Wednesday, March 17, 2010

FOTO INI BUAT KALID GAGAP 'ANGIN' KAT UMNO KUALA SELANGOR !






artikel yang lepas aku ada bagitahu bahawa barisan bloger jalanan sanggup turun ke mana-mana sahaja untuk promosikan program umno bahagian. tapi dengan syarat, program itu mesti balun pakatan..

sejak beberapa bulan yang lepas, kebangkitan umno di selangor sudah mula nampak. banyak program ceramah yang balun pakatan telah kami siarkan. bermula dengan umno shah alam,klang,subang jaya,gombak,kuala selangor dan yang terbaru kota raja.

gambar ini mesti buat 2 orang pakatan wakil kuala selangor senak perut. sorang ahli parlimen dan sorang lagi adun. ahli parlimen kuala selangor dr zulkifli dari pas adalah kumpulan erdogan,sayap yang membantu menyesatkan lagi fahaman dan akidah ahli pas..

dr zulkifli ini sama naiknya dengan kalid gereja, menyokong penggunaaan ALLAH di bible. pelacor agama daripada pas ini akan tumbang di kuala selangor, insyaallah.

sorang lagi mangkok tak lain pelacor politik taraf 'super duper' punya pangkat. semua orang tak mampu ikut apa yang kepala hotak dia buat. siapa dia ? dialah adun ijok..naammaaaa nnyeeee kkkk kkkaaallidd gg gggagaapp ! fuhh apa hal aku gagap nih !?

kalid gagap adun ijok,makin kepanasan pasal bahagian pkr ijok belasah dia. yang umno kuala selangor pulak tumpang sekaki, buat ceramah balun kalid cukup-cukup..haha sungguh nakal umno kuala selangor pimpinan amirudin setro..

kalid walaupun dia gagap, namun bab melanyak hak melayu dia bagus.cukup bagus.dia umpama pelaksana yahudi yang kemaruk kuasa kat palestin. habis semua hak melayu nak dirampasnya, kuota uitm lah,pkns lah dan yang terbaru isu YBK !

bloger jalanan takkan bagi can kat dorang kali ini. ini pru ke 13 kami akan kerjakan pakatan sampai mati ! umno mesti rampas balik kesemua kerusi dun dan parlimen yang hilang! tahniah umno kuala selangor..

BAHAGIAN UMNO YANG LAIN DI SELANGOR APA CERITA ??

50 comments:

Esperalzi said...

Hidup Bangsa Melayu dan Umat Islam Malaysia! Mampus Bangsa PAS dan Penganut Agama PAS! Mampus Bangsa PKR dan Penganut Agama PKR! Semoga Allah musnahkan Melayu2 kafir PAS dan PKR!

Anonymous said...

hallo...umno hidup lagi ke...jangan buat lawak...selagi pemimpin muka yang sama jangan harap aku nak undi ...macam tadak orang lain yang layak...buang masa aje sokong umno...sampah pun kutip...argh....aku maluu....

joehan said...

to anon 2.31pm..

aku xskong umno pon..tp aku benci anwar n pkr n dap..dlu aku skong gak pas..bile pas pon bersekongkol dgn kafir n penipu cm anwr(dlu kunun2 pas kate xblh dgn kafir) aku pon trus skong gov dr skong pkr..geli aku..ko tau x anwar tu bapak pembohong..ko nk aku senaraikn x??
mmg la yg kuar dr PR tu ko anggap sampah..sbb yg dlm PR tu sme najis..hahaha..lg busuk dr sampah..
dei mangkuk pr..yg kuar tu sme kwn2 anwr lps die tau prangai anwar kuat membelit..anaconda pon klh..ko pnh ke kne penjara sbb bela anwar..yg kuar tu siap duk penjr lg sbb bela anwar..bkk mata la mangkuk..
gap..kne agresif lg hancurkn anwar n konco2nya..

Anonymous said...

Esperalzi
Maaf nak mencelah..aku rasa ko le BANGSA MELAYU yg paling banggang sekali...Maki hamun ikut2..Tak kesudahannya makin hamun ko tu..nak KAFIR kan org..ISLAM sangat ker ko..Jika Melayu PKR + PAS kafir psal join DAP..Macam mane PLAK UMNO + GERAKAN + MCA + MIC + PPP yg dah lama tido sebantal..Tapi aku tak gamak nak panggil KA@*&^ sbb aku tak berhak..Orang macam ko dan seangkatan dgn nyer lah orang MELAYU paling BANGANG...Ckp tak guna OTAK...sekadar Ikut NAFSU syaitan.

Punk5 said...

anon 2;31 pm

hidup lar.. ko bute ke ape? sape yg memerintah skng?

pncacai..

korg bg lar commnt bernas.. asyk commnt smapah jer..

Anonymous said...

bBetul ke GAP umno balun pakatan..di tempat gmc Pakatan balun UMNO..akhir sekali GAP jadi sasaran sila GAP baca posting di sini..http://gunungmatcincang.blogspot.com

Mylasia said...

tak mau ler gambar je..hehhe nak lar tgk video nya juga...bulih buat modal untuk kegunaan lain2 ngeri...

Mylasia said...

PR lagi dahsyat, bapa kepala sampah yg paling busuk dia kutip...bukan Anu War tu kener reject dr umno ker sebab bau anu dia cam taik...

Jamal Rafaie said...

Salam..

Untuk Anonymous di atas.. Bukan ke pemimpin pembangkang pun muka sama je.. At least UMNO dah tukar pemimpin lepas PRU 12, pembangkang bile lagi?

