Saturday, April 30, 2011

PASCA SUMPAH : PULUHAN RIBU RAKYAT HADIR DI CERAMAH ANWAR DI AMPANG.


itulah semangat kontol pkr. selagi boleh menipu arakiannya dia akan terus menipu.

rekayasa pembohongan pakatan sudah lama rakyat tahu, yang tak tahu hanya sekelumit penyokong mereka yang taksub.

selepas trio datok T selesai melakukan sumpah, malam tadi pkr buat ceramah di ampang.

dalam twitter azmin ali, disebut RIBUAN RAKYAT hadir dalam program ceramah itu.

manakala dalam web dajal tranungkite, lagi haru. ayat tertera PULUHAN RIBU RAKYAT hadir di ceramah anwar malam tadi.

bila didesak oleh rakan twitter azmin ali yang minta foto disiarkan, azmin diam membisu.

namun tian chua sempat merakamkan FOTO PULUHAN RIBU RAKYAT sepertimana yang dimaksudkan oleh azmin ali.

saksikan sendiri proses membodohkan penyokong yang dilakukan oleh azmin ali...macam ni ke istilah 'ribuan rakyat' ?
kelompok ni tak sampai seratus orang.
manakala kelompok ni pulak tak sampai 30 orang.

49 comments:

  1. Geng2 taksub ni memang payah nak diubah.

    Takdelah sampai ribuan,dalam 3 ke 4 ratus je.

    ReplyDelete
  2. kesiannn mereka rela diboddokan oleh nuar.

    sampai mata sendiri yg sebelum ni tak pernah bohong dah pandai bohong pada diri sendiri. hehehehehehe......

    ReplyDelete
  3. kecian aku nengok Pak Jangoat x berekor dgn kopiah ketayap putih tapi minda kosong..asyik menganggok je tiap hari, x tau hujung pangkal..taksub tahap melampau! cubalah bermuhasabah diri..

    ReplyDelete
  4. banyak jugak tu ada dlm tujuh ratus enam puluh enam belas ratus!

    ReplyDelete
  5. pergh... ko xnampak ke? ramai tu... sbb AA kira dgn antu, setan, iblis, dajal semua la. kita ni manusia biasa... mana la nk nampak? cuba tny anughairah tu, mesti dia nampak lg byk... maklum la, anughairah. hahahahaha (",)

    ReplyDelete
  6. Jangan salah paham bro...geng lebai ni dulu masa muda kaki sontot macam Nuat Juburit jugak. Diorang ni bukan sokong free...Juburit n Bapok Min ni duit banyak. Xda masalah takat nak himpun jumlah banyak tu. Diorang ni akan sokong Juburit selagi ada duit. Habis duit dia nanti makan tanah la diorang ni. Lagi punb dana US dah stop. Omputih biasa la...tak da untung buat apa nak tanam saham lagi. Tropicana pun dah kena halau. Merempat la PKR lepas ni. Bye bye Juburiiiit.

    ReplyDelete
  7. Pasni Bapok Min n brader dia Bapok Wan tu tonggeng la kat Chow Kit...kui kui kui.

    ReplyDelete
  8. komen org2 bodo la ko org umno...

    ReplyDelete
  9. penarik rantai!! kau ni nyah ke? ni mesti mak bapak kau main depan belakang, baru keluar kau....buat menyemak dunia ni aje...go to hell

    ReplyDelete
  10. penarik rantai...ni kaum nabi luth...terlepas kat sini plak

    ReplyDelete
  11. penarik rantai ni kaum nabi luth dulu...terlepas kat sini plak

    ReplyDelete
  12. kebenaran terserlah juga akhirnya

    ReplyDelete
  13. penarik rantai...apa rasanya bila jubur kau kena main hah! pasti belengaskan...hehehe

    ReplyDelete
  14. mohon dilink kan blog ini

    ReplyDelete
  15. hehe... komen bodo umno bodo.. ckp aku nyah la, kaum nabi Luth la... hahaha... bodo2...

