Saturday, April 30, 2011

AMK MERUSUH DALAM MASJID : PAS BIDAS KEBODOHAN SAMSUL ISKANDAR !

 tindakan AMK merusuh dalam masjid semalam sudah memakan diri.

rusuhan melampau AMK yang diketuai oleh samsul iskandar rupanya telah mengundang padah. beberapa laman web pro pas secara terang terangan membidas kebodohan perusuh masjid yang diketuai oleh samsul dan gerombolan keldai AMK nya.
kata mereka , tindakan perusuh AMK yang merosakkan kemuliaan masjid tidak boleh dimaafkan pas.

bukan sekadar itu,  rusuhan AMK di dalam masjid sentul semalam sebenarnya telah memberikan signal besar kepada rakyat.

kalau anwar bukan dalam video tersebut, kenapa si bodoh AMK membuat rusuhan dalam masjid sentul ? 

kah kah kah.

53 comments:

  1. aku dah kata dah..
    kan depa bermati2an kata itu bukan anwar?
    yg depa sibuk2 nak buat kacau tu apehal?
    nampak sgt depa pun was-was..
    jadi caranya adalah dgn membuat kacau..
    silap besar amk kali ni..

    ReplyDelete
  2. sam ketot kalau aku jumpa...

    aku tumbuk je... jahanam kau...

    bodoh lagi membodohkan... sesat lagi menyesatkan...

    -gerakan melayu berdaulat-

    ReplyDelete
  3. mampos lagi baik si ketot ni...anak haram

    ReplyDelete
  4. Sebenarnya AMK sam bantut tak yakin dengan diri sendiri perlaku zina tu bukan anwar.Kalau dah bukan anwar fasal apa nak halang Datuk Eskay nak bersumpah.Nampak sangat AMK bodohhhh piang.Sam bantut dah lah bahlul pengikutnya pun bahlul jugaaa....

    ReplyDelete
  5. Org bermatian mempertahankan Nuar berangan nak jd menteri kalau Nuar jd PM. Takanlah kerjakan lubang smpi tpancut blh dikatakan konspirasi. Boleh bla lah bro. Kalau kita baik, macam2 godaan pun boleh tahan. Tapi kalau iblis btopengkn manusia, semua lubang dia cocok smpi lubang kubur. Insaflah. Kita hidup ddidunia ini tidak lama. Rumah kata pergi, lubang kubur kata mari..

    ReplyDelete
  6. err.. dlm bab nie aq setuju ngan GAP..

    AMK mmg bodoh, g merusuh dlm masjid 2, aq un smalam ase ringan je kaki nk tendang sorg2 kuar dr masjid..

    tp senanyer, sape punce d sebalik nie??

    klu eskay x bwat sidang media nk bwat sumpah dan bwat sumpah senyap2 cam sepol dlu dgn jemput media jerk.. agk2 diorg dtg halang x??

    dn klu eskay bwat waktu laen yg xbaper amai org cam sepol wat ary sabtu, sbb ari jumaat kompom amai org g masjid nk solat jumaat, tp sabtu seko pown xde kt msjid.. agk2 jd x rusuhan 2??

    so sng kate... salah due due..

    ReplyDelete
  7. Ini lah salah satu contoh pemimpin PKR yang bodoh..berlagak pandai dan cuba menjadi jaguh..sebenarnya ada ramai lagi pemimpin2 PKR dan penyokong2 nya yang bodoh macam dia ni...berfikir dan bertindak tidak menggunakan otak..main sondol je macam pemimpin dorang sorang tu..Anugerah Tuhan..tuii..

    ReplyDelete
  8. rase malu aku tgk org islam boleh bergaduh dalam masjid.... org dap ngan mca bertepuk tangan

    ReplyDelete
  9. tankpa je sam ketot tu! nak tunggu masjid kene bako baru nak ambil tindakan?

    ReplyDelete
  10. sam ketot ni mmg bodoh nk mampus tp pengikut2nya lg bodoh...mcm anjing makan taik...kalo siketot ni cerdik takkan nuar tak ambik dia jd calun p raya...dorang sibuk sgt pasal apa,bukan ke yg dlm video tu bukan nuar,,spt yg dorang jerit2kan..biarlah dorang nk bersumpah ke ape ke,,yg korang buat kurang ajar dlm mesjid siaa suruh...malulah pas bersekongkol dgn anak2 setan mcm ni...org umno tak buat kerja bodoh mcm ni...ini mcm nk perintah malaysia ke?

    ReplyDelete
  11. Alhamdulilah PAS sudah Kenal siapa dia Anwar Ibrahim. masih ada waktu utk mereka membetulkan kedudukan dan perjuangn secara ISLAM. TAKBIR!!!

