Friday, April 30, 2010

PESANAN PENTING IBU AMINULRASHID !


semalam aku melawat keluarga allahyarham aminulrashid. hampir 3 jam aku bersama keluarga.aku hadir mengikuti rombongan NGO PERKASA.

macamnilah. aku seperti kamu mahukan kes ini diselesaikan dengan baik. telus dan adil. pihak polis sedang melakukan siasatan manakala pihak keluarga juga mahu agar kes ini selesai.

aku mahu menyampaikan pesanan. pesanan ini datang dari mulut ibu allahyarham sendiri iaitu ibu norsiah. terlalu banyak spekulasi dan mainan persepsi hadir dalam kes ini.

jadi aku minta agar kesemua bloger,facebooker,sms blaster,media cetak dan eletronik agar dengar pesanan ibu norsiah baik baik..

PERTAMA

TOLONG HENTIKAN SEBARANG TULISAN YANG MELABELKAN ALLAYARHAM ADIK AMIN SEBAGAI PESALAH/PENYAMUN/PENJENAYAH. HENTIKAN SEGALA BRANDING YANG TIDAK ADIL INI KEPADA ALLAHYARHAM ADIK AMIN.

KEDUA

PIHAK KELUARGA MENGHARGAI SIMPATI YANG DATANG.BAIK DARIPADA INDIVIDU MAHUPUN DARI PIHAK PARTI POLITIK. PESAN IBU NORSIAH,DIA MEMOHON AGAR KES INI TIDAK DIJADIKAN BAHAN UNTUK SEBARANG KEGIATAN POLITIK. BAIK DARI PENTAS CERAMAH,CETAKAN AKHBAR,TULISAN INTERNET DAN BLOG DLL..

insyaallah video pesanan penting ibu norsiah akan kami keluarkan. biarkan polis menjalankan siasatan dengan adil dan kita sedekahkan surah al fatihah dan yasin kepada allahyarham adik aminulrashid.

mohon semua bloger mainkan pesanan ibu norsiah.tk

13 comments:

r0 said...

goodjob bro!

u blog beyond politic rite now

Anonymous said...

salam GAP,
abang ipar arwah tu ex STK gak!kau tak kenal dia ke?

BTW takziah pada keluarga arwah...sekurang2nya tragedi ni menjadi pengajaran pada mak bapak yg lain...kena ambil tahu hal anak2 walaupun dikatakan mengongkong...yg penting selamat dunia akhirat!...selebihnya berserah pada Ilahi!!


anakjati_sgway

Anonymous said...

kita wajib simpati dgn keluarga adik aminul ni.hal begini mungkin boleh terjadi pada keluarga kita..kita tunggu hasil siasatan,apa pun marilah kita hormat pada permintaan ibu adik aminul ni.

Anonymous said...

PAS Shah Alam dah letak banner kat bulatan masjid Shah Alam.

Sama seperti TBH, mengambil kesempatan. suba baca artikal dlm blog Khalid Samad.

Bingai @ Bangang said...

ok bro,
aku dah letak pesanan tu kat blog aku. terima kasih kerana berkongsi berita ini.

Tendang Terajang

Anonymous said...

Insaflah, kata Ibrahim Ali kepada pengundi Cina


http://www.pribumiperkasa.com/perkasa/?p=1850

SHAH ALAM, 29 April — Datuk Ibrahim Ali hari ini meminta pengundi-pengundi Cina di Hulu Selangor agar insaf dengan tindakan mereka selepas Perdana Menteri Datuk Seri Najib Razak menunaikan janji beri bantuan RM3 juta untuk pembangunan sekolah rendah Cina di Rasa, semalam.


continue reading::
http://www.pribumiperkasa.com/perkasa/?p=1850

Buragas said...

GAP! Ngko tak nak cabar polis ker?

Anonymous said...

biar polis buat kerja,jngan ada parti politik nak jadi hero,ini tidak mcm kera kena belacan.Hormatilah permintaan Ibu adik aminul

SPY RAKYAT SEBENAR ! said...

PAS ISLAM, TAPI TAK RASa HORMAT MACAM IBU SENDIRI ! MARI KITA SIASAT IBU 2 PAS NI, Bloger SAMBUT CABARAN! SIAPA IBU KALID NI, entah2 merempat tak. Atau dah jarang pergi KUBUR MAK AYAH, YELAH DAH sibuk politik. ! - SPY RAKYAT SEBENAR !

Esperalzi said...

Kalau PERKASA jadi parti Melayu ke4 (selepas UMNO, PAS dan PKR), aku memang nak undi PERKASA, mungkin juga jadi ahlinya.

Tapi parti2 yg lagi tiga tu aku tak selera langsung nak jadi ahli, cuma aku suka UMNO/BN menang, tu saja..

Anonymous said...

Sori GAP !!

Ana TIDAK bersama ente dale hal ini....

"Gomo GAP Gomo"

benci dap said...

gap..apa cite keluarga budak ni amik kapal sinki jadi peguam kes budak mirul ni..

kata taknak dipolitikkan..tp ko agak la kalau dah si kapal sinki ni memang anti pdrm..adakah kes ni tidak dipolitikkan?

cakap x serupa bikin la..

opensourceblog said...

dalam ramai-ramai raja, raja maner yg permaisurinya menutup aurat dgn sebaik-baiknya...maklum la menutup aurat kan kehendak agama. camner ye jd suami/bapa kalu isteri dan anak2 masih menunjukkan aurat.