Wednesday, July 20, 2011

WAJAH ANAK PETRA.. SIAPA MAU ?




anak petra dah graduate.

baju nampak lurah dendam lagi. takpe bapak dia memang mereng nak buat macamana.

siapa nak kawin dengan anak raja petra dipersilakan. kahwin sebelum nikah pun ok. bapak mentua tak marah.

cuma syarat nak jadi menantu petra kena pandai fitnah,pusing fakta semaksima mungkin dan perasan nak jadi kuasa ketiga dalam politik malaysia.

oh lupa.. pastikan anda takde telur macam petra.

lepas fitnah cabut lari lintang pukang. damn right pete, membujur lalu melintang pukang.

kalau taknak pakai anak petra, pakai bapak dia pun ok.

74 comments:

Anonymous said...

Bangsa apa bangsat ni ya? tapi lurah putih bebbbb..

Anonymous said...

"perghhh anak die mmg cun laa.. ini macam, mmg paling kurang 20k ni.. tapi pasal bapak die raja petra, takat kawin free boley laaa.. hihihi"

Melayu Perak said...

rpk nih mak dia orang putih barbara mabel parnell keturunan raja selangor....bini dia orang cina marina lee abdullah...

tuh dapat anak kacukan melayu,inggeris,cina...

memang melecun...

Melayu Perak said...

kalau tak salah yang dalam gambar cun tuh nama dia raja sara umur 23 tahun...

ayopa ama said...

betul ka lurah dendam tu...ke hang pa pi tampal ...cut paste.....

lgpun itu baju graduate...baju kehormat....takan hari geadute nak mencemar duli akademia...menara gading...

biar betul....gap ...mana source of this picture ???

Anonymous said...

iklan transfomers jeng3

Anonymous said...

Ialah melayu . Bapak jahat , anak pun kena jahat . Sedih weyh orang banyak buat silap . Tapi jangan salah kan family ,be human 'not everyone is the same' . Dari ckap belakang orang kalo dapat tukar seseorang kan dapat pahala dan bahagia . Put it in this term 'breaking a wild horse is not easy but when you break it. The feeling is unexplainable ' .

Anonymous said...

Middle'SEX' U!
Patut la dedah kat tengah2 dada ... meleleh bang! mau..mau..

Anonymous said...

Fuyoo... ni majlis graduasi ke atau gambar pelacur pakai baju graduasi?? Hebat tahap ke'mat saleh'an kluarga Raja Petra KeMALUdin ni...

Puak hamPAS mesti terbeliak biji mata tengok anak pompuan Raja Petra. Dalam hati kata "Wah! ini ade chance nak ngorat anak RPK. Bapa dia pemfitnah ke, mat saleh celup ke, peduli ape, janji anak dia byk lurah..."

Kah kah kah kah

Anonymous said...

AYOPA AMA

PUAK PUAK PKR PAS APA APA PUN BOLEH. TUHAN PUN DEPA KASI TARUK, APA MAHU HERAN SETAKAT TUNJUK LURAH BELUT, AFTERALL ITU TEMPAT MAT SALEH BEB.

Bro GAP, gua mahu, tapi setakat raba dan sedut lurah belutnya sebelum Mat Sapu kebas!!

tuahjebat88 said...

meme la bapak dia mcm tu
Tapi kan dia dh buat statement
Againts anuar pundekkuty?
Lg pun x pernah dgr awek ni hentam kita macam pontianak sekeping nurul izah tu
Lg pun orangya canteek juga..

mat geduak said...

terjelir beb aku tengok...ni kalau breast fucking sedap nih...

komandomelayu said...

KALU DAPAT KAT ANWAR MEMANG DIA SAPU BERSIH DEPAN BELAKANG PASTU DECLARE 'TOTAL LOST'!!

KALU DIA TAK MAU KASI AKU!!!!
HE HE HE!!

