Monday, August 23, 2010

SURAT ANWAR MELUTUT KEPADA TUN M !

ini adalah bahan arkib, bahan sejarah. reformasi 1998 telah membuktikan siapa anwar sebenarnya. dia adalah proksi zionis dan kepala kepada fahaman islam liberal.

1998 reformasi bermula. ia melibatkan pertentangan anwar dan dr mahathir. anwar proksi barat dan dr mahathir pula pejuang bangsa.

anwar terlibat dalam isu salahguna kuasa dan skandal seks /liwat. dulu ramai yang tidak percaya tetapi bila saiful bukhari azlan muncul, maka ulangan sejarah keberanian dan kebenaran dr mahathir mula di berikan perhatian.

pelbagai tuduhan dan fitnah anwar lemparkan semasa 18hari kempen selepas pemecatannya pada 2 september 1998. anwar menuduh dr mahathir dengan pelbagai tuduhan liar.

rakyat pada waktu itu percaya...tetapi dalam diam-diam serangan anwar terhadap dr mahathir, dia secara sembunyi mengutuskan surat melutut dan cuba berbaik kepada dr mahathir !

benarlah kata ramai bekas pejuangnya, baik chandra muzafar,zulkifli nordin,nalakarupan mahupun ezam. anwar punyai split karektor yang cukup bermasalah ! detail surat KLIK SINI

17 comments:

Anonymous said...

tk clear la GAP

Muiz Misri said...

kenapa kecik sgt susah nak baca lah...........betul ker surat tu ?

Anonymous said...

xnampak la bro..upload yg baek ckit..nak baca.

Anonymous said...

truskan berjuang GAP. Jaga kesihatan. Semingu Sekali pegi joging ya. aku ada satu permintaan, nanti aku bgtau

Anak Jati Felda said...

Bro... tak boleh baca surat tu. Boleh explain in wording tak?

Anonymous said...

GAP,

Mohon kasi besar sikit attachment tu baru boleh dibaca isinya dan dapat menyaksikan kejijikan BABI HARAM TU!!


TQ!!

Anonymous said...

Jikalau anda seorang ketua ahli keluarga bekerja untuk mencari makan tetapi satu hari anda di fitnah oleh boss anda, lalu di bawa ke mahkamah. Kerana kuasa boss anda, anda di jatuhkan hukoman 6tahun penjara. Selama berada 6tahun dalam penjara di pisahkan dari keluarga tercinta, sahabat andai, saudara mara. Di dalam penjara di pukol, di sikso, di beri racun arsenik, di beri suntikan HIV. Begitu tersiksa selama 6tahun atas suatu fitnah, jikalau anda di bebaskan, apakah yg anda lakukan? Sudah tentu anda akan membalas dendam terhadap boss anda dan sesiapa saja yg turut bersubahat hinggakan anda disiksa dan nama baik anda dan keluarga tercemar. Cuba anda lihat saudara Anwar Ibrahim, setelah dia bebas dari penjara sampai sekarang apa yg telah lakukan? Kenapa boss beliau Tun Dr. Mahathir yg di laung2 ke pelusok kampong dan seantero dunia sebagai orang yg bertanggungjawap membuat fitnah kepada beliau, sampai sekarang tidak di ambil balas dendam, tidak ambil undang2 untuk mengheret dan saman malu berbillion billion terhadap Tun. Kenapa bekas drebar beliau Azizan dan Ummi Halida, kakak Azmin yg di laung2 kan sebagai bersubahat berkomplot dgn Tun tidak di ambil tindakan undang dan saman malu kepada mereka? Kenapa Saudara Anwar Ibrahim sudah bertahun tahun bebas tetapi masih tidak mengambil langkah untuk membersihkan nama baik beliau dari tudohan yg mengcemari nama baik beliau dan keluarga? Cuba gunakanlah akal untuk berfikir? Berani kerana benar, takut dan bacul lari kedutaan asing. Inilah dajjal CIFUT BABI, pelwiat tegar dan barua Yahudi zionist. Agenda beliau - Putrajaya at all cost, untuk memporak perandakan, agama, bangsa dan negara. Insaf dan bertaubatlah sesiapa yg bersengkongkol dgn Parti Bermata Dajjal, sebelum azab Allah datang.

boyanis sos cili said...

SEMOGA KEBENARAN MEMENANGI DAN MENGAMBIL HAKNYA

Anonymous said...

brader kasi besar sikit la itu surat..tarak nampak la

Anonymous said...

Tak clear surat tu boleh besarkan skit?

usin said...

bro!! besarkan sikitla post surat tuh. x nampak la apa bang anu-war ni tulis. nnt org bang anu-war ckp gap tipu, tah hape2 surat tah. aku nk baca sgt apa yg cik abang ni dok rayu kt tun m.

usin said...

bro!! besarkan sikitla post surat tuh. x nampak la apa bang anu-war ni tulis. nnt org bang anu-war ckp gap tipu, tah hape2 surat tah. aku nk baca sgt apa yg cik abang ni dok rayu kt tun m.

Anonymous said...

TAK BOLEH BACA
SCAN BIAR TERANG SIKIT

Anonymous said...

GAP aku tak nampak pon surat tu... mcm mna mau baca..

Anonymous said...

anti- KJ

GAP surat tu kasi terang sikt...
kelabu biji mata aku beb

GAP KEMBALI said...

SALAM SAHABAT..

OK AKU DAH PERBETULKAN SEMULA . SILA BACA SEMULA ARTIKEL AKU..

LINK SURAT ITU DISERTAKAN. SIANG LANYAK DAN MAKI HAMUN MAHATHIR, MALAM SENYAP-SENYAP MINTA NYAWA !

Anonymous said...

laaa...

idupsihat lagi ka nwaa brahmin ni? aku ingat dah nyawa2 ikan sebab kena siksa, kena racun arsenik, kena suntik hiv lagi???? setau aku la, kalau direct kena suntik hiv paling lama pun boleh bertahan 6 bulan saja..ini wan azizah yg dakwa laki dia kena inject kan? inilah fitnah wan azizah yg Allah SWT buktikan PEMBOHONG BESAR sebab sampai hari ni laki dia sihat walafiat. bahkan masih meneruskan aktiviti 'makan karipap' sesedap rasa!!!!

mengenangbudi