Sunday, September 25, 2011

MAT SABU


103 comments:

Melayu Perak said...

MAKKKKK....

PERUT MAT SABU BERBULU...

AKU CHOW DULU....TAKKKUUUTTTT....

komandomelayu said...

SAMA MACAM MUSANG MUKA BAU BURITTT !!!!

GAP KEMBALI said...

HAHAHAHA

anwar ejen Yahudi said...

Fakta yg takkan dapat disangkal oleh PASngok sampai bila-bila..

Timbalan Presiden PASngok punya pengalaman luas ditangkap berdua-duaan iaiti BERKHALWAT dengan bini orang di bilik hotel bernombor 121.

Dan bini orang tersebut telah bercerai pulak dengan lakinya.

Kini bekas bini orang tersebut yg telah kantoi bersama-samanya di bilik 121 telah pun jadi bininya..

Sekian....

AJ said...

menatang mat sabu, berlagak pandai tapi perut penuh dengan kemaruk dendam dan...tengok betina dahi licin jer kemaruk nak menutuh...tobatla mat sabu oiiii...

Anonymous said...

.


Marilah kita semua menjadi manusia yang bertanggungjawab , jujur dan amanah .



.

Anonymous said...

orang kampungnya lebih mengenali siapa dia?
Yg rajin bertanya2 sila ke area Jarak dan L Banting...
Ada jawapan tepat dan padat.

Anonymous said...

PAS dan bu_it umpama aur dengan tebing...

Al-Assad said...

Sampai hari ni aku masih binggung memikirkan...mcm mana dia bley jadi Tim.Presiden? Apa kriteria dia? Nasib baik Tim.mursyidul x dipertandingkanlah...kalau x mau menang juga dia ni...naya...naya...

Anonymous said...

Islam agama SUCI,
Tetapi penganut2 Islam di Malaysia ada yg macam PARIA.

GERAKAN MELAYU BERDAULAT said...

GAP..

AKU TABIK KO...

KESIMPULAN ATAS APA YG BERLAKU PADA KITA NIE MMG TEPAT SAMA SEKALI..

DI BELAKANGNYA PENUH DGN TGN TGN YAHUDI YG BERCITA 2 UTK MEMECAHBELAHKAN ORG2 MELAYU ISLAM SUPAYA LEMAH MCM NEGARA2 ARAB..

TGN2 YAHUDI DAH MASUK MELALUI ANWAR, MAT SABU DAN PAKATAN HARAM JADAH YG LAIN...

PALING TERSENTUH AKU DGN AYAT TERAKHIR TUE....

"BUMI DIPIJAK MILIK ORANG"..................................................................................................................................................................................................!!!!!!!!!!

Anonymous said...

Sebenarnya akar umbi Pas sendiri yang mahu parti hancusss. Mat Sabu pilihan mereka dan menolak kempimpinan ulama... kesudahannya nantikan babak-babak lencongan tentang Hukum Hudud pulak.

GAP- Sila ulas - Ketua Dewan Ulama Pas, Datuk Harun Taib Beliau yang juga bekas Pesuruhjaya Pas Terengganu berkata demikian ketika diminta mengulas tindakan Pengerusi DAP itu yang menentang pembentukan negara Islam dan pelaksanaan hukum hudud oleh Pas di Kelantan atas alasan ia bertentangan dengan Perlembagaan Persekutuan.

Harun seterusnya berkata, usaha Pas untuk meneruskan pelaksanaan hukum hudud mampu menyemarakkan lagi semangat seluruh umat Islam termasuk UMNO kembali bersatu dan bertaut.

Beliau juga yakin Pas akan dapat melaksanakan hukum hudud itu setelah parti berkenaan dan parti lain dalam pakatan pembangkang mencapai kemenangan besar dalam pilihan raya umum akan datang.

Jelasnya, Pas bukan sahaja berhasrat untuk melaksanakan hukum hudud malahan menegakkan syariat Islam bagi masa depan seluruh umat Islam di negara ini.

Ditanya kemungkinan DAP tetap dengan pendirian menentang pelaksanaan hukum hudud biarpun pembangkang memperoleh kemenangan dalam pilihan raya nanti, beliau berkata, jika pembangkang mendapat sokongan majoriti lebih besar, ia akan tetap dilaksanakan.

"Kita akan tengok keputusan pilihan raya nanti, kalau kita dapat sokongan majoriti di Parlimen, ia boleh diluluskan untuk dilaksanakan dan DAP kena menghormatinya," ujarnya.

Anonymous said...

sial betul kepada semua pemuka2 agama ni...

sepatutnya mat indera tu diangkat menjadi contoh simbolik bagaimana musuh islam menggunakan islam utk menjayakan doktrin mereka..

kalau dulu mungkin mat indera seorg, tapi hari ni ada berpuluh2 mat indera yg bersedia siang malam utk digunakan bagi merosakkan umat islam...

cilaka dan binasakan lah ya Allah pemuka2 agama yg merosakkan agama mu ini. kepada engkaulah hamba mu ni berdoa. aminn.

Anonymous said...

