Monday, December 28, 2009

GAP SAHKAN KALIMULLAH YANG MENJAGA PETRA DI LONDON !

isu siapa yang sponsor raja petra meletup minggu lepas bila puad zarkashi mengeluarkan statement dalam akhbar star bertanya siapa yang sebenarnya membiayai kos kehidupan petra di london.

ini maklumat yang kami perolehi. gambar penjuru atas(kiri) juga dikirimkan oleh sumber. raja petra memang sah dibiayai oleh kalimullah, seorang agen singapura yang pernah merosakkan negara malaysia.

petra kabarnya mendapat layanan isitimewa sebagai 'tetamu penting' singapura kerana percaya petra mampu memberikan ultimate damage kepada ds najib. maka tidak menghairankan jika petra mampu lepas menusup masuk ke singapura lalu terbang ke london untuk bersembunyi. siapa dalang memberi laluan isitmewa kepada petra, tak lain kalimullah.maklumat juga menyatakan petra diberi pasport khas dari negara temasek tersebut.

petra menetap di apartmen trinity court di gloucester terrace,bayswater london. aku pernah menginap di bayswater, iaitu di hotel berjaya park. di sana juga terletaknya lokasi malaysian hall yang baru.

selain petra, apartment mewah itu juga menempatkan 3 orang lagi rakyat malaysia yang bekerja sebagai agen asing ! jadi tidak menghairankan jika kalimullah (singapura) menyimpan kesemua pengkhianat negara ini di satu tempat. 3 orang itu sudah kami ketahui latar belakangnya, hanya menunggu masa untuk di dedahkan siapa mereka !

nantikan maklumat seterusnya ! ini pengkhianat negara sebenarnya tiada 2 telur di celah kangkangnya, memfitnah dan kemudian cabut lari daripada menjadi anak jantan di negara sendiri !

27 comments:

benci_pengkhianat said...

GAP,

Bagus scoop story ni. Tahniah!

mohammad azren fooldog PH yg bahalol said...

Hahahaha... bila kena saman dengan DS Rosmah lari pula si Raja Pembohong Kuat ke luar negara. Hidup pun dah macam orang nomad, berpindah randah dari satu tempat ke satu tempat. Kalau benar apa yang ditulis oleh anak 'jante' botak ini, kenapa nak menyorok dari orang ramai sampai ke London tu??? Rupanya si raja botak ini lagi pengecut dari AnWAR Al-Juburi.

Mesti si budak bongok, FuckerRules95 ada jawapannya.... Hahahaha....

Motto RPK - "LARI TETAP LARI"

Anonymous said...

YANG AKU HAIRAN SGT KNPA ORANG MASIH DOK PERCAYA KAT HARAM JADAH NI?TAMBAH2 ORG MELAYU..BANGANG BETOL..

ANAK ABU HASSAN said...

kuda celaka sudah lari,ayuh kejar,ramai2 kejarrrr

pai Koliang said...

SEKARANG NI YANG BOLEH SELAMATKAN SIBOTAK LAKNAT NI Y.A.B.D.S.NAGIB SAHAJA.SIKIT HARI LAGI DIA AKAN MINTA NYAWA DGN DSN, DAN AKAN BUAT AKUAN SUMPAH YANG SEBENAR BENAR NYA.ANAK BINI DIA ADA DSINI BEB ,MEREKA DAH TAK TAHAN DERITA DAH TU.RPK PUN DAH TERASA BILA ANWAR BERCUTI D SG BULOH TIDAK ADA LAGI OKSIGEN UTKNYA D MLAYSIA. ANWAR AKAN MELOPONG. MARI KITA LIHAT SAPA YANG KENAAAAA.... KITA TENGOK DSN RELEX AJA KES KES TUDUHAN RPK DAN ANWAR PADANYA. INI BARU PEMIMPIN NAMANYA. TERUSKAN PERJUANGAN DSN.YRE THE GREAT...

trooper said...

aku sentiasa bersedeia untuk menerima arahan , aku sentiasa bersedia untuk bertindak , cuma menunggu masa yang sesuai ..

si petra ini tidak akan mampu berlari selamanya , satu masa kakinya akan patah jua , saat itu dia akan menangis merayu minta nyawa ..

kalau akau jumpa dia , habis ...

Tasek said...

hebat!!! syabas bette!...syabsas!... klu Amerika ada CIA... British terkenal dgn MI-6... USSR popular dgn KGB... malaysia ada GAP!!

mohammad azren fooldog PH yg bahalol said...

Salam Pai Koliang....

Raja Pembohong tu tak payah buat akuan bersumpah la, tak ada apa2 makna pun. Risau jadi seperti BALA je, hari ini buat akuan esok boleh berubah, setahun lepas tu berubah lagi, 10 tahun lepas tu kata akuan sumpah sebelum itu salah juga. Entah berapa kali nak ubah, entah.

Kalau si Raja Pembohong tu betul2 nak minta nyawa, buat je sumpah muhabalah dengan nama Allah.

YANG GAMBI said...

Bro, percayalah suatu hari RPK murtad ini akan mintak nyawa untuk kembali ke bumi Melayu.... macam si tukar tiub dulu.....

Anonymous said...

Si botak nie mna brani!!! Bru kna sman trus lari pi London.. Yg dia pnya Bos lgi dasyat bru Saiful nk p repot kat balai polis dah lari p mnyorok kat Kedutaan Turki.. Pastu depa punya big bos Lim Guan Eng, kantoi tipu dlm DUN PP trus lari p Bahrain..