    ReplyDelete
  12. Aku istiharkan najis mughalazah utk diri org tak cukup inci ni... Tokoh sbg pemimpin pun x ada... Seminggu lagi mampos sakit jantung atau eksiden... Pas tu sewel.... Hua ha ha ha ha

    ReplyDelete
  13. Wei.... ISA kan jek bulat pendek ni.... Dasar, tak reti untung Dan bersyukur.... apa lagi ISA je... Pecah belah org melayu... Gusar Dan tertekan tengok dia ni... Heeeiiiiii kecik besar... Kecik besar je aku tengok bulat pendek ni..

    Perut ketak2

    ReplyDelete
  14. Kuasa Allah S.W.T,belum bersumpah pun,geng pkr dah jadi gila babi.Lepas ni harap mereka dan pas boleh perintah negara supaya cepat sikit taukeh babi boleh jadi PM.

    ReplyDelete
  15. Dahlah ketot, bingai pulak tu! Akal letak kat bontot!

    ReplyDelete
  16. ANAK HARAM JADAH NI MMG BINGAI
    BUAT MALU ORG ISLAM JE DLM MASJID PUN TPEKIK TELOLONG CAM BABI TSEPIT.
    PASTU KONON2 BUAT SOLAT HAJAT DEPAN KAMERA..BIAR SATU DUNIA TGK. CAM SIAL JE AKU TGK.

    ReplyDelete
  17. Samsul Ketot" anugerah tuhan "tu ..jangan di hina atau dicaci..kesian kat emak yang melahirkan nya ..biar lah budak terencat tu ..nanti terkencing dalam seluar pulak dalam masjid.. kalau kena sergah ..heheh kesian...

    ReplyDelete
  18. woi nzroll...pncanya bpk liwat la...xkn ko bela father of sodomy tu lg...

    ReplyDelete
  19. bnci gla ak ngn nzroll...bek ko pg stadi lg bgus..spm pown x amek lg nk judge ikut2 suke ko je....

    ReplyDelete
  20. hehehe....bagusla si nazrol nie...ada ciri2 dan tanda2 awal utk menggantikan anwar sebagai raja putar alam....tgk statement suda tau....last skali2 alih-alih pusing blame eskay jugak....lenkali bacala surat khabar laen jugak...jganlah haramkah dan suara keldaian menjadi menu utama....bkn ke eskay tuh bkn setakat buat pengumuman nak sumpah tapi siap ajak anwar bersumpah skali kat mesjid tuh pada waktu yg sama....tapi ape jawab anwar?? xpa/xperlu/xpayah....
    apabila dua pihak bertelagah, seorang bersumpah mubahalah, yg seorang lagi xmahu, maka apakah maknanya???
    silalah berfikir dgn jiwa yg tenteram dan aman....

    ingat, zaman dulu tunku abdul rahman dan dr.asri pernah dah sama2 sumpah bermubahalah nk membuktikan kebenaran masing2....

    apa lagi alasan 'papa hebat' ?

    ReplyDelete
  21. memang patut pun gap.......bos dia pun dulu merusuh jugak kt masjid negara, tahun 1974.....klu tak silap aku .......dah baling batu kat jalan lembah pantai......lepas tu lari ke masjid.........banyak jugak yang pecah kt masjid tu........

    ni macam plan si jubur tu jugak ni......dah biasa buat

    -anti jubur-

    ReplyDelete
  22. Aku ada kat Masjid Amru ari tu, kecoh gila macam nak gaduh, padahal dlm masjid, siap cakap bodoh kuat2!!! aku siap kena tolak sebab ada sorang mamat PKR ni nak lalu. serious, takda adab langsung dlm masjid.

    ReplyDelete
  23. http://syafiqe.wordpress.com/2008/07/11/artikel-terkini-memahami-konsep-qazaf/


    pembaca GAP dipelawa mngisi ilmu didada supaya hujah korang lg power..

    ReplyDelete
  24. si bingai nazrol ni....semua org buat salah........org tu nak sumpah ke apa ke.......kenapa pulak cibai amk ni nak marah2......ni dah suroh sumpah diam2 la.....apa yang jai masaalah......

    dah memang amk tu bangang......

    -anti jubur-

    ReplyDelete
  25. si bingai nazrol ni....semua org buat salah........org tu nak sumpah ke apa ke.......kenapa pulak cibai amk ni nak marah2......ni dah suroh sumpah diam2 la.....apa yang jai masaalah......

    dah memang amk tu bangang......