Najib said there were already elements of hudud in the system “minus the extreme part” - sejak bila ALLAH itu extremist?? Insafla wahai juak2 umno.. salah akidah tuduh hukum ALLAH extreme

Anonymous said...

sudahh la harun taib, bila nak p/raya maka diberikan la apa2 pun justifikasi supaya rakyat masih memberi undi pada PAS...

kesempatan yg terbaik utk hudud ialah lepas p/raya 12 yg lalu, majoriti MP lebih 2/3 adalah org islam...

kenapa nik aziz tak tetapkan syarat muhaballah, supaya umno laksanakan hudud?? bukankah itu juah lebih baik dari mengikut kata anwar masa 16 sept...

tapi pas dikepalai nik aziz nak printah msia melalui pkr dan dap, kalau terlaksana 16sept, islam akan hancur selama2nya dibawah telunjuk DAP, seperti yg berlaku dlm pakatan rakyat skrg...

rakyat harus sedar pas sebagai satu parti tidak menguasai keseluruhan parti mereka, sebahagian besar parti mereka dikuasai oleh kuasa2 asing...e.g. dap, anwar, freemason , amerika, iran dll..

Abu Zahin

Anonymous said...

MAT INDERA ADALAH ANAK HARAM MELAYU BANGSAT SAMA SAPERTI MAT SABU, PAS, PAKAR DAN PENCACAI2 YANG BERKERJA SAMA DGN CINA KOMUNIS MODERN DAP.

Anonymous said...

MAT INDERA ADALAH ANAK HARAM MELAYU BANGSAT SAMA SAPERTI MAT SABU, PAS, PKR DAN PENCACAI2 NYA YANG BERKERJA SAMA DGN CINA KOMUNIS MODERN DAP.

Brader Vo said...

Apa faedahnya kewujudan PAS di Malaysia?

1) Tak pernah menyumbang apa-apa yang positif untuk agama, bangsa dan negara.

2) Selalu bertindak di luar batasan nilai murni manusia.

3) Menggalakkan tindakan dan fahaman keganasan dan porak peranda

4) Memecahbelah ummah dgn tafsiran sempit dan bercelaru.

5) Menggalakkan fitnah, umpat dan hasad dengki.

6) Menyekat kemajuan ummah dan sentiasa menidakkan sumbangan orang lain.

Kesimpulannya, PAS wajar diharamkan.

Anonymous said...

sial betul kepada semua pemuka2 agama ni...

sepatutnya mat indera tu diangkat menjadi contoh simbolik bagaimana musuh islam menggunakan islam utk menjayakan doktrin mereka..

kalau dulu mungkin mat indera seorg, tapi hari ni ada berpuluh2 mat indera yg bersedia siang malam utk digunakan bagi merosakkan umat islam...

cilaka dan binasakan lah ya Allah pemuka2 agama yg merosakkan agama mu ini. kepada engkaulah hamba mu ni berdoa. aminn.

September 25, 2011 9:00 AM

-----------------------------------------------

AKU SETUJU!!!!

MAT INDERA = PAS

DAP = KOMUNIS

HINDRAF = INDIA PENYOKONG KOMUNIS

BAR COUNCIL = "WHITE COLOR" PENYOKONG KOMUNIS

INI LAH KENYATAAN NYA.

Anonymous said...

HIDUD MAT SABU!

BAPAK KESEDARAN RAKYAT!!

HIDUP MAT SABU!

BAPAK KEHANCURAN UMCO!!

Anonymous said...

GAP KEMBALI 209,
HAHAHAHA

MUSANG LWN UMCO SAMPAI KIAMAT!!!

Mmuuaahhhahahahah!!!!

Anonymous said...

Betul ke Maqasid digunakan untuk tidak melaksanakan hukuman termaktub dalam al-Quran?

aku jawab, Maqasid Syariah digunakan untuk melaksanakan Islam secara hikmah, bukan untuk tidak melaksanakan Islam. Dengan maksud, perlaksanaan itu mesti ada perancangan dan plan tindakan serta target.

Otak Geliga said...

kita patut berterima kasih kpd sesiapa yg memilih Mat Sabu utk jd Tim Presiden Parti PASngok sbb Mat Sabu BERJAYA dgn JAYANYA memBOGELkan PASngok kini & selamanya....hehehe

Takbirrrrrr!!!!!

Otak Geliga said...

aku rasa la kan.....org2 yg pilih Mat Sabu jd Tim Presiden PASngok mesti sedar yg PASngok sekarang tgh KELIRU dgn identitinya sendiri....hehehe

jadi diMENANGkanlah Mat Sabu atas kapasiti sebagai PENGHANCUR PASngok dr dalam......kita yg kat lur ni just back up2 je....hehehe

Takbiirrrr!!!!!

Anonymous said...

Apa faedahnya kewujudan UMCO di Malaysia?

1. Meneruskan ligasi British.
2. Mendokong kapitalis.
3. Meningkatkan jurang antara kaum.
4. Politik perkauman.
5. Memperbodokan Melayu.
6. Budaya puja pemimpin.
7. Menggalakkan Rasuah.
8. Ujudkan kaun baru, BNBangla.
9. Menjadikan Msia Sekular.
10 MENOLAK ALQURAN & HADIS!

Mempelopori bukak aurat!!!!!!

