Sunday, June 5, 2011

CERITA MAT SABU 121 ?

 akan didedahkan jam 11 pagi ini. kisah lama mengusik jiwa.tunggu jam 11 pagi ini. jom layan lagu cinta mereka.

24 comments:

  1. Mat Sabu bakal kena sabutaj. He he he.

    ReplyDelete
  2. Buat apa kita kecoh pasal Mat Sabut ni? Dah orang PAS pilih dia lantak le. Ini mencerminkan tahap pemikiran orang PAS yang 2 x 5 aje dengan yang lain. Politik itu pelik. Kekadang tu sesorang yang ada ketokohon dan layak jadi pemimpin tapi tidak popular di kalangan saingan dan musuh politik beliau.

    Aku sebagai orang luar mana-mana parti politik hanya dapat mengagak betapa tinggi atau randahnya tahap minda sesuatu parti dengan melihat dari keputusan parti tersebut. Alangkah sedih melihat parti yang kononya berjuang untuk agama tapi mempunyai pemimpin chap ayam. Pemimpin yang bermulut kotor (mungkin busuk juga). Cakap merepek dan merapu. Betullah...... PAS menuju ke belakang.

    Jul

    ReplyDelete
  3. Sabu + Mahfuzz = Merepek + Merapu

    Jul

    ReplyDelete
  4. Mat Sabun menang menunjukkan tahap mentaliti sebenar orang PAS . Lebih rendah dari mentaliti budak tadika .


    .

    ReplyDelete
  5. bersadarkan kepada fatwa father nicky bahawa seseorang yang menghina pemimpin anu gairah tuhan dia hendaklah betaubat dan menjilat kaki pemimpin anu gairah tuhan itu, so mat sabun akan dengan penuh tawaduk melakunya. kita lihat dia telah melakukan taubat nasuha, pertamanya dia kata dia tidak akan kutuk nwar aljuburi lagi, mungkin dia akan pangggil nwar alhebati anu gairah tuhan, keduanya dia kena mandi taubat dengan mandi air fru semasa demontrasi bersih nanti iaitu semasa kes sodomi 11 berjalan dan berdasarkan undi yang diterima dia mampu membawa umatnya mandi taubat dengan air fru dalam jumlah yang ramai, dengan membuat demontrasi bersih semasa kes sodomi 11 bermakna dia sudah menjilat kaki nwar aljubury kerana perbicaraan di mahkamah akan terganggu dengan wujudnya demon trasi (iblis beraksi) ini. syabas mat sabun anda adalah pengikut pas yang maha taat kepada setiap fatwa father nicky, anda juga telah menjadikan dapig sebagai kiblat perjungan anda, dapig anti kebangsaan melayu dan mendokong chauvnist cina, makanya tindakan anda selari dengan perjuangan father nicky yang anti asobiyah melayu itu. dan ketiganya anda juga patuh dengan fatwa father nicky agar terus bersahabat dengan iblis dan sama sekali tidak akan bersahabat dengan umno. iblis adalah makhluk dilaknat allah dan sahabat-sahabat anda telah termasuk dalam golongan itu. tahniah, tahniah dan tahniah......

    ReplyDelete
  6. Mengapa nak menyibuk? Jaga parti masing2. Melayu busy body !

    ReplyDelete
  7. hei anon 8.12, memanglah bukan melayu tak busy body tapi tamak macam babi

    ReplyDelete
  8. 8.38 - Bukan Melayu tamak takper mereka kafirun . kamu menganut Islam mengapa menyibuk hal orang lain. Pondan!

    ReplyDelete
  9. Pembangkang gitulah.... Bila kita bagi komen mereka menyinga tapi dia komen pasal parti gomen no hal pulak. Memang benarlah seperti telahan ramai orang, puak-puak ni kalau seseorang memihak mereka akan akan menmuji dan kalau boleh hantar orang itu terus ke syurga tapi bila sesorang itu menentang arus mereka, orang itu akan dikatakan penyibuk malah kalau yang totok tu terus kata kita penghuni neraka.

    Cubalah sesekali berfikir diluar kotakm dah lah lama berada dalam kotak, duduk di bawah tempurung pulak tu. Nak kata tak cerdik, ramai yang cerdik (ramai juga cerdik belajar dengan duit biasiswa dan pinjaman gomen pulak tu) tapi bila bab menuju kesepakatan bangsa, tak berapa cerdik. Lagak macam jaguh kedai kopi aje.

    Bila berbahas sesuatu isu, isi tiada, fitnah berbakul-bakul, caci-cerca macam nobody business dan lagak saja lebih laksana Hitler.

    Kita lihat lagumana aksi Sabu Mahfuzz lepas ini. Lihat parlimen mana Sabu nak pi.

    Hairan bin ajaib mengapa parti berteraskan Islam tapi barisan pemimpinya bukan mencerminkan orang Islam. Mana pergi ulamak-ulamak? Lesu ke atau dah tak kuasa nak layan golongan-golongan orang gila glamer dan gila power.