    -anti jubur-

    ReplyDelete
  26. 9.06pm,Masa korang fitnah dato,Rais dulu x ada plak korang minta qazaf.Kena puak korang mcm mcm hal plak

    ReplyDelete
  27. ...teringat nastolgia....masa demo 80an..oleh nuar dulu para demo lari lintang pukang masuk mesjid negara.....kes abang aku tu dipospon setelah 20+ tahun terperap....

    ReplyDelete
  28. SAM KETOT MANUSIA MURTAD PALING BODOH DARI LEMBU KAMBING DAN SEGALA BINATANG MAKHLUK ALLAH DI DUNIA NI!
    SEBAB- TERANG2 MENENTANG HUKUM SYARAK YANG DIBENARKAN OLEH ALLAH BAGI SESIAPAPUN UNTUK MENGANGKAT SUMPAH MENYERAH DIRI UNTUK DILAKNAT ALLAH DEMI DOSA SEKIRANYA TIDAK BENAR TUDUHAN ATAS ANWAR AL JUBURIT ITU!

    ANWAR LEBIH BESAR DARI ALLAH?

    SOKONG PAS TOLAK PKR!!

    ReplyDelete
  29. Penyokong yg terlebih lajak dari laju...

    ReplyDelete
  30. mano video datuk eskay pegang quran terbalik.Amat memalukan bila sebut allah x betul manoo.

    ReplyDelete
  31. Saya juga tak faham kenape mereka merusuh? Anih juga makluk2 PAS ni semua!!

    HERAN BIN PELIK

    ReplyDelete
  32. goblok bin tonggong, gelaran amk yg buat onar dalam masjid, otak made in kandang babi tulah muka-muka langau yg aku tengok buat huruhara dalam masjid. tak usahlah nak buat solat-solat kalau dalam tak sedar diri, serupa orang mabuk, hayal, merapu, allah takan terima doa orang bangsat sebangsat amk tu

    ReplyDelete
  33. bodo la AMK nih...
    nampak sangat depa pun tahu anwar tu meliwat haha cuma depa takleh nak terima kenyataan sebab hati dah gelap sangat dah banyak makan duit haram..

    kepada penyokong peliwat , aku tak marahkan korang kerana menyokong nuar peliwat..mungkin koirang dah tertipu dengan fitnah dajal akhir zaman ini. tapi nasihat aku.. bertaubat lah kamu.. dan kembali menyokong BN supaya Islam di malaysa sentiasa di daulatkan sepertimana sejak merdeka dahulu sampai la ni..

    ~anti penggemar lubang jubur ~

    ReplyDelete
  34. Aku Isytiharkan Si Ketot ni babi pendek. Babi pun x buat macam tu. Ni lebih hina dari babi. Memang Babi!!!!!!!!

    ReplyDelete
  35. celako....celako...celako... (pinjam kata N. Aziz)

    ReplyDelete
  36. target si ketot tu nk jawatan tertinggi le tu... ptuuihh...

    ReplyDelete
  37. Memang aku yakin si beruk ni tau perangai Anu War macam mana. Sama la macam Assmin Ali. tapi kerana gilakan kuasa yang entah dapat ke tidak pada pilihanraya 13 nanti, tu yang dok bela sangat Anu War tu. Untung2 dapat jadi menteri. Piirah...muka macam tu nak jadik menteri. Main sini aku bagi Enko jawatan Menteri. Menteri Penngakutan. Angkut Najis belakang rumah aku.

    ReplyDelete
  38. Boleh juga nak jadi Menteri tapi kat negeri pasir bedengung.

    ReplyDelete
  39. bodo piang nazroll woi.
    kecik2 nak campor urusan org besar.
    kalau pon eskay nak sumpah.bia dia la.kalau pon kene laknat.dia bukan anwar.bengong x bertempat.yg sam ketot tu pon bahlol.nak tunjuk hero.sekeh pala nanti.apa pon x dpt.

    ReplyDelete
  40. haramjadah punya manusia,,adap dlm masjid,,,tak buleh meninggikan suara...biadap,,,celaka punya manusia

    ReplyDelete
  41. Yang pastinya, semestinya ada TANGAN TERSEMBUNYI di sebalik kegilaan AMK ini.

    DAP amat bimbang. Kejatuhan Anwar atas isu moral, akan meruntuhkan FUCKATAN pembangkang. Tanpa Anwar/PAS, DAP akan kembali menjadi parti TERPINGGIR.

    Walaupun KALAH di segi fakta, DAP/PKR tetap ingin MENANG di dalam menguasai PERSEPSI RAKYAT.

    Tetapi, sejauh mana AMK/PKR boleh menutup BANGKAI GAJAH...