Anonymous said...

maaf kalau tersalah cakap. saya rasa yang menjadi bahan percakapan ialah raja petra anak dia tak patutlah di babitkan sekali.

pakaian menjolok mata ke apa ke itu antara anak dia , dia dan allah......jangan terikut ikut rentak blog pembangkang yang suka menjatuhkan maruah dan mengaibkan orang....

okey bro?

yang ikhlas: NMI

yat said...

dude, anak xyah la masuk campur...dia x bersalah, bapak dia ok la....jgn kita libat satu family bro..

Anonymous said...

nie barula nikira anak haram....

Anonymous said...

tak pa lah..kali nie aku kene bersangka baik... kesalahan Bapak takkan anak pun nak terima padah kot... mana tahu kot dapat pasangan Ustaz yg boleh membimbing ke jalan yang benar...... sapa tahu... Ketentuan Allah.....

*Ada perkara-perkara yang kita tak boleh nak terus hukum.

jie said...

ada pro dan kontra nye. bukankah semasa seseorang bayi itu lahir suci seperti kain putih. ibu bapanya lah yang akn mencorakkannya nak jadi macamana. dalam hal ini kita tengok life RPK pun kita dah tau jd tak heranlah kalau anak dia gitu. lagilah plak duk kat negeri mat saleh. tapi memang lah kalau Allah nk bg hidayah dia tak kira siapa. manalah tau hari ni pakai dedah esok lusa berkelubung plak dari kepala hingga ke kaki. kita mana tau kan.

Anonymous said...

Ekekekeke.... ni universiti aku ni bebbb....

Aku kat sini taun 92-94...buat MBA..

Awekk mcm ni kalu kat sana zaman aku habis kene baraii bebb...

Kene passing mcm bola...haha

Aku rasa raja petra boleh mintak anwar 20juta kalau nak seround dgn anak dia...

Good job rpk, you have greatest asset for some good pound exchange ....

Anonymous said...

ANAK HALAL KE NI? MANA LA TAU..SETAKAT NAK FITNAH SENANG JE TANPA SEGAN SILU, APATAH LG KALO TERMENGANDUNG SEBLOM NIKAH...'ALA WESTERN' GITU..

Anonymous said...

Rpk ni hidup mcm omputeh. Minum bir mcm minum air sejukk. Keluarga mcm ni boleh ke keluarkan pejuang islam??? Kalau keluarkan munafik tegar yg lagi hebat mengganti ayahnya ada laaa...

Tapi nik aziz cukup sayang kat rpk, artikel rpk pasal altantuya, nik aziz simpan bawah bantal sampai hari ni...

Anonymous said...

wa nak anak rpk...tak kira....rpk jadi pak mentua wa...

Anonymous said...

Bro,

Lu ada masaalah sama bapak dia, lu hantam dia punya bapak sudahlah.

Fazilis

amik ko said...

Blogger diarah bayar Rais RM300,000

Oleh NORAZLITA MOHD. SIES
pengarang@utusan.com.my

KUALA LUMPUR 19 Julai - Angkara fitnah yang dibuat secara meluas terhadap Datuk Seri Dr. Rais Yatim, seorang penulis blog hari ini diperintahkan oleh Mahkamah Tinggi di sini supaya membayar ganti rugi RM300,000 kepada Menteri Penerangan, Komunikasi dan Kebudayaan itu.

Hakim Datin Zabariah Mohd. Yusof yang membuat keputusan itu turut memerintahkan Amizudin Ahmat, 42, yang juga merupakan anggota Angkatan Muda Keadilan (AMK) membayar kos RM100,000 kepada Rais.

Pada 5 Julai lalu, mahkamah memutuskan Amizudin yang diwakili peguam William Leong bertanggungjawab memfitnah Rais, 69, menerusi sebuah artikel yang dipaparkan dalam blognya, sharpshooterblogger.blogspot.com.

Rais selaku plaintif yang diwakili oleh peguam Datuk Seri Dr. Muhammad Shafee Abdullah dan Azad Bashir memfailkan writ saman terhadap Amizudin pada 31 Januari lalu.

Dalam pernyataan tuntutan, Rais menyatakan, pada 28 Disember 2010, Amizudin sama ada secara sendiri mahupun melalui ejen-ejennya telah menyebabkan satu penerbitan artikel bertajuk 'Hei Pak Menteri...mana mau lari...'

