Tuesday, May 10, 2011

HIP HIP HOORAY ! SATU LAGI HADIAH PAKATAN UNTUK RAKYAT SELANGOR.

 kerajaan negeri selangor akan merobohkan rumah penduduk kampung sungai kerandang hulu selangor jam 8 pagi ini.

yahoo.. hidup pakatan rakyat ! 
membujur lalu melintang patah !
kuasa rakyat kuasa keramat !
kerajaan rakyat, kuasa rakyat hak rakyat !

oik oik oik rakyat !

41 comments:

Anonymous said...

Itulah pilihan rakyat Selangor. BN dulu masih boleh berbincang. Rakyat tidak boleh rasa dizalimi kerana itulah kehendaknya. Org Melayu khususny selalu alpa. Sanggup bangsa lain memerintah dan lepas itu baru nak menyesal. Sebenarnya fahaman Yahudi ada dimana2. Sebhgn org Melayu telah diputar belit otaknya supaya sanggup menerima hidayah yg org Melayu memerintah semuanya tidak betul. Fikirkan cucu cicit kita akan datang.

Anonymous said...

Harga gula naik 20sen kecoh bagai nak qak, tanah dirampas untuk dibagi kepada kaum teresa kok tu keadilan namanya.

Anonymous said...

UMNOngok dah hilang punca.tak boleh melawan hujah PR secra fakta,dan mul a utk auya rakyat dan membuat kacau.disaat saat umno nyawa nyawa ikan,bknnye Melayu yg nyawa 2 ikan,bermuhasabahlah,melayu diluar umno bknnye BOdDO ,so hentila mainan sentimen perkauman sempit dan agama itu.marila kita sama2 BUNGKUSkan umno laknatullah dr bumi Malaya ini.

Anonymous said...

wahai anon 7 12 10 may

sedap nya anda berkata kata burok kan umno ...nantilah bila butoh anda atau pantat atau puki anda di kepit ngan besi panas danpuki anda di sula oleh orang yang anda sanjungi tu bru anda tahu langit ni tinggi atau rendah...

dan sekarang ni anda punboleh menongeng buntok anda tu pada omega lagi dan puki anda bolih lagi kangkang pada omega sebab itu pilihan suka bermain main jahanam tu sebab tu anda minta yang tak baik cissss laknat betul rang saperti anda ni bila nak mampos ni ?

Anonymous said...

Anon 7.12a.m boss andalah tak dapat jawab hujah2 dan soalan2 cupumas mengenai isu peribadi beliau sampai hari ni tak jawab mana itu Jam Omega.

Sedarlah dan bersyukurlah Anda dek UMNO yang anda kata Bodoh tulah kita dapat berjaya dan hidup aman sentosa. Nak harap Pakatan kehulu hilir maki hamun macam anda juga. Cermin diri siapa yang selalu buat kacau dek Jiwa Kacau sekarang ek.

Amboi sedapnya kata UMNO laknatullah anda siapa bukan Allah . UMNO direstu Allahlah dapat memerintah hingga sekarang. Ada orang nak form govt. 16 September Allah pun tak restu....sebab Allah maha mengetahui. Yang akan kita tunggu sekarang 16 April.

Kalau anda kata UMNO nyawa ikan pakatan lagi tak ada Nyawa....tengah mencari talian hayat melalak kehuli hilir. Ramai rakan telah tinggalkan..yang tinggal orang saperti anda aje.

Anonymous said...

PR pun suka buat kacau juga. Sikit-sikit nak demo. Perlu diingat bahawa bukan majoriti rakyat sokong PR!! Masih ramai yang mempunyai keprcayaan kepada AMNO dan BN. Biasa lah kita orang Malaysia; Kalau parti kita menang pilihanraya kita kata keptusan adalah adil tapi bila kalah, 1001 tomahan dan kata nista yang dihambur keluar.

PR ni pun satu, bila dah dapat peluang mentadbir, tak pula mahu menggunakan peluang ini untuk kebaikan rakyat. 1001 benda nak dipolitikkan. Saya lihat wakil rakyat BN walaupun ramai orang kata (kata sahaja bukan disokong dengan bukti)suka songlap duit tapi sekurang-kurangnya mereka jaga juga kawasan mereka. Wakil rakyat PR? Hhhmmmmpphhh harapkan nak berceramah aje kerjanya.