    ReplyDelete
  16. ko lagi bodo tahap gaban!!!!
    ko bodo mcm org2 ko jugak!!
    xbole trime ko bole blah la..
    takat ko sorg nk lawan beramai mmg xdapat la..

    g jahanam PKR & PAS!!!

    ReplyDelete
  17. Cuba bandingkan sumpah Eskay dan sumpah Dato Johari, MP Sungai Petani kat http://www.youtube.com/watch?v=kQdGhkCeWns&feature=player_embedded#at=675

    Yang manakah kaedah bersumpah yang betul2 mengikut syariat Islam ?

    ReplyDelete
  18. kalau beribu pun datang, mereka nak dengar pembohongan je...datang nak tengok lakonan mantap Anuar dan Azmin tu..dalam hati tak sokong Anwar pun..

    ReplyDelete
  19. he he he..
    betul lah tu..
    beribu kali dah mereka kata

    ReplyDelete
  20. rantai oooo rantai,suka2 kau je kata umno..kalau dorang bukan umno berdosa ko bai..ce ce takut dosa rantai.

    ReplyDelete
  21. bukan ribuan la... macam ketua depa dok asik ckp dalam ceramah.... 90 ribu juta... 90 ribu juta...

    ReplyDelete
  22. bukan ribuan la... macam ketua depa dok asik ckp dalam ceramah.... 90 ribu juta... 90 ribu juta...

    ReplyDelete
  23. adik perempuan penarik rantaiApril 30, 2011 at 10:44 AM

    saye adalah adik perempuan penarik rantai..

    sbnrnya abg saye tu, si penarik rantai tu tak bape betol sangat.. sbb dok taksub sangat sampai jadi weng weng... lom kene sontot lg.. kalo dah kene kompom lagi taksub... tp nk buat camne.. dah abg saye.. sian kan kat dia...

    ReplyDelete
  24. isk pantang betul aku org kata aku ni org umno. asal komen kat blog GAP je org umno. aku bkn org umno la, penarik rantai. cuma, aku sama la cam GAP, anti PKR je. so, jgn nk pandai2 kata aku org umno. btw, aku pun xminat nk join umno sbb aku pun suka kritik umno. x mcm org pkr, xboleh kena kritik... baik bungkus jek!

    ReplyDelete
  25. Ko ambil yang dalam je BUNGUL!Yang kat luar ko ta ambil gambarnye....Moga Allah melaknat penulis2 blog UMNO.

    ReplyDelete
  26. weh...banyak la tu..
    banyak tipu..banyak kelintong..banyak fitnah..
    banyak ini..banyak itu..banyak la tu...kan..kan..kan..
    ha..ha..ha..

    ReplyDelete
  27. haha..sblm ceramah mula, mesti diorg pasang lagu Kalau Berpacaran

    "jangan pegang-pegang..duduk renggang-renggang.."

    bila ada seat kosong kat tengah2, baru nampak penuh dewan tu.

    ReplyDelete
  28. eskay sudah bersumpah.video full version dah lama keluar.bukti dna kes liwat saiful sudah disahkan pendakwaraya.saiful dah dua kali bersumpah..kes liwat pertama hakim mahkamah rayuan mengesahkan perlakuan liwat ke atas azizan abu bakar benar benar berlaku di tivoli villa walaupun anwar dibebaskan disebabkan percanggahan fakta tarikh.
    renung2kanlah....apa lagi yang perlu dibuktikan?baiklah..marilah kita bersikap rasional.kita tunggu 16 mei samada anwar perlu membela diri.kita tunggu keputusan peguam negara dan polis berkaitan kes video lucah ini.
    dan yng penting kita tunggu saiful,eskay dan anwar, siapa yang menderita di dunia ini akibat sumpah laknat ini.jangan main main bersumpah dengan nama Allah SWT.
    aku berdoa kepada Allah agar dipelihara Malaysia ini dan rakyatnya.aku berdoa agar kebenaran berkaitan kes liwat saiful dan kes video lucah anwar ini dirungkai dan diselesaikan.