    ReplyDelete
  42. Yang pastinya, semestinya ada TANGAN TERSEMBUNYI di sebalik kegilaan AMK ini.

    DAP amat bimbang. Kejatuhan Anwar atas isu moral, akan meruntuhkan FUCKATAN pembangkang. Tanpa Anwar/PAS, DAP akan kembali menjadi parti TERPINGGIR.

    Walaupun KALAH di segi fakta, DAP/PKR tetap ingin MENANG di dalam menguasai PERSEPSI RAKYAT.

    Tetapi, sejauh mana AMK/PKR boleh menutup BANGKAI GAJAH...

    ReplyDelete
  43. Korang yang komen ni mcam bangang la. Time jd penyokong PKR dulu, korang mencaci, mencerca pemimpin BN. Sekarang, bila korang nyer maharaja lawak ter'kantoi', korang memaki hamun, mencerca anwar dan PAS. Cam BABI pnyer perangai. Kecewa aku bila prangai cam setan makihamun ni terbawak2 bila sokong balik UMNO. Jangan double standardkan UMNO sama level ngan pembangkang, Bodoss. Please..

    ReplyDelete
  44. Mereka ni bukan nya tau apa yang diperjuangkan. Terlalu bodoh dan taksub kepada anwar ibrahim.
    Tapi aku rasa rasa lah mereka ni dibayar supaya merusuh dan buat kacau ni.
    Ini lah dia orang kata bdoh tak boleh diajar.
    Dalam masjid pun buat kecoh.

    ReplyDelete
  45. pak jabit kg pisangMay 1, 2011 at 10:11 AM

    ..bila otak dah letak kat jubur, rumah ALLAH pun tak dapat bezakan.....itu lah ciri2 pembangkang era terkini....

    ReplyDelete
  46. anon 5:15
    semoga dibukakan pintu hati untuk menerima kebenaran. UMNO/BN jauh lebih baik dari pkatan rakyat k.

    ReplyDelete
  47. Sesiapa yg merusuh dan menyokong perbuatan merusuh dan biadap dalam masjid ini eloklah sama2 kita perangi.

    ReplyDelete
  48. kalau dah bukan anuwar kata kau..yg nak pi merusuh tu apa kes??dlm masjid lak tu..istt..ist..

    tidak ke perbuatan ini membuka pekung sendiri?

    kalau dah korang kata Eskay fitnah, bior le dia mubahalah. Dia yg akan kena laknat Allah. Apasal korang yang gabra ni??

    Adakah?? Jeng..jeng...jeng..

    ReplyDelete
  49. Sesiapa yang nak lihat uncut version video seks al-juburi sila link kepada al-jubura livestreaming.com

    ReplyDelete
  50. Ini lagi satu pelesit penjahanam UMMAH, nasib baik la dia ni tergolong dalam kategori O.K.U, kalau tak da lama aku....(sabar2). Aku tak paham pulak niat & perbuatan budak tak cukup inci ni, kau kata Datuk Eskay (D.E) ni FITNAH abg ANU kau, patutnya kau biar je lah D.E ni nak menjahanamkan diri dia dilaknat ALLAH!! Dia nak LAKNAT diri dia, bukan bapak kau si pendek oii!! Yg susah2 kau MELACORKAN diri kau dgn buat rusuhan dalam rumah Tuhan aku ni APSAL?? Siap bawak PARIAH pulak tu!! Patutnya kau galakkan lagi D.E ni cepat2 laknat diri dia supaya terbukti yg abg anu kau tak bersalah. Cukuplah tu wahai orang2 politik, da banyak kali kau uji iman para2 'MUJAHIDIN' dlm Tanah Melayu ni. TAKBIR!!

    ReplyDelete
  51. KUALA LUMPUR, 1 Mei: Tindakan Timbalan Ketua Polis Negara, Datuk Khalid Abu Bakar yang mengatakan bahawa polis tidak akan tunduk kepada desakan pelbagai pihak untuk mendedahkan kepada umum pelaku dalam video seks yang didakwa mirip Ketua Pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim kecuali ada keperluan undang-undang untuk berbuat demikian hanyalah mainan politik semata-mata untuk memburukkan seseorang.

    “Kalaulah yang menyimpan dan membuat tayangan pun tidak dihukum, sedangkan ada peruntukan yang jelas mereka telah melakukan kesalahan; apatah lagi kepada yang berlakon yang tiada peruntukan undang-undang.

    “Jelas, ianya hanya mainan politik bagi memburukkan seseorang,” bidas Naib Presiden PAS, Datuk Tuan Ibrahim Tuan Man (gambar) dalam satu kenyataan ringkas kepada Harakahdaily.