Menurut Rais, seluruh kandungan artikel dalam bahasa Malaysia itu berniat jahat dan memfitnahnya, selain ia bermaksud atau difahamkan membawa maksud yang beliau bersalah melakukan kesalahan serius iaitu merogol dan mampu membunuh pembantu rumahnya dari Indonesia.

Beliau yang juga Ahli Parlimen Jelebu di Negeri Sembilan, menafikan tuduhan itu selepas penulis blog terbabit menamakannya.

Susulan itu, seorang wanita yang pernah bekerja sebagai pembantu rumah selama lapan tahun dengan Rais dilaporkan oleh portal berita Indonesia telah menafikan yang dirinya diberi layanan buruk atau dirogol oleh majikannya.

Dalam penghakiman bertulis, Hakim Zabariah menjelaskan, jumlah ganti rugi itu adalah munasabah dan ia ditetapkan selepas mengambil kira fakta dan bentuk fitnah yang dibuat oleh Amizudin selaku defendan selain nilai wang semasa.

Menurut beliau, mahkamah juga memberikan pertimbangan kepada beberapa faktor antaranya, kedudukan plaintif sebagai menteri Kabinet yang telah berkhidmat selama 37 tahun dan dikenali di peringkat antarabangsa.

Fitnah yang dibuat oleh defendan sangat serius kerana sekiranya seseorang mempercayainya, reputasi plaintif akan terjejas bukan sahaja di negara ini bahkan ke peringkat antarabangsa selain memberi kesan dalam kehidupan menteri itu serta keluarganya.

Dakwaan rogol pula, menurut Hakim Zabariah, melibatkan kesalahan jenayah yang dilakukan terhadap individu dari negara lain dan dakwaan tersebut sangat menjijikkan terhadap menteri Kabinet.

Katanya, ia juga dakwaan yang tidak sihat terhadap hubungan diplomatik antara dua negara dan menambahkan lagi kemarahan negara jiran itu memandangkan terdapat kes-kes rakyat negara tersebut didera ketika bekerja sebagai pembantu rumah di negara ini.

Selain itu, kata Hakim Zabariah, penyiaran artikel tersebut melalui blog boleh diakses oleh sesiapa sahaja menerusi Internet di seluruh dunia.

Ini merupakan faktor-faktor istimewa yang membezakan kes saman itu dengan kes-kes saman fitnah yang telah diputuskan terdahulu, jelas Hakim Zabariah.

Tambahan pula, kata beliau, daripada keterangan, didapati defendan telah bertindak secara melulu dan cuai apabila dia mengakui hanya pergi ke Jakarta untuk 'menyiasat' dakwaan tersebut selepas artikel itu disiarkan dalam blognya.

Lebih-lebih lagi sepanjang tiga hari berada di negara itu, ujar hakim, defendan gagal mendapatkan sebarang pengesahan daripada wanita tersebut yang dikatakan sebagai 'mangsa' untuk mengesahkan cerita itu.

Rais yang ditemui di luar mahkamah berkata, keputusan tersebut amat bermakna dan berharap individu lain lebih berhati-hati apabila menulis mengenai orang lain.

''Hari ini hari yang hebat, ia satu lambang sebenar tentang keyakinan terhadap badan kehakiman kita,'' kata beliau.

Anonymous said...

Razali mahu dedah 'rahsia’ DAP

PULAU PINANG 19 Julai - Selepas dipecat daripada parti, Mohamed Razali Abdul Rahman berhasrat mendedahkan mengenai perancangan DAP yang dianggap menindas serta menganiaya rakyat khususnya orang Melayu.

Menurutnya, sebagai individu yang tidak lagi terikat dengan mana-mana pihak, beliau bebas untuk memberi kesedaran tentang perjuangan sebenar DAP yang selama ini tidak disedari oleh rakyat.

Mohamed Razali berkata, beliau bercadang mengadakan sesi penerangan secara terbuka di lokasi-lokasi yang dianggap sesuai.

