Wednesday, September 15, 2010

BALUN UTUSAN :KHAIRY SEWELNYA TAHAP KRITIKAL

aku sebenarnya malas nak cakap pasal mamat ni. apatahlagi kualiti kepimpinannya dalam pemuda umno yang semakin hancur.

semalam dia balun utusan pasal akhbar ni banyak mengeluarkan artikel yang menyokong perkasa.

inilah masalah bila banyak makan 'ice' kacang...hehe..mula-mula sedap lepas dua tiga kali makan otak naik kejung, mata stim kuyu semacam je..

khairy ni memang bijak tapi bila cakap selalu pakai kepala lutut.

perkasa ini sekadar pelaksana suara responsif. perkasa respon terhadap penghinaan yang dilakukan oleh puak lain yang banyak menghina islam/melayu..

sebenarnya tugas yang telah perkasa jalankan ini sepatutnya pemuda umno yang buat. tapi sayang pemuda umno dari ketua sampai exco hancur belaka...tu pasal la orang melayu yang kerap terluka hatinya buat masa ini menyokong perkasa.

perkasa sedikit sebanyak dah jadi wakil suara melayu yang lantang...(aku harap perkasa tak hangat tahi ayam dan buat taik dah la..)

jadi tak salahlah akhbar utusan sampaikan mesej sokongan orang melayu kepada perkasa dalam paper dia.. aku lebih suka sokongan begini daripada...

apa yang khairy buat waktu kes kalimah ALLAH meletop dulu..masa kes ni kau langsung tak keluar bunyi tapi bila gereja kena baling molotov koktel...kau siap cakap 'its a sad day for malaysia'...

sewel la kau ni KJ..

10 comments:

  1. KJ ni tak reti bahasa agaknya. Orang tak suka tu duduk diam-diam la. Pi Pakistan ke buat kerja amal. 10 tahun lagi baru join balik politik tau.

    ReplyDelete
  2. pastikan mamat ni dan pemimpin UMNO sewel lain yang bila berucap masa perhimpunan agung UMNO akan datang di booooooooo panjang oleh ahli/PERWAKILAN UMNO yang join PERKASA.Kalau kerismudin berucap bukan setaat BOO tapi sorak juga, nanti dia beri amaran je

    ReplyDelete
  3. dia memang sewel. dia ingat bodolah masih PM lagi kot???

    ReplyDelete
  4. KJ nak jadi Hishamuddin, korbankan jiwa melayu semata-mata nak tunjukkan bahawa dialah pemimpin BN yang tulen. Khruuk tuuihhh. Kedua dua beruk nie patut di kafankan dalam agenda melayu..

    ReplyDelete
  5. salam,

    KJ...KJ janganlah bercakap macam mahpos MR bean.Kata belajar luar negara.....ohhhh....aku dah senag wat ape nak tolong melayu lain..jawatan ketua pemuda glem ape...

    ReplyDelete
  6. bangang...tak reti reti mamat semi bangla nie....hishh

    ReplyDelete
  7. KJ ni ibarat pelarian , orang hanyut dalam politik negara , ada tan menambah , hilang tak mengurangi ..

    Inilah contoh apabila seorang manusia tamak yang bernafsu besar menggila , hilang waras dan sedar diri , sebenarnya Kj belum layak utk apa2 dalam politik , dia ibarat budak hingusan yang perasan dirinya hebat dan besar , ..

    ReplyDelete
  8. lepas ni cofrm KJ kita tolak jd ketua pemuda Umno...aku selaku pemuda segan dengan kenyataan dia..dia x ngam dan ibrahim ali 2 peribadi tapi wadah memperjuangkan perjalan orang melayu 2 global..dia ni tau x lama lagi kena tolak gedebuk kebawah...stady mukriz pemuda melaka kat belakang awak...

    ReplyDelete
  9. Petua org2 melayu dan panduan tajul muluk salah satu org yg tak boleh dipercayai sifatnya ialah mempunyai mata terjojol (mcm lembu) atau kecik dgn mata hitam tak jelas seperti KJ, itu mempunyai kecenderungan kejam dan tak ada ihsan.

    ada 10000000 KJ aku tetap pilih mahathir dan ibrahim.

    satu gagasan diperlukan oleh orang melayu seMALAYA agar org2 seperti KJ atau sejenisnya ditolak atau dibuang terus dari kamus perjuangan melayu.

    Orang2 melayu nelayan samaada pantai timur atau barat, orang2 melayu petani/pekebun tidak kiralah samaada FELDA,FELCRA atau kampung tradisi merasai kesengsaraan sebelum mendapat nikmat PEMERINTAHAAN ORG2 MELAYU, mereka2 ini iaitu org2 melayu kebanyakan sengsara dan derita sebab peluang dan ruang berjaya ditutup dan dimonopoli dek bangsa yg tak tahu diuntung.

    Malangnya lahir pula org spt KJ dan sejenis dgnnya yg mengatakan melayu jgn diberi muka kerana mereka malas!

    Hello KJ simata ikan keli.. look here.. 80% org melayu membanting kudrat untuk berjaya dan sebahagian besarnya juga kurang berjaya kerana bersumberkan org yg berperwatakan seperti anda.. gunting dalam lipatan!

    Anda seboleh mungkin berusaha agar org2 melayu lena dan serba kekurangan dgn itu senang dibeli undinya untuk memastikan nyawa politik anda!! memang anda KEJAM.

    KJ ini mungkin ada keturunan org2 PASTHUN (spt taliban dan sebahagian besar etnik di pakistan) sebab sifatnya kurang hati nurani, penting diri, tamak haloba dan suka membuat onar.

    dari itu jgn kita penat berhujah, kita pastikan si mata keli ini kalaupun tak kalah sewaktu pemilihan pusat kita pastikan dia kalah sewaktu PRU13.

    ADA BERANI??

    ReplyDelete
  10. setuju tumbangkan kj dan kmudin dalam umno,

    ReplyDelete

KOMEN TERPAKSA DI MODERATE SEKETIKA.

APA PUN KOMEN POLITIK YANG BERBEZA PENDAPAT TETAP AKAN GAP PUBLISH SECEPAT MUNGKIN.

JGN HINA AGAMA,HINA SULTAN,PROVOKASI MEMBUNUH..KORANG BERTANGGUNGJAWAP TERHADAP KOMEN YANG DILAKUKAN.