Tuesday, December 8, 2009

DAP ADALAH MUSUH NO 1 BANGSA MELAYU !



DAP adalah partai rasis. aku arahkan semua umat melayu sila fahamkan kenyataan ini. DAP adalah parti rasis,komunis.

sudah berkali doggy and piggy kurang ajar dengan melayu. ingat wahai bangsaku, kita berkawan dengan semua kaum di malaysia. hidup kita aman, india cina dan sikh adalah rakan dan sahabat baik kita.

cuma aku nak bagitahu kamu, dalam malaysia hanya DAP sahaja yang merupakan musuh bangsa melayu..ini parti banyak hamsap,banyak kurang ajar. siapa ajar ? anwar ajar ! siapa ajar ? pas ajar ! jadi untuk menyelamatkan nasib bangsa , maka wajib untuk kita menolak secara total doggy and piggy,pas parti wad sakit jiwa dan parti kencing rakyat pada pru ke 13 nanti.

tanpa mereka maka amanlah malaysia negaraku dan negaramu yang tercinta !

15 comments:

Anonymous said...

wahai orang2 melayu..bangun lah dr tdor..jgn smpai keluar airmata darah br nk menyesal...jgn dok mimpi lg

Anonymous said...

BTUL LA BRO!..SELAGI NAPAS DAP MENGHELA DI BUMI MELAYU SELAGI TU LA AKU X DUDUK DIAM!..HARKK PTUIH!!

Anonymous said...

salam bro..nak tnye skit..ko kenal ke blogger nie??http://www.selamatkanumno.blogspot.com/..sokong umno tp kutuk najib..pelik..

amirhamzah64/ 64أمير حمزه said...

Setuju...DAP sedang belajar daripada PAP dan LKY macamana nak hancurkan Melayu....huhuhu. Bukan sahaja Cina tapi Melayu DAP pun macam Si Kitul dan Raja Mandaliar.

Cikgu Sejarah said...

Saya mencadangkan supaya subjek Sejarah menjadi matapelajaran WAJIB LULUS dalam peperiksaan awam negara, samada peringkat PMR,SPM maupun STP. Biarlah Sejarah sama penting dengan subjek Matematik dan Sains. Senario ini wujud kerana kita mempunyai ramai pemimpin yang BUTA SEJARAH TETAPI CELIK DEMOKRASI YANG SALAH, HASIL INTERPRETASI OLEH SEKUMPULAN BABI YANG DIBELA OLEH KOMUNIS DAN YAHUDI.

Harap saranan saya ini disampaikan kepada Menteri Pelajaran kita.G

mohammad azren fooldog PH yg bahalol said...

Parti rasis DAPig kini juga mahu menjadi pemegang kunci neraka kepada orang2 Melayu pula. Kepada mereka yang masih tak sedar atau masih tertidur, bangkitlah sebelum negara ini tergadai ke tangan puak rasis ini.

Dari dulu hingga sekarang kaum mereka telah menguasai bidang ekonomi di Malaysia ini, dan kini dengan memijak kepala orang Melayu (termasuk kepala yang diberi percuma oleh Melayu hamPAS dan Melayu PKR) mereka cuba merancang untuk menguasai politik Malaysia pula.

Bila, politik sudah berada dalam genggaman mereka, perkara menghalau Melayu balik kampung PASTI akan terjadi seperti peristiwa yang berlaku sebelum 13 Mei 1969. Sedarlah bangsaku......sedarlah dari mimpi.....

Al Haadi said...

salam bro, saya ada cadangan supaya PERKASA membuat ceramah umum tempat2 kat Pulau Pinang dan kawasan dalam PERAK dan SELANGOR dan juga Negeri Sembilan. Ceramah umum PERKASA perlu diperhebatkan

Galo said...

masalh nya kenapa mesti kena tarik blk kenyataan dia? bkn kh kesalahan nya itu satu kesalahan yg xblh di maafkn? cara ni sj dah menunjukkn yg kita xtegas & masih lg ada hormat pd 'anjing' ni & krn ini jg lah mbuatkn mrk berfikir yg kita ni bangsa yg xde harga & maruah?
KENAPA mesti 2 mggu utk dia mintak maaf? APE punya teruk nya 'ketegasan' ni? 2 mggu bangkai anjing pun dah hilang, tekan puak2 ni cukup2 bila mrk cuba bermain dgn 'api'. Baru betul, masih ada sifat 'bg muka' lg pd anjing2 ni?

abe MIE 'TERJAH' said...

