Thursday, April 8, 2010

PRK-P94: PKR AKAN TOMBANG DI HULU SELANGOR !

ini janji aku. 10 tahun aku tertipu dengan mainan si pelacor politik anwar, kali ini di bumi bertuah selangor akan mereka saksikan pertarungan paling sengit yang bisa menyenakkan perut-perut mereka !

ANWAR AKAN TOMBANG !
PKR AKAN TOMBANG ! INI JANJI GAP ! INI JANJI GAP DAN INI JANJI GAP!

MEREKA AKAN TERSEMBAM TERSUNGKUR DI TANGAN BANGSA MELAYU ! HULU SELANGOR ADALAH KUBOR PERTAMA PAKATAN !GAP BERDOA AGAR HARI MENDATANG BERLALULAH KAMU DENGAN CEPAT !ANWAR...KAMU AKAN KAMI LANYAK KAMU HABIS-HABISAN !

14 comments:

parangpanjang said...

Lanyak je GAP PR tu, terutamanya PKR dan penyokongmya. Kita lanyak secara intelek dan mesra rakyat. Gunakan bahasa yang cukup mudah. Tak payah berbunga-bunga. Yang penting Pengundi faham dan tahu siapa yang patut diundi.

CUCU TOK WAN said...

jangan hang nak bagitahu GAP yang hang berjuang untuk MIC atas nama SETIAKAWAN?

Penghinaan MIC terhadap UMNO dalam banyak acara sama ada terlindung atau berterus-terang seperti kewujudan HINDRAF, perlu dijadikan pengajaran sebelum sokongan hendak diberikan.

mthago said...

Anwar pembohong besar...

http://mthago.wordpress.com/2010/03/19/islamic-leadership/

Anonymous said...

yeah ... go Bro GAP!!!

Politikkemelayuan said...

Semoga harapan anda akan menjadi kenyataan. Tapi jgn terlalu confident sangat. Harap jentera BN akan berjalan dari sekarang. Dari itu baru dapat di buta perhitungan akan harapan BN kat HS ini. Pokok yg mustahak jgn diberi laluan kat si KP UMNO utk bercakap. Kalau di teruskan bagi dia mencari undi, tak athu apa akan terjadi.

Sejarah 2008 telah menunjukkan akan kewibawaan si KP UMNO ini hingga membawa BN hampir bangkrap.

Anonymous said...

Apa cerita, kita nak calun melayu, kenapa bagi calun india. Memang sah aku sekeluarga akan undi calun bebas. Aku arap akan ada calun bebas kat sana nanti. Geram, grrrrrrrrrrrrrrr.

hilang_semangat said...

udah la bro..aku rasa posting ni xdapat naikkan semangat aku PRK kali ni...

berjuang utk calon india??
xpayah la bro..1malaysia, terima seadanya...

lepas ni, dorang dah ada alasan utk tidak langsung memberi Pulau Pinang kpd Umno...alasannya, sbb PP kawasan tradisi Gerakan..

apa sudah jadi dengan kepahlawanan melayu?? aku sokong PERKASA letak calon melayu!!..aku haramkan dari mengundi calon india hanya semata2 nk berkuasa!

Unknown said...

Ya kita buktikan bhw BN masih kuat dan diterma oleh majoriti rakyat ulu selangor.

RAHSIA BESAR GAP said...

kepada seluruh pembaca budiman,gap tengah main game.

gap tengah bakar semangat orang melayu.diheretnya pendirian kiri dan kanan dan akhirnya gap swingkan mood kepada najib !

saya dapat tahu blog gap dan det diarahkan untuk menongkah arus.kontroversi artikel mereka sudah mendapat perhatian media dan pemimpin.

mereka sudah berjaya menarik momentum,ribuan rakyat percaya.gap dan det akan swing last minit sokong BN. smart move gap

BRILLIANT GAP !

azman said...

Assalamualaikum GAP

Geram benar bunyinya...kita memang punya kekuatan,takkan lah kita pon sama mcm mereka yang gilakan kuasa tu? bercakaran dan selalu PHD.(Politik Hasad Dengki).
UMNO perlu diperkukuh dan BN perlu di mantobkan.Perlu seiringan barulah 1Malaysia.

Anonymous said...