1 kali fikir, menyesal aku pangkah PR pada PRU yang lalu. Ingatkan boleh jadi makin baik tapi rasanya makin punah ranah.

Apa pun, aku menggambil kesempatan ini untuk meludah orang yang aku rasa punca segala masalah.... Ptuiiii ...... Ptuiiiii...... Ptuiiiiii ANUAR!!!

Anonymous said...

La ni sapa yang dok buat kacau sampai dalam masjid sekali pun.Kalau juak juak korang semua berbangga dengan pakatan jahanam rakyat tu silakan.Biar umno mati ditelam bumi sekali pun aku tetap tidak sama sekali pilih korang untuk jadi pemimpin aku.Itu pendirian aku daripada bekerjasama dengan pemimpin pemimpin lidah bercabang mcm pakatan korang ni.Biar lah kami dilaknat oleh manusia mcm anda semua dari di laknat oleh allah.Aku lebih takut syaitan di kalangan manusia dari syaitan yang sebenar sebab syaitan di kalangan manusia pandai bermuka muka mcm pemimpin anda pakatan jahanam.

Anonymous said...

Khalid Gagap ni Melayu tak kenang Jasa UMNO ...dia kayaraya sebab UMNO lah jadi boss Guthrie dan PNB bila keluar pada kerajaan dah bolot segala kekayaan dengan gaji yang lumayan dah lupa daratan.

Selangor due respect to some what happen now "YOU ASK FOR IT" Jadi buatlah pilihan yang tepat pada PRU 13 nanti kot salah pilih cucu cicit kencing atas pusara anda nanti.Orang macam MB nothing to loose dia dah kayaraya...tugasnya nak popular aje tapi salah popularity. Orang jadi pemimpin tolong rakyat ini nak menyusahkan rakyat. Itulah dia Easy said than Done.

Anonymous said...

Anon 7:12 Bodohnya kamu ni. kamu dr golongan mana, terlebih buta atau terlebih pekak? orang yang terlebih bodoh dan pekak aje tinggal dalam pakatan ni sebab dah kurang upaya dan malas nak guna akal sendiri. Orang yang cerdik semua dah lari. Yang sempitkan agama bukan UMNO tapi PAS, ajak berbaik sesama islam tak mahu tapi jilat tapak kaki DAP nak. Masih tak sedar diri PAS tu hanya jadi tempat kesat kaki dalam PR. DAP menang di sarawak dia terlebih perasan, memalukan bangsa!

Keranji Pahit

Anonymous said...

anon 7:12 am, beliau adalah antara manusia yg malang kerana tidak dapat petunjuk dari tuhan, sebab itu lah pemikiran beliau terbalik, yg benar dikatakan salah yg salah dikatakan benar, dajal telah mengaburi pemikiran beliau sehinggakan beliau terpaksa menolak segala kebenaran yg tidak sealiran dengan dajal, semoga Allah memelihara agama islam di Tanah Melayu ini dan merahmati bangsa melayu islam dan umat islam seluruhnya.

Anonymous said...

anon 7:12 AM: Ko adalah manusia yang kufur nikmat..munafik..

komandomelayu said...

anon 7;12
MAK BAPAK KAU NI TAU TAK KAU DOK KUTUK UMNO NI?

TAKUT KANG KAU YANG KENA TERAJANG KERANA KAU TU BARU LAHIR MANA PENAH HIDUP ZAMAN JEPUN DGN KOMUNIS!

NASIB BAIK LA KAU NI DENGAN NUAR JUBUR TAK IDUP ZAMAN JEPUN KALAU TAK JADI PENGKHIANAT MELAYU MACAM DLM FILEM SARJAN HASSAN!

KAU NAK PENAMPAR JEPUN PASTU MAKAN SUP SELIPAR JEPUN?

UMNO SYAITAN ?TAPI UMNO LA YANG MERDEKAKAN NEGARA,LAWAN KOMUNIS,BINA MASJID,HOSPITAL, SEKOLAH,UNIVERSITI,JALANRAYA,TUBUH BANK ISLAM,PROTON,PERKIM,JAKIM,KLCC PNB,KWSP,MAS DAN SEMUA PEMBANGUNAN FIZIKAL DAN ROHANI SAMPAI SEKARANG NI!