Akhirnya ceramah UMNO bahagian tempat tinggal ku kuar juga gak blog GAP ni ye..

Anonymous said...

woi....memang betul umno kutip sampah tapi sampah yg boleh recycle....ape cerita dgn puak pas yg yg bergelumbang dlm tong taik cirit nuar tu....alamak jjiknya aku....

1 Malaysia-1 Israel said...

Fakta Kerajaan umno/BN dan Kerajaan Pakatan Rakyat.

1- Syarikat APCO yang pernah menjadi penasihat kepada kerajaan Israel, kini dibayar sehingga 60 juta ringgit, untuk menasihati Najib dan kerajaan pimpinannya.

2- Bekas Duta Israel ke Amerika Syarikat dan bekas Duta Israel ke Jerman adalah penasihat utama Najib.

3- Slogan 1 Malaysia adalah ikutan slogan Satu Israel yang diperkenalkan oleh Perdana Menteri Israel, Ehud Barak setelah mendapat nasihat yang sama daripada APCO.

4- Kerajaan negeri Pakatan Rakyat Selangor memperuntukkan kira-kira dua juta ringgit bantuan rawatan untuk pengidap katarak, rawatan dialisis dan pembedahan kecil dalam usaha meringankan beban warga Selangor.

5- Exco Kerajaan Pakatan Rakyat Selangor, Dr Xavier Jayakumar juga mengumumkan skim bantuan RM2000 ringgit setahun bagi pesakit kencing manis dan buah pinggang.

6- Bacaan kedua pembentangan rang undang-undang Cukai Barangan dan Perkhidmatan (GST) tidak diteruskan oleh kerajaan umno/BN kerana bimbang kalah dalam pilihan raya negeri Sarawak dan PRU-13. Walau bagaimanapun ramai penganalisis politik meramalkan jika umno/BN menang dalam PRU-13, pasti GST akan dilaksanakan oleh kerajaan umno/BN.

7- Kerajaan Pakatan Rakyat Negeri Pulau Pinang telah membuat keputusan untuk mengirim RM100 di bawah Program Penghargaan Warga Emas ke alamat penerimanya. Ini adalah untuk memudahkan pengagihan wang tersebut agar warga emas tidak perlu bersusah-payah untuk berkunjung ke pusat khidmat ADUN untuk mendapat sumbangan wang sebanyak RM100. Sumbangan tersebut akan dikirimkan selepas pelancaran Program Penghargaan Warga Emas yang akan diadakan di Kompleks Masyarakat Penyayang pada 21.3.2010.

Anonymous said...

Rakyat dah bijak. Undi PAS undi DAP. PAS menang, PAS menjadi boneka kepada DAP. PAS akan membangun bersama DAP. Kaki bontot akan jadi PM. PAS tidak akan menjadi tunjang pemerintahan negara. PAS tidak akan dapat melaksanakan Islam asas pentabiran negara. PAS tunduk kepada DAP. Lihatlah apa yang berlaku di Selangor. Dulu takbir sekarang take beer...

Anonymous said...

syabas...
banyak kan lagi ke seluruh malaysia
especially in Penang dan Kedah....
Kelantan cam tak taksob

We want more inside stories

kulatlapok said...

KHALID KATA LANGSUNG TAK NAIK ANGIN CUMA DIA NAIK SYOOOOOKKKK KAT N3 GAPNI. PASAL APA GAP NAK TAHU..?? YG DATANG SEMUA AHLI2 UMNO YG DIANGKUT KE MAJLIS TERSEBUT.. BUATLAH RIBU KALI MAJLIS PENERANGAN PUN YG DATANG ITU JUGA ORANGNYA HE HE HE UMNO TIPU UMNO HA HA HA HA AKU SETUJU GAP BUAT MAJLIS MACAM NI BALUN JANG BALUN JANGAN TAK BALUN.

Antibarua said...

Mati hidup balik pun aku dah tak caya dengan CIFUT BABI ni.. cukuplah tahun 1998 dulu aku terpedaya dengan reformasi... rupa-rupanya palsu semuanya, pemimpin PKR dan PAS bertambah kaya, rakyat menderita bagi duit kat depa masa ceramah. Doa PAS tak pernah dimakbulkan ALLAH sejak tahun 1950an lagi, patut buat muhasabah diri, tapi duk menyalak maki haun orang lain. berkat ke.

Perbezaan BN dgn PR:

BN laksanakan jani tanpa perlu berjanji.

PR berjanji saja tau, tunaikan satu pun tidak.

belum kisah 2 alam lagi..

akai adaka.

Anonymous said...

Salam kome disana..teruskan GAP, jgn gostan lagi dah..hehe

pada Mylasia , nih kat bawah ni teman kasi satu video..yg lain2 akan menyusul insyaAllah..amik masa mau edit..

http://www.youtube.com/watch?v=P1HpoolLb2I

-OghangKuale-

carisinar said...

Benarkah PR menentang YAHUDI? Yang pasti HARAM utk kerajaan tetapi HALAL utk pakatan rakyat.

1... Kutipan cukai langsung tahun 2008 Kelantan sekitar RM214 juta. Dan penyumbang utama adalah dari TESCO. Jelas dan jangan lupa Jangan lupa bahawa dulu benci yahudi skg dah sayang...besar lak tu. Kita masih menanti fatwa dar pencacai PR, jika dahulu mengharamkan BN kerana berurusan dgn TESCO bagai mana pula dgn KELANTAN yg hidup dgn cukai TESCO KB?
bagaimana Kerajaan Pas Kelantan yang mendakwa Islamik itu boleh pula membenarkan Tesco beroperasi di negeri Serambi Mekah ini sedangkan Tesco disifatkan sebagai milik Yahudi dan menyokong Zionis Israel? Fakta ini bukanlah bermakna Kerajaan anti-Tesco, tetapi sekadar menempelak sikap pemimpin PAS sebelum ini.

