Sunday, November 28, 2010

SELANGOR BOLEH TUMBANG PADA PRU KE 13 ?

kenyataan kit siang yang menyatakan selangor bakal tumbang perlu dipandang serius. 

aku hanya boleh bercakap atas dasar pengamatan kami tentang ngo yang menjadi 'PERANCANG KAJIAN STRATEGIK KIT SIANG' yang senantiasa tepat dalam menyalurkan maklumat perincian,ketepatan data dan keputusan.

NGO PERANCANG KAJIAN STRATEGIK KIT SIANG bukan sebarangan NGO. think thank ini paling cekap menganalisa isu.

bila kit siang kata selangor bakal tumbang, ianya datang datang rumusan kumpulan NGO kit siang. KLIK SINI

4 comments:

Ahmad Albab said...

Salam,

TAHNIAH buat Gerakan Anti PKR (GAP) atas pencapaian blog anda yang begitu mantap.

Saya selalu mengikuti perkembangan blog anda dan merupakan peminat No. GAP sebelum saya menceburi dunia blogger.

Saya harap dapat bertemu GAP untuk belajar dengan lebih mendalam mengenai dunia blog.

Saya baru sahaja membuat blog politik dan meminta jasa baik pihak GAP dalam senaraikan blog saya dalam blog pilihan GAP supaya pengunjung dapat melayari blog saya.

TAHNIAH BRO !!


Blogger Ahmad Albab

http://ahmad-albab.blogspot.com/

Anonymous said...

ni modal anwar nak suruh azmin ganti khalid ibrahim...

Anonymous said...

jgn duk dengar cina ni. dia nk BN terleka & kalah lagi la maksudnya tu....

Anonymous said...

biasalah tektik limkitsiangmalam tu...