Anonymous said...

Shakespear pagi.....

Buah ranum pada tangkai;
bahasa gugur dari hati, sekali janji, sekali nafi;
Sekali pancang, sekali pincang,iktibar apakah semua ini?

Lalu pemimpin angkuh berkata …Aku apa peduli, kalaupun Malaikat turun ke bumi!

Jangan berikan undi, pada mereka yang menghina AGAMA sendiri. Jangan diundi pemimpin yang …bertelinga satu, berlidah dua!

Otak Geliga said...

PASngok ni dari DULU, KINI & akan dtg x tau la mmg parti yg BYK sgt TOPENG.....hehehe

dia pakai topeng ikut keadaan...setakat ni yg aku tau topeng2 PASngok ni terdiri dr:

1) Topeng kristian
2) Topeng murtad
3) Topeng Al-Kitab
4) Topeng DUMC
5) Topeng Kebbajikan
6) Topeng biaDAPig
7) Topeng Pi-Kencing-Rakyat
8) Topeng Penipu
9) Topeng fitnah
10) Topeng mengKAPIRkan org
11) Topeng mencarut
12) Topeng pemecah belah umat Islam
13) Topeng Jihad
14) Topeng Cina
15) Topeng India
16) Topeng Tokong
17) Topeng berhala
18) Topeng tabung derma
19) Topeng Zionis
20) Topeng JIJIK 1.0 & 2.0
21) Topeng Ostat
22) Topeng Tok Guru
23) Topeng Negara Islam
24) Topeng Hudud
25) Topeng Pengundi Hantu
26) Topeng Pilihanraya

& yg paling popular adalah...............TOPENG TAKBIIRRR!!!!!!.....sebab dlm setiap apa yg PASngok buat mesti....TAKBIIIRRRR!!!!!...hehehe...ingat dah habis ke topeng tu....blum lagi...berlambak...skrg ni ada yg tgh buat kat thailand...sbb abg Joe tempah....hehehe

apa lagi...Takbiiirrrrrr!!!

Anonymous said...

"Pemimpin Umno sekarang cuba berbaik dengan Pas...bila dihulur tangan, kutampar tangan mereka!!"

Kata2 hikmat pimpinan agung, Mat sabu.

Hebat! Hebat ko Abg Mat!!!

Otak Geliga said...

kalau semua nak tau PASngok ni pejuang hakiki utk memecahbelahkan UMAT ISLAM di Malaysia.....hehehe

nak tau lebih lanjut, tanyala Tok Guru..bukan minum Jus Tok Guru....hahaha

Takbiirrrrrrr!!!!!!

Tukang Komen said...

HIDUP MAT SABU SBELUM DIA MAMPUS.
HIDUP MAT SABU BAPAK KESEDARAN KOMUNIS.

Anonymous said...

Agama, hukum hudud, Najib Tun Razak
Sabtu, 24 September 2011

[Berita Sedih] Najib dan UMCO Secara RASMINYA TOLAK/HINA Hudud, TETAPI Pemimpin Kristian Alu-alukan Hudud....!

Otak Geliga said...

lagi...lagi...PASngok ni kalau nampak bekas pemimpin diktator Singapork...ala....yg ada bunyi mcm layu2 tu.....dia mesti peluk, cium, sayang......hehehe

samapi tanah perkuburan & tanah adat org aslipun sanggup PASngok bg kat Singapork...asalkan duit masyukkk!!!!....hehehe...nak buat beli sorban 20 kaki katanya....hehehe....jubah 100 ela...hehehe

Takbiirrrr!!!!!!!!

Anonymous said...

Sudahlah menolak hudud, Najib berdasarkan berita dilihat MENGHINA HUDUD apabila berita itu mengatakan,

"Mohd Najib berkata elemen hudud sudah dipraktikkan dalam sistem sedia ada namun ‘bahagian yang keterlaluan ditolak ke tepi’".

Apakah bahagian keterlaluan itu?

Najib menganggap hukuman potong tangan, sebat, dan rejam itu keterlaluan?

Adakah Najib dan UMCO menganggap hukuman yang ditetapkan oleh Allah itu keterlaluan?

Otak Geliga said...

kebanyakan pemimpin PASngok ni mana ada telinga, & mata....yg ada cuma hidung utk hidu UNDI & mulut utk tabur Fitnah...hehehe

lagi satu senang nak pakai topeng yg berlambak tu....hehehe

korang nak ke pemimpin yg x da mata & telinga ni???....hehehe

apa lagi...Takbiirrrrrrrr!!!!!!!

Anonymous said...

Sebelum ini, MCA dan GERAKAN mengugut UMCO bahawa kedua-dua parti itu akan bertindak keluar daripada BN jika UMCO menyokong pelaksanaannya.

Pada point ini, adakah "iman" UMCO sebegitu rendah sehingga takut pada ugutan dua buah parti yang majoriti ahlinya orang Cina dan bukan Islam? Bahkan MCA ialah parti yang tegar menolak hudud!

Anonymous said...

Di balik penentangan oleh golongan Islam jahil dan sekular, orang bukan Islam yang jahil dan kuat menyibuk urusan agama orang lain, kita terkejut dengan saranan dan pengakuan pemimpin Kristian yang mengalu-alukan pelaksanaan hudud di Kelantan.