    Beliau berkata demikian semasa mengulas kenyataan Khalid baru-baru ini yang menyatakan bahawa pelakon seks dalam video tersebut akan didedahkan bergantung kepada keperluan undang-undang.

    “Kita bukan dedahkan (pelaku video) atas desakan tetapi bergantung kepada keperluan undang-undang,” Khalid dipetik sebagai berkata.

    Menurut Tuan Ibrahim, pelakon dalam klip video tersebut tidak akan didakwa kerana tiada peruntukan undang-undang boleh mendakwa pelaku, kecuali dalam mahkamah syariah.

    “Di dalam undang-undang sivil, tiada kes untuk disabitkan kerana pelakon dan wanita bukan gadis bawah umur serta tiada unsur paksaan dan tidak dilakukan untuk edaran mahupun jualan,” katanya yang juga Pesuruhjaya PAS Pahang.

    Oleh sebab itu, kata Tuan Ibrahim, PAS lebih setuju untuk membawa kes ini ke mahkamah syariah kerana ada enakmen yang boleh disabitkan kesalahan sama ada atas kes qazaf atau perlakuan zina sekiranya dapat dibuktikan.

    Sementara itu, Presiden Aliran, P Ramakrishan turut menempelak polis yang telah melakukan pelbagai kenyataan untuk mencipta persepsi awam bahawa Anwar terlibat dalam skandal video seks tersebut.

    Setelah bukti jam Omega yang diwar-warkan kehilangan berita, P Ramakrishan membidas tindakan polis yang mengatakan bahawa mereka tidak akan teragak-agak untuk mendedahkan kepada awam pelakon seks terbabit sehingga keadaan memerlukan untuk berbuat demikian.

    “Dalam kata lain, apa yang mereka kata ialah mereka sudah mengenal pasti pelakon seks, tapi mereka tidak ingin mendedahkankannya kecuali keadaan memerlukan.

    “Rakyat Malaysia kini keliru. Apa yang dimaksudkan ‘kecuali memerlukan’? Jika ya, mengapa mereka menyiasat jauh untuk mencari pemilik jam Omega? Mereka bertungkus-lumus sehingga mencarinya sehingga ke Taiwan. Apa tujuannya?

    “Bukankah itu tujuan untuk mengaitkan pelakon seks dengan jam tersebut supaya mereka dapat mengesahkan identiti pelakon seks dan mendedahkannya?” soal Ramakrishan.

    Beliau turut menambah bahawa Anwar tidak sepatutnya dipanggil untuk memberi keterangan untuk kali kedua, 28 April yang lalu sekiranya polis tiada bukti yang sahih untuk menunjukkan bahawa orang dalam video tersebut ialah Anwar.

    “Jika ia adalah tidak penting untuk menentukan siapa pelakon tersebut, mengapa Anwar dilecehkan? Adakah ini kerana mereka inginkan episod memalukan ini berterusan?” selarnya.

    ReplyDelete
  52. Ini satu lagi fitnah pihak UMNO...
    Mana bukti dia SAM KeTOT....aku nampak dia tinggi jer dari yg lain..? Dalam foto tu aku nampak muka dia je...yg lain duk kat bawah ketiak SAM KETOT.... Jadi sahlah sam ketot bukannya OKU...tak layak terima bantuan sara hidup kerajaan...dia cuma layak terima hukuman sebat 100X rotan kerana mencemari kesucian masjid.....Alahai SAM KETOT..tentu anak bini...mak bapak...mentua akan terasa amat besar kemaluannya lantaran SAM KETOT bermati-matian pertahankan si Dajal Peliwat dan Penzina tu....

    ReplyDelete
  53. SAMSUL ISKANDAR

    bodoh
    banggang
    bahalul
    bingai
    harap je kulit putih, tapi ketot, tulah jadi balaci bodoh, banggang, bahalul, bingai.
    engkau samsul, bawa langau masuk masjid buat huruhara, ini tempat beribadah, bukan caw kit.

    lain kali nak jadi juara lebih baik naik gelangang buka baju, baru tau sape yg tombang.

    ReplyDelete

KOMEN TERPAKSA DI MODERATE SEKETIKA.

APA PUN KOMEN POLITIK YANG BERBEZA PENDAPAT TETAP AKAN GAP PUBLISH SECEPAT MUNGKIN.

JGN HINA AGAMA,HINA SULTAN,PROVOKASI MEMBUNUH..KORANG BERTANGGUNGJAWAP TERHADAP KOMEN YANG DILAKUKAN.