KEBODOHAN PIMPINAN TERSERLAH.
"KUASA RAKYAT" HANYUT DALAM IRAMA PADANG PASIR.

RAKYAT DIDAHULUKAN, CUMA PEMANIS DIMULUT.

HAK MUTLAK RAKYAT, DIKECUNDANGKAN.
UMNO HULU SELANGOR SEPERTI BADUT DAN DIPERKUDAKAN OLEH MUSUH ISLAM, ATAS TIKET SETIAKAWAN.

SATU MALAYSIA, SATU SUARA, HANYA SIBODOH YANG BISA MENERIMA ACUAN SEBEGINI.

TETIBA MUNCUL CALON MELAYU ATAS TIKET BEBAS. MAKA ENGKAULAH WIRA MELAYU HULU SELANGOR.

TAHNIAH KEPADA CALON BEBAS YANG MENGUTAMAKAN KEPENTINGAN BANGSA YANG BERTERASKAN ISLAM SEBAGAI WADAH PERJUANGAN.

UCAPKAN SELAMAT JALAN KEPADA PARA PIMPINAN YANG BODOH SOMBONG.
SESUNGGUHNYA KAMULAH PENGKHIANAT BANGSA SENDIRI, DEMI MENJAGA HATI ORANG-ORANG KAFIR.

WALAUPUN KITA DITUNTUT UNTUK MENGHORMATI ULUL-AMRI, DISEBABKAN KEBODOHAN DAN KEBAHLULNANNYA, MAKA KITA SEBAGAI SUARA RAKYAT, PERLU MENOLOK PIMPINAN YANG BODOH, YANG DANGKAL MEMAHAMI ISTILAH UMAT ISLAM DAN MUSUH ISLAM....

--luahan hati penyokong umat Melayu Hulu Selangor-

Unknown said...

Bro GAP,

Matlamat GAP nak tumbangkan PKR memang tepat kena dgn semangat melanyak Anwar yg meluap2.

Cuma saya mushkil, apakah GAP serius nak jadi calon Bebas? Jika ya, pasti org Hulu S'gor sokong. Umno & atas pagar tentu pangkah GAP!

Hairan kenapa Najib nak letak MIC. Jika MIC tu kuat & stabil mungkin ianya jaminan BN menang. Namun jika pilih MIC atas dasar kerusi tu memang utk dia, rasanya BN tak selamat.

Org Umno/melayu S'gor mesti kecewa. Mungkin cah keting. Dlm situasi politik negara skrg, rasanya Najib memang bijak. Mandat beliau masih kabur. PRK ini utk Hulu S'gor bukan lagi utk mandat Najib. Suara kecewa Umno/melayu S'gor kpd PKR tidak mungkin berbalas dgn membantu kempen MIC. Sungguhpun MIC itu pilihan Najib.

Nampaknya skrg peluang calon Bebas menang amat cerah. Dlm masa yg sama, Najib juga telah memenangi hati MIC, walaupun MIC nyata kalah. Jika lepas PRK, calon Bebas itu sertai BN maknanya Najib lah yg menang! Najib pastinya tak mau lukakan hati semua parti komponen BN dikala pencarian mandatnya menjelang PRU13 ini.

Hidup 1Malaysia..!

Unknown said...

"CUCU TOK WAN said...
jangan hang nak bagitahu GAP yang hang berjuang untuk MIC atas nama SETIAKAWAN?

Penghinaan MIC terhadap UMNO dalam banyak acara sama ada terlindung atau berterus-terang seperti kewujudan HINDRAF, perlu dijadikan pengajaran sebelum sokongan hendak diberikan."

ada betul jugak apa yg cucu tok wan ni tulis tapi macam mana plak ngan PR? PR tak ada acara ke? pada pendapat saya semua parti politik ada acara mereka tersendiri..cuma bg MIC tugas mereka yang utama selain jadi wakil BN MIC mesti jgk menjaga kepentingan kaum India agar tidak ditindas...kite bukan berjuang untuk MIC tapi kite berjuang untuk BN dan rakyat Hulu Selangor....

apa yang penting? kerjasama.....

Anonymous said...

Kalau GAP bertanding tiket BEBAS, aku boleh sudah mak bapak aku undi di Ulu Bernam. Tetap bersama GAP !