Monday, April 18, 2011

ANWAR MELIWAT LELAKI CINA DI SARAWAK ?

 kisah ini telah dibisikkan kepada kami pada prn sarawak.

anwar dikabarkan telah menikam belakang atau bahasa saintologinya 'meliwat' belakang seorang lelaki cina berusia 50 tahun.

dominic ng merupakan adun pkr yang pertama memecah dara di sarawak. pkr telah mendapat kerusi pertamanya pada pilihanraya negeri sarawak pada tahun 2002, melalui kemenangan dominic ng.

selama 2 penggal dominic ng telah berjaya mempertahankan kerusi pkr di sarawak.

minggu lepas anwar pecat dominic ng.
minggu lepas jijah pecat dominic ng.

dominic ng merupakan cina  yang loyalis kepada perjuangan pkr, sama tarafnya dengan dr lee boon chye.

tetapi anwar tidak pernah membalas kepercayaan penyokong hardcorenya, dominic ng merupakan mangsa terbaru tragedi tikam belakang yang dilakukan oleh anwar.

kerusi padungan sebenarnya milik pkr.
5 minit sebelum pengumuman calon, kit siang telah menelefon anwar.

sergah kit siang kepada anwar, saya (dap) mahu kerusi padungan.
anwar terus berkata setuju tanpa berbincang dengan dominic.

dominic membantah kebodohan anwar yang akur kata dap.
anwar pecat dominic ng.

dominic bertanding kerusi bebas, menggunakan logo bunga raya.
namun keputusannya tidak memihak kepada dominic.
dia kalah teruk, hilang wang deposit.

jika dominic ng, seorang cina , bekas adun 2 penggal pun anwar boleh tikam belakang, apatahlagi kamu...penyokong pkr.

8 comments:

aku je said...

kepada pencacai PKR,

tak payah tgk jauh2 la..

tgk dalam PKR itu sendiri. Pertama kali pemilihan parti boleh berlaku hal2 samseng la, bertumbuk la, peti undi berterabur atas lantai, kertas2 undi dikoyak..

PKR le yang paaaaaling ramai pemimpin kanan keluar. Dan pemmimpin2 tersebut juga adalah pemimpin kepercayaan ketua umumnya. Yang menjadi tonggak penubuhan PKR itu sendiri. Keluar masuk rumahnya, ke penjara kerananya, dan mcm2 lagi.

bertanyalah pada
ezam,
nalla,
zahrain,
rahimi,
chandra muzaffar,
bala,
zul nordin,
wee choo keong
dan ..ramai lagi. Korang tidak pernah berada di tempat mereka.

tepuk dada tanya selera la..

cuba tolak tepi jap dendam kesumat pada UMNO tu..lapangkan dada.

tapi kalau nak berdendam juga, nak tutup mata dan telinga, pura2 tak dengar akan laungan kebenaran ..suka hati korang la..

Anonymous said...

Anwar akan pecat sapa2 yang nampak seperti tidak boleh dilembukan olehnya

~Rolex

Anonymous said...

NO CINA NO PROBLEM ......orang cina suka wang tuhan mereka duit dan kaya orang cina banyak kalau jadi bapak ayam ,along,kepala gengster,kepala judi, taukeh kelab malam disco dan lain moral tak penting janji kaya...kerajaan perlu tegas dengan kerja-kerja yang tak bermoral ini dan monopoli orang cina dalam bahan mentah,bahan binaan perlu dipecah-pecahkan peranan GLC untuk menguasai sumber ini perlu ditingkatkan...
No Cina No Problem

Anonymous said...

Usahlah terlalu angkuh dengan kemenangan PRN Sarawak tu.. rakyat telah buat pilihan dan kita dah terima keputusan ... yang penting BN yang menang tunaikan amanah & tanggungjawab sebaik2nya .. bukan menjadi lagi takabbur dan lagi ganas menipu dan menindas Pakatan Rakyat yang kalah .... kuasa/ kemenangan bukan selama2nya .... Ingatlah ia milik Allah!

Jangan jadi politik UMNO/BN ni bagaikan.. no class, third world mentality .... corruption, collusion, manipulation, barbaric, etc ............

Melayu Perak said...

Ayat yang orang PAS ambik untuk 4 saksi dan 80 rotan itu adalah dari :-

Dan orang-orang yang menuduh wanita-wanita yang baik-baik (berbuat zina) dan mereka tidak mendatangkan empat orang saksi, maka deralah mereka (yang menuduh itu) delapan puluh kali dera, dan janganlah kamu terima kesaksian mereka buat selama-lamanya.Dan mereka itulah orang-orang yang fasik. An-Nuur : 4

Jelas sekali ayat ini untuk orang wanita yang dipelihara kehormatan nya dari fitnah zina. Adakah al-juburi wanita atau seorang lelaki yang diragui kehormatannya.

Perhatikan dan faham-fahamkan lah pengikut PAS,PKR yang jumud dan membelitkan Al-Quran.

Anonymous said...

Ermmm...korang cakap ala apa pun kat juak2 pencacai, penjilat Nuar ni..sekali dah minum air kencing Nuar selamanya jadi bangang depa ni...

X payah la kita dok suruh mereka2 ni menerima kebenaran, klu dah buta hati, buta perut, kata apa pun, tunjukan bukti apa pun depa akan tolak..

Senang2 lantak pi depa denga Nuar tue..dah x lama pun..dah nak kojol pun...kita pakat2 tgk jer dari jauh depa karam....

Bagi aku, juak2 penjilat, pencacai Nuar ni bukan x tau kebenaran, tp pasal depa pun geng main jubur (Gay) dan Biseksual juga tu yang dok kalut sokong Nuar..

Pasai apa, klu Nuar boleh menjubur x kan geng2 Gay ni x boleh...so akses paling mudah untuk melaksanakan aktiviti berjubur adalah dengan menyokong Nuar la agar beliau jadi kepala dan bapak segala Gay kat Malaysia ni...

Baru la mereka ni (golongan gay) dilindungi oleh Nuar...

Juak2 PKR yg jantannya + Nuar = Gay/Biseksual

Juak2 PKR yg betinanya + Nuar = Lesbian/Biseksual.

Anonymous said...

tererban aje anwar ke laut

NOK said...

Semua Bro & GAP...yg kita risau sekarang adalah Pegawai2 k'jaan yg rasuah..Cina ni banyak duit , depa tampa kat muka pegawai2 ni dgn gambar agong habis jahanam.....Serawak kan banyak hutan Jabatan hutan Ranger ni bukan semua boleh harap....so SPRM kena betul tegas..cekup macam cekup KDRM baru2 ni...walhal KDRM dah berkurun buat keje tu...tanya lah pelusuk kg...semua tau...tapi muka depa memang tampal kulit babi punya.....gomen kena serius dlm mencegah rasuah supaya "BAN" yg di buat menjadi kenyataan,, kalau buang karan letrik aje.....