAP..terus asak INSYAALLAH kita di pihak benar

Xavier..."potong!potong!potong!"

mohammad azren fooldog PH yg bahalol said...

Amaran kepada Dr. Asri:

"Anda tidak sesekali dibenarkan untuk berceramah dimana2 masjid hatta di rumah perseorangan di negeri Selangor ini!!!!! Tetapi anda boleh menari dan berdangdut sehingga 3 pagi dimana2 premis hiburan kami"
- arahan dari Khalid Gaaaggaapp.....

mohammad azren fooldog PH yg bahalol said...

TakerRules95, banyak juga 'peminat2' kau menunggu komen hebat2 dari kau ye....

Apa lagi TakerRules95... mari la kita berdancing disini.... hehe.

Oppss, lupa pula. Kau tu mamat Indon kan, yaa.... mari kita berdangdut sampai 3 pagi.

antiPR said...

MASYA-ALLAH

Sampai gitu sekali PAS boleh benarkan si keling Kristian laknat tu gi ceramah kat Masjid (Masjid Ar-Rahimiah, Klang (depan HTAR))

memang sah, PAS pelacur DAP

TebuHitam said...

Brani ko (PR) guna nama JAIS ye nak perangkap Dr Asri.ko kena ingat nama aku pun ASRI jugak cuma aku takde Dr kat depan nama.(hehe...).
Takpe...
kuatkan semangatmu wahai Dr Asri.Biasalah kalau mentaliti mereka telah dijajah oleh kapir laknat semua yg halal bakal jadi haram.
Nie yg buat aku merah telinga dan makin bengkek je aku dgn Penipu Rakyat nie.
Tersentuh aje Dr Asri maka secara automatik korg semua telah menyentuh aku...
Lakhanat...nanti ko...
GAP kasi lanyak cukup2 Penipu Rakyat yang rakus nak berkuasa tu.Biar diorg tau....

NUAR BERAHI BEKAS BANDUAN said...

Heeeee

Dr Asri nak sedarkan umat tetapi xavier nak pecahkan umat Islam dan Hindu sebab dia kristian.

Realiti pencacai pas puak erdogan.Silap pas kerana nak berkuasa terima semua ahli yang dah tak laku kat Umno dan hanya layak sapu najis liwat semuanya.
Kesian tengok muka2nyang hadir ceramah ustaz xavier ternganga semasa dengar temberang ustaz xavier.BODOHNYA PUAK2 PENCACAI SAPU NAJIS LIWAT NIEH MACAM BARU NAK KENAL DUNIA.IKUT LA PUNAHSIHAT PR TU ADA YANG SEDAP TETAPI YANG BUSUK JUGA DIPILIH MUAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH HU HU HU

Kenn said...

Dont tell me that this is yet another "theater" by Anwar Ibrahim to divert public attention away from his court case? possible?

Anonymous said...

Harap menteri dalam negeri dgn tegas jalankan siasatan dan menangkap pokemon dan melaun yg bertanggungjawab. JAIS sepatutnya terder diri dari orang2 yg berilmu tinggi, amanah dan beriman. Seorang bekas Mufti dianggap tak bertauliah dan diharamkan berceramah, tetapi orang kafir, seperti Dr Xavier, Ustaz Nga dan Ngeh, Ustaz Gobala diberi izin berceramah dimana saja. APakah mereka2 ini bertauliah? APakah orang2 sperti Nik Najis, Mat Sabu, Aljuburi Yahudi bertauliah? JAIS sepatut melambangkan pentabiran dan berbadanan Institusi Islam. Tatepi dalam hal ini satu kezaliman telah berlaku. Pokemon2 dalam JAIS harus diberi pelempang dan dilondehkan di khayalak ramai. Binawe punya pegawai.

YANG GAMBI said...

Salam bro, betul sangatlah tu.... tunjukkan kemungkaran PAS yang telah menjual Islam ini....

