Wednesday, April 21, 2010

GAP CABAR ZAID IBRAHIM !


zaid ibrahim dalam satu forum artikel 11 telah menempelak sebilangan peguam muslim sebagai mereng kerana menentang isu lina joy. kamu tahu insiden dan aksi zaid dalam meliberalisasikan agenda halus yang mahu merosakkan akidah umat.

cabaran aku kepada zaid ibrahim.

aku cabar zaid istihar kan diri kepada seluruh rakyat bahawa dia bersedia menjadi peguam terhebat islam dalam membela maruah agama dalam isu murtad !

zaid harus bersama zulkifli nordin dan seluruh umat yang membantah pemurtadan lina joy dan puluhan lagi melayu yang terpesong !

zaid ibrahim aku cabar kamu untuk membantah mana-mana gerakan NGO yang cuba menyama ratakan islam dan kepercayaan lain.

zaid ibrahim , aku cabar kamu untuk menyanggah gerakan halus kontroversi penggunaan kalimah ALLAH di dalam bible sepertimana yang telah diperjuangkan oleh anwar attaturk dan kalid samad !

zaid ibrahim aku cabar kamu untuk berani mendesak pas agar tidak tunduk kepada arahan DAP yang membantah perlaksanaan pembentukan negara islam dan undang-undang hudud !

zaid ibrahim, adakah kamu berani untuk menyahut cabaran aku ?

4 comments:

Nyahdotcom said...

mak nak sambong cabar boleh Nyahh..

Mak cabar Abang Zaid bersumpah dalam Masjid menafikan dia pernah berjudi Lumba kuda..ada berani ke abang Zaid yang macho..


psstt..mak rela dikudakan Nyahh...
hakhakhakk..AUWWW.....

Uthaya Kumat said...

Pukimak lah lu GAP. Tak habis-habis nak cabar orang. Yang ngko tu nak jadi calon Bebas tap tak jadi apa cerita. Aku cabar ngko supaya potong kepala butoh ngko berikan pada anjing makan!...

Bercakap pandai tapi atkde prinsip. Lancau!....

p/s: Kalau berani siar komen nie.

Unknown said...

Piiirah..............cabaran dari seorang munafik aka penfitnah...Bodoh Punya Melayu.

Zaid Clon said...

ea Kalu aku la.. Jentera PKR, KALU kena cabar cam nie. Aku dah lari dah. Malu nye.. aku lari kuat2 NAIK KUDA.. Kalu dah JAUH pun terdengar2 lagi CABARAN ABANG GAP. MINUM la sket.. kasi hilang TENTION..kapala