Wednesday, December 22, 2010

PENDOKONG PKR TAK PERCAYA PARTI PKR !


doakan agar kita berjaya menghumbankan PKR ni ke dalam lobang jamban ! KLIK SINI

7 comments:

  1. sebagai umat Islam, kenalah kita berdoa kepada Allah swt agar memberikan petunjuk kepd para pemimpin negara khususnya DS Najib.

    juga doa untk Malaysia agar selamat dari malapetaka yang di bawa oleh anu war Ibohong.

    mari umat melayu bersatu menentang peliwat dari menjadi PM.

    MALU, kalau Malaysia ada PM yang peliwat tegar.

    ReplyDelete
  2. Sebagai umat Islam marilah kita mempertahankan Islam bukannya Asabiyah atau kebangsaan kerana itu yang dianjurkan oleh RasullAllah..dan selamatkan Malaysia dari fitnah..cukuplah Mahsuri difitnah..Tuah difitnah..jangan smpai generasi akan datang menyalahkan kita hari ini atas fitnah terhadap pemimpin anwar..ayuhh anak muda kita tegakkan kebenanaran hancurkan kezaliman..kebenaran pasti datang!!

    ReplyDelete
  3. Sebagai umat Islam marilah kita mempertahankan Islam bukannya Asabiyah atau kebangsaan kerana itu yang dianjurkan oleh RasullAllah..dan selamatkan Malaysia dari fitnah..cukuplah Mahsuri difitnah..Tuah difitnah..jangan smpai generasi akan datang menyalahkan kita hari ini atas fitnah terhadap pemimpin anwar..ayuhh anak muda kita tegakkan kebenanaran hancurkan kezaliman..kebenaran pasti datang!!

    ReplyDelete
  4. ANON 12.54..U NI TAK ADA BACA PAPER KE...MAHATHIR dah beritau kalau ada konspirasi atas kes aljuburi kita kena kautin 100 org...mana bole buat cam tu macha....jadi u fikirlah baik2 secara rasional samada itu satu konspirasi atau tuduhan yg berasas.....kita org islam tolong jauhi dari kes liwat sbb itu perbuatan yg dikutuk oleh ALLAH...jd u jgn bersubahat dgn kaki liwat...silap ari bulan nanti u pula kena liwat ....ada ngerti ke

    ReplyDelete
  5. anon 12.54 : kenapa org2 kanan/kuat nuwar tinggalkan dia? selawat banyak2, buka minda, cuba fikirkan apa matlamat perjuangan pkr ni...

    ingatkan perangai nuwar masa dlm kerajaan & selepas keluar. apa faedah mahathir nk fitnahkan nuwar tu.

    lagi satu, nape sampai sekarang nuwar x nak bersumpah. sebagai org Islam, itu salah satu cara untuk dia membela diri... :-(

    ReplyDelete
  6. anon 12.54,dok nafi apa lagi brother anwar bib ibrahim atau singkatan B.A.B.I ni mmg kaki liwat.Nak tunggu punggung kamu di liwat dulu ke baru nak percaya...adoiii ini macam orangpun ada.

    ReplyDelete
  7. Dey macha haha..kalo nk becakap soal hukum kalo tk tahu jangan buat pandai2..pemimpin umno lagi banyak dan lebih buruk lagi akhlak..jd janganlah kita bersubahat dengan mereka.

    ReplyDelete

KOMEN TERPAKSA DI MODERATE SEKETIKA.

APA PUN KOMEN POLITIK YANG BERBEZA PENDAPAT TETAP AKAN GAP PUBLISH SECEPAT MUNGKIN.

JGN HINA AGAMA,HINA SULTAN,PROVOKASI MEMBUNUH..KORANG BERTANGGUNGJAWAP TERHADAP KOMEN YANG DILAKUKAN.