Anonymous said...

ganah demo PAS wei, dok "putung" lagi pung demo bui masuk sampa saf depe...

Admin said...

Salam GAP...

ADUN PKR kat Perak pun dah belambak dok buat kuliah ringkas di surau-surau berdekatan sini...

Lepas pegang anjing...pegang mikrofon bahlul!

King-Fx said...

Aku isytihar keluar PAS. Dah betul2 jadi Parti Ajaran Sesat. Dek penangan pemimpin2 dia yg gila kuasa. Kafir lahanat cerita politik dlm surau, masjid ikut sukahati mak bapak dia aje. Bekas Mufti, org terhormat di tangkap. Aku rasa skg ni PAS dah ditimpa BALA. Patutlah Allah masih tidak memberi kemenangan kepada parti yg so called PARTI ISLAM ini. Nama aje parti Islam tapi akhlak pemimpin dah 2x5 dgn si Xavier.Memang dah mirip Puak2 Khawarij.

Sangtawal Sakranta said...

salam GAP!

1.Orang kapir baca quran bila ceramah politik ada tauliah ke?

2.orang islam,bagi ceramah dalam gereja,ada tauliah ke?

3.Orang kapir telanjang dalam rumah,ada tauliah ke?

4.orang kapir pelihara babi dalam kerajaan pakatan yang ada juga PAS, ada tauliah dari pakatan ke?

5.orang kapir jual arak dalam negara ialam,ada tauliah ke?

6.orang islam bagi orang kapir/islam buka kelab malam dan disko sampai larut malam ada tauliah ke?

7.artis buat konsert amal dapat tauliah ke? ada dalam islam ke?

8.orang islam boleh kawan dengan syaitan ada tauliah ke?

9.orang islam kata mufti bapak setan ada tauliah ke?

10.al-juburi baca khutbah dan beri ceramah agama dalam masjid ada tauliah ke???

Bila agama digunakan untuk cari makan... inilah jadi nya!

orang bodoh bertindak ikut perasaan, orang bijak bertindak ikut fikiran!

dr asri nak ceramah sebar wahabi pada malam dia ditangkap ???
mana buktinya?

bila tanya jais, kata atas aduan orang ramai, bila tanya polis,kata pergi hanya untuk mengawal keadaan.

Rasanya, kepada orang yang menuduh dr asri Wahhabi ni,baik adakan satu forum atau debat terbuka secara lansung(sebab dia kata dia bukan wahabi)... biar seluruh rakyat tengok dan nilai jugak.... ingat ketika abuya al-arqam disoal secara lansung dulu ???.. dari situ rakyat boleh menilainya sendiri....

boleh juga tengok pegawai agama berhujah dengan Bekas mufti termuda yang ada sarjana dan levelnya dulu pada tahap boleh mengeluarkan fatwa!

kepada mereka yang kononnya pejuang salafi,atau pejuang tulen ASWJ, terutamanya para pentaksub ulamak politik pas.... jaga-jaga, cermin juga diri sendiri...kadang-kadang kamu lebih menyesatkan dari orang yang kamu tuduh!dan kadang-kadang orang yang kamu puja lebih bangsat melacurkan agama dari orang yang kamu tuduh!

saya bukan wahabi , tetapi dalam kes dr asri ni.... nampaknya ada yang tak kena! sila selesaikan dengan cara yang bijak!!! semoga keadilan tertegak!

Wassalam.

Anonymous said...

hamba ni bukan pandai sangat bab-bab politik. Sekarang ini pun baru je buat blog, tolong2lah jenguk blog hamba ... 4uts.blogspot.com... boleh juga tolong tunjuk ajar hamba kalau ada salah silap dalam blog hamba. Kalau ada ilmu nak jadi blogger yang bagus... bagilah sikit ilmu tu... salam ziarah. Hamba buat blog pun dari tunjuk ajar seorang kawan dari PAS. Beliau tahu siapa saya... tapi dak berkawan lama. kawan tetap kawan.. ideologi itu hak masing2. Itulah yang kawan hamba bagitahu. dan tolong2lah sebarkan kerana hamba baru belajar.... 4U2C

hanizam said...

lawan...jangan tak lawan...biarkan blogger PR kepanasan...