2... Dalam blog Raja Petra Kamarudin, beliau mengakui semasa dia mengetuai kempen memungut derma untuk Anwar Ibrahim, bekas ketua Pemuda Keadilan Nasional Ezam Mohd Noor dan setiausaha Sulit Anwar di Kementerian Kewangan Anuar Shaari telah betolak ke Amerika untuk mengambil wang daripada George Soros.

3... Manakal Ezam (yg dahulunya ketua Pemuda Keadilan Nasional) menyatakan Datin Seri Wan Azizah, Azmin Ali dan Khalid Jaafar mengetuai rombongan untuk melobi Geoge Soros supaya membantu Anwar dan PKR dari sudut kewangan.

4... Tidak dinafikan Anwar adalah pemimpin Foundation For Future (FFF), yang menurut menurut Washington Post, Jabatan Luar Negeri Amerika mengakui telah memberikan sumbangan hampir dua-pertiga kepada yayasan tersebut dengan anggaran $56 juta Dollar US.

5... Sehingga kini Anwar Ibrahim juga adalah Ahli Jawatankuasa dalam International Criss Group (IGC) ICG dibina pada tahun 1995, oleh tokoh-tokoh Yahudi Amerika Syarikat iaitu Mark Malloch Brown, (ketika itu) Naib Presiden Bank Dunia dan Morton Abramowitz, bekas penolong Setiausaha Negara Amerika Syarikat, dgn tujuan untuk memastikan aset milik Yahudi tidak terhakis. Dan Krisis kemelesetan ekonomi dunia berlaku pada 1997 yg disebabkan oleh penyagak matawang berbangsa yahudi dan teman rapat Anwar.

6... Forum Dunia US-Islam ke 7 ini DITAJA oleh Saban Center of the Brookings Institution. Iaitu satu badan Yahudi Amerika yang modus operandinya adalah untuk menghalalkan kekejaman Israel dan Amerika kepada dunia Islam. Salah satu sumbangan badan ini adalah melaksanakan Annapolis Summit yang mengiktiraf negara Israel pada tahun 2007 dan menariknya perjanjian itu turut di tandatangani Anwar Ibrahim. Anwar juga pada tahun 2005 telah menyokong perang keatas Iraq dan seperti menghalalkan Perang Amerika ke atas Iraq kerana ingin membodek dan membuktikan beliau adalah sealiran dengan badan itu.

7... Dalam kes sodomi ke-2 Anwar juga jelas bahawa PR adalah anak didik Yahudi. Masakan tidak, belumpun perbicaraan tamat, malah pihak Anwar sendiri masih belum dipanggil untuk memberi keterangan tetapi agen2 kerajaan yahudi mula berkokok mempertahankan anak agen mereka si Anwar Al-juburi. Sebagai contoh Australia, Kemenangan kerajaan Australia sekarang banyak bergantung kepada pengaruh komuniti Gay yang mendapat dokongan dan dorongan Yahudi dan Israel. Malah gerakan Gay yang pertama di Australia sendiri adalah dipelopori kaum Yahudi, Daughters of Bilitis, yang diasaskan dan ditubuhkan pada tahun 1969 di Melbourne, Australia. Kemudian ia diikuti dengan pertubuhan Society Five yang ditubuhkan pada januari 1971, juga di Ibu Kota Melbourne.

Rakyat dah mula muak dengan penipuan bertali arus PR, rakyat tidak akan kembali diperbodohkan dengan fitnah juak2 PR dan pemimpin sodomi PR.

carisinar said...

Saya ingin merujuk kepada komen yg menggunakan nama 1 Malaysia-1 Israel

Apa yang dikecohkan dengan APCO, putar belit apa yang konon Najib terikat dengan penasihat dan cadangan APCO. Sedangkan kuasa untuk melantik dan menamatkan perjanjian adalah ditangan Kerajaan pusat dan Najib sendiri. Apa yang APCO berikan adalah sekadar pandangan, pandangan tidak bermaksud akan menjadi sesuatu perkara mutlak yg harus diikuti. Keputusan perlaksanaan masih ditangan kerajaan pusat dan ahli2 penasihat undang2, YB dan ADUN dalam kerajaan.

Benarkah Pakatan Rakyat benar2 menolak YAHUDI? Kita sedia maklum apa sahaja yang dilakukan oleh kerajaan pusat walaupun demi kebaikkan rakyat pasti akan ditentang oleh Pakatan Rakyat dan pencacai PR yg kekurangan fakta dan sedaya upaya menyebarkan fitnah.

Kita lihat dulu fakta slogan 1 Malaysia vs slogan PAS FOR ALL.

Apa yg sebenarnya membuatkan pencacai PR takut dgn slogan 1 Malaysia? Mungkinkah mereka takutkan perpaduan di Malaysia? atau mereka takut bahawa selama ini kalian telah ditipu oleh pemimpin mereka sendiri? Hakikatnya memecahbelahkan sesama umat Islam adalah perjuangan YAHUDI yg terserap dalam PR

Perjuangan 1 Malaysia tidak pernah sesekali sama dgn perjuangan Yahudi Israel. Namun jika pencacai PR masih berpegang konon slogan 1 Malaysia adalah diambil dari konsep 1 Israel.... maka kalian juga cuba nilai fakta ini.

