Tuesday, December 1, 2009

VIDEO XKLUSIF : MUKA GUAN ENG MERAH PADAM !

satu lagi video xklusif kami dedahkan. jika semalam ronie liu dibalun kiri kanan oleh noh omar dan masyarakat cina, kali ini giliran guan eng pula dibelasah kiri kanan depan belakang. tahniah rakyat penang, jelas video ini menggambarkan semangat rakyat penang yang sudah bangkit..

ucapan terima kasih sekali lagi aku ucapkan kepada sumber aku , saudara HM aka apezlie. kepada si mangkok yang cuba menyelongkar siapa sumber aku, aku kata jangan buang masa laaa...alahai..

PENANG BANGKIT ! SELANGOR BARU NOH OMAR !AJK UMNO SELANGOR DAN PEMUDA MASIH NYENYAK TIDO !

VIDEO 1



VIDEO 2

6 comments:

NUAR BERAHI BEKAS BANDUAN said...

Baru la kena cara kalau dulu mereka cukup lantang berdemo mengutuk kerajaan,kini rakyat kena balas dengan cara yang sama.Kurang ajar kena lawan kurang ajar.Hari ini dalam Sejarah dalam negara kita KM yang pertama mengajar rakyat supaya pijak gambar orang lain untuk lepaskan geram.KM pertama yang berperangai macam kera dapat bunga.KM yang menjadi pojaan pencacai green monster dan Takerules95,KM yang paling ditakuti aljuburi kerana segala rahsia aljuburi ada dalam poket dia.KM yang paling takut bila pemberita nak soal tentang derma bukit cina.KM yang cakap tak serupa bikin.Heeeee KM antat

Anonymous said...

Bapaknya si Lim Kit Siang tu penyamun, anaknya si Lim Guan Eng tu penyangak... haa.. dah kena dah penyamun dengan penyangak. Dua2 dok lelong orang melayu kat penang... padan muka hangpa. Dok caya cakap si penyamun dan penyangak, la ni depa dok siap2 nak lelong hangpa semua... PRU13 pakat2 la undi si penyamun dan penyangak ni lagi nooo....

melayulupalagi said...

dl si bangang guan eng bwk rmi2 org buat demo kt depan DUN penang, skrg bile org rmi buat masa dia perintah, YB2 bangang dr PR nax sruh amik tindakan pulak...

amal "DOUBLE STANDART" betul si bangang2 nie...

budakbaru said...

Salam 1 MALAYSIA,
saya amat tertarik dgn blog ini cara penulisan yg bergaya dan logik dek akal...blog in di antara blog setiap hari yang saya kunjungi.walaupun x penah tgglkan komen tetapi semua posting akan sy baca.terima kasih di atas semua posting di blog in yg membuat minda saya lebih terbuka.sy berasal dari kelantan dan sy amat kenal sgt anak kepada Nudin Awang
iaitu shaffik.utk maklumat tentangnya sy harap tuan punya blog dpt hubungi sy melalui email nazri_77@ymail.com....sekian
wassalam..........

GAP KEMBALI said...

budakbaru
tk..nanti aku email kau.

budakbaru said...

Tak sampai dua minggu disenaraikan sebagai antara 500 tokoh muslim paling berpengaruh dunia oleh The Royal Islamic Strategic Studies Center, semalam Anwar telah tersenarai pula di kedudukan ke- 32 pemikir dunia tahun 2009 oleh Majalah Foreign Policy.

Maka perkara ini telah menjadi modal untuk penyokong-penyokong Anwar mengalihkan isu berkenaan kegagalan bekas timbalan menteri itu menggugurkan tuduhan liwat terhadap beliau semalam dan mereka persoalkan pula di mana kedudukan negarawan-negarawan negara seperti Tun Dr Mahathir dalam senarai pemikir dunia itu.