Anda boleh baca kenyataan pemimpin Kristian itu pada pautan : Top Catholic bishop tells non-Muslims to support hudud in Kelantan dan Christian groups: Nothing wrong with hudud as long as non-Muslims protected.

Anonymous said...

Perbuatan menolak hudud itu samalah seperti menolak Allah. Adakah kita mahu menolak Allah semata-mata untuk kepentingan golongan yang gemar melakukan maksiat dan merompak harta dan duit rakyat?

Anda mahu mengundi UMCO dan BN? Silakan, kongsi syer di akhirat nanti!

Otak Geliga said...

PASngok ni sbnrnya dia cuma ada satu perjuangan je...suspen je bunyikan...hehehe

meh aku bg tau.....perjuangan PASngok sbnrnya adalah mempermainkan Islam supaya org Islam & bukan Islam keliru dgn Islam & menolak hukum Allah, hadis, qias, & ijmak ulama'...

ishhh betul ke ni????....dahsyatnya PASngok ni...takut aku.....hehehe

Otak Geliga said...

PASngok ni parti yg suka BERJANJI PALSU terutamanya yg berkaitan mendekatkan hadirin kepada Islam..aku cuma nak tanya..

KENAPA ye mcm tu???.....hehehe

apa agenda PASngok yg sbnrnya???

Anonymous said...

"NEGARA AKAN HURU HARA JIKA UNDANG2 ISLAM DILAKSANAKAN"

-Kenyataan Najib pd 20hb april 1993!

Ooooo...dah berakaq umbi dah budak nie rupa nye!!!

Anonymous said...

Najib bawak bini naik 'bas rakyat' ronda Perak!!

" Tu bukan bas, bahlol! Tu hotel bergerak!!!"

mmuuaahhhahahahaha!!!

Otak Geliga said...

Kerana biaDAPig la PASngok buang Hudud & Negara Islam....betul ke??

kerana biaDAPig la PASngok kata UMNO perkauman & mengamalkan assobiyah...betul ke???

aku kata TAK BETUL.....sebab mmg PASngok MENIPU nak jalankan Hudud & Negara Islam....lagi2 PASngok ni mmg BENCI sgt dgn org Melayu Islam....ye la PASngok ni pun bukan BERBANGSA.....hehehe

x tau la depa ni bangsa apa....siannn...ada lagi puak x berbangsa kat dunia ni ye...kena panggil National Geographic ni....hehehe

Otak Geliga said...

PASngok ni aku rasa ada sifat UNIK lagi FASCINATING iaitu.....POOOJAAA Pemimpin....hehehe

ada yg sampai anggap pemimpin ni dah mcm wali...mungkin lebih

ada juga yg anggap pemimpin PASngok ni dah menghampiri tahap Tuhan sbb dah tau dah sapa masok Sorga, sapa masuk Neraka....hehehe

ada jugak yg kata pemimpin diorang MAKSUM mengalahkan Nabi Muhammad SAW sampai boleh merendah2 kan martabat Nabi Muhammad SAW...

dahsyatnya budaya PEMOOJAAN dlm PASngok ni.....hehehe

korang yg masih rasional & mempunyai asas akidah jgn terpengaruh dgn puak2 PEMOOJAA ni...hehehe

apa lagi..Takbiirrrrrr!!!!!!

Anonymous said...

"Kami orang PAS menghormati anutan agama lain. Kami tak boleh paksa orang mengikut adat kami. Kalau kamu (bukan Islam) nak minum arak, minumlah! Kamu nak makan babi, makanlah! Saya tak boleh halang"...pemimpin Agung, Mat sabu.

Otak Geliga said...

ada la satu citer...ehh bukan satu tp dua......tp ye ke dua je???....aku rasa BERLAMBAK...hehehe

byk ngok ngek pulak aku ni..karang marah pulak mamat ngok ngek tu...hehehe

ok la citer dia mcm ni.....pendek je.....hehehe

utk kelihatan Zuhud, kita perlu lihat cara segelintir pemimpin PASngok menunjukkan kezuhudan diorang iaitu dgn......jeng...jeng..jeng

NYOROKKAN KETA MEWAH la wei.....apa lagi...hahahaha

apa lagi....Takbiirrrrrrrrrr!!!!!!

Anonymous said...

Air mata berlinangan mendengar ceramah Mat Sabu....

" Aku heran! Bini sendiri pun tak terpimpin, nak pimpin bini org!!"

Anonymous said...

Air mata berlinangan mendengar ceramah Mat Sabu...

" PAS ni, parti Islam. Depakata, parti depa pun parti Islam. Klu dah depa Islam, PASAI APA TOLAK ALQURAN!"

Otak Geliga said...

cara segelintir pemimpin PASngok bermain lidah patut kita KAGUMI tapi jgn sekali2 kita IKUTI....hehehe...mcm falsafah je bunyi....hehe

ok la mcm ni bunyi dia.....
"Kami orang PAS menghormati anutan agama lain. Kami tak boleh paksa orang mengikut adat kami. Kalau kamu (bukan Islam) nak minum arak, minumlah! Kamu nak makan babi, makanlah! Saya tak boleh halang"...pemimpin Agung, Mat sabu.