ANWAR DAN NIK AJIS BUAT APA KAT NEGARA NI?
SEKOR BESARKAN KOTE PASTU SAPU PUKI PELACUR &BINI ORANG,MAIN BONTOT LAKI DAN GADAI DIRI JADI BABI DAP!
SEKOR BUBUH SERBAN ATAS KEPALA BUAT FATWA HARAMJADAH UNDI PAS MASUK SYURGA,HALAL KAWAN DENGAN SYAITAN,HALAL ZINA DAN LIWAT,ALLAH MENCARUT,ISTERI RASULULLAH DEMONSTRASI!

PASTU LAHIR LA ANAK HARAM PERANGAI BABI MACAM KAU NI HARI2 BUAT TAHI GIGI GADAI DIRI KAT DAP!

CELAKA KAU KAT DUNIA NI LAGI KERANA JADI PENGKHIANAT ISLAM DAN BANGSA SENDIRI!

KAU JAWAB DENGAN FAKTA BUKAN ASYIK UMNGOK2!BODO

Anonymous said...

anon 7.12 tu sewel mcm ketua dia jugak

hangkedee said...

Anon 7;12 Kamu ni anak didik Chin Peng dan Rashid mydin 100%

hamPAS said...

to Anon 7:12 si Penarik rantai anjing gila babi...

Sape yg nyawa2 ikan tu...?
kalau setakat dapat 'telur' aljuburi kat Sarawak tu...usah nak
gila meroyan kat sini la....
parti Puki Robek korang tu tunggu masa jer nak ditelan bumi...

NaLLa said...

anon 7:12

dey...ayooo macha...
betul lu cakap itu melayu luar sana tara bodo...tapi macha..yg bodo lu worang saja...lu punya otak sudah biol...lagi lama lu hidup lagi biol lu punya otak...
lLebih baik lu jadi biawak hidup saja...bole kasi sup dama DAPig punya geng...

tokGURU said...

ANON712
Kesian emak kau kandungkan engkau selama 9 bulan....lagi kesian tengok emak kau menerang ( lebih sakit dr saiful kena liwat bro ANUwar )..nak keluarkan engko dari pukinya.....tapi sayang...dapat zuriat org macam engko...TAK BERGUNA PD BANGSA ,AGAMA DAN NEGARA... baik masa kecik2 dipijak biar mampus...

Anonymous said...

Cukai pintu skrg kalau lambat kena denda RM20.00. Dulu dendanya RM5.00 sahaja. Hambik kau..

Anonymous said...

asSalam, tuan/puan/cik,
masuklah ke dalam benteng kota ALLAH, nescaya engkau selamat...

tiada mengira engkau pendukung MELAYU dari UMNO, PAS, PKR, DAP, asal saya engkau mengaku ‎ISLAM... Maka masuklah ke dalam benteng kota ALLAH

bagaimana???

ucaplah, amallah dan hayatilah bacaan kalimah LAA ILAHA ILLA ALLAH
berulang-kali sehingga engkau
puas, lemas, jelas, khawas
lalu engkau akan diselamatkan dari azabNya...

tinggalkanlah 'perbincangan' yang mengelojak jiwa yang menipu-daya... bahkan engkau ucaplah, amallah ‎dan hayatilah bacaan kalimah LAA ILAHA ILLA ALLAH, sebanyak-banyaknya, nanti automatik akan ‎‎'disatukan' hati-hati engkau pada jalanNya...

berapa banyak???
‎100x, 1000x, 70000x,
sepanjang masa, setiap nafas, kelipan mata... bi'iznillah

‎"Tuntutan sebenar ialah perhalusi iman bukan MABUK POLITIK. Sedialah hadapi zaman sukar dihadapan."

tuntutan agar perhalusi iman ini bukan hanya utk pendukung UMNO sahaja yang dikata sbg kalangan yg ‎sekular... bahkan para pendukung PAS, PKR, DAP etc. juga... IANYA untuk semua yang MENGAKU ‎ISLAM...‎

antara cara memperhalusi dan mengukuhkan IMAN ialah,

perbanyakkanlah engkau ucap-kan, amal-kan dan hayati bacaan kalimah LAA ILAHA ILLA ALLAH, ‎sebanyak-banyaknya, nanti automatik akan 'disatukan' hati-hati engkau pada jalan-NYA...

penghujung nanti jika kita masih ada hayat hakikatnya tiada lagi UMNO, PAS, PKR etc... yang tinggal ‎hanya hamba-NYA vs. yg KAFIR

hamba-NYA vs. yg KAFIR,
hamba-NYA vs. yg KAFIR,
hamba-NYA vs. yg KAFIR,

‎2 saje pilihannya yg lainnya sebenarnya tiada... pilihlah selagi boleh memilih...

