Saturday, December 5, 2009

KHALID GAGAP PERANAP SHAH ALAM !

kafe DAP ..bakal dibuka pula di i-city shah alam ?
seksyen 7 shah alam ada mempunyai satu lot bangunan besar lagi luas. ia dinamakan sebagai I-CITY..lokasinya cukup strategik kerana bersebelahan dengan lebuhraya federal,bersebelahan dengan UITM dan lebih penting ia mempunyai kepadatan penduduk melayu paling tinggi..shah alam cukup terkenal sebagai bandar penempatan orang melayu,aman dan jauh dari hiruk pikuk seperti bandar sunway,subang,pj,damansara dan klang..

shah alam jugak glamer kerana mempunyai 3 wakil rakyat yang punyai karektor melayu biol. seorang ahli parlimen bernama kalid gereja yang menjuarai agenda meletakkan kalimah ALLAH di gereja,rodziah 376k aka rodziah kuil dan yakop sapari (yang ditolak secara total oleh PKR shah alam) merupakan 3 samdol wakil rakyat yang banyak merosakkan nama melayu.

kabarnya kali ini shah alam bakal bergegar lagi.dulu dengan beer,kuil dan kini kalid membenarkan i-city mewujudkan premis-premis sosial seperti panggung wayang dan restoran bebas nampaknya sudah melanggar 'ikon' shah alam itu sendiri, yang selama ini cukup terkenal sebagai bandar melayu yang tidak mahu kan panggung wayang..kalid sudah melanggar status quo almarhum baginda sultan selangor yang selama hayatnya tidak mahu bandar shah alam dirosakkan dengan 'instrumen' sebegini.

jarak i-city dengan panggung wayang TGV jusco bandar baru klang hanya 5 minit..kalau tak jammed boleh sampai 4 minit.. 15 minit daripada i-city juga ada bandar klang, yang punyai panggung GSCnya yang tersendiri di shaw centre point..

jadi hujah kalid gagap untuk memberikan leisure kepada penduduk shah alam amatlah tidak praktikal.. ini takde lain sekadar untuk mengkayakan lagi sahabat i-city beliau..kalid kata nak luluskan family theme park kat situ ? wei kat tasik shah alam dah ada la taman rekreasi.kalid nak buat pusat bowling ? kalid orang shah alam boleh main bowling kat komplek pkns,klang parade dan pyramid la kalid...

i-city nak restoran ? aduhai kenapalah samdol kelepuk sungguh si gagap ni..wei dol, seksyen 7 tu sahaja dah ada berpuluh kedai makan la mangkok.. ada restoran hakim,darul ehsan,kedai mamak,kedai melayu,kopitiam berlonggok,ani sup utara dan banyak lagi... JADI APA LOGIKNYA KAU NAK BUAT RESTORAN DI I-CITY ? MAHU KASI STUDENT MELAYU MELEPAK MEMBUANG MASA LAGI KE ? mungkin itu ide pakatan,lepas budak melayu ni lepak sampai ke pagi, boleh check in pulak kat hotel badget RM9 yang semakin banyak tumbuh kat seksyen 7 shah alam.!

aku cukup yakin..idea kalid melarang pusat hiburan skala maksiat dilaksanakan di i-city sebagai mengkaburi mata sahaja, lama kelamaan mesti 'ada punya' pusat maksiat tu di shah alam tu nanti !..ingat lagi kenyataan kalid gagap beberapa minggu lepas yang mahu melanjutkan operasi pusat hiburan sebagai cara menarik pelancong datang ke selangor ? rakyat shah alam, apa lagi tunggu kekalkan lah status quo !

40 comments:

Anonymous said...

Bagi Pas dan penyokong bingai PAs tak pe,yang penting pergi jahanam umno dulu.Agama dan bangsa tu tak penting..dendam mesti terbalas ,doa mesti cuba diusahakan agar makbol.Besok boleh sama-sama tikam 4d ye...
PAS bingai, PKR ? tok sa cerita la ..lagi bahalol tahap gaban,tak boleh pakai.
by aramak.

mohammad azren fooldog PH yg bahalol said...

Hebat betul idea si Cina bangsat tu ye. Nak wujudkan satu zon dalam bandar Shah Alam untuk tempat2 maksiat pula. Mungkin lepas ni dalam zon tu arak, rumah urut, GRO akan diberi status 'halal' bagi pengikut komunis ni.