“Buat masa sekarang saya akan bergerak secara bebas untuk memberi penerangan kepada umum khususnya orang Melayu tentang apa yang dilakukan oleh DAP selama ini.

“Pada masa sama saya tidak keberatan kalau ada jemputan daripada mana-mana penganjur,” katanya kepada Utusan Malaysia di sini, hari ini.

lim mah said...

macam tak mandi je aku tengOk..

Anonymous said...

nampak sgt la gampar ditokok tambah nampak lurah tu lol oi.Ini la kerja mulia korang ya.LAKNAT>>LAKNAT>>LAKNAT>

Anonymous said...

Potrait Keluarga Puaka

Anonymous said...

Sapa sponsor anak dia belajo nie??? Byk duit RPK ye???

YellowMonkeyHater said...

Nak tahu knapa tag name aku YellowMonkeyHater? Aku tak kenal la mamat ni tp masa aku melancong kat Australia dulu, aku penah tnya pendapat org Ausie tentang bangsa mata sepet kat sana. Apa mat saleh ni cakap, 'THEY ARE YELLOW MONKEY" sangat ironi bunyinya.

Anonymous said...

RPK cuma pakai tie kuning. Isteri dan anak pun tak ikut sama ... hehehe

Anonymous said...

etul la gap gambar lurah tambah tu..biasanya org pakai tie kat dalam, atau paling low..pakai baju kilat2 kat dalam...kalau dia sorang pakai cam tu mesti kena booo punyee la.. orang biasa tak pakai coli terus sarung jubah convo ... tapi xtau lah kalau budaya depa cam tu..lebh baik sangka baik ja...selamat... atau gap dpt tunjuk gambar2 lain cam tu ...gua sangsilah

Anonymous said...

WHAAAA........

CANTIK TINGKAP
BERSIH PERMANDANGAN......

Anonymous said...

Kalau Jamban bersihh.... bilik air belum tentu.. aku pun mauuuuuuuuuuuu

Anonymous said...

Mau tak gerem melihat lurah "MiddleSex" puteri Raja Petera ni...

Anonymous said...

amboy2 korg ni tgok tang tetek je.. pastu siap gadoh tulin ke palsu lg hahaha tp aku rase saiznya drpd keterangan gambar 2,3,4 mmg agak konsisten heeheeheee.. tp bab photoshop gua tak tau k..

Anonymous said...

Dulu aku ingat satu ketika RP diinterview diTV dia siap kata dia memperjuangkan amar maa'ruf nahi mungkar soo inilah dia rupanya.YaAllah dengan izin,redha dan rahmatmu kau berikanlah petunjuk pada hamba-hamba mu yang suka mempermainkan agama.

Anonymous said...

Saudara GAP,

Middlesex University ini dulu dikenali sebagai Middlesex Poly semasa era zaman kami menuntut diUK. Ianya terletak dipinggir Kota London. Tube station adalah diantara station yg terakhir.

Majority pelajar Malaysia diMiddlesex Poly ketika itu adalah penuntut tajaan JPA atau MARA yang majority mengambil kursus engineering.

Ada juga pelajar tajaan Father-Mother yg mengambil kursus lain-lain.

Ramai juga pelajar Malaysia yang belajar diLondon duduk menginap dikawasan ini disebabkan sewa rumah dan taraf hidup dikawasan ini lebih murah jika dibandingkan dengan hidup ditengah-tengah London. Mereka menggunakan bas dan tube untuk keUni masing-masing. Barang makanan halal banyak terdapat disini atau diSeven Sisters.

Stadium Tottenham Hotspur terletak diWhite Hart Lane adalah tidak jauh drpd Middlesex Poly.

For the memories.

Jimmy Hillhead

Anonymous said...

anak lelaki RPK yang dijel kerana mencuri dah "graduate" ke belum??

Alhamdulillah said...

assalamualaikum...

tak baik bro aibkan orang...yang bersalah bapak dia...bukan anak dia..sekalipun dia mendedahkan aurat, itu urusan dia dengan Allah, dosa kita yang mengutuk lebih besar...beristiqfarlah kalian...

Pewaris Melayu said...

She's hot!!