1... Konsep 1 Israel diperkenalkan pada tahun 1999 oleh Ehud Barak yg menang pilihanraya Israel pd tahun tersebut. Konsep ini bertujuan untuk menyatukan bangsa Yahudi dan Arab Islam, dan sikap berlembut kerajaan dgn rakyat islam Israel. Hasil daripada konsep Israel ini maka satu perjanjian persefahaman terhasil antara Barak dan Yasser Arafat pd thn 2000. Namun dek kerana konspirasi ini juga, pemimpin pembangkang Yahudi Israel yang lain dan pencacai yahudi yg buta mula berkonspirasi dan telah menjatuhkan Barak.

2... Jatuhnya pemerintahan Barak, maka TERMANSUHLAH 1 Israel, dan 1 Israel digantikan dengan ISRAEL FOR ALL. YA, sehingga sekarang konsep ini ISRAEL FOR ALL diguna pakai oleh Israel. Konsep yg kelihatan adil luarannya tetapi realiti lebih kepada menghimpit bangsa arab Islam dgn cara membawa masuk bangsa Yahudi dr luar Israel dan memberi kelonggaran untuk menjadi penduduk tetap dan bermaustatin di Israel dgn memberi tanah2 yg dirampas dr bangsa arab Islam.

3...ISRAEL FOR ALL direalisasi selepas 2000. Manakala PAS FOR ALL dilancarkan pada 11 september 2007. Manakala 1 Malaysia yang kono meniru 1 Israel hanya dilancarkan pada 31 Julai 2009... kita sendiri boleh melihat siapa yg terlebih dahulu "meniru".

4... Jika 1 Israel yg membawa konsep penyatuan rakyat telah di musnahkan oleh juak2 yang memperjuangkan kezaliman YAHUDI. Maka tidak salah jika saya katakan bahawa 1 Malaysia yg membawa konsep kesejahteraan sesama rakyat telah cuba dimusnahkan oleh pencacai PR yg juga pengikut setia juak2 YAHUDI.

http://www.all4israel.org
http://www.israel4all.com

Laman web diatas sebagai bukti bahawa kewujudan Israel For All

Persoalannya jika pencacai PR menuduh dan membuat fitnah konon slogan 1 Malaysia diambil dar 1 Israel.. Bagaimana pula slogan PAS FOR ALL

Realiti : 1 Israel telah ditolak dan tidak diterima oleh pemeritah zalim Yahudi. Sedangkan ISRAEL FOR ALL diguna pakai oleh mereka hingga kehari ini.

Realiti: Jelas PAS FOR ALL telah begitu zalim kepada rakyatnya terutama rakyat kelantan dan kedah.

Anonymous said...

undi pas bermakna menyokong projek babi tega....satu kampung satu kandang babi mega!!!!anak2 melayu cuci kandang babi,anak india perah susu babi anak cina taukeh babi...inilah warisan peninggalan bangsa melayu kepada jenarasi melayu akan datang!!!!...."JIKA ANDA BERSETUJU DGN PERJEK BABI MEGA SILA UNDI PAS PADA PILIHANRAYA KE 13 NANTI"....selogan yg tepat dan padat buat PAS ialah "PAS MEMBIAK BERSAMA BABI"....

kingnek said...

pada anon 3.13 pm, jangan buat lawak kawan, kamu ulang benda yang sama aje, nampak sangat MCA dan MIC jadi barua UMNO, sebuah parti Melayu Islam. Kalau benda yang begitu ketara pun kamu tak perasan, jangan lagi komen pasal politik bole?

Menunjukkan kebodohan kamu saja, buat malu je. PAS pulak terpaksa tunduk kat Anwar dan DAP, itu pun terlalu ketara.

Kepada 1Malaysia=1Israel, wah kah kah, itu aje ke? Sedangkan Nabi SAW pun ada hubungan dengan yahudi, tapi beliau adalah musuh ketat yahudi.

Ada hubungan diplomatik tu lain. Lain pula jika seseorang itu pergi ke yahudi kaya, umpamanya seperti George Soros, Paul Wolfowitz, Madeleine Albright, Williamson, Cohen dan lain2 untuk menghina dan menghambakan Islam untuk sedapkan hati yahudi tu!

Kemudian dapat duit funding pulak, itu namanya BARUA YAHUDI! Bole lawan ke apa aku kata ni?

Terang2 Anwar ni agen yahudi dan HARAM bagi sesiapa umat Islam menyokongnya. Kalau korang berani, undi lah dia, silap2 kat akhirat nanti, jawab lah kat Allah SWT!

Anonymous said...

Anonymous March 17, 2010 5:52 PM said...
Rakyat dah bijak. Undi PAS undi DAP. PAS menang, PAS menjadi boneka kepada DAP.....
Rakyat juga bijak.Undi UMNO undi MCA + GERAKAN..BN menang Tapi menang sorak kampung tergadai..Jika tidak macam mane dah perintah 52 tahun MELAYU P.Pinang bleh lesap sekelip mato...Hairan bila dulu ada lebih kerusi ADUN masih terima GERAKAN jadi KM..Bila kalah ckp berkobar, bila menang jadi hamba MCA + GERAKAN..52 tahun tak pandai macam mane nak majukan MELAYU P.Pinang yang akhir terpinggir..PELIK TAPI BANAR..AKu tak hairan UMNO ke..PAS ker...PKR ker.. sbb memang dah dasar PARTI POLITIK... asalkan jgn tipu melayu atas kepenting diri sendiri.....Kalo dah KELANTAN majoriti MELAYU pun busuk hati xmau bg ROYALTI minyak ini kan pula MELAYU MALAYASIA yg tak sealiran dgn nya...Aku di lahirkan sebagi ISLAM....Ugama ku bukan UMNO atau PAS...UNDI aku penentu kemenangan pa yg ckp serupa bikin.....Apa bangsatlah bila org ISLAM macam ko mempersendakan perkataan TAKBIR dgn TAKE BEER...Kalo ko dah ucap macam tu jgn salahkan bangsa lain bila hina ko dgn perkataan itu kerana dia tak tau ko MELAYU UMNO atau MELAYU PAS...Kalo ya pun nak sokong jgn lah yg ade kaitan dgn ISLAM ko nak persendakan sekali...