Ms Pearl said...

well...i think i dah tau party mana i nak undi PRU 13 nanti.

Anonymous said...

saya penah belajar di uitm shah alam..icity mmg x jauh dr uitm..kalau plan nk buat semua tu jadi ntah ape la bkl jad dgn Shah Alam..ini bukan soal demand..kalau di buat survey pun pasti penduduk & pelajar yg tggl di shah alam x kan setuju..

kita sbg umat islam kena sedar n bersatu..kerana kafir laknat tidak akan berhenti dr memecahbelah dan menghancurkan Islam...

Anonymous said...

SPRM patut siasat Rosmah,Nazim dan Deepak


Isteri Perdana Menteri, Rosmah Mansur, Adik beliau, Nazim Razak dan Deepak yang di sebut dalam pendedahan oleh penyiasat persendirian Razak Baginda, Balasubramanian Perumal sebagai mereka yang dituduh terlibat dalam kes pembunuhan warga Monggolia, Altantuyaa Shariibuu perlu dipanggil dan disiasat oleh SPRM bagi memastikan ketelusan badan suruhanjaya itu.

Ketua Angkatan Muda PKR, Shamsul Iskandar Mohd Akin yang di panggil memberi keterangan oleh SPRM pagi tadi menyatakan beliau telah menyerahkan tiga salinan vedio berhubung kenyataan Bala pada laporan beliau pada 2 Disember lalu.

“Pihak SPRM telah memaklumkan mereka telah melihat semua tiga siri vedio selama 90 minit yang telah saya berikan pada mereka pada 2 disember lalu.

“SPRM juga tidak mempunyai alasan lagi untuk tidak memanggil Rosmah, Datuk Nazim dan Deepak dan kalau perlu perdana Menteri sendiri untuk diambil keterangan kerana pendedahan oleh Bala menyebut nama-nama tersebut.

‘Integriti SPRM serta perdana Menteri sendiri perlu di bersihkan kalau mahukan pentadbiran negara ini benar-benar telus memandangkan berdasarkan prestasi indek ketelusan Malaysia berada di tangga ke -52 bersama negara-negara Afrika.,” jelas beliau sejurus selepas di soal siasat hampir 3 jam di Ibu pejabat SPRM putrajaya.

Menurut Shamsul, SPRM juga meminta beliau untuk membawa Bala memberi keterangan.

“SPRM meminta saya membawa Bala untuk memberi keterangan dan saya akan cuba membantu bagi melalui peguam Bala.

Katanya, laporan yang dibuat kepada SPRM bukan bertujuan untuk mengaibkan sesetengah pihak tetapi segala prajudis rakyat berhubung ketelusan kepimpinan negara perlu di bersihkan.

“Najib tidak boleh lepas tangan dan beliau perlu membersihkan diri serta menjelaskan keadaan sebenar kepada rakyat.

Shamsul juga berkata beliau sedia untuk diambil keterangan untuk kali seterusnya sekiranya SPRM memerlukan sebarang maklumat.

‘Saya akan memberi sepenuh kerjasama sekiranya SPRM betul-betul mahu menjalankan siasatan secara telus dan terbuka,” jelas beliau lagi.

Anonymous said...

sebenonya PAS x mampu nak tegakkan islam...
jahanamlah islam kalo PAS perintah negara...
hangin betul aku dengan orang2 pas..
patut berjuang menentang musuh islam..ini berjuang menentang sesama islam..
oleh itu marilah kita semua bungkus parti sesat ini.

ALJUBURI BEKAS BANDUAN said...

Heeeeee TakerRules95 ko cakap ka tulis ka copy n paste atau nak spin macamana pun semuanya akan berbalik pada dewa pojaan ko aljuburi tu.
kalau dia dum dam dum dam cerita tentang rasuah dia dulu dipenjara kerana kes rasuah.Kalau dia cerita tentang kroni keluarga dia la kepala bapak kroni paling utama.kalau dia temberang pasal gunakan badan kerajaan dia gunakan segenap sudut badan kerajaan untuk kepentingan diri dia.
Yang paling hebat dewa aljuburi bijak mencucuk hidung dan memijak pencacai macam ko untuk kepentingan diri.
Kehebatan dewa pojaan ko yang orang lain tak boleh ikut bila dia terkencing-kencing lari kekedutaan Turki.muahahahahaha
Heeeeee berapa lapis pamper siboroi amk tu pakai untuk elak air kencing meleleh keluar

mohammad azren fooldog PH yg bahalol said...

