Monday, September 13, 2010

JUSTICE '4' MELAYU. FB DILANCAR




mengikut urutan dan kronologi cerita, beberapa suspek yang disyaki dah mengaku terlibat dalam kes pembunuhan ni.

dari pengakuan itu polis telah di bawa ke tempat lokasi 4 melayu dibakar dan lokasi tempat pembuangan abu.

aku desak agar siasatan dan pendakwaan segera dilakukan. ini bukan melibatkan isu perkauman seperti komen-komen bangang yang dilemparkan alam FB atau blog.

ini persoalan keadilan untuk 4 melayu yang dibunuh. cuba kamu bayangkan jika 4 mangsa ini adalah cina atau india , sudah pasti kecoh satu negara dibuat. terutama pihak oputunis barua demokrasi seperti dap,pas dan pkr.

aku sedang menunggu komen anwar dan pas. adakah atas dasar semangat melayu mereka akan mendesak agar si pelaku ini dihadapkan ke muka pengadilan dengan seberapa segera ? aku tunggu suara anwar pelacor politik, nik ajis dan kambing-kambing dap melayu dalam pakatan.

beranikah mereka mengeluarkan kenyataan mengutuk keras pembunuhan kejam ni ? sepertimana yang telah mereka perjuangkan dalam kes teoh beng hock dan kugan. aku desak agar siasatan dan pendakwaan segera dilakukan.

jika pembunuhan ala filem ini boleh dilakukan sesuka hati kepala bapak mereka tanpa ada pendakwaan segera, aku khuatir perkara sebegini boleh berulang lagi.

DAKWA MEREKA !
SEGERAKAN PERBICARAAN !
KEADILAN UNTUK 4 MELAYU WAJIB KITA PERJUANGKAN !
ALFATIHAH KEPADA 4 MANGSA .
KLIK SINI UNTUK SOKONG FB.

15 comments:

Ms Pearl said...

Justice For Melayu!

Anonymous said...

Kalau kena tang CINA tang INDIA depa mintak suruhan jaya diraja. Tapi kalau MELAYU suruhan apa????? cilaka babi pakatan rakyat

Arif Omar said...

GENG2 WALLY SELIPOR TERMASUK SI PELIWAT TU DAH DIKUNCI MULUTNYA. KALAU KES TEOH BENG HOCK SI PENZINA DAN ADA ANAK HARAM TU, SIAP BOLEH KAFIRKAN SESAMA ISLAM DAN SUMPAH SERANAH SESAMA ISLAM LAGI. BAB DATO SOSILA INI, TERKUNCI MULUT MEREKA. OTAK MEREKA HANYA ADA POLITIK AJE!!

Tai said...

Aku dah sokong dah encik.

Anonymous said...

Sokong FB ini. Inilah contoh watak2 kafir harbi yg pepat di luar rencong di dalam, musuh dalam selimut, musang berbulu ayam. Lunak & bijak berdiplomasi dan berkata2 tapi ganas dan kejam di dalam.

Asyik menyalak siang malam menuntut macam2 hak tapi lupa soal TANGGUNGJAWAB sebagai warganegara yg baik & faham erti bersyukur. Bila tak dapat cara 'baik' guna cara kasar. Memang jahanam !!

Godisuno said...

seorang lagi peniaga Melayu berjaya terkorban. Apa kata Anwar? apa kata DAP? Apa kata PAS? Tak kisah. Kalau bukan Melayu mati dibunuh? agaknya gegak gempita satu dunia.

Ujang said...

...nyawa harus dibayar nyawa!!! Barua haram jadah anwar anak beranak!!!

Ujang UB44

Anonymous said...

usahlah diharapkan PAS bela Islam.

sejak pandai bertakebeer, lim kit kat dan karpal karam singh lebih ditakuti daripada Allah.

Anonymous said...

aku penyokong pakatan rakyat..

pembunuh yang membunuh 4 nyawa yang tak berdosa ini mesti dijatuhkan hukuman mati, termasuk
mereka yang mengarah kan pembunuhan altantuya..

ITZ JELAI said...

sy sokong pembunuh harus dihukum..kejam sgt.mana perginya nilai kasih sayang seorang manusia?

Anonymous said...

Sunggoh hina sdra seagama dibakar macam pariah.

Pariah membela pariah dihakimi oleh pariah akhirnya terlepas.Apa lagi ko nak kata Gap, Justice For Melayu? Apapun tunggu diakhir cerita.

'Gomo Gap Gomo'

Anonymous said...

Melayu dibunuh Puak puak haram jadah berdiam diri pas menyorok dalam jubah pkr diam membisu takut untk mengutuk pembunuhan kejam lagi zalim dap pun sama nampak sangat puak puak ni takut dan takut kehilangan undi kaum india kalau tak kutuk pun dah memang org india tak akan undi PR kes kampong buah pala sudah cukup untuk tolak PR pada PRU 13 nanti.

kisah hidup said...

altantuya ngan dato` sosilawati, mane satu penting untuk negara ek?

tlg jawab anon 2.37pm

Anonymous said...

pergi mampos la celaka celaka pembunuh macam anjing sial tu

Anonymous said...

Kalau kes liwat ditangguhkan lagi bermakna kaum India akan dipandang lebih hina oleh rakyat Malaysia...Keadilan untuk Sosilawati perlu diteruskan....Allah HuAkhbar