Saturday, November 20, 2010

PENIPUAN KALID GAGAP AKAN DIBONGKAR.

minggu lepas kalid gagap telah lancarkan kempen selamatkan air selangor. kempen ni siap ada website tapi bila aku klik dia tak boleh masuk.itu la,bila  hati busuk semua hasil kerja  jadi tak dapat berkat.

theresa kok semalam bukan main bangga pasal kempen kumpul tandatangan di pasar malam kat puchong dah dapat 500 tandatangan.

malaysiakini kata, 500 tandatangan ini tandanya rakyat selangor bersetuju kempen selamatkan air selangor tajaan pakatan.

ini adalah perkiraan matematik yang paling biol dikeluarkan oleh malaysiakini. 500 orang sign tandanya seluruh rakyar selangor setuju..bodoh piang punya malaysiakini.

sejak bila pulak 500 orang ini mewakili suara hampir 2 juta rakyat selangor ?

pihak kami akan melancarkan SIRI KEMPEN BESAR-BESARAN penipuan kalid gagap terhadap isu air  selangor ini.

banyak fakta dan angka akan dibongkar !

4 comments:

  1. depan pejabat DAP Puchong dah ada banner air dinaikkan. macam bagus je diaorg ni.

    ReplyDelete
  2. Bongkar GAP!!! Jangan bagi naik lemak babi Exco-exco selangor.

    ReplyDelete
  3. GAP, serang kerajaan Selangor ni, mereka dah nyawa-nyawa ikan ni, tentang mereka, ini jihad sebenar, menentang kerajaan yang anti-Islam. Kerajaan anti-Islam di Perak sudah ditumbangkan, sekarang, kita tumpukan perhatian ke kerajaan anti-Islam di Selangor dan Penang, juga kerajaan khawarij di Kelantan.

    Dengan izin Allah, mereka akan kalah, soalannya, adakah kamu semua masih meragui perjuangan ini? Jangan lupa suasana setahun lalu di mana BN amat lemah, diserang berbagai pihak, dari kumpulan anti-Melayu, anti-Islam dan juga puak munafiq dan khawarij, namun blogger2 terus bersabar dan tekad dalam perjuangan, jadi teruskan, kemenangan akan datang jika kita terus percaya kepada Allah SWT. ALLAHUAKBAR!

    ReplyDelete

KOMEN TERPAKSA DI MODERATE SEKETIKA.

APA PUN KOMEN POLITIK YANG BERBEZA PENDAPAT TETAP AKAN GAP PUBLISH SECEPAT MUNGKIN.

JGN HINA AGAMA,HINA SULTAN,PROVOKASI MEMBUNUH..KORANG BERTANGGUNGJAWAP TERHADAP KOMEN YANG DILAKUKAN.