    Jul

    ReplyDelete
  10. Ce crita macam mana mahkamah syariah selamatkan mat sabu.

    Ce crita cara nik aziz salahguna mahkamah utk selamatkan mat sabu?

    ReplyDelete
  11. mat merapu kote pendek nak ke makcik zah...

    ReplyDelete
  12. anon 8.12 laknattullah...

    ReplyDelete
  13. anon.8.12 hahahah org kafir... balun anjing nie...

    ReplyDelete
  14. Anon 9.06AM: Teman dah dengo cite Mat Sabu pasal khalwat dengan isteri orang dan bagaimana peranan Nik Aziz membebaskannya daripada bekas pemimpin PAS Haji Azmi Mashar.

    Perwakilan PAS memang bijaksana apabila memilih Mat Sabu dan menolak calon ulama. Sebabnya ulama tak buat kerja. Yang rajin bekerja ialah Mat Sabu. Kerjanya hanya berceramah. Lagi pun Mat Sabu dah cium kaki Anwar seperti yang difatwakan oleh Nik Aziz. Mengikut fatwa Nik Aziz, Mat Sabu dah tak ada dosa kerana menggelar Anwar dengan nama Anwar Aljuburi.

    Mulai saat ini Mat Sabu akan keliling negara menyokong Anwar Ibrahim. PERCAYALAH!!

    ReplyDelete
  15. Si Luncai terjun dengan labu-labunya. Biarkan! Biarkan!

    Jul

    ReplyDelete
  16. ANON 8:12

    "Kenapa nak menyibuk? Jaga parti masing masing"

    Pertama gua nak ketawa terbahak bahak , KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH , jangan lah buat lawak bodoh beb !!!

    Kedua gua nak "KEPALAKAN MAK BAPAK " LU

    Dulu sewaktu Anwar (kaki tibai depan belakang) dalam UMNO siapa yang bantai dia siang malam dalam pentas pentas ceramah kalau bukan pemimpin PAS yang dah jadi Timbalan sekarang "Mat Sapu"!!

    Jadi selama ni orang orang PAS jaga tepi kain orang la???

    Ini bukan soal jaga tepi kain orang, tapi ini soal maruah dan agama!! Kamu gelar Anwar AlJuburi sebab dia bukan menyokong PAS, tapi bila bersekongkol dengan kamu, walaupun terang terang dia kongkek China tu , lu lambung melangit? walaupun haramjadah Anwar ni dah porak perandakan bangsanya dan agamanya?

    Gua jadi macam hairan, manusia jenis apa lu ni !!

    Anon 8.44

    Lu lagi satu Melayu sial!!
    Bukan Melayu kafirun tak pe, melayu menyibuk kenapa?

    Kepala mak bapak lu lah

    Yang sibuk nak menjatuhkan melayu tu sapa? Kafirun? Pas malaun? PKR malun? Itu lu kata menyibuk? memang kepala mak bapak lu lah

    anon 9:06

    Lu nak tau, betina bini orang yang dalam bilik 121 tu , laki dia member aku, Aku panggil dia JOE (nama betul aku tak ingat), bini dia nama Normah masa tu dia pegawai Polis cawangan SB berpangkat Inspektor. Masa tu dia pakai kereta volvo 122 siap modified gila, maklum anak muda. Bapak JOE ni main kayu balak dan aku difahamkan ada sawmill. Last aku dengar dia berhenti ikut bapak dia, betul tidak wallahwalam. Pas tu aku dengar bini dia kena tangkap khalwat dengan Mat Sapu dibilik 121. Lu hurai sendirilah , gua tak mahu cerita panjang takut nanti gua ikut sama bangang dengan lu,

    Moral ceritanya, PEMIMPIN PAS JENIS MAT SAPU NI MEMANG RENDAH MORAL, ITU PUN ORANG ORANG PAS SOKONG. BETAPA RENDAHNYA MENTALITI ORANG ORANG PAS N!! TERMASUKLAH LU YANG BEGITU TAKSUB MEMPERTAHANKAN KEMUNGKARAN MORAL....

    ReplyDelete
  17. Orang PAS bila dapat power melebihi kera dapat bunga, beruk dapat klapa muda dan bohjan dapat bohsia.

    Cakap pandai tapi bila bagi peluang bukan digunakan amanat rakyat tapi banyak ceramah sahaja. Dengan ceramah kita tak akan maju ke depan. Setiap satu benda yang gomen cuba laksanakan mesti aje cacat cela. Macamlah depa tu bujak sanggat. Kalau bijak kenapa Kelantan masih kotor? Kerana ramai pemimpin mereka ceramah sahaja pandai. Kalau pandai kenapa air paip macam air kencing kuda? Kenapa? Kerana pemimpin yang ada semua banyak membazir air liur membusukkan mulut mencerca orang.