HEIII bangsa melayu, mana SATU yang engkau pilih!!!

‎“LAA ILAHA ILLA ALLAH... maka sesiapa masuk ke dalamnya maka masuklah ia ke dalam benteng-‎KU, dan barang siapa masuk ke dalam benteng-KU, maka amanlah ia dari azab-KU.”

wassalam,‎
marengJulak

NYAH said...

Apa Nyah? Khalid gagap nak roboh rumah kat selangor?!! Iye ke nyah?
AUWW...hebat you abang khalid gagap...manusia power camni la aku bekenan....bukan macam bro Hisham KDN tu......lembik cam sotong jer...tak kuasa I nak kawan...

RAMBO said...

Betul kata2 engko MARENGJULAK...
oleh itu jauhilah parti hamPAS..Pakatan Kencing Rakyat...DAPig....kerana terbukti
mereka menjahanamkan Benteng Kota Allah...

Anonymous said...

BLOG PALING MELUAT AKU PERNAH TENGOK. MENTALITY JAMBAN PUAK UMNO!!

Anonymous said...

To Anon 712

org seperti ko x layak duduk aman damai di bumi malaysia. kuam gila jubur mcm ko ni sepatutnye mati tersepit mcm anjing mati di celah tayar lori.MEJORITI sokong akan kepimpinan BN. PR (pusing raykat) menyesatkan anak bangsa melayu. Aku pemuda akan berjihad untuk menentang orang giler jubur mcm ko.!!!!!!!!!!

Anonymous said...

MENYESAL AKU UNDI PR DULU!!!!

SIAL KORANG YE...CEPAT2LAH PILIHANRAYA. AKU TAK SABAR NAK NYAHKAN KORANG DARI SELANGOR NI!!!

BLAH!!!!

Anonymous said...

JGN TAKUT GULA NAIK TU STRATEGI NAJIB BAGI PUAK2 NI MELOMPAT SKET

SHH...

SAT LAGI PEKENA LA MEREKA BALIK..

Silent Observer said...

Saya bersyukur banyak kalangan kita dah sedar hakikat Parti-Parti Sampah,
Alhamdulillah, semoga negara kita akan aman dgn kesedaran sdr-sdr semua. Hancurkan golongan munafik dan yang bertopengkan Islam!

Ahak ahak said...

Kepada Anon May 10, 2011 7:36 AM

Mereka kata UMNO bernafas ny;awa2 ikan, tak sedarke mereka PKR bernafas ikut lubang JUBUTR?
Hah hah hah hah hah.

Masih taksub pada Omega. Ni yang dikata bangang melepasi tahap tak tak boleh di ajar.. Lebih kurang = kurang ajar.

Anonymous said...

dulu nak sgt ubah...jom ubah!! yeay..
last2 rumah dibongkar..

stratus14 said...

Woi kat bandar kuala terengganu, bukan setakat 1 kampung, tapi berkampung2 kena roboh nak wat projek..

Ko tak nak melalak ke? Ni la melayu umngok, memilih isu..

Lain kali kalu betul2 nak bela melayu, biarlah adil..aku tau ko babi umno, tapi jangan la tunjuk sgt sifat kebabian tu..

dasar melayu bacul..

Anonymous said...

Anon7:12am... mak ko nih beranak dalam hutan kot... dah lar tak reti bahasa... tau tak kejayaan kerajaan sekarang nih membolehkan ko beranak dinegara yang aman... Bapak Anwar Bin Ibrahim (BABI) lar yang penjahanam agama, bangsa dan negara... kalu nak fakta sangat, bila kau bangun esok, boleh sarapan pagi tak? boleh pergi kerja tanpa takut dibunuh tak? makan tengahari? makan malam? bersekolah? sekolah rakyat ke, sekolah private? boleh dapat pelajaran kan? bila dah dapat pelajaran baik2, nak jadi anjing kurap PR lak... kalu tak suka sangat negara nih, boleh bla lar...

Unknown said...

halo bro terengganu ni memang untuk pembangunan rakyat nya...tak macam pas negeri kelantan...apa yang ada.tak ada pembangunan langsung jauh dibandingkan dengan terengganu.Hidup UMNO

Penang Mai said...

