Thursday, May 12, 2011

FOTO : BUKTI PAS DIBODOHKAN PKR.

perhatikan betul-betul foto ini.
kelihatan kelibat ahli parlimen pas dr mariah dan xavier jayakumar (pkr).

xavier sibuk memberi  arahan manakala dr mariah pulak melaksanakan arahan xavier untuk kutip sampah.

kenapa xavier tak dilihat mengutip sampah ? 
kerana xavier tahu pas ni bodoh selalu. 
inilah nilai sebenar pas di mata pkr.

25 comments:

Anonymous said...

Baguslah, kalau free datanglah ke shah alam seksyen u2 ni, lama dah sampah ter berangkat..

umno 4 life said...

ntah..najib datang umah aku tengok je..nampak bersepah ada ke dia suruh kutip..yg petugas2 umno tk disuruhnya kutip..bongok..sama je wei...

Anonymous said...

salam,...web saudara saya dah masukkan/dilinkkan dalam web muslimmall.blogspot.com

harap muslimmall juga dpt dilinkkan di web ini. tq

otaistillkick said...

Najib ni nak jumpa persatuan kristian tu nak minta maaf ke.... Atau nak cari yang bolih jadi mcm polis 2 orang tu... utk di kambing hitamkan.

Anonymous said...

Kambing hitam ok lagi jangan B.A.B.I hitam dah lee

Anonymous said...

Elok sgt le tu,baqhal suruh kaldai,kaldai suruh baqhal..mmg sesuai sgt lah diorg ni keja kutip sampah kalau dibuatnya keja lain smu akan rosak..pakatan sampah negara lambang tong sampah alam flora.

Anonymous said...

Hek eleh nampak sangat kebodohan korang ni..angkat sampah lebih mulia dari ko yang duk kutuk orang buat baik..sudah2 la tu...pemimpin umno yg tambah kaya..korang dapat pe? habuk pun tarak..dosa ada la..duk fitnah orang je kejenye

Anonymous said...

Bukan ke si keling ni yg bisik kt telinga Ezam, dgn katakan dia benci PAS?

hehe.

PAS? standard jadi keldai je.

HAHAHAHA

Anonymous said...

kah kah kah pas memang bangang

gerakan anti pembangkang said...

tau tak sebab apa....nama pun PAS, Parti Angkut Sampah (PAS)...emmmmmm...amekkauuuuu

Anonymous said...

plat kereta nuar kcd 77.... maksudnye kongkek china doll 77....hahahahaha

Anonymous said...

Nasib baik waa tak jali olang PAS, Boloo punya olang.

Anonymous said...

waaa itu nomuo keleta mayak cantiek oooo.. waa pun mau goangkek cina lool..

Melayu Perak said...

Ahli UMNO banyak kelebihannya..

Dapat projek Kelas F,projek rumah mesra,selain mendapat projek kerajaan....dll

Ahli PAS/PKR dapat ape? Dengar ceramah tak tentu betul faktanya pun kena derma duit..kadang-kadang macam paksa pun ada...

Anonymous said...

Fakta tv3 suku tu betul ke? Utusan meloya tu betul ke? Berita hairan tu betul ke? ..Blog anti pkr lagi la..mcm psycho je semua commenter dlm ni..solat 5 waktu cukup ke?...lu pikir la sendiri...

Anonymous said...

anon 4:17,x yah la nak pertikai solat org... kat akhirat esok yang mula2 ditanya pasal solat sendiri..bkn solat org lain.. x payah nk pertikai org solat ke x.. sbb solat ni utk menunjuk2 ke...?

Melayu Perak said...

Anon 4.17...

Dalam TV3 semua fakta yang tepat,betul dan terkini boleh dapat...kita boleh dengar sendiri dan lihat samada betul atau rekaan kita boleh buat penilaian sendiri...

Utusan dan Berita Harian melaporkan penyelewengan yang berlaku untuk rakyat sama-sama menilai...

Itupun sebahagian saje...selebihnya berita dunia,sukan,sains teknologi,ekonomi,saham...

Kalau kita baca Haramkah dan Suara Keldaian...sudah lah tulisan tak ada fakta menyokong...dari muka satu sampai akhir asyik-asyik politik seleweng...BORING LAH BACA HARAMKAH DAN SUARA KELDAIAN

Anonymous said...

beginilah nasib pas, yang dikejar tak dapat yang dikendung berciciran

xx said...

.

Melayu Perak said...

Dalam FORBES LIST OF MILLIONAIRES terdapat seorang melayu TS Mokhtar Al-Bukhari No.7 terkaya di Malaysia...

Tak ade pulak nama pemimpin UMNO..katakan menggelapkan duit berbillion ringgit wang rakyat..

Kalau ada tentu ada dalam FORBES..

Tu lah jangan tuduh sembarangan tanpa bukti...

Ada 4 saksi ...keh...keh...keh

Anonymous said...

Anon 4.17.Aku terlupa korang semua maksum sebab tu korang mempertikaikan sembahyang orang.Aku juga lupa Nik Aajis kau tu dah janjikan syurga.Kami dah tak ada peluang sebab syurga dah di penuhi orang Pas.Pergi mampus la lu.Kau ingat dengan sembahyang kau tu dah di jamin nak masuk syurga.Klau 20 tahun dulu aku boleh percaya orang yang berserban 100%.Kalau sekarang ni aku kena pikir 2/3 kali.

usin said...

nk komen sikit je. DAH TUAPUN BODOH!!

Anonymous said...

nik ajis same la mcm president sgpore yg dl...da tua bangke pon nk gile kuase prntah ngare. sbb nye bukan ape, perjungn pribadi je tp salu gunekan agame. xsedo2 tu, tua2 ddk je la ngadap sejadah...hari da makin senje dah. jgn tamak, Tuhan x suke.

Anonymous said...

Apa sudah jadi????

Adakah PAS nak tukar lagi? dari 'Parti Ajaran Sesat' kepada 'Parti Angkat Sampah'.......?

nazir said...

1. Suka atau tidak... memang diakui PAS ada lah umpan mudah DAP untuk dapatkan Malaysia.

2. DAP kononnya perjuang melayu dan agama islam.. tapi hakikatnya pergunakan PAS bagi perbesarkan empaya.

3. Dengan pergunakan Nik AJIS... DAP letakkan melayu dlm gengam..hingga apapun yg DAP arahkan serta tegur.. panganut PAS akan memenuhinya...

4. Jika ada melayu PAS yg menentang... DAP akan pergunakan Nik AJIS TEROMPAK untuk menundukkan puak penentang...

5. Sungguhpun DAP tidak memenagi banyak kerusi tetapi DAP dah banyak mengumpul penyokong dikalangan melayu..

6. So tahniah PAS... sbb pergunakan Islam untuk mengDAPkan melayu..