Saturday, June 25, 2011

SIAPA DI BELAKANG BERSHIT ?


33 comments:

ANACONDA said...

CEPATLAH KAU MAMPUS NUAR...

aku je said...

BERSIH?
Apa lagi yang tidak bersihnya? Mereka sudah pun memegang pemerintahan 4 negeri sekarang ni. MAsih lagi mahu mempertikaikan kewibawaan SPRM.

Benarlah, ini adalah alasan lemah bagi membolehkan suatu himpunan palsu yang memperdaya golongan bongok mcm penyokong PAS yg boleh baring atas jalanraya.

Aku yakin bershit tidak akan berjaya. Sebagaimana kejadian yang membawa aib kepada PKR depan pejabat utusan tempohari, sebagaimana itu jugaklah akan terjadi.

Allah sentiasa bersama dengan orang-orang yg benar. Dan Anwar Ibrahim tidak mungkin termasuk dlm golongan ini, pembohong, peliwat dan penzina.

Anwar Ibrahim laknatullah!

Anonymous said...

Bang Nuar. Kau memang hebat, ku teruja dgn mu. Love you forever n ever, may ALLAH bless you always!

Anonymous said...

beginikah sifat yg dituntut Islam? mendoakan keburukan pada sesama makhluk - kau perlu mendalami ajaran Islam sebelum terlewat - janganlah menghina sesama manusia. kau pun bukannya bersih sangat - mungkin lagi KOTOR dari orang yg di hina .. Anaconda perlu bertaubat!

Anonymous said...

anon 4.44am,

guna ayat karpal singh nampak..
"anwar perlu bertaubat", sebelum tu "over my dead body"..sekarang ni, jilat balik.. ist..ist..ist..

Anonymous said...

beginikah sifat yg dituntut Islam? mendoakan keburukan pada sesama makhluk - kau perlu mendalami ajaran Islam sebelum terlewat - janganlah menghina sesama manusia. PAS pun bukannya bersih sangat - mungkin lagi KOTOR dari orang yg di hina .. PAS perlu bertaubat!

Anonymous said...

SIAPA DI BELAKANG BERSHIT?
jawabnya satu kumpulan yang sudah muak dengan keharmonian, kemudahan dalam segala hal dan urusan, tak perlu takut dan gusar untuk apa jua arah dan pergerakan dan kekayaan serta kesenangan hidup dibumi bertuah. Nak la cuba pula bagaimana rasanya pertumpahan darah, huru hara, hidup dalam ketakutan, sentiasa berkurung dan dikurung serta camputangan asing seperti PBB, NATO dan Polis Dunia yang Laknatullah.. US Army. Dapatla menyaksikan jet pejuang, kereta kebal, kereta perisai dan kapal perang serta bunyi tembakan sana sini. Baru semua yang mulakan akan puas hati dan berteriak gembira.
Ya Rabbi Ya Rahman Ya Rahim.....
Selamatkan Malaysia dari segala mala petaka dari pemungkar yang pentingkan diri dan cuba menghancurkan kekuatan bumi Malaysia yang memperkasakan AgamaMu dengan penuh berhemah dan diterima umatMu seadanya. hancurkanlah segala umatMu yang cuba menunjuk kekuatan melebihi keEsaanMu, Ya Rabbi Ya Alamin.
-niknordinp21

Anonymous said...

Rahim: Kami berjaya dedahkan 'maksiat'...ini adalah tajuk kenyataan rahim tambycik....semua org akan tersenyum dan mencebik dlm hati dgn tajuk kenyataan ini.penipu besarlah dikalangan kuncu2 GAP ,UMNO kalau takde sekelumis dlm hati merasa pelik dlm kenyataan...semua org kenal...

Anonymous said...

igt bila mampus anwar rakyat akan pilih BN ke...malah bertambah hancurlah UMNO bangsat,

anak sufi said...

BILA ANwar MAMPUS, DIA TAK BOLEH LAGI MENGHASUT DAN MEROSAKKAN PEMIKIRAN RAKYAT. BILA HASUTAN DAH KURANG, BILA ROSAK DAH KURANG SEDIKIT SEBANYAK AKAN MERASIONALKAN PEMIKIRAN ORANG UNTUK MELIHAT YANG MANA BENAR MANA FITNAH.

KECUALI KEPADA MAKHLUK ALLAH YANG MEMPUNYAI KEPENTINGAN POLITIK YANG SANGGUP BERSEKONGKOL DENGAN DAP UNTUK MERUNTUHKAN HUBUNGAN UMAT ISLAM DI NEGARA NI.

FAHAM!

PELIK said...

SEJAHAT TAMBY CHIK, DIA MASIH ADA MARUAH APABILA DIA MELETAKKAN JAWATAN YANG DIPEGANG DALAM POLITIK. DIA TAK PERGI BUAT ROAD SHAW UNTUK MENEGAKKAN BENANG BASAH!