FuckerRules95 said...

ALJUBURI BEKAS BANDUAN UMNO bayar Vincent Tan dekat Bukit Tinggi kenapa kau tak bising UMNO bayar Lim Goh Tong kat Genting Highlands kenapa kau tak bising? Nizar bayar orang cina yang dah miskin kat bukit gantang

December 5, 2009 2:03 PM

-----------------------------------

Sebelum orang cina tu miskin, dia kaya raya kan... kan... kan....????

Hahahaha..... komen budak darjah satu, mengaku pernah jadi pejuang UMNO selama 20 tahun konon.... wakakakaka......

PAS 4 all = FuckerRules95 = Kencing semua orang

mohammad azren fooldog PH yg bahalol said...

FuckerRules95.... ini kita boleh suruh SPRM siasat tak????

Kor Ming terkejut terima soalan 'cepu mas' wartawan

KUALA LUMPUR - Ketua Pemuda DAP Perak, Nga Kor Ming menerima 'kejutan' di sidang medianya sendiri, melibatkan perjanjian kontrak penyewaan kereta rasmi kerajaan, semalam.

Beliau sebelum itu meminta kerajaan mengkaji semula pemberiaan kontrak bernilai RM200,000 untuk tempoh 25 tahun dengan sebuah syarikat dan ingin tahu kenapa kontrak yang dilakukan tanpa tender terbuka.

Menurutnya, penrjanjian itu untuk menyewa 9,138 kereta bagi kegunaan rasmi kerajaan seharusnya dilakukan secara tender terbuka, tetapi dibuat secara rundingan terus.

"Mengikut jawapan Menteri Kewangan, Datuk Seri Najib Tun Abdul Razak, kerajaan melantik syarikat itu bagi pengswastaan kereta salon kerajaan mulai 1 Janurai 1994hingga 2019. Syarikat itu bertanggungjawab membekal, menyeleggara dan membaiki kereta yang dipajak oleh kerajaan dan kerajaan akan membayar sewa setiap bulan.

Kor Ming mendakwa kos penyelenggaraan sebuah kereta terbabit dianggarkan sehingga RM18,000 untuk tempoh setahun dan memyifatkannya 'amat tidak masuk akal.'

Seorang wartawan kemudian bertanya Kor Ming siapakah Menteri Kewangan pada tahun 1994 dan kenapa itu masih diteruskan.

Apabila Kor Ming tidak menjawab soalan itu, segera wartawan itu berkata Menteri Kewangan ketika itu ialah Datuk Seri Anwar IBrahim, Penasihat Parti Keadilan Rakyat (PKR) sekarang dan Anwar perlu memberi penjelasan.

Terkejut dengan kenyataan wartawan itu, Kor Ming berkata siasatan harus dilakukan terhadap kontrak itu dan semua pihak termasuk yang terlibat, termasuk Anwar mesti disiasat.

Sumber: Sinar Harian, Disember 3hb 2009

mohammad azren fooldog PH yg bahalol said...

Apa lagi FuckerRules95.... boleh tolong copy komen aku tadi, kemudian paste pada setiap blog sumber 'maklumat' engkau tu tak???

Kita tengok, Samsul AMK Katek (antara blogger yang publish artikel tu) berani suruh SPRM siasat dakwaan Komeng Komunis tu tak. Kalau tak, tak perlu bising2 kat sini lagi la.

Hahahahaha........

PAS 4 all = FuckerRules95 = Kencing Semua Orang

ALJUBURI BEKAS BANDUAN said...

Heeee tiru pencacai aljuburi antat sekor tu;

Kor Ming terkejut terima soalan 'cepu mas' wartawan

KUALA LUMPUR - Ketua Pemuda DAP Perak, Nga Kor Ming menerima 'kejutan' di sidang medianya sendiri, melibatkan perjanjian kontrak penyewaan kereta rasmi kerajaan, semalam.

Beliau sebelum itu meminta kerajaan mengkaji semula pemberiaan kontrak bernilai RM200,000 untuk tempoh 25 tahun dengan sebuah syarikat dan ingin tahu kenapa kontrak yang dilakukan tanpa tender terbuka.

Menurutnya, penrjanjian itu untuk menyewa 9,138 kereta bagi kegunaan rasmi kerajaan seharusnya dilakukan secara tender terbuka, tetapi dibuat secara rundingan terus.