TAPIIII...hehehe..klaka la pulak

"Kerajaan sepatutnya mengaharmkan penjualan arak di Malaysia!!!...kerana kerajaan benarkan bukan saja premis arak tp kilang arak dibuka maka kerajaan & penyokong mereka KAPIR!!!!...Allahuakbar!!!"

nampak hebat x TAICHI lidah diorang????...hehehe

apa lagi...Takbiirrrrr!!!!!!

Anonymous said...

Air mata berlinangan mendengar ceramah Mat Sabu...

" Buat jamuan rakyat! Peminpin bersama rakyat! KUNUN!! Ketua depa makan di meja VIP!"
AKU?? Aku makan sama rakyat, bawah pokok, musang atas pokok!!"

Otak Geliga said...

air mata aku berlinangan, perut aku sebak...PERUT????..apa ke he...hehehe

sbnrnya air mata aku berlinangan & perut aku sebak sbb GELAK lepas dgr ucapan Mat Sabu....hehehe....Mat Sabu kata:

" PAS ni, parti Islam. Depakata, parti depa pun parti Islam. Klu dah depa Islam, PASAI APA TOLAK ALQURAN!"..the end

Mat Sabu saja nyakat PASngok sbb doluuuu PASngok perjuangkan negara Islam & Hudud, tp sejak 2008, buang tu semua sbb Negara Islam x da dlm Al-Qura'n & buang Hudud sebab rasa BONGKAK....ye la dah menang besar....apa kelas Hudud...hehe

sooo Mat Sabu perli PASngok la ni sbb rupanya PASngok bukan setakat TOLAK AL-Qura'n tp siap MEMPERMAINKAN lagi..

Nauzubillah

Anonymous said...

Air mata berlinangan mendengar ceramah Mat Sabu...

" Aku kata, Mat Indera tu la pejuang merdeka sebenaq, polis2 tu, polis British! Depa kilas kata, aku sokong komunis! Jenis mentekedarah duit rakyat ni...akai dah takdak dahhh..!"

Otak Geliga said...

PASngok x rasa ke Mat Sabu ni mcm anti je dgn PASngok...tp sayang sgt kat biaDAPig.....hehehe

mana nak sedar sbb x da MATA & TELINGA.....hehehe

Takbiirrrrrr!!!!!!

Anonymous said...

Air mata berlinangan mendengar ceramah Mat Sabu...

" Depa kata, depa terima hudud tu hukum Tuhan! Tapi, depa TOLAK hudud! Ni merapu jenis apa nie...!!"

Otak Geliga said...

"UMNO terdesak nak amik Selangor!!!!"

Tup...tup jamuan raya melantak...hehehe...siapa TERSEDAK...ehhh Terdesak ni???.....hehe

makan aje dia ingat....x puas makan rakyat lagi ke???....hehehe

Otak Geliga said...

ada pulak tu yg jeles nak makan kat meja bulat besar gedabak mewah para pemimpin UMNO bila jamuan raya...katanya makanan sedap2 belaka.....katanya lagi "ini ke pemimpin bersama rakyat??"

hahahaha.....aku cuma nak kata.....

TAK SEDAR DIRI......hehehe

Anonymous said...

Air mata berlinangan mendengar ceramah Mat Sabu...

" Aku kenai Tok Mudin ni. Kak dia dulu ngan Mat Indera, ada ehem, ehem! Dia ni kira ada Ugama jugak. Dia sokong hudud. Sampai MCA & Gerakan bagi warning. Cina punya warning, depa takuuuutt..!!"

Otak Geliga said...

PASngok ni sbnrnya kalau ada award utk parti politik dunia mau gondol byk anugerah PASngok ni.....hehehe

cuba korang bayangkan mcm mana la agaknya pemimpin PASngok berjalan atas GREEN CARPET yg mempunyai corak BULATAN putih mcm buih?????..klik..klik..kamera amik gambar...tersenyum diorang...hehe

tapi award apa diorang menang???

1) PARTI ANAK BERANAK TERUNGGUL

2) PARTI RASIS & PERKAUMAN PALING MELAMPAU

3) PARTI ANTI ISLAM TERBAIK

4) PARTI PENYOKONG KRISTIANISASI & MURTAD TERHEBAT

5) PARTI PENGHANCUR NEGARA TERULUNG

6) PARTI TIADA BANGSA PERTAMA

7) PARTI KONPEM MASOK SORGA SE-DUNIA

nasib baik x da award utk parti politik...kalau x jeles la UMNO/BN...hehehe

apa lagi...takbiirrrrr!!!!!!!

Anonymous said...

Air mata berlinangan mendengar ceramah Mat Sabu...

" Depa kata, depa guna Maqasid Syariah! Pasai apa tak bagi Anwar tuntut Qazaf?"

Otak Geliga said...

kenapa sampai hari ni x kuar2 lagi kenyataan Hudud dr Mat Sabu ye???....video menari ngan karpet pulak yg keluar.....hehehe

Mat Sabu takut ke nak komen ttg Hudud...atau cari point nak putar?????....hehehe

Mat Sabu ni betul2 memberi kesedaran pd rakyat Malaysia ttg siapa sbnrnya PASngok ni....hehehe

Takbiirrrrrrrr!!!!!!