Anonymous said...

Kalau bab jabatan agama ni bukan dibawah kerajaan negeri tetapi di bawah Sultan. Kalau jahil tanya.. jangan pakai hentam saja. Ini semua kerja umeno yang takut sangat kalau-kalau Dr. Asri masuk PAS. Bagitahu kat KPN... kenapa tak tangkap Ayah Pin... mesti KPN akan kata tak boleh tangkap pasal Ayah Pin orang kuat Umeno. Pengikut setia Ayah Pin ialah Bini Rosmah dan Suami najib. Sepatutnya Polis dengan jabatan agama tangkap pemimpin Umeno dan blogger BPN.... pasal mereka sebenarnya yang sesat dan menyesatkan.... kalau tak percaya tanya mahathir pasal janggut Nbi dengan tutup aurat dan Umneno menghalalkan pertandingan ratu cantik........ Umeno memang ajaran songsang.

jiwakita said...

salam.....

Apa motif sebenarnya pihak tertentu
membuat aduan kepada JAIS terhadap Dr AS
yg sedang memberi kuliah agama di rumah
milik penduduk Ukay Perdana.?

Adakah yg membuat aduan hanya serkap jarang atau memang merancang sesuatu
kurang baik terhadap 'ketokohan' yg ada
pada Dr Asri?

Adakah pihak JAIS dipergunakan supaya
menahan dan mendakwa atas kesalahan
memberi kuliah agama tanpa tauliah
tetapi sebaliknya perancangan hanya cuba menangguk air yg keruh oleh orang-orang tertentu?

Adakah orang-orang tertentu cuba menonjolkan sifat
pembela sebenar atau lakunan semata?

Siapa yg mendapat keuntungan dari kes
misteri ini?

''''''''''''''''''''''''''''''''''''''
***Rakyat perlis dah menjadi golongan wahabbi semenjak DR ASri menjadi Mufti perlis?...(tanda soal)

***PGSM dan Yadim sebenar-benarnya bebas
atau menjadi alat pihak-pihak tertentu?..(tanda soal)

***Parti mana yg nyawa-nyawa ikan..mintak nyawa dari DR ASri?..
(tanda-soal)

pra bloggers tolong debatkan....

Anonymous said...

SLM BRO..SI TAKERRULES CUNIK TENGGELAM SIOT..X BERANI LANGSUNG NK JEJAK KAKI KT BLOG LU BROO KEHKEHKEHKEH

MPP said...

Salam GAP.

Nak mintak izin pinjam artikel ni sat nu.

Anonymous said...

dia orang kata,JAIS lah yang asri tak beriktikad sunnah wal jemaah?Macamna dia tau?dah dia periksa isi hati nurani asri ke?Jangan2 yang menuduh itu yang tak ikut iktikad sunnah wal jemaah.Tau tak apa itu sunnah wal jemaah?Iaitu mengamalkan ZAHIR DAN BATIN islam bukan hanya hebat jubah,janggut dan serban aje.

Anonymous said...

la hampa ni , asri ni ade masalah sikit fahaman dia buat orng keliru ,org yang tak berasas memang ternoda , kurang adab ngan ulamak yang terdahulu, susah nak explain sebab hampa tak belajar , jadi belajar la
hidup melayu beriman........

KitaGempur.Com said...

Tahniah GAP

Mohon copy paste

PAS= Jangan lacurkan agama kerana politik.Nanti akan datang bala untuk korang.UMNO belum sampai tahap mcmnie walaupun ada sedikit huru hara.Belajar memperbaiki kesilapan bukan biarkan agama dipermainkan.Inilah PAS.Bodoh Tak Boleh Di Ajar, Pandai Tak Boleh Di Ikut.