AnakMerdeka said...

Kalau benar seperti yang diceritakan, memang ada 'pengkhianatan terancang' sedang dijalankan oleh golongan tertentu untuk menghancurkan Malaysia.

AM harap pihak berkuasa lebih tahu dari apa yang sepatutnya kita tahu.


www.anak2merdeka.blogspot.com

Anonymous said...

bila DS Rosmah saman malaun RPK tu?

warisan tmk said...

Saya percaya RPK pakar mencipta cerita-cerita karut....

Anonymous said...

sepandai pandai tupai melompat akhirnya jatuh ke tanah juga....berani kerana benar takut kerana salah!!!...tiada maaf bagi mu wahai "RAJA PENGKHIANAT KEKAL" kau terimalah balasan dari Allah!!!...kau boleh lari dan sembunyi dimana saja yg kau mahu tapi kau tak boleh lari dan berselindung walau sesaat pun dari pemerhatian Allah!!!...kau lah dajal yg bertopengkan manusia,membaham mangsa tidak kenal siapa meski pun anak bini kau sendiri!!!...seluruh rakyat 1 Malaysia serta bayi dlm kandungan ibu mendoakan kau mendapat balasan yg setimpal diatas segala perbuatan durjana yg telah kau lakukan..."BUKAN SALAH IBU MENGANDONG...TAPI SIAL HIDUPMU TAK KENANG DI UNTUNG"....ummi merdeka said

Cacing UMNO said...

geng2 pakatan rakyat memang suka penjenayah yg main nyorok2 ni huhuhu... DSAI pun cmtu gak dulu... KEDUTAAN TURKI hahahahahahaha!!!!! DAYUS!!!!

pandaqwer said...

######## patut tinggal kat singapore aje...tuko nama....
dulu boleh le...lu orang guna alam siber ni untuk PU12....
better late than never...
sekarang GAP and the gang
bukan calang calang orang
apa lu punya......
malaysia kini,
malaysia 2day....
lebih baik jangan
gunakan perkataan MALAYSIA

Anonymous said...

korang ni org melayu ker islam??? jaga adab sikit. UMNOk ajar korang bahasa mcm ni ker

pandaqwer said...

anonymous
lu adik kandung kepada "haram jadah" macam ANONYMOUS selepas SHONZU memberi gelaran pada lu punya abang..
betul like you wrote...UMNO mengajo gua menjadi "rude"....memang gua patut biadap sebab gua tiada tempat nak lari macam "haram jadah" abang kandung lu buat...
adab ??????????
sebab terlampau beradab le,KESANNYA sudah terhakisnya dengan drastik kuasa politik orang orang MELAYU di negara yang gua sangat sayang ni...
GAP go ahead..i'm salute ON you !!

Anonymous said...

jga adab skit??? aku rsa bnda nie ptut dtuju kpda Tok Guru korang iaitu Nik Aziz yg mmg kurg adab.. Maki org celaka ngan Barua itu bradab ke namanya???

Anonymous said...

whoever you are, writing this blog, you're a damn stupid motherfucker man.

Anonymous said...

Korang ni Melayu jenis apa?
Memfitnah.
Burukkan nama Islam.

Kalau dah ada semua info gi la serbu bodoh.

Bahlol la.
Trinity court is a common accomodation for malaysians you uneducated asshole.

cari la dekat rumah kalimullah.
engko ni bodoh bin bahlol.

memburukkan nama islam,
menggalakkan perpecahan.

and you think you're actually doing the nation a favour..

God is watching you as you spread these lies.

And he will cut your tongue and punish you for your fitnah.

And for you to claim to be the voice of Malays and Muslims.

But you've tainted the names of both the religion and the race.

And you will burn in hell for the damages you have caused.

May Allah have mercy on your souls.

Anonymous said...

as you wrote this i hope you thought of the heat of hell that will burn you for such lies.

Anonymous said...

Anonymous 12:07, well said. Anonymous 2.52am, well said. Whoever you are, blogger, you're a sick motherfucker. bodohnya orang melayu, sangat memalukan. macam ikut bontot lembu. orang yang percaya kau lagi lah bodoh. kalau betul RPK sembunyi sana, tunjuk la gambar, pergi lah cari kat rumah tu. korang semua memang tak pernah pergi london ke? kalau pernah pegi mesti tau trinity court tu tempat tinggal banyak malaysians. patutlah otak sempit, kat skolah taknak belajar, dah tua fitnah orang, balik rumah fuck bini, buat anak, fitnah, itu je yang kau tau. malu sial jadi melayu.

Anonymous said...

dah lah blogger ni amat bodoh. orang yang bagi komen pun sama bodoh.

i hope you have children who will see this and learn that their parents way is the way to the pit of hellfire.

ksian.

Anonymous said...

dah lah blogger ni amat bodoh. orang yang bagi komen pun sama bodoh.

i hope you have children who will see this and learn that their parents way is the way to the pit of hellfire.

ksian.

Anonymous said...

you are my idol man. so berani tak kira benar atau bodoh. what a man!

Anonymous said...

Comment moderation has been enabled. All comments must be approved by the blog author.

isnt this the funniest thing?
he moderates comments, not his own unsubstantiated crap. rotfl..