SEROJA HOMESTAY KANGAR NO. 10 LORONG 2, TAMAN BUNGA SEROJA KANGAR PERLIS said...

JALANKAN DULU HUKUM HUDUD BODO PAS DI KELANTAN, JALANKAN DULU JANGAN CAKAP SAJA. DUA PRSDIDEN UMNO DAH PENCEN TAPI ANAK HARAM NIK NAJIS TAK MAU PENCEN LAGI, DAH NYANYOK PATUT P MAMPUIH LAGI BAIK. ANAK HARAM JADAH.

Otak Geliga said...

owhhh ye....takut kita terlupa pula kisah Mat Sabu & Anwar masa dolu-dolu.....hehehe

bukan ke dulu Mat Sabu antara org pertama tau ttg kegiatan SULIT Anwar.....masa tu punya la suka org PASngok dgr apa yg Mat Sabu kata sehingga Bertakbiirrrrrr!!!!!!

sekarang ni pulak lain cerita.....Mat Sabu & Anwar kamcing gilerrr...hehehe....siap lantik jd ketua Pakatan Hantu Haram Malaysia lagi...& penganut PASngok pun dgn bangga bertakbiirrrrrr!!!!!!!....lagi sekali......hehehe

aku nak tanya lagi la...kau takbir utk apa sebenarnya????.......hehehe

Anonymous said...

Air mata berlinangan mendengar ceramah Mat Sabu...

" Aku di halang utk sampaikan pidato pd majlis tu. Pihak JPM kata jika aku pidato jugak, PM tak mau mai rasmi! ADA TELOQ KE TIDAK???"

Otak Geliga said...

chop...chop...credit utk samadlelong sbb ingatkan aku ttg isu ni.....hehe

bukan dulu Ostat bertaraf Tok Guru tu pernah kata kalau Tun Mahathir turun takhta diapun ikut sekali...hehe

tp bila TM lepaskan takhta dia, Tok Guru masih lagi LIAT nak turun malah MENGGELIAT SEDAP pulak dia kat singgahsana tu.....apa sedap ka??...syok ka???.....sebab satu musuh politik dah x da???....hehe

sekali lagi JANJI tinggal JANJI....UNDI punya pasal....dunia jugak yg Tok Guru ni pk dlm kepala dia....hehehe

berlinang air mata aku & SEBAK perut aku....heheheh

kenapa perut SEBAK bukan senak???....sukati aku la kan....hehehe

SEROJA HOMESTAY KANGAR NO. 10 LORONG 2, TAMAN BUNGA SEROJA KANGAR PERLIS said...

MAT SABU KALAU LEPA LUBANG PUKI PASTI DIA BALUN, MUNAFIK ANAK HARAM JADAH CAKAP BERTOPENG ISLAM ANAK HARAM JADAH

Anonymous said...

Air mata berlinangan mendengar ceramah Mat Sabu...

" Aku cabar PM! Sama2 buat pidato. Dia tang sana, aku tang sini. Kita tgk, org ramai nak dengaq sapa? Dia atau aku? Abih makcik2, kakak2 bas free pun, mai bertinggung tgk aku! Ada la 4-5 ekoq jkkkk yg tinggai dok tgk dia!"

Anonymous said...

Air mata berlinangan mendengar ceramah Mat Sabu...

"Sewaktu ke Terengganu, Najib kata PAS cerailah dengan DAP. DAP banyak penyakit.
Aku kata, DAP cuma ada penyakit gatal sahaja, letak ubat boleh baik tapi Umno ada penyakit Aids, tak boleh ubat dah."

"Kita dah ada pengalaman bersama Umno. Jangan percaya senyum Umno kerana senyumannya beracun."

"Sekali kau hulur tangan, akan ku tampar segera!!"

-Himpunan Kebangkitan Warga Felda Pahang Tapak Kompleks Pas Pahang, Kerdau.

Otak Geliga said...

PASngok ingat org perempuan dia je yg TUTUP AURAT.....org perempuan UMNO semua bukak aurat....hehehe

PASngok ingat org perempuan dia je pakai tudung labuh, x suka pakai tudung kecik2.....org perempuan UMNO semua pakai tudung kecik2 x suka tudung labuh....hehehe

PASngok ingat org jantan dia je pakai jubah & serban...org jantan UMNO x da pakai jubah & serban....hehehe

PASngok ingat org dia je hebat dlm agama....org UMNO bodoh dlm agama....hehehe

biasanya org mcm PASngok ni kita panggil mengalami sindrom riya'...atau lebih tepat lagi sindrom bodoh sombong....hehehe

aik..kasar je bunyi....sori...hehehe

Anonymous said...

Oooo...jadik selama ini. Inilah yg buatkan Umno takut sgt hg menang Tim Presiden PAS itu hari, Abg Mat?

"Ya! Sekali mereka hulurkan tangan, akan ku tampar segera!!"

Fuh! Keramat! Keramat, kata2mu bang Mat!!!