Anonymous said...

korang x penah graduate kat sane so x payah merapulah oiii.... jgn kate baju x cukup kain, ade graduate yg x nak pakai baju, hanye pakai robe je pun bley. nasib baik kat sini ade undang2 ketat. setakat nmpak breast tu pekare biase le

Anonymous said...

dah dia yg mencari aib, pakai x senonah nk attention... so, we give her a notification hehe

Servant of God said...

Jimmy Hillhead!

Lama tak nampak? Rupanya lu diam2 ye bro?

Harap sejahtera bersama keluarga bro...

Anonymous said...

datuk dajal mesti stim tengok lurah tak kira lurah dendam ke ,lurah bilut ke,pak lurah pun dia sapu.

Anonymous said...

Saudara Servant of God,

Alhamdulillah, ada juga Hamba Allah SWT yg mengetahui keujudan saya diCyberspace ini.

Saya banyak membaca posting drpd blogger atau mereka-meraka yg membuat komen didalam blog atau posting yg seumpamanya, tetapi sayang, banyak yang kurang berilmu atau banyak yang kurang hendak memahami sesuatu issue sebelum membuat komen. Mereka tidak buat homework.

Para pensyarah Universiti diMalaysia yg kebetulan kami jumpa semasa mereka datang kemari, selalu mengeluh akan keadaan mahasiswa dan mahasiswi Universiti diMalaysia. Mereka kurang berfikir dan kurang membuat research. Otak mereka lebih peka kepada "COPY AND PASTE". Keadaan ini tidak berlaku diAustralia, contohnya.

Para pensyarah Universiti diMalaysia telah dibekalkan dengan software untuk mengesan plagiarism.

Oleh itu saya tak pelik membaca komen-komen oleh mereka-mereka yang kurang berilmu atau mereka-mereka yang tidak pernah merantau melihat keindahan alam ciptaan Allah SWT.

Thanks

Jimmy Hillhead
Johor Bahru, (On a businees trip)
(sempat juga merasa durian, wife jealous sebab tak boleh bawa balik durian keOz)

Anonymous said...

pweewwitttt....nmpak nenen lerr

Anonymous said...

biase je laa..org komen sbb bapak dia niee harrr...bukan pasal nmpak tetek ciput tuu...

ANACONDA said...

GAP, KAU TOLONG FORWARDKAN NO HP AKU KAT DIA YA...

AKU NAK LA...

MAKSUD AKU PD ANAKNYA YA, BUKAN PD MAK BAPAK DIA K...

Anonymous said...

ANON 8.14AM saya pun sokong pendapat anda...BRO GAP jangan jadikan anak RPK MANGSA KEADAAN.

We should respect her privacy just focus on what her dads' doing.Apa rasa kalau orang lakukan pada anak kita.

BLOGGER PRO BN should always show a good example jangan ikut perbuatan KEJI BLOGGER PAKATAN.

Akudiakamukitamerekakami said...

@Pengikut Nabi Muhammad

dan lain2 yang dok pertikaikan Bro GAP sebab keluarkan artikel ni dengan gambar Ibu Bapak Keparat, rasanya korang perlu nasihatkan si RPK ni dulu.

Aku pun boleh kata, Awat RPK aibkan/hentam si rosmah mansur, hentam Najib sudahlah.

Ping!

Zaman sekarang nak bersopan santun lagi2 dalam dunia politik, tak makan la beb.


Anggap je artikel ni sebagai Nasihat dari Bro GAP pada si celaka lagi bangsat, RPK.

Servant of God said...

Saudara Jimmy Hillhead,

Saya faham benar tentang mentaliti ramai mahasiswa dan mahasiswi di Malaysia nih. Mereka selalunya terlalu 'literal' dalam penerimaan bahan daripada pensyarah. Apa yang mereka terima, itulah dihafalnya lalu dimuntahkan semula (regurgitate) bila tiba waktu peperiksaan. Soalan lari sikit, terus hancur.

Yang sedihnya, ini bukan setakat terjadi pada tahap2 undergraduate. Sebagai contoh, ada seorang member buat MBA, bila module Strategic Management, dia rujuk pada saya sebab confuse.