Anonymous said...

Kadang kadang aku kena tabik spring jugak dengan Abang Nuar kita ni.Kalau kes liwat tu dia boleh le soal jawab kat mahkamah nanti.
Yang lagi haru biru Tok Nik Ajis wali terompah dan orang orang PAS buta - buta jer kena liwat otak dia kat Abang Nuar.
Hampeh betul le orang PAS nih.

Anonymous said...

Aku setuju sgt dgn BLOGGER ni..Blogger ni dr KEM UMNO..teguran beliau haru di beri perhatian...Jika tidak Kita akan selamamya di perbodohkan oleh pemimpin PENGKHINAT BANGSA...Jgn jadi pencaci bawa rebah...bercakap ikut nafsu tahap KEINTELEKTUALAN hampehhh..Siap tak sayangkan UMNO..Tapi bila dah bernanah dan berpenyakit..kita masih lagi buat tak tau...Akhir nya anak cucu kita yg menderita...REFORMASI harus dilakukan sekarang jgn dah kalah PRU13 esok ramai pemimpin ni lari plak:-
http://kedahkekl.blogspot.com/2010/03/siapa-kata-umno-bagus-dan-baik.html

. said...

@1malaysia-1yahudiah - cuba senaraikan sumbangan kerajaan terhadap sejarah hidup ko sejak mak ko bersalinkan ko smapai la skrg nih.. aku rasa lagi panjang senarainyanya..

AbgTuah said...

HARI INI HARI YANG INDAH APABILA X-PKR DS ZAHRAIN MENGHENTAM ANUAR CUKUP-CUKUP DIPARLIMEN.

ANUAR LARI LINTANG PUKANG KELUAR DEWAN..

TERUSKAN WAHAI SEMUA X-PKR..

KASI HANTAM..
KASI ULI..
KASI TENYEH..
KASI GALI..
KASI BOCOR..
KASI KARAM..
KASI TENGELAM..

KAH KAH KAH KAH ...

Ipin said...

Melayu Selangor sudah mula bangkit teruskan sehingga PRU 13 kita tendang MB Khalid daripada kerusi MB SELANGOR

Ipin said...

PRU 13 NANTI TENDANG MB KALID DARI KERUSI MB SELANGOR

Anonymous said...

PAS parti celaka,bodoh xbleh diajor.........

Anak Kampong said...

Bagaimanakah melayu nak hidup kalau bahasa dan tulisan serta budaya nya tak nampak pun macam melayu. Orang melayu tinggi budi pekertinya, indah tutur katanya dan lembut budaya nya tetapi tegas pegangan islam nya. Bahkan pakaian nya pun dah langsung tak macam melayu.

1dap 1sngpork said...

NAMPAK SGT 1dap Yg hantar komen. rasanya Rm100 da dijawab blog BPN "YA MEMANG RASUAH.." oleh ahli dap sendri.. kah3 kantul ! Kalu Negara ni da lama DTAWAN dapat jd Replublic.. dah lama dap jalankan GST..bukti nya SingaPork..! Tq... dan '1malaysia' .. Dap tak suka for sure..sebab word 'malay..' apala nama negara ni bila dap dpt control nanti ?? and eham2 next jadi Pengkalan airforce yahudi ke2 nanti..

jitu said...

bila ckp tak guna otak jd mcm tu la...woi pmain2 jubur sekelian..buka mata tutup pungkog hangpa...jangan biarkan pungkokng hangpa kena balun jugak...agak2 la....kalu barisan umno+mic+Mca...sekurangan dlm isu perpaduan melayu..xnampak yg depa ikut telujuk..tapi yg pas pkr nie...terang2 nampak dok ikut pungkok dap...nampak sgt taik pungkok...

pang5bugis said...

uhmmno inshaalah kalah .... pasal muka lama ajee.... tiada pelapis ke......yg bersih .... nampak bersih.... fikir fikir lah

Ismail Rubani said...

Bro..tolong bantai UMNO Puchong..dato satim dan kuncu kuncunya tak leh pakai..AJK bahagian semua tidor ..satu hapa aktiviti pun tarak..baru ni buat program juara rakyat tak sampai 500 orang pun hadir..buat malu yo..nanti den cari info..minta bro tolong balun..den dah penat bagi macam macam proposal..depa wat dek..jer...lagi malu sebab dato satim ketua perhubungan umno selangor...

Zulkarnain said...

Salam,

Boleh tahan bangang jugak Anon 3:13 ni ye? Kalau ko ni orang pas, aku nak tanya sapa punya amanat yang dok kapirkan melayu sebab kawan ngan parti bukan islam? sapa? takkan nak kene ingatkan kot. kalau ko tak tau, sah la ko ni penyokong ikut dan je. takpun jenis orang baru hafal nombor IC, baru2 belajar politik.