Anonymous said...

aku rase umno yang plastik... kalu x sebab kenyataan mat sabu, xkn ade org buat konvoi nak bace tahlil kat bukit kepong, xde orang nk bagi award kat waris bukit kepong, yang paling penting xde orang yg nk sedarkan kite rupe2 nyer kite x penah dijajah.. eh apasal iklan kate kite merdeka lepas 54 thn di jajah?? sape jajah kite??

makin nk tutup makin terlondeh sampin merah pemimpin2 umno....

Anonymous said...

Sekian utk kali ini...kita jumpa lagi.

Wabillahitaufik walhidayah assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh!

TAKBIR!

ALLAHUAKBAR!!!!

Otak Geliga said...

"Saya berpendapat isu berhubung negara Islam telah pun diketepikan dengan resolusi yang diterima pakai pada muktamar Pas yang diadakan tahun ini,” katanya dalam satu kenyataan......Karpal

habisla N.Aziz....hehehe

Otak Geliga said...

Karpal menyebut resolusi Pas bahawa parti itu tidak akan meneruskan matlamatnya untuk mewujudkan sebuah negara Islam di Malaysia sebaliknya berusaha ke arah penubuhan negara kebajikan.....Karpal kata

aku kata....habisla N.Aziz..hehehe

Otak Geliga said...

"Adalah sukar untuk memahami kenapa Nik Aziz dalam tempoh yang singkat telah lupa berhubung resolusi itu,” katanya.
Pemimpin Pakatan Rakyat tidak bersetuju hasrat kerajaan Pas Kelantan untuk melaksanakan hukum Hudud dan hasrat parti itu menubuhkan negara Islam.....Karpal kata...

aku kata...habislah N.Aziz...hehehe

Otak Geliga said...

Pengerusi DAP Kebangsaan, Karpal Singh berkata, beliau terkejut dengan kenyataan Mursyidul Am Pas, Datuk Nik Aziz Nik Mat yang menyatakan DAP boleh memilih untuk keluar daripada pakatan pembangkang sekiranya membantah rancangan Pas menubuhkan sebuah negara Islam.
"Ia adalah sukar untuk memahami kenapa Nik Aziz memberi ruang kepada Barisan Nasional (BN) menjelang pilihan raya umum tidak lama lagi...Karpal kata..

aku kata...THANK YOU N.Aziz....I lap U....hehehe....mesti tengah berkerut muka Tok Guru nak lari dr masalah yg dia buat sendiri ni.....hehehe..

tu la x jaga mulut...padan muka....hehehe

Otak Geliga said...

ada benda menarik aku nak komen dr M.Insider....ini suma gara2 kenyataan N.Aziz....bukan aku kata, tp N.Aziz kata.....aku MENYIBUK je.....hehehe

Anonymous said...

Pengumuman!

CERAMAH BERSAMA PIMPINAN AGUNG SEDARKAN RAKYAT, MAT SABU AKAN BERLANGSUNG PD 2/10/2001 DI PDG BOLA KG KUKUS!

Mai sendiri..bas free, TARAK!

pas masuk....TIKAQ SEMBAHYANG!!!!

Otak Geliga said...

1) Jelas beliau (gambar), bagi jenayah berat seperti membunuh, merompak, menjual dadah dan sebagainya penjenayah boleh dijatuhkan hukuman gantung sampai mati tetapi jika mengikut hukum hudud adalah potong tangan....

I pk2...n then I kata...WHAT????...MEMBUNUH dlm Hudud kena potong tangan????......ehhh ni Hudud mana pulak ni???...ni mesti MI putar belit/tokok tambah kenyatan N.Aziz...sukar aku nak percaya.....hehehe

ada lagi.....

Otak Geliga said...

“Apa yang nak takut sangat (dengan hukum hudud)? Macam takut hantu... orang takut hudud macam takut hantu, tapi bila tanya apa itu hudud tidak tahu....N.Aziz kata

see..kan aku dah kata N.Aziz ni pakar dlm Hudud...MI je sengaja tulis putar belit mcm ayat kat atas tu.....jahat giler MI...hehehe

ada lagi....hehehe

Otak Geliga said...

“Di Malaysia ada hukuman gantung sampai mati bagi kesalahan jual dadah, merompak dan sebagainya tetapi orang tak kata apa pun... bagaimana dengan keluarga yang suaminya digantung sampai mati? Hudud tak mati, kenapa orang tak marah hukumam gantung sampai mati tapi marahkan saya pasal hudud?” katanya ketika berucap pada majlis Jamuan Aidilfitri Bersama Tuan Guru di dataran parkir Masjid Nurul Hidayah Kampung Pandan Dalam di sini malam tadi....N.Aziz kata

seee....kan aku dah kata N.Aziz ni pakar dlm Hudud....dlm Hudud mana ada hukuman yg membawa kepada kematian...seeeee

ada lagi..ada lagi....hehehe

Otak Geliga said...

“Hudud tak mati... hudud adalah undang-undang Allah, benda ini hanya sekadar nak masuk dalam senarai undang-undang Kelantan dan yang laksanakan bukan saya tapi hakim...N.Aziz kata

seee...kan aku dah kata N.Aziz ni pakar Hudud...ehhh kejap2....WHAT!!!

cuma nak masuk dlm senarai undang2 Kelantan tp dilaksanakan/ tak N.Aziz x amik posing???...

ermmm....kita tgk dulu yg lain k...hehehe

Otak Geliga said...