TAPI ANWAR LEBIH JAUH JAHATNYA DARIPADA TU. YANG PELIKNYA, PENGIKUTNYA MEMBABI BUTA IKUT JE APA DIA KATA WALAUPUN PAKAR SENDIRI PUN DAH BUKTIKAN 99.9% PENZINA VIDEO ITU SAMA DENGAN NUAR.

PELIK...

Anonymous said...

nak tak nak rahim telah dibuktikan tidak bersalah oleh mahkamah.

nak tak nak anwar telah dibuktikan meliwat azizan tp bebas kerana teknikaliti

nak tak nak anwar telah dibuktikan meliwat saiful, tp sampai sekarang belum ada keputusan sbb tangguh 1000x

nak tak nak anwar telah dibuktikan berzina, tp aku heran mahkamah syariah buat dek....je.

nak tak nak jam omega mmg dh takde pada anwar atau jijah. Yang ada cuma jawaban tergagap gagap dan marah kat wartawan yg tanya soalan simple "jam omega berada di mana?"

abis abis..lari. owh, kali ni nak buat lagi suasana 1998. Dulu aku tgk je dari rumah, kali ni aku akan turun bersama PERKASA. Akan aku gunakan segala ilmu di dada. Fardhu kifayah memerangi yg batil.

Kalau bertempur aku akan cari Anwar di medan tersebut. Kalau tak pun Ambiga. Tapi adakah mereka akan berada di situ? Atau cuma penyokong PAS yang rela baring atas jalan, yang sekarang ni bolot jawatan menjadi keldai dan anjing suruhan golongan kafirun?

navy melayu said...

anom 726 am.umat majoriti melayu islam sudah sedar wajah sebenar pembangkang yang penuh retorik apabila diberi peluang memerintah macam macam karenah di lakukan psnuh dgn retorik bodoh terutama di dewan rakyat dap terang terang menentang agenda melayu dan islam tapi juak juak pas masih dok perasan yang dap sudah terima konsep perjuangan pas. jangan jadi bahlol sangat lah juak juak pas! otak yang tuhan bagi tu gunakan dgn bijak jangan cepat sangat percaya pada kafir harbi yang cuba hendak menghancurkan dominasi umat melayu islam terutama dalam arus politik perdana, yang pasti majoriti umat melayu islam sudah sedar dari kealpaan dan akan menhukum pakatan sonsang pada pru 13. mereka tidak perlu memekik dijalanan untuk menghancurkan pakatan kamu, mereka adalah silent majoriti melayu islam .ingat tu!

Anonymous said...

7:24.hoi... musuh2 anwar didlm umno...

mcm kj dgn mukriz la..
macam nizar dgn husam la jgk

musuh anwar ialah
tamby tu la...

dsai ada power merancang naik cepat...
ini tamby akan pastikan... anwar kecundang..hukum alam..hukum karma..
beliau akan kena balik...sptmana dia malukan org dulu..

Anonymous said...

APA NAK TAKUT BERSIH BERARAK DIJALAN RAYA.ADA GANGGU KESELAMATAN KE,DAH BYK KALI JLN2 DI KL DITUTUP UTK ACARA HARI KEBANGSAAN,THAIPUSAM,DAN MCM2 LAGI.TAK MEMEKIK PULAK PEMANDU TEKSI DAN PERKASA.JADI APA HAL SEBENARNYA,MUNGKIN JUGA UMNO TAKUT SBB RAKYAT AKAN TURUN BERDUYUN2 TANDA PROTES.ITU SAJA YG DI TAKUT O;IH UMNO,BUKAN BN...

Melayu Perak said...

ada yang cuba membuktikan video anwar palsu dan pelakun adalah orang yang telah menjalani pembedahan plastik di siam sila tengok di bawah....

http://hhalem.blogspot.com/2011/06/terkini-video-bogel-ciptaan-johari.html

Melayu Perak said...

prosiding kes eskay dan fakta kes..
sila buka hhalem.blogspot.com

Melayu Perak said...

ralat ...fakta kes

sila buka...

http://oreoyabun.blogspot.com/

Anonymous said...

Suruhanjaya Pilihan Raya jawab isu 11 pemilih guna alamat ibu Azmin Ali

KUALA LUMPUR 24 Jun - Kesemua 11 pemilih yang mendaftar di alamat rumah ibu Timbalan Presiden Parti Keadilan Rakyat (PKR), Azmin Ali ketika memohon untuk menjadi pemilih diminta membuat permohonan menukar alamat pusat mengundi berdasarkan alamat di kad pengenalan mereka sekarang.

Setiausaha Suruhanjaya Pilihan Raya (SPR) Malaysia, Datuk Kamaruddin Mohamed Baria berkata, hasil daripada semakan, pihaknya mendapati lima orang pemilih merupakan ahli keluarga Azmin dan enam lagi bukan.