GAP KEMBALI said...

salam semua saudara aku..

konfliknya mudah. berbeda pendapat antara dr asri dan kumpulan lain.

namun mereka sedang merangka solusi untuk meredakan ketegangan. yang berbicara ini orang pakar. jadi sabar.

malaun JAIS buat kacau kenapa ? siapa tangan ghaib yang arahkan ?

benar setengah pendapat, yang lain lagi mangkok pi huru hara kan islam kau tak tahan ? gobala ,nga,nge ?

yang satu mangkok kata orang umno tak boleh masuk sorga kenapa tak tahan? berapa kali mangkok tua dari kelantan ni dtg selangor bg ceramah ?

ini yang aku dapat tahu..hasan ali kena kambing hitam !

Anonymous said...

Susah2 fikir apa la nie semua Anwar Berahi nak divert isu dia... betul

Kenn.. i believe this is one of that fag's conspiracy to make sure people r nt give a damn about his sodomy case.. World Class Spinner.... benda begini biasa saja...

AKU TETAP YAKIN TUAN PUNYA TANGAN GHAIB DI SEBALIK KES NIE ADALAH NUAR BERAHI.. DARI DULU DIA XSUKA DR.MAZA..

Tp gambar GAP nie tetap panas..
nampak la kontra nya... Anwar tetatp jahanam.................


p/s-->anon 10:47.. theres no way hell DR MAZA wud join PAS.. dgr la pidato dia banyak yg PERLI2 PAS.. Cuma puak2 taksub yg xpaham.. berangan la bagai.. Scheiss...


Herr

Anonymous said...

Kepada anon 2 nov 10.47pm dan 3 nov 12.36am

Banyak sangat dengar ceramah dan cerita dari mulut orang lain...belajarlah dari orang yg berilmu...jgn asyik kerja menuduh orang lain aje...jiwa yg belum pernah merdeka....

rizuan mh said...

patutnye JAIS p tahan ulama2 PAS, bukan Dr. Asri

hanizam said...

bro, kalau ada golongan yang dapat infor dari harakah @ keadilan, memang macam tulah dorang tulis...peraya bulat-bulat ape yang ditulis...dengar ceramah, sebab nak seronok dengar je...masuk telinga kiri, keluar telingan kanan....

aku masih tak paham, ada yang kata JAIS dibawah federal???maner infor bodoh agaknya yang dorang dapat??masih tuduh UMNO @ BN yang punya angkara mengenai insiden ini...kalau dah PR yang buat, dah terkantoi, mengaku jelah...tak payah dok salahkan orang lain...

heran kan, PAS membisu dalam isu ini...adakah PAS terlibat sama??adakah Hassan dah jadi kambing hitam untuk mempercepatkan penurunan pangkatnya???

Pakteh said...

Assalamualaikum...
Jiwakita...persoalan ***Rakyat perlis dah menjadi golongan wahabbi semenjak DR ASri menjadi Mufti perlis?...(tanda soal) biarlah pakteh yang jawab.
Pakteh menetap di perlis sejak 2002 dan segala yang dikatakan diamal tu sudah bertapak puluhan tahun (subuh xdak qunut, takdak kenduri arwah, takdak talqin, xdak doa selepas jumaat). Maksudnya jika Dr. Asri yang baru beberapa tahun dilantik menjadi Mufti, sudah pasti tidak boleh dikatakan belia menjadi puncanya.
Lebih mudah jika kita mengatakan Ustaz Asri memiliki persefahaman yang sama dengan amalan sedemikian dan atas dasar itu (mungkin) memberikan sedikit kelebihan sehingga beliau diperkenan utk dilantik oleh Raja Perlis.
Persoalan amalan yang pakteh utarakan tadi kesemuanya mempunyai hujah yang jelas dan dibuktikan dengan Nas dan Hadis, oleh itu terpulang kepada kita untuk menilainya...cuma janganlah secar mudah menuduh seseorang atau sesiapa sahaja tanpa bukti yang nyata.