"Mengikut jawapan Menteri Kewangan, Datuk Seri Najib Tun Abdul Razak, kerajaan melantik syarikat itu bagi pengswastaan kereta salon kerajaan mulai 1 Janurai 1994hingga 2019. Syarikat itu bertanggungjawab membekal, menyeleggara dan membaiki kereta yang dipajak oleh kerajaan dan kerajaan akan membayar sewa setiap bulan.

Kor MIng mendakwa kos penyelenggaraan sebuah kereta terbabit dianggarkan sehingga RM18,000 untuk tempoh setahun dan memyifatkannya 'amat tidak masuk akal.'

Seorang wartawan kemudian bertanya Kor Ming siapakah Menteri Kewangan pada tahun 1994 dan kenapa itu masih diteruskan.

Apabila Kor Ming tidak menajwab soalan itu, segera wartawan itu berkata Menteri Kewangan ketika itu ialah Datuk Seri Anwar IBrahim, Penasihat Parti Keadilan Rakyat (PKR) sekarang dan Anwar perlu memberi penjelasan.

Terkejut dengan kenyataan wartawan itu, Kor Ming berkata siasatan harus dilakukan terhadap kontrak itu dan semua pihak termasuk yang terlibat, termasuk Anwar mesti disiasat.

Sumber: Sinar Harian, Disember 3hb 2009

KOMEN: Kah kah kah ... ya ya ... siasat Anwar. Terima kasih Kor Ming yang sekeluarga dengan Chin Peng dari Setiawan

Anonymous said...

ALJUBURI BEKAS BANDUAN kau takut kau tak nak komen apa yang aku tulis lepas dah takut kata anwar plak takut dan kata copy and paste takde kena mengena apa yang aku tulis dengan anwar aku tulis pasal rosmah,nazim dan deepak kau tak de komen pon apa yang aku tulis kalau ada telur komen la

kulatlapok said...

tak kira PAS PKR UMNO semuanya 2x5 kalau memerintah. Kalau nak tengok tempat tonggak arak dan hiburan paling banyak, sila datang ke Mlaka...bukannya Cina yg ramai bangsa Melayu yg ramai peergi dangdut

mann bravo said...

at the end ... berjaya juga proksi yahudi/setan buat "huru hara" di malaysia ini, dan kepada umat islam khususnya ....

banyak perkara yang haram di halalkan olehnya ... teringat aku pada berita mufti perak ustaz harussani zakaria yang mengatakan bilangan murtad di malaysia ... mungkin ini adalah kerja mereka .... "hiburkan" dan "lekakan" umat islam .. kerana dengan cara itu mereka akan semakin jauh dari islam. Dan nampaknya mereka berjaya ....

Teringat aku kepada biras aku, jangan percaya pada paper utusan atau berita harian, kerana paper itu gomen ctrl .. lalu kata padanya kalau baca harakah atau suara keadilan .. sapa yang ctrl ?? Apapun itu semua terpulang kepada individu tersendiri, yang penting perlu tahu nilai buruk/baik sesuatu perkara.

Jangan hanya sebab ber"serban" atau ketayap .. maka ia adalah alim .... semakin kuatnya iman seseorang .. maka lagi kuatlaaa dugaan dan cabarannya.... termasuklaa juga dikalangan "pemerintah" ... semakin kita berkuasa/berpengaruh ... sudah semestinya kita "terlepas" dan "terambil" sesuatu ..... tengok saja dipersekitaran masing masing ......

At the end, kita hanyalah "proksi" kepada sesuatu yang lain ... yang mungkin kita sedari atau tidak .... dan mereka pun sedang memerhatikan kita ... cuma mungkin sedang mencari masa yang sesuai ..... waspadalah selalu .....

Anonymous said...

Khalid saje je bukak dkt ngan UiTM, nak tuba dak2 melayu ngan maksiat lulusan sijil halal drpd Parti Antiislam Semalaya (PAS). Besok bila dak2 nie tak pass peksa kena tendang U, sebab lemas bergelumang maksiat. Khalid pun suh wat Demo. Salahkan UMNO dah confirm.. Aisehh..

Unknown said...

saya budak kecik lagi..tak tahu siapa khalid gagap..hehehe :)

Jimbo Domenicalli said...

pr ibarat pulang paku pulang sireh, ngata orang dia yang lebih.

Arif Omar said...

dia ni nama aje melayu tapi dah bukan melayu pun. biar dia terus dengan kegagapannya

Amir Razain said...