Beza UMNO ngan pas, UMNO dalam BN dia jadi ketua, pas dalam pakatan riot hanya pencacai. ada paham?

hassanpendek said...

Kita semua ni kan manusia. Aku heran satu aje. Bukan aku nak tuduh si Nuar tu apa-apa. Cuma tak ke puak PKR ni pun heran?

Kalau Si saiful tu beriya-iya sangat dakwa dia di liwat oleh Si Nuar. Kenapa Nuar tak nak nafikan?

Kalau si Saiful sangggup ke Masjid, bersumpah, Ayoo yooo kenapa pulak si Nuar tak sanggup? kenapa dok main wayang cina, main silap mata, main sorok-sorok, dalih itu ini, tangguh macam-macam ? Bagi pulak alasan berkoyan-koyan? Itu yang buat ramai orang syak, ini ada hel punya niiihh !!

Ini yang aku heran ni. Penyokong PKR tak boleh ka pakai sikit akai haaa? Atau mereka ni semuanya memang kaki tu jugak kaaaa? Dak kot!!

Jangan le gitu, kalau betul dia kaki bontot barang dijauhi Allah untuk jadikan dia PM kita. Loya aku
Uweeek.

Jadi tolong usong Nuar ke Masjid Wilayah. Dudukkan dia atas sejadah dan suruh bersumpah.

Betui ka hang masuk Anu hang ke dalam botot Si Saiful tu Hah, jawab lekaas.

Sumpah laaa sekarang!!. baca khutbah boleh, tak kan sumpah ikut cara Islam tak boleh? Payah kaaa?

Anonymous said...

nie apa dok mrepek smpai Israel nie... Org cita psai Kalid Gagap kat Selangor.... Yg Anuwar ngan Wolforwitz tu x mau cita plak....

Tok Pambu said...

Atikel posting ini memang sangat baik bagi umno sahaja.

Malangnya ianya akan memburuk kan lagi harapan UMNO untuk mendapat sokongan kaum bukan melayu terhadap BN.

Ingat pesanan dari Musa Hitam, UMNO akan bersendirian dalam menghadapi PRU13 akan datang jika gagal meraih sokongan dari kaum bukan melayu.

Hari ini kaum bukan melayu mahukan negara ini di terajui oleh pemimpin2 yang jujur, bersih, adil dan amanah.

Sedangkan UMNO masih lagi diterajui oleh pemimpin2 yang tidak jujur dan tanpa pendirian tetap, rasuah dan tamak harta dan gila kuasa.

Kini tongkang UMNO sedang penuh sarat dengan pemimpin2 yang memang tidak boleh diterima sebagai pemimpin negara.

Selagi UMNO tidak betul2 bersih, dan masih ramai pemimpin seperi Ezam, jangan haraf untuk mendapat sokongan dari kami.

Sedangkan dengan sesama melayu sendiri dia boleh khianati dan kutuk, mengapa pula dengan kaum bangsa lain pula.

Sekarang UMNO sudah dicemari dengan bekas pemimpin2 PKR yang khianat dan durjana. Semakin ramai pemimpin2 seperti ini berlaung dan berteriak dalam UMNO, maka semakin jauh kami akan lari tinggalkan BN/UMNO.

joehan said...

syabas carisinar..info ko sme mantap2..xmcm puak2 PR..bg komen tahap jamban..eh silap..tahap taik..
To nalapambu..ni ayat ko :
""Hari ini kaum bukan melayu mahukan negara ini di terajui oleh pemimpin2 yang jujur, bersih, adil dan amanah.""

sbnrnya kaum cine xnk pon pemimpim jujur,bersih,adil n amanah..xleh la dieorg cr mkn..dieorg je yg ske rasuah2 peg kerajaan..bg luluskn tender2..projek2..bile mel dpt projek jual kt tokei2 cine sbb nk untung cpt...kalo mel sme jd jujur msti cine xblh cr mkn..cine lg ske pemimpin cm bang nuar n PKR...leh pujuk2..bg sponsor..sng kate yg rosak akhlak la...bg bang nuar laki sorng mesti nuar snyp trus..hehehe...

aku plik la dgn pencacai najis anwar ni..hebt sgt ke nuar tu jd pemimpin..menipu hebt la die..korng still xtrbkk ati ke tngglkn nuar tu lps mcm2 drama die buat..ape yg die leh kasi kt ko..berjnji setinggi langit..tp xmampu tunaikn..BN berjnji tahap yg die mampu tunaikn..n dieorg kdng2 tunaikn lbh..cmtu br dipanggl janji..kalo PR bkn janji..tp pembohongan..janji semate2 nk undi..
lps nuar msk penjr msti n.ajis n kit siang berebut nk jd ketua pembngkng..n kompem dap mng..PAS jd pk turut jelaa..lgpon klate bkn cemerlng pon bwh pimpinan pas..asyik nombr corot je dr segi pelaburan msk..cmne la n.ajis kje agknya..mkn gj bute kot...hahaha..tp diekn tok guru..xkn abaikn amanh..ooo..pttla anwr pangl die ulama terompah..hahaha..

Esperalzi said...

kepada Anonymous March 17, 3:13 PM yg sebut nama aku 'Esperalzi': suka hati aku lah nak kafirkan PAS! Apa kau sakit? Apa kau ingat Tok Sami Besar PAS Pemakai Selipar tu aje ke boleh kafirkan org, boleh "AyahPin"kan org, boleh tuduh org komunis?