    ReplyDelete
  29. hahaha kelakar gak baca tweet si azmin tapi layankan je lah.

    follow dorang ni sebab nak tgk konar tang mana lagik..

    kalau anwar datang tmpt aku pun aku nak pi tgk... sape tk teringin nak tgk dari dekat leh bandingkan sama tak dgn dalam video hahahahaha

    ReplyDelete
  30. Fuhhh... ramainya. sama ramai dengan dengan rakyat yang menonton video porno DSAI.

    ReplyDelete
  31. Datuk Esky BUKAN bersumpah untuk MELAKNAT Anwar, TETAPI bersumpah MELAKNAT dirinya sendiri SEKIRANYA dia berkata BOHONG. Itu pun nak sembunyikan?

    Bukankah mereka ini yang beriaya-iya yakin Allah S.W.T akan MELAKNAT kerana Esky MENIPU dan MEMFITNAH?

    Mereka menunjukan betapa LEMAHNYA mereka di dalam PENGANGAN Tauhid mereka dan BERSELINDUNG dengan BERSULAMKAN ayat-ayat Quran. Mereka menggunakan tangan mereka untuk menidakan HAK Esky untuk bersumpah. Inikah PERJUANGAN Demokrasi dan Amal Maaruf Nahi Mungkar yang mereka laung-laungkan?

    Bila Orang DIAM, kamu LAKNAT .
    Bial oarng MELAKNAT dirinya sendiri JIKA mereka MEMFITNAH kamu BANTAH pula!

    Mana PENDIRIAN kamu WAHAI puak-puak yang PERASAN di dalam KEBENARAN?

    ReplyDelete
  32. Anon 11.08 sedapnya panggil orang BUNGUL kau Yang lagi BUNGUL HULING ...ditipu hidup2 dengan ceramah penipuan.
    Bawalah bertaubat
    Akhir2 ini peulis blog UMNO tak ada pula yang tercedra atas doa laknat kamu.
    Setakat berani doa laknat kepada UMNO sebenarnya Solat Hajat dah makan diri. Ingat Allah akan makbulkan doa kepada yang patut menerima padahnya. Suruh Anwar tu sumpah Laknat Ada WANIKAH?

    ReplyDelete
  33. yg pakai ketayap tu...tolonglah buang ketayap tu...malu lah!!!

    Ingatkan berilmu, tapi..jahil tentang agama...

    Tak tahu mana yg baik dan buruk..

    Berfikirlah dgn waras...Mana ada org Islam yg sanggup bersumpah laknat (bukan sumpah biasa yg org selalu buat), pegang al quran dan dibuat di masjid, kalau benda yg nak dicakapkan bukan yg benar atau fitnah...

    ReplyDelete
  34. aku setuju sgt dgn komen "Parangkontot" ..tapi bukan Sam ketot ye..

    ReplyDelete
  35. kan aku dah kata..
    pkr ni, dari presiden smp pencacai angkat najis semua penipu..

    ReplyDelete
  36. ramai ke tak ramai tak kesahla, tapi yang pasti pembohongan melampaui kebenaran. Pasal yang mustahak pada anwar teruskan pembohongan. Tak dapat jadi PM-Perdana Menteri praktik dulu jadi PM-Pembohong Melampau..PM jugak...hehehe
    Berapa banyak ceramah dan kepada berapa ramai lagi rakyat yang nak dibohongi DSAI. DSAI-Dah Sah Anwar Ibrahim (pengkokek amoi)

    ReplyDelete
  37. si nuar terjun dgn labu labunya...

    biarkan...

    pengikut si nuar terjun dgn nuar dgn labu labunya..

    biarkan...

    _______________________________

    nuar penakut...

    tak mcm dato eskay...

    nuar penakut...

    tak mcm dato eskay...

    ________________________________

    aku telah bermukah dgn dara...

    daripada hidup bergelumang dosa.., lebih baik mati dijilat nuraka....

    - petikan semerah padi-

    aku telah bermukah dgn china doll...

    aku tak nak mati.. aku lebih suka bergelumang dosa... bukan aku yg dijilat nuraka...
    _________________________________

    aku jebat.. rakyat biasa.. tugas aku berbakti untuk rakyat... aku rela mati untuk rakyat..

    aku nuar.. raja maksum.. tugas aku menipu rakyat.. rakyat rela mati untuk aku..