BN government want to unite, but PAS leaders are not. Who reject the unity? you consider yourself ...
View Profile: Rantong™

Anonymous said...

TakerRules95

Bagus teruskan usaha anda memahamkn orang umno tentang masaalah dalam umno yang busuk tu (ramai lagi yg masih tak faham dan perlu difahamkan) dengan tulisan che det berkenaan isu ini.

Saya bangga kerana kamu masih menulis dengan cara berhemah dan tidak terikut-ikut dengan cera mereka (umno)

Moga Allah terus memberi kekuatan kepada kamu untuk terus berjuang dalam bidang yg kamu expect ini.

Teruskan perjuangan.

Limau Kasturi

Anonymous said...

Bintara Muda
GAP cuba kau hentam blog monazmuslim dah terlampau taksub dan tak sedar diri dengan parti sesat PAS.

ALJUBURI BEKAS BANDUAN said...

Heeeee TakerRules95 aku memang tak tunjuk telur sebab bila tunjuk telur nampak jubur pula nanti ko bukan tak tahu bila tang jubur tu bahaya di zaman2 peliwat disanjung.
Heeeee tang artikal ko tu tak guna di ulas pun sebabnya bukan ko yang siasat dari A-Z kemudian keluarkan hasil siasatan,ko cuma copy n paste anak2 tadika pun boleh buat.Kalau semua tu betul kenapa penulis yang mula2 keluarkan artikal berkaitan tak berani hadapi perbicaraan.Semua tu taktik yang diamalkan yahudi mabuk,taktik serang lawan untuk menutup kesalahan sendiri.Betul atau salah belakang kira tetapi kemusnahan telah berlaku.Penyokong dan gadget haprak yang buta mata dan cacat otak jer yang minat hikayat ciptaan aljuburi.

Anonymous said...

Nak Dedah? Undi PR pada PRU-13 nanti


SPRM perlu umum sebab sesuatu kes tiada tindakan

Pemuda Gerakan Kedah menyarankan Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) mengumumkan hasil siasatan sesuatu kes yang tidak sesuai untuk didakwa di mahkamah bagi mengelak timbulnya sebarang spekulasi di kalangan masyarakat.

Ketuanya, Tan Keng Liang berkata, "Bagi kes yang SPRM mengambil keputusan untuk tidak mengenakan sebarang tindakan atau tiada tindakan diambil selepas enam bulan dari tarikh laporan diterima, SPRM harus menyenaraikan alasan bagi kegagalan mengambil tindakan.

"SPRM perlu mengambil tindakan bagi memulihkan semula imej dan kepercayaan orang ramai terhadap suruhanjaya berkenaan,". - B.Harian

Setuju..!!! Tolong dedahkan kenapa tindakan tidak diambil kepada Najib Razak yang dikaitkan dengan kes rasuah kapal selam bernilai jutaan ringgit? Kes rasuah Mahathir dan Linggam dalam mencaturkan jawatan Ketua Hakim Negara bila nak dedah? Kes menantu Toyo berjoli duit di Disneyland, bila nak dedah? Kes Gamuda, bila nak dedah? ....... Tukarlah 100 Ketua SPRM pun mampuih dia orang tidak berani hendak dedahkan.

Nak dedah jugak??? ...... Tukar kerajaan.... Beri Pakatan Rakyat perintah Malaysia, tiga tahun pertama habis kita bongkar segala pekong mereka. Tak percaya??? Cuba... pilihan raya umum 13 nanti undi Pakatan Rakyat.

mohammad azren fooldog PH yg bahalol said...

Wakakakaka..... FuckerRules95 mengaku dia yang tulis artikel 'SPRM patut siasat Rosmah,Nazim dan Deepak'. Bagi komen pun lintang pukang, ada hati mengaku tulis artikel panjang2.

Kencing lagi FuckerRules95... kencinglah lagi. Wakakakakaka....

P/S: Ada juga yang sokong engkau ye FuckerRules95, siapa pengomen tu??? Kawan engkau ke atau ENGKAU??? Tulisan macam spesis yang sama je

PAS 4 all = FuckerRules95 = Kencing semua orang

mohammad azren fooldog PH yg bahalol said...

FuckerRules95, bila AnWAR sesumpah, si Pemikir Terbaik no. 32 tu nak bersumpah tak pernah meliwat Saiful????

Sesumpah tu berani ke???? Wakakakakaka.....