Kau tu org PAS, patut lah kau marah. Nah, padan muka kau dikafirkan! Kau jgn fikir hak mengkafirkan org monopoli Sami Agung PAS dan org2 PAS. PAS bagi aku tetap kafir pasca 2008 krn cara dia sekongkol dgn DAP, cara dia halalkan semua hinaan DAP terhadap Islam dan cara dia handle isu spt kalimah Allah dah cukup utk aku kafirkan PAS.

Jgn kau samakan kelompokan UMNO dgn MCA dan MIC, tak sama dan tak serupa. Dlm BN, UMNO control MCA dan MIC tp dlm PR DAP control PAS & PKR. Belum pernah mana2 pemimpin MCA dan MIC cabar org Islam langkah mayat dia kalau nak tegak negara Islam Malaysia, mereka tak berani, UMNO tak akan biarkan. Tp peliwat PAS DAP dah ada pemimpinnya yg ajak org Islam langkah mayat dia kalau nak negara Islam dan PAS pulak tolong halalkan lagi. PAS adalah pelacur haramjadah yg dah lacurkan lubang depan dan lubang belakangnya pd DAP, sehingga ke tahap Sami Besar PAS dah syok sendiri jadi jurucakap DAP buat kenyataan konon DAP dah tak attack Islam lagi tp tak satu pun kenyataan anti-Islam yg dibuat pemimpin DAP di masa lepas telah ditarik balik..mmg kena pun aku kafirkan PAS, kau tu MELAYU BANGANG!

Caya la hujah u said...

SYABAS CARISINAR..TERUSkan dgn HUJAH POWER ANDA. Nalapambu jika anda tulis dgn iklas sy faham maksud anda.. Tapi one thng la u mesti ingat keupayaan Najib kita sbenarnya underestimated... i semakin hari semakin dpt dilihat keupayaan SEBENAR beliau. pd TOP2 PR Yg teliti PASTI ngeri punya.. jgn takut geng.. Tapi jika Anda jugak Agen2 dr SingPork..Kita semua paham la.. keh3

Anonymous said...

umno...org2 bodoh jer sokong

Esperalzi said...

PAS...org2 kafir & sesat jer sokong

Anti Agen SingPork said...

dulu aku sokong pas and anuar pasal aku cerdik.. kini aku terpaksa sokong umno sebab dah celik.. agenda guna org asli adalah agenda PAP.. JIKA pas dan melayu pkr pun sokong jugak.. sekali mrk trperangkap, 1malaysia semua kena..lemahkan pribumi sndri.. org aslipun sendiri pun tak akan SEDAR..(Yg mrk dgunakan!). PAP tau anua trpaksa sokong jugak..dan pas pun trpaksa ikut anua..What and Who Anuar Stand for(negara republik melukut ditepi gantang&bperang) kalau kat negara lain, makluk ni da kena tembak dAh

Anonymous said...

1)Esperalzi ni org islam ke bukan?..kalau bukan org islam boleh terima la kata2 dia..tp kalau dia org Islam, dia perlu mengucap semula..

2) Esperalzi ni org Umno Ka org MIC? Bukan budaya org Umno nk mengkafirkan org lain. hanya Pas saja yg membawa budaya kafir mengkafir, maki hamun ni..

3) Umno dok rosak sb perangai org mcm ni la, yg suam2 kuku, terhegeh-hegeh, br belajar kenal parti dh mula tunjuk kelaku tak baik.. saya berjuang dlm Umno dh 30tahun dh...kita tak penah nk kafirkan org..

Hj Zainal Ahmad BKM, PPN, PJK
AJK Umno Bahagian KUbang Pasu

Engineer & Farmer said...

yg sokong PR lg bodoh!nant dah idop susah ko pegi mintak tlg kt lim kit siang.UMNO xperlu mengharapkn undi cina.diorg pn xkn undi UMNO sbb DAP+PAS+PKR lg byk bg untung kt diorg.melayu bangsat dlm PKR+PAS akan merosakkan org melayu sendiri.gerai org mlayu kt penang sape robohkan?sume org taw cina akn sokong PR sbb ada melayu bangsat yg sudi sokong n gadaikan bangse melayu pd diorg.org PAS+PKR ni dh trlalu bodoh.bangse nk lingkup dpn mate pn xnampak.ckp org bkn nk trime.lau jd mcm 13mei lg skali,aku akn angkat parang pegi bunuh melayu bangsat yg jual agama dan bangsa ni dlu..

kasim selamat said...

saya pun tidak setuju dgn EN Esperalzi. budaya kafir mengkafir bukan budaya Umno..jgn ikut rentak Pas.ungkapan "semoga allah musnahkan melayu2 kafir PAS dan PKR" ialah seperti satu doa dan dibimbangkan akan berpatah balik kepada org yang mendoakan sebegitu.jgn kerana ketaksuban politik, kita menggadaikan akidah kita..berpada-pada lah dalam menulis..jgn sesama melayu kita bergaduh dan kaum lain bertepuk sorak..

Politik Thailand said...

harap brsabar esperazy..kita kwn2..tu yg tegur menegur tu.. Memang apa yg dkuatiri nanti..kalu anua trus nak jual bangsa dan agama demi kuasa yg tingal bbpa thn je sblum mengadap ALLAH nanti..kita bimbang Negara terpaksa berperang punya.Org Melayu TAKAN PUAS HATI PUNYA! Setelah bangsa asing diberi byk benda..mrk pulak jajah kita mcm SingaPork..Kalu darurat nanti Anua yg aku amat bencipun aku akan lepaskan.ingat Mrk tetap seagama sebangsa.Yg jadi masalah ialah PAP &Hindraf YG TAK TAHU DIUNTUNG.xKENANG budi!!

tok jangut putih said...