Dia kata lecturer suruh buat paper tentang Outsourcing. Yang peliknya, team mates dia copy dan paste lokasi2 kilang Nike di seluruh dunia. Member tanya laa, betul ke macam tuh, lain macam je?

Saya khabar kat dia. Belajar Strategic Management nih supaya dapat tahu macam mana syarikat2 yang berjaya membuat keputusan dan melakar strategi mereka.

Saya kata apa yang lecturer mahu ialah supaya kamu elaborate setiap2 satu elemen yang diajar dalam kuliah, sehinggalah boleh explain bagaimana Nike membuat keputusan outsource sesetengah aktiviti value chain, dan mengekalkan yang lain. Beri lokasi kilang bukanlah jawapan yang tepat.

Member pun cuba laa reason dengan team mates. Dorang berkeras, nak jugak tunjuk map tuh. Last2 member keluar group dan buat presentation sendiri.

Sekarang member dah dapat MBA. Yang lain tuh, Allah je laa tau.

Anyway, safe journey to you. Best wishes to your wife, cakap kat dia durian would never make it past Oz customs. Silap2 muka you masuk Border Security!

SEROJA HOMESTAY KANGAR NO. 10 LORONG 2, TAMAN BUNGA SEROJA KANGAR PERLIS said...

HABAQ KAT RAJA SARA NGAN ALJUB TU JANGAN DOK DEKAT2 SANGAT DIA TU BUKAN BOLEH LEPA KIRA NAK TIBAI JE, TIBAI BUKAN DEPAN SAJA TAPI BELAKANG PUN DIA MAU...

Anonymous said...

Dear Sir,

To put RPK's family picture on the site is okay although its not encourage.

To bash RPK is absolutely fine and okay.

But to make certain remarks on the family members is totally not cool.

Please sir, you do not want somebody make certain remarks on your family, right ?

Lets leave the family alone no matter who they are and how we hate them. Just focus on the subject, okay?

Always remember - be ethical blogger / pundits.

Anonymous said...

kepada Blogger Gerakan Anti PKR

Saya amat meminati blog GAP ni dan sudah lama mengikuti blog saudara dan saya ucapkan tahniah kerana telah banyak membongkar keburukan pakatan rakyat.
Saya cuma ada satu permintaan iaitu saya mengharap sangat saudara tulis kan di blog ni mengenai Raja Petra yg telah memfitnah sahabat saya ia itu ahmad azman sebagai penulis surat berkenaan anak Raja petra di malaysia today HARI INI. Yg sebenarnys sahabat saya telah copy dan paste dari blog ini dan post diFB nya. Utk pengetahuan saudara, Raja petra memang sudah lama memusuhi sahabat saya dari mckk ini yg juga ahli UMNO.Diharap kan saudara GAP dapat membantu saya utk menjelaskan perkara ini. SEKIAN TERIMA KASEH.

GAP KEMBALI said...

anon atas aku

aku dah baca artikel petra tadi..

dia salah serang . takpe aku dah print skrin untuk lanyak petra balik

Anonymous said...

thank you very much, bro GAP KEMBALI
HIDUP GAP, HIDUP GAP, HIDUP GAP KEMBALI kerana membantu sahabat saya yg memang telah lama dimusuhi oleh si pengkhianat raja perta ni.

GAP KEMBALI said...

takpe bro

esok artikel pasal ni aku keluarkan..bgtau kawan kau ini kecik punya hal..

teringin nak jumpa kawan kau ni.

angin betul petra dengan dia ya ?

Encik Saiful said...

Dah lama bro dia org bermusuh, sejak tahun 1990 an lagi, so banyak jugak pasal Raja Petra yg dia tahu sampai member saya ni di ban dari egroup mcoba kerana dia mempertahankan BN.

Anonymous said...