    Apa pun buat apa kita kepoh? Sekarang sudah terbukti tahap pemikiran perwakilan PAS tahap PASTI so marilah kita sama-sama membantu gomen membawa negara kita ke arah kemajuan. Pergi mampos sama Sabu dan Mahfuzz. Ludah Anwar ptuiiiiiiii

    ReplyDelete
  18. dana memali sipa yang kebas mat sabun salah sorang yang buat kerja dana memali...pada waris memali saman mat sabun dalam kubur tu tengah panas kena balun mana ada negara isle negara kebajikan je yang ade...padan muko kau

    ReplyDelete
  19. kata la apa nak kata...
    aku dah jadi No.2 Parti IslAm Semalaysia...
    hahaha...
    hahaha...
    hahaha...
    yeahhhhhh
    yahoooooo

    xpayah nak cong la...
    aku tetap berjaya...
    matsabu sudah berjaya
    menangkis segala tohmahan
    lawanku semua dah keterpedaya
    memang tak boleh lawan

    matsabu sudah berjaya
    menyingkir ulamak katak
    orang ikut apa aku kata
    memang penyokong haprak

    matsabu sudah berjaya
    timbalan hadi dalam parti
    aku akan menjadi kaya
    luar islam DAP dihati

    matsabu sudah berjaya
    nik ajis akan terbatuk
    walau aku dia tak percaya
    aku gelar dia najis tok

    matsabu sudah berjaya
    lim guan eng jadi bangga
    sebab aku akan bersama
    dalam merobek nasib bangsa

    matsabu sudah berjaya
    anwar amat gembira
    kerana aku akan merangka
    camne nak keputrajaya

    matsabu sudah berjaya
    karpal sign jadi gagah
    kerana agenda mula dibina
    moral negara akan rebah

    matsabu sudah berjaya
    penyokong akan disogok
    bersiap segala jentera
    kita akan mulakan mogok
    mogok ke klcc
    mogok naik lrt
    mogok naik rapid kl
    mogok naik komuter
    mogok naik proton
    mogok ke sekolah
    mogok ke masjid
    mogok ke kl tower
    mogok masuk spital
    mogok masuk leburaya
    mogok masuk langkawi
    mogok masuk asap je
    masuk dit la pulak
    tunggu hotel perdana siap
    nak tempah bilik 121
    kenangan bersama norma
    fuhhh...jijah cemburu kan
    ishhh...bawak dua-dua la
    anwar mesti tak marah
    hahaha..hahaha...hahaha
    matsabu sudah berjaya...
    takebeer...untuk guan eng dan karpal
    take to sel...untuk maduku anwar
    take care untuksemua melayu
    take more duit,
    harta,
    kekayaan..untuk ku yg bergelar
    matsabu sudah berjaya

    ReplyDelete
  20. semua yang mogok tu pasal BN yang adakan ke?
    PAS bila nak buat semua tu..
    memang hamPAS...

    ReplyDelete
  21. mogok yang las je jika PAS amalkan..
    memang hamPAS...

    ReplyDelete
  22. white orange . Pengumpat yg harus segera bertaubat !!!

    ReplyDelete
  23. YA ALLAH YA RAHMAN YA RAHIM..
    aku memohon keampunan
    aku hambamu yang lemah
    aku berdosa padamu
    aku bertabat
    terimalah taubat ku
    semoga aku bersama hambaMu yang benar
    bukan hambaMu yang seperti
    anwar dan penyokong
    matsabu yang disokong oleh
    guan eng
    kit siang
    karpal
    dan semua yang munafik dalam menegak kan
    ajaran rasulMu
    dan kebenaran agamaMu
    Amin..Amin Amin
    Ya Rabbul Al Amin.

    ReplyDelete
  24. terima kasih anon 12:31

    gua memang tunggu kalau ada yang komen

    Perangkap dah mengena

    Lu kata gua mengumpat?

    Pertama gua nak bagitau, Joe tu memang member gua dan NOrmah tu bini dia

    Kedua Joe ni bekas pegawai Polis cawangan SB masa tu pakai kereta volvo model 122 warna hitam siap sport rim

    Ketiga gua berani mengumpat kerana tok guru lu dah ajar siap bagi fatwa mengumpat tu dibolehkan

    Keempat gua memang cukup bengang sebab kalau puak lain buat semua salah, tapi kalau puak kamu buat walaupun terang terang ada bukti semuanya betul dan halal

    Piiiirahlah anon 12:13

    ReplyDelete

KOMEN TERPAKSA DI MODERATE SEKETIKA.

APA PUN KOMEN POLITIK YANG BERBEZA PENDAPAT TETAP AKAN GAP PUBLISH SECEPAT MUNGKIN.

JGN HINA AGAMA,HINA SULTAN,PROVOKASI MEMBUNUH..KORANG BERTANGGUNGJAWAP TERHADAP KOMEN YANG DILAKUKAN.