Anon 7:12 & stratus14..

Hang masuk masuk PKR
Parti Kencing Rakyat nama diberi..
Si Anugerah Tuhan, Bapak Anwar Bin Ibrahim (BABI) kaki kelentong tidak terperi.. Ko dan famili ko antara 1200 anggota haram jadah mmg patut ditanam idup2... ko jgn dok pandai suruh orang muhasabah diri... tlg cermin diri dulu... Jika aku tau hang tu sapa, mau boh penampaq... Lu sendiri tak cukup kuat nak berhujah... Sendiri mau ingat la... klu kail panjang sejengkal, jgn lautan dlm nak diduga...

Tragedi 97&98... Korang dok tadika lagi.. x pun prasekolah kat mana tu..hah..?? oh.. PASTI... dah di julab dgn kisah temberang ustaz & ustazah yg proPASberg... sampai korang gelap mata hati sampailah sekarang ni...kesian kat korang..

Anonymous said...

Aku rasa PRU13 nanti Selangor akan dapat balik kat BN. Cuma aku takut Kedah tu rasanya masih dpt kat PAS jugak, bukan sebab PAS bagus tapi sbb UMNO Kedah lemah sangat, banyak sangat masalah. Apa kita nak buat utk tolong Kedah...jom susun strategi BN tawan Kedah pulak. Nak harapkan UMNO kedah, memang tak dak harapan la.

Anonymous said...

Saya seorang rakyat Selangor. Saya dah letih dengan kerajaan sekarang. Saya mahu negeri saya balik! Selamatkan Selangor!

(saya tak minat sangat politik tapi saya terlalu terdesak dan Insya Allah pilihanraya akan datang iaitu pilihanraya pertama yang akan saya undi, saya akan pangkah BN!)

Anonymous said...

hello komandomelayu.........aku nanti joint ko......
tapi aku nak pakai rpg.....ada stock ka.....biar aku aim kat lubang jubur si jubur tu.....

-anti jubur-

Anonymous said...

Assalamualaikum semua,saya nak minta maaf kpd semua org Melayu Islam di Selangor krn PRU 12 hari tu saya sokong Pakatan Rakyat.Bila tengok org Melayu Islam kat Hulu Selangor nak kena halau dr tanah yg Mereka teroka lebih 20 tahun,saya jadi sedih sangat krn kesilapan yg telah saya buat.Menitis air mata saya melihat pakcik dan makcik merayu agar tidak dihalau oleh Polis,Rela dan Pegawai Pejabat Tanah yg semuanya org Melayu Islam yg diarahkan oleh MB Melayu Islam dan diuruskan oleh TERESA COCK DAP celaka.Cuba kita kira berapa byk kg cina yg dah diroboh kat selangor.Nasib org Melayu Selangor dan Pulau Pinang tak jauh beza.Sama2 kita fikirkan...

Anonymous said...

nasib kamu la rakyat selangor, sama macam kami dikelantan. tunggu nasib apa nak jadi. cakap pun tak guna, selangor tu negeri kaya, kami disini makin sesak tak pernah kaya. ini hadiah paling berharga, jadi pendatang asing dinegeri sendiri.

stratus14 said...

anom 12;56

ko tu pemalas tahap tenuk..taknak keje tapi nak duit cam babi..

cube duk pahang..tengok camne..tengok melayu sana camne.

bodo punye melayu..

stratus14 said...

melayu berwawasan :

terengganu maju?...huahua..royalti minyak banyak tapi peluang keje langsung tadak..

kalu duit tu bagi kat kelantan, aku rase 4 juta kali lebih membangun dari terengganu..

tipikal pemimpin umgok..otak tersumbat ngan lendir babi rasuah umngok..

stratus14 said...

melayu berwawasan :

terengganu maju?...huahua..royalti minyak banyak tapi peluang keje langsung tadak..

kalu duit tu bagi kat kelantan, aku rase 4 juta kali lebih membangun dari terengganu..

tipikal pemimpin umgok..otak tersumbat ngan lendir babi rasuah umngok..

Anonymous said...

PADAN MUKA MELAYU2 SELANGOR YG UNDI PR. INGATKAN NEGERI MAJU RAKYATNYA PANDAI, RUPA2NYA BODO MCM BUAh PELIR KENDUR.