Local Fighter said...

bro GAP,

Ni semua permainan puak erdogan PAS yang dikawal oleh Anwar Illuminati!

Pasti yang terjerat Dr Hassan Ali.

Sejak dia disindir oleh Tun Dr. M isu belanja phD yang ditanggung kerajaan, aku mula rasa dia dah nak berubah..

Masalahnya sekarang dia dah terjerat dengan aturan dan sistem PAS yang sangat bahaya. Jatuh taklik talak 3 dengan isteri bila keluar PAS (lompat parti)!

Walau apa pun, cari siapa tangan ghaib tersebut! Kita tengok drama Khalid Al-Kusuti dan geng Husam Kusam di dalam PAS!

Anonymous said...

hanya ada komen BODOH dan tidak meyakinkan dari sorang dua penyokong PAS ttg posting ini.
MAKA DENGAN INI, SAYA MENGISYTIHARKAN BAHAWA MULAI SAAT INI SAYA BUKAN LAGI AHLI PAS, BUKAN LAGI PENYOKONG PAS DAN BUKAN LAGI GOLONGAN YANG SIMPATI PADA PAS. TAUBAT, SAYA TIDAK AKAN SOKONG LAGI PAS.

cafemlm said...

Salam saudara GAP,
Aku benar2 terkejut tengok gambar yang disiarkan.Tak sangka liberalisasi PAS sampai ke situ.

Wakil rakyat kat tempat aku dulu Cina MCA.Ada gak masjid jemput dia berucap tapi kat khemah luar masjid.

Minta kebenaran GAP nak siarkan gambar nie dan gambar2 yang bakal GAP siarkan dalam blog aku.Ada hak cipta tak?

Teruskan perjuangan...lunyaikan PKR dan koncu2nya.

cafemlm.com

cafemlm said...

Salam saudara GAP,
Aku benar2 terkejut tengok gambar yang disiarkan.Tak sangka liberalisasi PAS sampai ke situ.

Wakil rakyat kat tempat aku dulu Cina MCA.Ada gak masjid jemput dia berucap tapi kat khemah luar masjid.

Minta kebenaran GAP nak siarkan gambar nie dan gambar2 yang bakal GAP siarkan dalam blog aku.Ada hak cipta tak?

Teruskan perjuangan...lunyaikan PKR dan koncu2nya.

cafemlm.com

Anak Lenggong said...

Tangguh lagik...

Permohonan Anwar batal pertuduhan liwat 23 November
03/11/2009 9:56am


KUALA LUMPUR 3 Nov. – Mahkamah Tinggi di sini menetapkan 23 November ini bagi mendengar permohonan Datuk Seri Anwar Ibrahim untuk membatalkan pertuduhan kes liwat bekas pembantunya, Mohd. Saiful Bukhari.

Mohd. Saiful yang turut hadir di mahkamah bersama bapanya memberitahu pemberita, beliau kecewa dengan penangguhan tetapi tetap bersabar menunggu perbicaraan.

Beliau juga memberitahu, sudah bersedia untuk memberi keterangan pada bila-bila masa.

Hakim, Datuk Mohamad Zabidin Mohd. Diah turut menetapkan tarikh yang sama untuk sebutan kes liwat tersebut.

Anak Lenggong said...

Aku dok gelak tengokkan jawapan dan alasan melayu pr dan pas bila ziee_lipan foward gambar ni dalam blog group yahoo KENALAN-ABADI@yahoogroups.com. mereka ni akan mencari berbagai-bagai alasan untuk mempertahankan apa yang dilakukan oleh pemimpin mereka..Jom serbu group yahoo tersebut..kita sedarkan melayu pas dan pr akan ketelanjuran pemimpin yang mereka puja...

Anonymous said...