Hidup UMNO Hidup DS Najib Hidup,Hidup GAP semua nya hidup hanya melayu PAS/PKR yg mampos GAP kena serang siang/malam baru Puak puak tu tergolek pada PRU 13 nanti kami penyokong kuat GAP Siap sedia lah wahai puak puak red indian PAS/PKR kami akan serang habis habisan dari kiri dan kanan kami akan berjalan seiring dengan GAP HIDUP UMNO HIDUP GAP........

Esperalzi said...

Kpd Hj Zainal Ahmad BKM, PPN, PJK
AJK Umno Bahagian KUbang Pasu: Saya orang Islam, orang Melayu. Saya TAK PERNAH jadi ahli PAS, UMNO, jauh sekali MIC. "Esperalzi" tu bukan nama betul pun, nama reka2 aje, awat bunyi macam nama MIC ker Tuan Haji?

Oleh krn saya tak pernah jd ahli UMNO atau ahli PAS, jd tak timbul soal saya ni suam kuku ker atau suam rambut ker baru terhegeh2 nak kenal parti. Terhegeh2 untuk apa? Terhegeh nak jadi ahli UMNO secara rasmi? Pleazzz! Keep the craps to yourself Tuan Haji!

Saya tak taksub pada mana2 parti politik, baik UMNO, PAS atau PKR, tp saya sgt taksub pada KEPENTINGAN ISLAM dan MELAYU. Saya adalah Melayu dan Muslim berideologi Bebas dari segi politik, free agent, bukan ahli UMNO atau ahli PAS. Mana2 parti politik yg khianati kepentingan Islam dan Melayu saya tolak dan mana2 parti yg pertahan kepentingan ini saya sokong. Saya reject UMNO pd 1998-2008 sbb saya rasa dia abai kepentingan Islam/Melayu, jd saya sokong PAS waktu tu.

Tp hari ni saya rasa PAS lebih jahat dari UMNO dulu, jd saya tolak PAS dan PKR dan kembali sokong UMNO krn itu saja pilihan yg ada pd saya hari ini.Kalau ada mana2 parti Melayu yg muncul nanti yg lebih baik dari UMNO, PAS atau PKR, maka mungkin saya undi parti tu.

Bab mengkafirkan PAS, itu hak saya mengkafirkan PAS sebagaimana PAS berhak mengkafirkan orang lain. Anggaplah perbuatan saya mengkafirkan PAS sbg balasan Allah kpd PAS yg selama ini senang lenang mengkafirkan orang lain.Bukan saya sj yg kata PAS kafir. Dato' Harun Din, Timbalan Mursyidul Am PAS pun pernah berkata sesiapa yg sokong Kristian guna kalimah 'Allah' maka orang itu akan "kufur"! Apakah "kufur" dan "kafir" itu sama" Kalau sama, maka seluruh parti PAS kafir mengikut tafsiran Harun Din kerana Presiden PAS dan parti PAS secara polisi rasmi dah terima hak Kristian guna kalimah 'Allah'. Jd tak payah naik angin saya kafirkan PAS krn orang PAS pun dah ada yg secara langsung atau tak langsung kafirkan parti mereka!

Kalau perbuatan saya mengkafirkan PAS ini bukan budaya UMNO, so what? Memang saya bukan ahli UMNO pun, tak pernah jd ahli pun, tak terlintas pun nak jd ahli, jd Tuan Haji toksah syok sendiri ye, cuma saya sekarang pro-UMNO dan anti-PAS ke tahap kafirkan PAS. Saya memang pun Islam dan tak perlu pengiktirafan Tuan Haji tentang keIslaman saya! Oleh tu tak payah mu suruh aku mengucap kerana kafirkan PAS. Tuan Haji ni siapa nak suruh saya mengucap? Kalau setakat jadi AJK UMNO kat Kubang Pasu tu dgn pingat berderet,peduli apa aku?

Lebih baik Tuan Haji nasihatkan saja Nik Najis tu agar jgn dok label orang Islam UNMO ikut suka hati dia.

Dan yg merosakkan UMNO bukan org macam saya yg suka kafirkan PAS tp masih ramai elemen2 dlm UMNO dgn perangai lama yg buat rakyat benci pd UMNO. Semua org tahu UMNO sebelum kalah 5 negeri dulu sangat bongkak, sombong dan takbur seolah2 dia akan perintah Malaysia sampai kiamat sehingga rakyta mcm saya sgt meluat pd UMNO pd waktu tu. Tp alhamdulillah, Allah masih sayang UMNO, cuma hilang 5 negeri, tp masih berkuasa di peringkat pusat dan dapat balik Perak. Kekalahan 5 negeri tu anggaplah "antibiotik" utk pulihkan UMNO dari penyakit lama. Dan saya pun dah maafkan UMNO dan bersedia utk undinya kembali walau pun saya tak akan sertai mana2 parti politik, jauh sekali nak jd AJK!

Tp PAS hari ini sudah jauh lebih bongkak, takbur dan sombong dari UMNO dulu malahan sangat melebihi batasan sehingga ke peringkat rosak aqidah dan kekufuran, sesuatu yg UMNO sendiri tak pernah sampai ke peringkat itu. Sebab tu saya kafirkan PAS dan kamu Tuan Haji dari Kubang Pasu better get lost from me dan lebih baik engko tumpukan bagaimana nak rampas balik Kedah dari PAS dari nak tunjuk pandai nak suruh aku mengucap konon!

Anonymous said...

Esperaizi,

Syabas....power dan berapi sungguh, gua tabik la kat lu...