Wednesday, February 23, 2011

SIGNAL PENOLAKAN RAKYAT TERHADAP PAS SELANGOR (BAHAGIAN 2)

 idris ahmad ketua penerangan pas. buat ceramah di kawasan pas. jika pas mendakwa rakyat menyokong perjuangan mereka, kenapa tak sampai 30 orang je yang hadir di ceramah ni ?

ini bukti jelas pas selangor bakal ruyup diganyang pengundi selangor !
tahniah para bloger pro umno !



11 comments:

  1. Nanti dieorang spin. Ni ceramah UMNO ni. He he he

    ReplyDelete
  2. Jom kita bilang

    SATU... DUO.... TIGO... lekuk!

    ReplyDelete
  3. Kami penyokong PR masih percaya anwar masih lagi mempunyai ramai penyokong. Buktinya disini
    http://www.anwaraidc.com/?p=6952

    ReplyDelete
  4. Dia tak letak bendera DAP, org cina boikot, yg ada bendera pas & pkr..

    hehehe...

    ReplyDelete
  5. Salam...

    Buat anom Feb 23,4:40

    syok sendiri la tu....

    Ramai pi tu nak dengar apa yg dia nak kelentong lagi ler....

    ReplyDelete
  6. Allah SWT sebenarnya masih sayangkan UMNO..tu pasal UMNO/BN tak kalah pun pada PRU12 tahun 2008..UMNO cuma hilang majoriti 2/3 dan 5 negeri tp Allah dah kembalikan Perak kpd UMNO, jd UMNO hanya hilang 4 neger...hasilnya UMNO/BN masih memerintah Malaysia di peringkat Pusat dan berkuasa di 9 buah negeri.

    UMNO/BN cuma diberi PERINGATAN oleh Allah SWT bhw ia (UMNO) telah melakukan beberapa kemungkaran yg dimurkai Allah tp memandangkan UMNO telah banyak berjasa kepada Islam dan masih diperlukan utk kemaslahatan ummah di Malaysia, maka Allah tak kalahkan UMNO, Allah sekadar kurangkan kekuatan UMNO agar UMNO ambil iktibar..

    Berbeza dgn Mesir dan Tunisia yg rejimnya ditumbangkan terus oleh Allah, lepas ni mungkin Libya dan Bahrain..rejim2 diktator negara2 Arab ini mungkin terlalu besar dosa mereka terhadap Allah, Islam dan umat Islam maka Allah kun faya kun mereka..oleh itu Malaysia pimpinan UMNO bukan Mesir atau Tunisia...masih ada sumbang bakti UMNO kpd agama (Islam), bangsa (Melayu) dan watan (Malaysia), maka Allah akan terus lindungi UMNO namun sesekali Allah akan peringatkan UMNO agar ia tak SOMBONG, BONGKAK, TAKABUR, RASUAH, PECAH AMANAH dan MENIPU RAKYAT.

    PAS diuji Allah dgn sedikit pemberian kuasa oleh Nya pasca 2008, tp PAS squander atau sia-siakan pemberian Allah ini ke jalan sesat dan kufur dgn bersekutu dgn musuh2 Islam spt DAP yg anti Islam, kafir2 yg anti-Islam, Melayu2 Liberal yg mau rosakkan kesucian Islam dan penganut2 Pluralisme yg mau samakan Islam dengan agama2 lain secara menyesatkan umat Islam. Lebih dari itu, PAS berseteru sesama Muslim secara yang dimurkai Allah krn perseteruan PAS terhadap Muslim UMNO sudah mencabar Allah, maka Allah kini hukum PAS. Kini PAS sdg dihukum Allah, mereka semakin kehilangan sokongan umat Islam walahal mereka guna label "Islam"..maka tak hairan makan Nik Najis Al-Taik a/l Nik Mat mula cakap pasal Melayu gara2 dah tersentak kehilangan sokongan Melayu yg juga berupa Muslim, tak boleh dipisahkanIslam dari Melayu di Malaysia, Nik Najis baru sedar agaknya..

    Jelas, UMNO lebih Islam dari PAS, dan pastinya UMNO lebih Melayu dari PAS. UMNO adalah Islam dan Melayu, Melayu dan Islam. PAS bukan Islam dan PAS juga bukan Melayu. PAS adalah sampah sarap yg busuk yg sedang diresapi ulat dan cacing..

    ReplyDelete
  7. ini bukan ceramah betul2, ini ceramah cobaaan...

    ReplyDelete
  8. Haprakdaily Marah Orang UMNO jangan tunjuk hero orang Melayu. WTH!!

    Kenapa kami tak boleh jadi hero sedangkan ini sajalah asas perjuangan UMNO Dulu Kini dan Selamanya.

    Bukan mcm Parti Wali Selipar tu..kejap huduh..kejap negara berkebajikan..kejap nk martabatkan Melayu..tiap2 pilihanraya tukar-tukar..pemimpin yang tak firm standnya tak payah mimpi la nak pegang Putrajaya

    Hakkk...tuuuiihhh kepala wali selipar tu!!!!

    ReplyDelete
  9. Gua sokong Esperalzi , semua betul lah tu... Jom kita semua bantai si PAS Parti Ajaran Sesat aka Parti Ajaran Syaitan..... nama saja Islam ... otak taruk di bontot....
    Kalau Islam tanya sama Nik Ajis Al Taik a/l Nik Mat berapa biji masjid yang dia sudah buat ? Berapa...? Ini nak jaga tandas pun tak tau macam mana nak perintah negara...? yang pandai hanya guling di depan kereta saja yg mereka tau .... bawa bendera DAP , jadi baruah DAP....

    ReplyDelete
  10. Assalam Bro

    Kalau saya malu nak berucap dalam keadaan yang macam ni. Nampak sangat sokongan tak ada nak juga berucap. Berapa agaknya dapat derma malam tu...?

    ReplyDelete
  11. As Salam bro.. Majlis ni kat kg aku. Mlm tu aku g masjid dgr kata ada ceramah maulidurasul. Aku pegila dan aku tk kenal pn ustaz yg nk bg ceramah tu sape.

    Sblm ceramah mula adalah kata-kata aluan. Aku dgr je la. Alih-alih terpacul keluar dari mulut mc tu "terima kasih kpd ajk PAS bhgn".
    Dan yg bg ceramah tu rupanya ketua penerangan PAS tu laaa..

    Alamak. Dlm masjid pun nk anounce camtu ke.. Aku dgr ceramah pn dh jd macam ceramah lain mcm je..

    Rupanya lps solat isyak tu ada majlis kat dewan org ramai anjuran PAS. Kg aku ni org PAS tk ramai tp bunyi mcm ramai sgt..Tk campur la.

    ReplyDelete

KOMEN TERPAKSA DI MODERATE SEKETIKA.

APA PUN KOMEN POLITIK YANG BERBEZA PENDAPAT TETAP AKAN GAP PUBLISH SECEPAT MUNGKIN.

JGN HINA AGAMA,HINA SULTAN,PROVOKASI MEMBUNUH..KORANG BERTANGGUNGJAWAP TERHADAP KOMEN YANG DILAKUKAN.