Aku dah linkkan blog GAP kat detik daily suh puak2 pr tgk gambo org2 munafik ni. seboleh-boleh nak menangkan puak2 dia. ni la baru ulama dlm semak yg org pas sanjung2...hahahah

thanx GAP telanjangkan puak pr ni, teruskan...

eXception said...

PAS mmg bacul dan pelacur.... Lebih hina dari pelacur kerana pelacur hanya menggadai maruah diri, tp PAS menggadai maruah Agama Islam...

eXception - Bukan Sekadar Blog Picisan

Pak Tua Jaga said...

Salam GAP dan semua,

elok rasanya baca blog ini sama www.a-ghari.blogspot.com

Jgn lupa Maza juga pernah mengutuk ulama2 lain dalam Malaysia kolot dan takut membawa pembaharuan seolah-olah dia saja yg pandai, mungkin blog ini leh membantu kita melihat bukti2nya. Terima Kasih.

Blog ini sungguh bodoh said...

menyesal sunggguh aku baca blog yg bodoh nie...

ORANG KG said...

salam,

perkara seperti ini telah terjadi di perak setahun lepas yang mana masa tu pakatan jahanma memerintah,jaip yg ketuai oleh orang2 pas telah meyerbu satu rumah yang mana mereka ini berkumpul untuk belajar al-quran dan dicharge mengajar tanpa tauliah kepada tok gurunya,dan kes ini telah di gugurkan baru bulan lepas selepas setahun kawan2 teman tersiksa naik turun mahkamah syariah.nak tau orang yg mereport itu adalah orang2 pas yang berkerja di jaip.

PaKMie said...

Salam semua...

Bila pas sdh buat kesilapan besar dimana sanggup bersama DAP maka kerja2 jijik akan menyuyul satu persatu....

Jika pihak bertanggongjawab tdk mengambil apa2 tindakan yg patut tdk mustahil perkara ini akan terjadi lagi.

Kita mahu menghukum kpd mereka yg sengaja melakukan perkara mencemarkan masjid ini atau menunggu bala dari Allah SWT spt apa yg berlaku di negara jiran kita gempa bumi dan ribut taufan...

Minta jauh semuanya, ya Allah slmtkan bumi Malaysia!

Anonymous said...

Xavier Kapir laknat sial

Anonymous said...

bodo betul... dah terang2 si mangkuk tu x suci, boleh berada dlm ruang solat masjid




tp xpe dia bukan islam, xtau kate nick ajis

Anonymous said...

salam wahai ahli musuh PR semua..

konspirasi yg tlah dirancang..utk meruntuhkan kerajaan PR..

sape kata org kafir x bleh masuk masjid ?? bagi nas-nas yg qat'ie!

situasi Dr. Asri dgn gambar ini jauh berbeza...

brapa ramai org PAS yg setuju dgn penangkapan Dr. Asri ??

Unknown said...

cilaka punyer PAS. PRU akan datang sorila nak undi lagi. sampai diorang buat macam ni dah melampau sangat.

benciUMNO said...

ler..apa salah kafir masuk masjid? yg xblh masjidil haram je..apa ke cibainye korang ni, ni pn nk jd isu sgt2//
nmpak sgt umno ketandusan isu..ptuih

hanizam said...

lain kali bolehlah bagi duduk kat mimbar lak ye...suruh baca khutbah hari jumaat...sikit sebanyak, bila kafir masuk nak dalam masjid, mesti dia kalau dibagi peluang nak try duduk @ rasa macam maner berada atas mimbar...

teruskanlah PAS...hancurkan islam untuk kepentingan politik...

Anonymous said...

salam tuan...

ni lah orang yang di laknat Allah... ada tauliah dari Jabatan Agama Islam ke tu.

minta izin nak letak dalam forumer...

Anonymous said...

JAHIL NYE benciUMNO tu.. mak bapak ko x ajar pasal agama ke??? BODOH..

Anonymous said...

