Tuesday, February 8, 2011

KRISIS MESIR : PAK SHEIKH ANWAR PENING DENGAN PAK SHEIKH NAJIB.

anwar pening lagi. bukan anu nya pening, tapi kepalanya pening.

dalam masa beberapa hari, hampir 8 ribu pelajar malaysia dapat diselamatkan daripada menerima tempias rusuhan di mesir.

anwar kalau boleh nak tengok ada pelajar malaysia cedera atau mati, senang dia balun pak sheikh najib.

tapi benda tu tak jadi. malah semua nya dapat selamat dan insyaallah akan kembali ke malaysia nanti.
pelik jika anwar berjiwa besar, kununnya bakal menjadi PM, sewajarnya anwar menggunakan segala kabel-mabel beliau di timur tengah. mintak pemimpin liga arab selamatkan nyawa pelajar malaysia.

tapi satu benda pun anwar tak buat.

dia siap pergi kuching dan samakan taib mahmud dengan hosni mubarak. dalam keadaan gawat pun anwar gila babi nak berpolitiking juga.

inikah wajah bakal memanda menteri ?

hati busuk, mulut busuk perangai pun busuk. 
takde sifat pemimpin langsung.

11 comments:

Anonymous said...

die ade link dgn yahudi dan zionis je..

Anonymous said...

Bro GAP

Anwar pening sampai terpaksa beralih arah menyanyi lagu teratak membawa hati yang lara!

Suara sumbang membingitkan telinga!

Tok sah nyanyilah anwar wooooittt..

Anonymous said...

Anwar tak de masa nak buat, sekrang dah tukar profesion jadi penyanyi...

http://mstar.com.my/hiburan/cerita.asp?file=/2011/2/8/mstar_hiburan/20110207173313&sec=mstar_hiburan

Anonymous said...

salam....

ZOMBIE kampong pisang cam tu..kan?

Anonymous said...

tambah lagi busuk bila kena hiv.

Anonymous said...

..punai ponnnnnn bushukkkkk

sebab asyik suka masyuk lubang taik jantan...

Anonymous said...

Memang dasar PUKIMAK, Taukeh Kilang Kunyit, ..... cakap bergegar..... Tak lama lagi mampus lah tu.....

Esperalzi said...

Tapi GAP: Org2 PAS-PKR-DAP sibuk sibar fitnah konon semua pelajar Malaysia yg diselamatkeluarkankan dari Mesir dipaksa kerajaan BN supaya bayar balik kpd kerajaan kos penyelamatan mereka keluar dari Mesir..

Esperalzi said...

AnWAR Ibrahim dan seluruh PUKItan Rosak adalah Haramjadah. Mereka langsung tak tau pilih medan dan tempat utk berperang dgn UMNO.

Segala2nya mereka lihat dari sudut UMNO; pasukan polis adalah polis UMNO; angkatan tentera adalah tentera UMNO, sultan2 adalah sultan2 UMNO; Yang DiPertuan Agong adalah Agong UMNO; mufti2 adalah para mufti UMNO; hakim2 adalah para hakim UMNO; lagu kebangsaan Malaysia adalah lagu UMNO; bendera Malaysia adalah bendera UMNO.

Pendek kata semuanya UMNO. Maka gerakan Malaysia mau menyelamatkan rakyat Malaysia di Mesir juga dilihat PUKItan Rosak sbg gerakan UMNO. Aku percaya jika Malaysia berperang dgn Singapura, Indonesia atau Thailand, PUKItan Rosak akan lihat itu sbg perang UMNO-Singapura atau perang UMNO-Indonesia, bahkan mereka akan batu Singapura atau Indonesia diam2 utk musnahkan negara Malaysia..

Mereka tak mahu Malaysia menang dalam apa bidang sekali pun selagi Malaysia itu perintahan UMNO/BN. Mereka mahu ekonomi Malaysia hancur lebur jika Malaysia itu diperintah UMNO. Mereka mahu Malaysia gagal selamtakan rakyatnta di Mesir atau di mana2 saja jika Malaysia diperintah UMNO. Mereka mahu Malaysia kalah perang dgn Singapura atau Indonesia dan kehilangan wilayah jika Malaysia itu diperintah UMNO..

Kalau aku jadi PM Malaysia, aku tanya setiap pelajar Malaysia di Mesir soalan ini: "Mak bapak kau org UMNO ke atau org PAS/PKR?". Kalau dia jawab "PAS/PKR", maka aku akan jawab balik, "Hah! Kau suruh PAS/PKR atau mak bapak kau keluarkan kau dari Mesir, kami hanya akan selamatkan anak org2 UMNO/BN saja!". Bunyi mcm kejam tp laknat2 PAS/PKR patut dikejami, biar padan muka mereka, hati mereka dah busuk dan akan busuk sampai kiamat, lagi kau tolong mereka maka lagi mereka fitnahkan kau. Aku sikit pun tak akan sedih kalau ribuan anak2 org PAS mati kebuluran di Mesir..

Anonymous said...

anuar biar hidup lama. bagi dia tengok balasan-balasan. tidak pun bagi dia peluang tobat. atau bagi pemuja dia sedaq diri.

Anonymous said...

Berkat Solat Hajat yg ikhlas pada Allah pelajar-pelajar selamat pulang...bkn mcm PAS solat hajat minta hancurkan UMNO...langsung Allah x makbulkan......PAS yg semakin hancur adalah...