Enam pemilih itu, katanya, ialah Tan Teek Fong yang mendaftar pada 31 Mac 1990, Tan Teek Hock (31 Mac 1990), Song Poo Wan (31 Mac 1990), Amirudin Harun (19 Ogos 1993), Lim Hock Seng (9 September 1994) dan Chong Chee Peng yang mendaftar pada 9 September 1994.

"SPR mendapati permohonan yang dibuat oleh kesemua 11 pemilih itu dilakukan sebelum 16 Julai 2002 atau sebelum Sistem Pendaftaran Pemilih Sepanjang Tahun (SPPST) diperkenalkan.

"Sebelum tarikh tersebut, SPR tidak menguatkuasakan peraturan yang menghendaki pemilih untuk hadir sendiri menghantar permohonan kepada Pendaftar atau Penolong Pendaftar yang dilantik SPR," katanya dalam kenyataan akhbar di sini, hari ini.

Beliau berkata demikian sebagai mengulas isu yang dibangkitkan Azmin dalam sidang Dewan Rakyat 21 Jun lalu iaitu terdapat seramai 11 pemilih yang mendaftar di alamat rumah ibunya.

Anonymous said...

9.03. buat kat negeri pakatan sendiri..biar kena maki peniaga sendiri..PAKATAN XBOLEH SALAH KALU KENA BELASAH...DAN JGN BAWK KAMERA YE

Melayu Perak said...

tengoklah fuckatan ni pengundi tukar alamat...kata umno/bn yang buat...
dah terang lagi bersuluh mereka yang amalkan taktik kotor ni...

Anonymous said...

9.03
ini perarakan politik la bukan malaidulrasul menyatukan biar satu suara

berarak politik xkan xde marah2..cuba ko baca harakah apa perasaan anda..

dulu melayu dgn cina
skrg melayu dgn cina jugak
cuma kali melayu sebelah pakatan jadi barua cina

xrasa malukah
xrasa berdosakah
macam ni thailand dulu sampai skrg xaman

krn pemimpin rakyat jadi mangsa!

Anonymous said...

bodoh punye anon 9.03
x menyusahkan amende...
jalan jem... harta benda korang rosakkan x menyusahkan ker.... bukan fuckatan rakyat pegang selangor ker... ko buat lah kat stadium shah alam ker.... apsal x nak buat....

Melayu Perak said...

fru,polis,tentera kena lakukan pre-empt measures untuk mengelakkan demonstrasi bersih ni....

jalan masuk ke tempat seperti sogo,jalan masjid india,dataran merdeka,dll perlu diadakan sekatan polis...

bas yang membawa terlalu ramai orang mesti disuruh patah balik,kereta yang ada 5-6 orang dewasa juga disuruh patah balik..

macam ni tak ada orang boleh berkumpul...

Anonymous said...

Demokrasi SHIT!.. Parti2 Melayu dah terpesong dan sudah tak relevan.. Pilihan tepat... D A P .. FOR ALL!!!

Anonymous said...

Orang Melayu kebanyakannya memang suka jadi pak turut, seperti lembu dicucuk hidung, tidak mahu berfikir kritikal, sebab itu orang Melayu suka menjadi penjarah dari menjadi orang pandai berfikir, dengan jerit pekik anwar dan tangis bininya saja sudah cukup mereka percaya dan ikut jubur anwar dan jubur bininya dengan kata-kata 'bersih' mereka sudah cukup percaya. Jerit dan pekik ramai-ramai macam pengikut PKR dan PAS. Parti Pekik Ramai-ramai dan Parti Ala Syaitan.

Anonymous said...

Tembak bagi mampus je diorang yg berarak tu..bersih konon..ada jaminan ke diorang ni akan berarak dalam suasana yg aman? POOORAH!!!

ANACONDA said...

KPD ANON 444AM...

PANTAT KAULAH...

MCM HANJING JE ULASAN KAU...

BERAPA SEN SI NUAR BAYAR KAU...

KAU NI LEBIH HINA DARI HANJINGGG...

ANACONDA said...

KPD ANON 726AM...

PANTAT KAU LAH...

KAU LAGI HANJINGG DARI ANJING...

Anonymous said...

ANA anak lelaki CONDA = adik angkat ambigar !!!

Anonymous said...

Jangan huru-harakan negara kita hanya kerana kuasa.Walaupun saya dr PR tp bab BERSIH ni saya kurang setuju.Matlamat tidak boleh halalkan cara.Kita ikut acuan politik sendiri dan jgn terpengaruh dgn agenda yg cuba merosakkan negara sendiri..Wallahuallam.

Anonymous said...

pemimpin umno pun ada yang sokong ifc..

Anonymous said...

mana yang betul kita sokong,kalau salah kita bangkang.bukan babi buta macam umno.tanah ktm bg singapore pung enggeh semua..buah dah kecut..