1Malaysia bererti 1-Masjid perlu didirikan 1-kuil untuk agama Hindu dan Buddha, 1- Gereja. Itu kata Ahli Parlimen DAP Taiping yang juga Timbalan Bendahari Agung DAP, Nga Kor Ming.

LUPAKAN PASAL PERSENGKETAAN ANTARA ORANG ISLAM...DAP SEPERTI KATA IBRAHIM ALI KINI SEDANG MENUNTUT HAK YANG BUKAN2...


pkrpasdap.blogspot.com

lubangketat said...

Pas cukup cayang dgn DAP ibarat adik beradik satu bapak.Bagai air di cincang takkan putus.
Kalau dengan melayu UMNO Pas cukup benci dan amarah kebencian aka IBLIS menusuk ke dlm hati.Tak dapat di bendung lagi kebencian mereka.Ibarat mak tiri dgn anak tiri.Maka dihasut satu malaya utk membenci Parti keramat Melayu ini.
Bangkitlah melayu.kita bukan bangsa pencacai kat negara ini.Kita adalah tuan kat sini.Kerana melayu yg tak sedar dirilah maka DAP makin bangsat memijak kepala melayu.
Biar kita menangis sekarang.Jgn kita menangis kemudian.

Anonymous said...

Kami sokong DAP...

Biar hilang Melayu UMNO...Apa yang pelik sangat jika kini pun kami di tindas UMNO sendiri apa bezanya jika DAP yang memerintah kami.

Yang kaya kamu semua..Melayu elit UMNO..yang senang lenang kamu semua Melayu elit UMNO. kami pun MELAYU juga tapi kenapa kami di TINDAS oleh bangsa kami semdiri.

Melayu elit UMNO pengkhianat Bangsa!!!! sendiri.

TumbukPipi said...

Ada gak pembangang melayu yg menyokong DAP yer.. Jgn buh KAMI dlm statement ko. Meluat aku nak baca. Apa? Ko ingat kalau parti rasist tu memerintah, hak bangsa ko di pertahankan ke? Sedor ler skit, lau DAP cina cauvanist tu memerintah, bukan hak ko je di rampas. Bangsa ko pun dilupuskan dr Tanah Melayu ni tau tak? Bangang! Tuih..

Anonymous said...

salam bro, perkasakan Silat untuk membina sahsiah beliau Islam Melayu kita demi jati diri dan menghayati perjuangan bangsa....banyak kali dah sarankan hal ni, sampai bila lah ada orang nak tolong bantu dalam mengekalkan budaya kita ini supaya lahirkan pendekar yang berani dalam semua aspek kehidupan di dunia dan akhirat, maaf kalau kata2 saya ni menyinggung

Lintau jati

Melayu said...

PAS sedarlah. Tak ada maknanya PAS bersekutu dgn DAP utk memerintah M'sia.
DAP akan menghapuskan kaum Melayu! Apa nak dijuangkan oleh PAS jika orang Melayu sudah tidak ada lagi. PAS bolehlah berdakwah kpd Cina Komunis nanti. Tengoklah nanti di mana serban, di mana jubah, di mana janggut kambing, di mana surau, di mana masjid?

Saya Rakyat Malaysia said...

Aku pernah cakap benda ni masa tempat aku DAP menang. Kau tahu apa orang PAS jawab, takpe kita tengok dulu. Kita tak tahu apa DAP buat tak buat.

Aku rasa orang PAS ni memang bersangka baik dengan DAP tapi bersangka buruk dengan UMNO.