Thursday, November 11, 2010

RUMAH TITIAN KASIH. JOM BANTU ANAK YATIM

 kepada pembaca yang budiman dan dermawan, sudi kiranya anda menghulurkan bantuan kepada pengendali rumah titian kasih ini..

aku pernah keluarkan artikel mengenai mereka beberapa bulan yang lepas. hari ini aku keluarkan lagi sebagai iklan untuk kita sama-sama bersedekah. bukan sahaja anak yatim, rumah titian kasih ni jugak ada menjaga warga tua.. hampir kesemuanya sebangsa dengan kita. 

aku akan meletakkan link blog mereka secara tetap di ruangan utama blog aku. sekadar nak membantu.

kadang-kadang kepala ada gak melayang di waktu aku makan yang sedap-sedap...anak yatim ni makan apa pulak ya ?... anda boleh menghubungi penyelia rumah titian kasih ni kat blog mereka. 


2 comments:

Anonymous said...

Okey Noted.

hmm mereka ada tak menjaga baby or kanak kanak perempuan umur 4 tahun ke bawah?

just bertanya

Anonymous said...

Maaf off-topic.

I harap GAP & CO dapat kepastian tentang ini - http://msomelayu.blogspot.com/2010/11/terbiar-atau-dibiar.html

Nani PJ