Kepada puak2 PR yang penyapu,takkan si xavier tu nak cite pasal islam.apa PR dah takde org islam ke nak bagi ceramah kat masjid?mesti dia cite pasal politik.bila cite pasal politik dah mesti kutuk mengutuk,caci-mencaci,ngumpat-mengumpat.Sampai melopong mulut yg dgr syarahan imam xavier tu. Hancusss punah jahanam dah skang PAS ni.

Anonymous said...

BenciUmno said -ler..apa salah kafir masuk masjid? yg xblh masjidil haram je..apa ke cibainye korang ni, ni pn nk jd isu sgt2//
nmpak sgt umno ketandusan isu..ptuih

November 4, 2009 10:23 AM

Yelah..tak salah kalau puak2 hamPAS ko yang buat benda macam ni..kalau puak Umno yg buat,dah tentu ko hentam macam sial..Tak cukup ruang dalam hARAKah nak mengutuk..

BTW Dr Xavier tu bukan bagi ceramah politik..dlm masjid mana boleh ada ceramah politik..dia bagi kuliah Maghrib tuh kat anak2 murid hamPAS dia..

Anonymous said...

apasai puak ameno ni bangang....kau tak nak pegi masjid ....puak tegar xrtian yg pegi masjid

Anonymous said...

Salam;

Seingat saya, org Islam lelaki/wanita klu berhadas besar X leh masuk dlm masjid.
Ini saya belajar sejak sekolah rendah lagi.

Tapi puak-puak PoKeR & PASetan kata kapir X potong pun boleh mencibai dlm masjid klu nak pasai tokuguru N.Ajis mereka akan fatwakan yg kapir X potong tu tak tahu pasal Isle...pulok doh!

Anonymous said...

Anom 5 Nov .12.32AM..ko boleh tahu ke org2 tak ke masjid tu org UMNO.Hebat sungguh ilmu ko yang TGNA ko ajar sampai boleh tahu org yg x ke masjid tu,org2 UMNO..Kwn2 aku sendiri ramai org2 tegar hamPAS..tapi liat jugak nak sembahyang..

Anonymous said...

Kita ini semuanya beragama Islam tetapi kenapa kita ini suka bergaduh sesama kita. Adakah kita nak bergaduh sampai kita meninggal dunia? Cakap politik semuanya hebat-hebat tapi apabila disuruh cakap dakwah nescaya semuanya hanya diam2 aja. Ingatlah akhirat. Islam memang ada politik tetapi kita berpolitik secara Islam atau tidak? Kenapa sampai kita mengeluarkan kata2 kesat dan kotor. Saya cukup sedih dengan keadaan orang Islam hari ini... dari seorang cina mualaf.

Raja Bersiung said...

Nak tau penipuan dan penyelewengan PAS. Sila lawat http://amokpang5.blogspot.comm

Chrisjijl said...

Assalamualaikum... Jiwakita...persoalan ***Rakyat perlis dah menjadi golongan wahabbi semenjak DR ASri menjadi Mufti perlis?...(tanda soal) biarlah pakteh yang jawab. Pakteh menetap di perlis sejak 2002 dan segala yang dikatakan diamal tu sudah bertapak puluhan tahun (subuh xdak qunut, takdak kenduri arwah, takdak talqin, xdak doa selepas jumaat). Maksudnya jika Dr. Asri yang baru beberapa tahun dilantik menjadi Mufti, sudah pasti tidak boleh dikatakan belia menjadi puncanya. Lebih mudah jika kita mengatakan Ustaz Asri memiliki persefahaman yang sama dengan amalan sedemikian dan atas dasar itu (mungkin) memberikan sedikit kelebihan sehingga beliau diperkenan utk dilantik oleh Raja Perlis. Persoalan amalan yang pakteh utarakan tadi kesemuanya mempunyai hujah yang jelas dan dibuktikan dengan Nas dan Hadis, oleh itu terpulang kepada kita untuk menilainya...cuma janganlah secar mudah menuduh seseorang atau sesiapa sahaja tanpa bukti yang nyata.