Sebenarnya perkara ini juga menimbulkan pertanyaan kepada Kumbang. Kerana kita semua tahu dan satu dunia tahu yang Tun jika dibandingkan dengan Anwar terlalu jauh bezanya pemikiran mereka. Bandingkan sahaja blog Tun dan Anwar sendiri anda boleh nilai sendiri siapakah yang layak untuk menjadi pemikir terbaik dan siapa yang lebih banyak merapu serta mencipta pembohongan.

Beza Anwar dan Tun cuma satu untuk layak tersenarai sebagai antara 100 pemikir terbaik dunia 2009 dalam Majalah Foreign Policy iaitu Tun tidak berkawan dengan yahudi dan Anwar berkawan yahudi. Hanya itu.

Kumbang buktikan. MoisΓ©s NaΓ­m iaitu Ketua Pengarang majalah Foreign Policy itu adalah kawan rapat Anwar dan juga seorang yahudi berpengaruh di Amerika Latin. Moises juga pernah menjemput Anwar ke dalam forum yang dipengerusikan beliau iaitu God is back: Politics and Religion in the XXIst Century pada Oktober 2006 anjuran Kumpulan G50 yang mana Moises bertindak sebagai ketua atau pengerusi Kumpulan G50. Moises juga banyak menulis mengenai Anwar di Foreign Policy dan seakan-akan bertindak sebagai tukang publisiti Anwar di luar negara. Beliau juga adalah Kolumnis di laman web CFR. Nak tahu apa CFR dan kaitannya dengan Anwar Ibrahim klik sini.

Itu jika kita lihat pada Ketua Pengarangnya, jika kita lihat pada majalah Foreign Policy itu sendiri diterbitkan oleh The Slate Group iaitu satu bahagian daripada syarikat induk Washingtonpost. Newsweek Interactive yang mana terlibat dalam penerbitan 2 majalah berpengaruh The Washington Post dan Newsweek. 2 Majalah ini juga pernah mempromosikan Anwar di dalam laman mereka. Klik sini dan sini.

Apa yang menariknya syarikat Washingtonpost.Newsweek Interactive ini adalah dimiliki oleh Donald Graham iaitu konglomerat yahudi terkenal di Amerika dan rakan baik Paul Wolfowitz yang juga seorang rakan yahudi Anwar. Tambah mengejutkan lagi 2 orang ini adalah ahli mesyuarat Bilderberg (ada kaitan Illuminati dan Freemason) yang terkenal di kalangan pengkaji konspirasi sebagai tukang catur segala krisis yang berlaku di dunia. Anda boleh baca di sini dan sini.

Fakta menarik tentang Donald Graham ini ialah beliau juga sebenarnya bertindak dan tergolong di dalam kumpulan yahudi yang mengawal media di dunia dan modus operandi beliau ini jelas sekali mempromosi yahudi dan mereka yang pro yahudi di makalah-makalah terbitan mereka. Sebagai bukti adalah senarai pemikir dunia tahun 2009 yang diterbitkan Majalah Foreign Policy ini sendiri, suku yang tersenarai adalah mereka yang berbangsa yahudi dan artikel majalah Foreign Policy ini juga kerap kali mempromosi bangsa yahudi.

Jadi terang lagi bersuluh kenapa nama Tun Dr Mahathir dan negarawan-negarawan lain tidak tersenarai di dalam senarai pemikir terbitan majalah Foreign Policy itu walaupun mereka sebenarnya lebih layak iaitu kerana mereka tidak mempunyai hubungan rapat dan baik dengan yahudi.

Kepada Naib Ketua AMK yang menggesa untuk jangan dikaitkan lagi Anwar dengan Amerika dan Yahudi. Anda pergi cakap sendiri kepada ketua anda itu. Bukan kami yang memandai-mandai, Anwar sendiri yang mahu dikaitkan dengan Amerika dan Yahudi. Kami di sini hanya melaporkan kebenaran.

http://analisisringan.blogspot.com/2009/12/anwar-di-kedudukan-ke-32-pemikir-dunia.html