Bro GAP... kau kira2 apa yg kau dapat drp artikel yg mcm ni? Kata2 nista dr komentar gang2 kau tidak saja dipertanggung jawabkan keatas mereka tetapi dipikul sama oleh engkau kelak! Kau kira Papa jahat maka anak pun jahat sama! Allah ada memperingati kite, pd firmanNya dlm QS Al Hujarat 11,

Wahai org2 yg beriman jgnlh kamu merendah2kan setngh akan setngh, boleh jadi mereka vg kamu perolokkan itu legih gaik drp kamu disisi Allah.

Jgn kite jadi org yg muflis di akhirat nanti... segala kebaikan2 yg kite amalkan kat dunia ini hilang begitu saja dek kerana menzalimi org dgn kata2 maki hamun, , umpatan dsb.

Wallahua'lam.

Bukan aku UMHO,
Bukan aku PAS,
Bukan aku PKR,
Aku hanya seorg GHAAFILUN

Anonymous said...

Anon atas aku

Tak boleh bezo antaro "Tarbiyyah" dan "Menjatuhkan Muko". Bilo tokono batang hidung molonting. Bilo terkono oghang BN ko UMNO ko, tak do pulak sensitip.

Yang hak itu hak, tak do bezo Rajo Putro atau anak oghang lain. Ugamo kito tak mengajar pilih bulu bab moral dan agamo.

Anonymous said...

Oiii tetek dia powerlah......ni kalau dpt sedap ni.....

Anonymous said...

For those who advise bro GAP to leave RPK's family alone, I would appreciate it very much if you could give the same advice to pro opposition bloggers as well as they drew the first blood, not bro GAP. At least bro GAP's comment is based on facts unlike the opposition bloggers who like to make up stories about BN.

THANKS.

Anonymous said...

ape kurengnya anak Najibtuya......dah abiske lelaki melayu yg budiman untuk dijadikkan suami....jantan dari kazaks gak yg dicarik untuk dibuat suami........mak-bapak bijak seleweng duit rakyat, sambil2 melawat atas alasan kerja, buat sekali majlis bertunang.. pakai duit rakyat,takkan nak pakai duit sendiri.....silap2 rahsia negara pon boleh dapat.........rajin sungguh najibtuya keluar negara...siap jumpa Kepala Kristian lagik........

1Mesia & 1agama...

Anonymous said...

GAP.. aku memang ikut selalu blog kau.

Tapi yg ni aku tak berkenaan.

Yaa.. aku memang benci tahap gaban kat RPK.

Tapi anak dia takde kaitan dgn dia.

Lainla kalau macam Nurul Izzah, duk sama naik nafikan hal2 bapak dia walaupun tahu kebenaran.

Takpe bro, semua org manusia biasa. Termasuk aku dan kau... mesti ada yg terbuat salah.

Kadang bila sebut bab famili ni pun payah gak.

Kadang2 anak OK bapak KO. Kadang2 bapak OK anak KO (macam si Marina dgn ayahanda Tun).

Kadang dua2 pun bapak dan anak KO.

Macam2 hal..

Anonymous said...

ak rs tu bkn clevage die
design robe cmtu kot
mau ksik chnselor tunjuk lngit
tp mmg berahi anakmu rajah pet

Anonymous said...

iishhh .. aku nak laaa... x kisah la klu bpak pengkhianat negara.

Anonymous said...

tak tahan tgk weii..rasa nak melacak ni.

Anonymous said...

perrgghhtt..aku geram tgk lurah dendam die tu...putih gebu dooowww...

Anonymous said...

dah agak dah...ingatkan penyokong pembangkang jer guna kata kutukkan@kejian...rupanya pro kerajaan pun sama...malaysiaku..

Anonymous said...

wow... mantap wooo... hahahaha

-fd-

HALIM Y said...

WALAU BUAT MACAM MANA PUN.YANG SALAH TETAP AKAN MENANG.ADA KUASA SEMUA BOLE JADI.

Anonymous said...

memang cun anak RPK. Jangan jadi macam bapa dia OK lah.

Anonymous said...

jangan jadi bangang la...tgok btol2 la pic 2..jgn diperbodohkan oleh admin n...admin n dah telan bapa bnyak wit umngok bagi..teliti pic tol2 jangan jadi buta kayu trus tima..bangang biar bertempat jgn nk telan ja fitnah admin n...