PAS 4 all = FuckerRules95 = Kencing semua orang

Anonymous said...

shonzu kenapa najib takut bila orang tanya dia pasal altantuya?

Anonymous said...

shonzu kalau kau tahu anwar kena liwat kau ada di tempat kejadian ke?

Anonymous said...

shonzu kau kena ingat 1 Malaysia Duit Rakyat Didahulukan Rasuah Diutamakan

Anonymous said...

shonzu kau hanya percaya kan orang yang bersumpah kalau barang kau kena curi lepas tu orang tuduh dia mencuri dan orang yang dituduh mencuri bersumpah kau percaya tak?

azreen said...

NAJIB ALTANTUYA PEMBUNUH KEJAM ..


awak ada kat tempat kejadian ke masa altantuya kena bunuh?? awk nampak tak altantuya dibunuh dgn kejam???


p/s fitnah tu lebih dasyat dr membunuh dan seperti memakan daging sendiri..

mohammad azren fooldog PH yg bahalol said...

Hahahaha... FuckerRules95 dah berubah nama lak. Bila masa lak AnWAR kena liwat ni??? Mana engkau sekolah dulu ni? AnWAR tu yang peliwat Saiful... tulis mengalahkan budak darjah satu.

Kalau DS Najib pembunuh kejam, engkau pula berada ke kat tempat tu??? Bongok punya soalan........

PAS 4 all = Piss 2 all = FuckerRules95 kuat kencing

mohammad azren fooldog PH yg bahalol said...

Kenapa agaknya orang hamPAS dan PKR tak pernah suruh AnWAR bersumpah bahawa tak pernah meliwat Saiful. Kalau dah tak nampak jalan penyelesaian tentang liwat ini, kenapa kita tak serahkan pada Allah untuk menentukan siapa yang bercakap benar dan siapa yang bercakap bohong.

Kalau sang sesumpah AnWAR Al-Juburi benar2 tak bersalah, tentu dia tak takut tentang sumpah laknat terhadap dirinya tu.

Aku pun tak boleh nak percayakan Saiful 100%, tapi aku langsung tak percaya pada AnWAR hatta 1% pun. Yang aku percaya adalah ALLAH... ingat, aku cuma percayakan ALLAH....

Apakah engkau (NAJIB ALTANTUYA PEMBUNUH KEJAM a.k.a FuckerRules95) tidak percaya pada ALLAH langsung. MasyaAllah..... inilah pemikiran orang hamPAS dan PKR.

PAS 4 all = FuckerRules95 = Piss 2 all

Anonymous said...

azreen kalau fitnah najib berdosa kalau fitnah anwar plak tak dosa macam mana tu? adakan najib tu seorang ulamak?

mohammad azren fooldog PH yg bahalol said...

FuckerRules95.... agak2nya sang sesumpah AnWAR Al-Juburi tu percaya kat Allah tak? Kalau ikut kata Tun Mahathir....

"Dia (Anwar), kalau orang putih dia percayalah... "


Hahahahaha......

Anonymous said...

shonzu agak2 kau kenapa Najib Altantuya dan Rosmah Perempuan Puaka tak saman Anwar,Raja Petra dan surat khbar perancis?

Anonymous said...

Tun Mahadey dah ambil duit rakyat lepas tu bagi kat anak2 dia dah lepas bagi dan duit tak tahu buat apa sampai Mokhzani beli kilang arak kat Philipine apa komen kau shonzu?

mohammad azren fooldog PH yg bahalol said...

Tak payah aku jawab soalan2 bodoh engkau FuckerRules95....

Beri saja bukti ber'gambar' yang DS Rosmah ada ditempat sewaktu Altantuya mati dibunuh... tak berani kan???? Sebab ANWAR dan FUCKERRULES95 KUAT KENCING MEMANG PENGECUT!!!!....

Wakakakakaka......

Anonymous said...

FuckerRules95...aku rasa mung ni specis aljuburi jugak ni suka mani belakang ..aku rasa mok pok mung menyesal melahirkan mu otak udang sebab dokleh memikir...

Anonymous said...

he he.....brothers.....taikrule95 nak tukar nama...hampeh.....kalau dah taik tu.....memang busok.....tukar la mcmmana pun....tetap bau taik.......sebab pujaan hati suka lubang taik.......ko busok.......

Anonymous said...

Rata-rata cara tulisan peminat GAP mcm budak sekolah tak baligh.