    ________________________________

    kenapalah Allah menciptakan kau sebagai manusia...

    kan lebih baik kau menjadi haiwan.. ala kassim...

    ala saiful....ala azizan.. ala cina doll.. ala jijah.. alagappa...

    _____________________________

    si luncai terjun dgn labu labunya...

    biarkan... biarkan...

    -gerakan melayu berdaulat-

    ReplyDelete
  38. Anu.. kata org yg tak berzina , tonggang & judi tak boleh bersumpah..jadi siap yg tak bersumpah dalam kes ni?..eskay ke Si anu.?

    Jadi bila tak bersumpah tu..faham le aku siapa tu dan siapa ni.!

    ReplyDelete
  39. betul kata ko anon 7:35pm..

    ReplyDelete
  40. alamak..silap statemant sikit.

    .anu kata org bersumpah harus bebas dari berzina ,tonggang dan dosa besar .
    .jadi siapa yg tak bersumpah dalam kes ni?..eskay ke Si anu.?

    Jadi bila tak bersumpah tu..faham le aku siapa tu dan siapa ni.!
    I'mm sorrryyyy.

    dari anon 30 apr 7:35

    ReplyDelete
  41. hahaha..

    sapa yang sokong PKR dan PAS memang tahap tak boleh nak cuci dah otak dia.. dah sampai tahap bodo bangang.. peliwat pun nak sokong jadi PM?? tak ke bodo namanya..

    lembu pun tak meliwat.. tapi ketua UMUM PKR meliwat hahahahah.. jadi mana bodo skang ni?? lembu ke penyokong peliwat tuh??

    ReplyDelete
  42. senantiasa ramai...
    huak.hahaha...

    ReplyDelete
  43. silap2 yg datang tu nak tgk geng2 pkr dok perbododhkn diri sendiri je

    ReplyDelete
  44. Saya hadir dalam ceramah ini,ia benar capai ribuan terutama selepas kehadiran azmin dan anwar..

    Seorang muslim tidak akan menipu..

    ReplyDelete
  45. tambahan: diluar melimpah manusia melihat skrin putih yg disediakan..

    tidak perlu accept komen saya,cuma hanya memberitahu kebenaran. saya risau politik fitnah sebegini samada dari pihak PR atau UMNO..

    ReplyDelete
  46. Mengikut susunan kerusi, dewan ini memuatkan seramai 200 orang. 100 orang blog kiri dan 100 orang lagi blog kanan. Berdasarkan muka pintu, tidak nampak orang berasak asak. Ini bermakna di luar tiada ada ramai orang. Kalau ada, dah ada gambar.

    UMA fikir tidak melebihi 250 orang.

    ReplyDelete
  47. dia ni tak pas maths agaknya. Tu la...kawan dgn PAS..bodo jadinye.

    puluhan ribu dgn ratus pun...tak kenal.ist..ist..

    meh sini.

    adalah puluhan ribu itu mengandungi 5 digit iaitu dari nombor 20,000 hinggalah 99,000. Jika 100 atau 319 sehinggalah 999 ianya adalah ratus.

    Kau paham tak wei Azmin??

    hehe

    ReplyDelete
  48. EHH!!!
    Mana orangnye..??
    Engko tak nampak orangnye?!!
    Kalu tak nampak...itu tandanya buntut engko diliwat ANUwar....!!!
    Eh ! Eh 1 nampak...nampak! Ish..ramainya... kaki liwat ada..gay ada...nyah ada..chinadoll..ish ramai betul yg datang...

    ReplyDelete

KOMEN TERPAKSA DI MODERATE SEKETIKA.

APA PUN KOMEN POLITIK YANG BERBEZA PENDAPAT TETAP AKAN GAP PUBLISH SECEPAT MUNGKIN.

JGN HINA AGAMA,HINA SULTAN,PROVOKASI MEMBUNUH..KORANG BERTANGGUNGJAWAP TERHADAP KOMEN YANG DILAKUKAN.