Friday, December 31, 2010

CERITA UMI HAFILDA DAN NALLAKARUPAN SAMA !

 FAKTA 1
-nalla kata dia jadi driver bawak anwar jumpa shamsidar.
-umi hafilda kata dia nampak kereta daimler WBV 37 kepunyaan nalla bawak anwar .

FAKTA 2
-nalla kata dia bawak anwar  ambil shamsidar di bangsar shopping kompleks.
-umi hafilda kata dia nampak kereta nalla masuk shopping kompleks bangsar.

FAKTA 3.
-nalla kata dia bawak anwar ambil shamsidar terus ke tivoli villa.
-umi hafilda kata bila kereta nalla berhenti di tivolli, jelas kelihatan tubuh shamsidar keluar dari kereta nalla.

BILA ANWAR/AZMIN/SHAMSIDAR NAK SAMAN NALLA DAN UMI HAFILDA ?

jika ini tuduhan dan fitnah, seharusnya azmin ali sebagai lelaki dan suami kepada shamsidar wajib menyaman nalla/umi kerana telah memfitnah nya dengan begitu teruk sekali. 

JIKA AZMIN/ANWAR/SHAMSIDAR TAKUT UNTUK MENYAMAN NALLA/UMI HAFILDA RAKYAT WAJIB CABAR WAN AZIZAH DAN NURUL IZAH UNTUK MENYAMAN NALLA/UMI KERANA MEMFITNAH ANWAR IBRAHIM.

jika mereka masih mendiamkan diri, maknanya tuduhan nalla/umi ternyata benar !




8 comments:

Anonymous said...

Ajijah dan Nurul serta adik adik dan kturunan assmin adalh baka baka yang nak mnjahanamkan bangsa sendiri...baka haprak

Anonymous said...

Itu konspirasi Ummi dan Nalla lah tu.

Pokok said...

dalam hal karpal singh ni.. saya agak terkeliru, adakah dia layak menjadi peguambela kepada DSAI? memandangkan satu ketika dia pernah menuduh dan mahu mengheret DSAI ke depan, tapi kini dia menjadi peguam bela. rasanya ada sesuatu yang berlaku antara DSAI dengan karpal singh.

em.. rasanyer ni lah PERANGKAP yang disebut oleh Lee Kuan Yew, PERANGKAP OLEH DAP,

doncin cai said...

pakaian tidak melambangkan KEPERIBADIAN !!!!!!!!!
shit........samsidar

Anonymous said...

Dalam wikileak, kitab panduan cai-cai UmNOK, ada sebut hal menteri dari parti UmNOK merogol amah (pembantu rumah)sendiri....tak mahu perkatakan kee??? masih ada lagi dlm kabinet dapur najibtuyaziana......mcmanelah pengundi boleh pilih menteri perogol nie........

dlm wikileak pun ada citer pasal kaitan NAJIBtuyaziana & Altantuya....tak mahu citer ngan terperinci ke gaGAP......BANGANG punya UmNOK....

Anonymous said...

anon 4.47PM

saya setuju dengan anda atas apa yang anda katakan . tapi anda juga seperti gagak yang bertengek atas batu yang hanya pandai berbunyi sahaja .

Kalau benar anon 4.47 PM benar dan yakin ada bukti yang sahih , keluarkan fakta - fakta dan bukti yang nyata .

Apa yang anon 4.47 PM kata kan itu saya tak faham akan tuduhan tersebut . Siapakah menteri tersebut ? Kenapa tiada laporan Polis atas kes tersebut , Jika DSN ada kaitan dengan antantuya mana buktinya ? Mana Polis repotnya ? Apa kah hanya itu semua anon 4.47 PM kutip dalam internet lepas itu lepaskan balik dalam Blog ?

bercakap atau tulisan atau pertuduhan biar ada fakta . Nak sokong parti mana itu hak individu tapi jangan sampai tidak ada mauruah .

Anonymous said...

Ha'ah bodoh betul penyembah anuar anon 4.47.Mana dia repot polisnya?Main dengar khabar2 angin aje ke dol?Kalau betul kes menteri bn balun maid dan ada repot polis aku ingat takde orang2 umno yg bahlol yg masih sokong lagi menteri berkenaan.Lainlah penyembah aljuburi macam2 bukti,macam2 repot,macam2 pengakuan dah buat pun,penyembah masih lagi dok sembah.

Gitu juga kalau betul najib ada kes dengan altantuya seperti yg anwar gembar-gemburkan, bawa ke depanlah bukti.Jangan cakap kosong macam orang tak berakal.Lagipun dalam wikileaks sebut dengan jelas lky ada 'bukti teknikal'.Maksud bukti teknikal adalah sama ada berbentuk rakaman video,cctv,telefon dll perbuatan keji idola kau tu.

Tapi wikileaks cuma cakap ada keresahan pada najib atas tuduhan pembangkang dalam kes altantuya.Tak bermaksud ada bukti teknikal macam kes aljuburi.Jauh benar maksudnya.Jadi kena fahamlah maksud berita jangan main ikut aje cakap tuan kau macam burung kakaktua.

Anonymous said...

LANI KITA PAKAT HANTAK MEMORANDUM DEKAT WAN AZIZAH DAN NURUL DESAK MEREKA SAMAN DATO NALLA KARUPAN DAN UMMI HAFILDA. GAPS KENA HANTAR MEMORANDUM BAGI KAT DEPA BERDUA. KALAU MEREKA TIDAK MENYAMAN, KITA DESAK ANWAR DAN AZMIN BERDUA BUAT PC UNTUK SAMAN MEREKA BERDUA. OK KE CADANGAN SAYA INI. BUKANNYA APA, SAYA CUMA CADANG SUPAYA KEADILAN DIBERIKAN KEPADA ANWAR DAN AZMIN. ITU SAJA NIAT SAYA. TIDAKL LEBIH DARI ITU. SAYA PERCAYA MEREKA BERDUA SANGAT BERSIH DARI FITNAH YANG DILEMPARKAN.