“Kalau dibandingkan dengan hukuman gantung yang lebih kejam daripada hudud, hudud tak mati, cuma kerat tangan itu pun perlu ikut syarat-syarat yang ditetapkan. Hukum hudud tak mati, malah mereka masih boleh bekerja macam orang biasa,” katanya....N.Aziz kata

seeee...aku dah kata N.Aziz ni pakar Hudud utk potong tangan ja...yg lain dia KELIRU lagi....hehehe

dah x mati mmg la kena kerja/boleh kerja...bukan mcm kebanyakan jantan PASngok, bini kerja laki terkangkang kat rumah.....hehehe

Anonymous said...

MCA menyelar tindakan mengheret Timbalan Presiden PAS Mohamad Sabu ke mahkamah berhubung kenyataan berkenaan peristiwa Bukit Kepong kerana ia hanya akan meninggalkan imej buruk di pihak kerajaan dan membawa simpati kepada pembangkang Naib Presiden MCA Gan Ping Sieu berkata tindakan mengenakan tuduhan ke atas Mohamad atau lebih dikenali sebagai Mat Sabu hanya akan menimbulkan keraguan mengenai dasar pembaharuan dan kebebasan sivil yang cuba dibawa oleh Perdana Menteri Datuk Seri Najib Razak sejak kebelakangan ini.

Anonymous said...

alahaiiii kering tekak la musangkera terjerit2 disini...

padahal hudud cuma keluar 4 thn sekali bila tua kutuk dah terdesak nakkan undi melayu...

umno tak pernah tolak hudud, aku sendiri pun tak pernah tolak, yg aku tolak hudud pas...

hudud yg menyesatkan manusia.....

ada ka boleh liwat isteri kalau ikut draf tafsiran hudud kelantan....

hahahahaha.....boddo mcm lembu...

Otak Geliga said...

ada lagi la weiii...hehehe

Sebelum ini, Nik Aziz berkata, beliau akan tetap dengan pendiriannya untuk menegakkan hukum hudud dan penubuhan negara Islam walaupun mendapat tentangan hebat daripada DAP.

aku kata....ye keeee???...hehehe...BUKAN DAH BUANG PERJUANGAN NEGARA ISLAM yg x da DLM AL-QURA'N tu????....hehehe

Tipu lagi Tok Guru ni.....hehehe

Otak Geliga said...

Selain itu, Nik Aziz yang juga Mursyidul Am PAS berkata, beliau juga lebih rela jika DAP mahu keluar daripada Pakatan Rakyat jika tidak bersetuju dengan pendiriannya mahu menegakkan hukum hudud dan menubuhkan negara Islam.

kenapa PASngok yg x nak keluar dr Pakatan Hantu Haram Malaysia????...dia yg buat hal halau org pulak...hehehe

ehhh...kejap2...bukan ke ada org kata PAKATAN RAKYAT x WUJUD????...hehehe

soo...N.Aziz menipu lagi la ni???..adusss..apa la Tok Guru ni...hehehe

ada lagi wei..ada lagi..hehe

Otak Geliga said...

Kerajaan negeri Kelantan pimpinannya berusaha untuk melaksanakan undang-undang itu sejak awal 1990-an tetapi tersekat ekoran amaran kerajaan pusat yang disampaikan pada 1994.

aku kata...kalau buatpun bukan nak laksanakanpun, cuma nak masukkan je dlm undang2 Kelantan...org kata apa

"mcm melepaskan batuk di tangga??"

gedik la PASngok ni....hehehe

ada lagi....hehehe

Otak Geliga said...

Ketua Pembangkang Datuk Seri Anwar Ibrahim pula secara peribadi menyokong pelaksanaan hukum hudud, tetapi katanya ia belum dibincangkan oleh Pakatan Rakyat.

aku bukan nak kata apa aku cuma nak ketawa....hahahahahahahahaha

ada lagi wei....hehehe

Otak Geliga said...

Tambah Nik Aziz, hukuman hudud tidak semestinya dilaksanakan, namun mahu ia dimasukkan dalam undang-undang syariah Islam sedia ada.

seeee......cuma nak masukkan aje dlm undang2...x laksanakanpun x pa.....sekadar penyejuk mata & penyedap halwa telinga.....hehehe

ada lagi ni aku nak usik...hehehehe

Otak Geliga said...

“Dekat pilihan raya timbul balik, saya di Kelantan hanya nak masuk dalam undang-undang syariah Kelantan, lepas pada itu terserah kepada hakim (untuk laksanakan), bukan saya yang laksanakan.

seeee...N.Aziz jatuhkan batu berat pd Hakim je.....dia kira dah lepas la tu, x payah nak pantau2 atau desak2 agar pelaksanaan Hudud dijalankan.......

N.Azizpun ada sebut Pilihanraya...tp aku rasas MI amik ayat yg power je....saja nak tambah perisa...hehehe

the end.....fin...oit!!!....kau sape nak kata the end???....ada lg ni....hehehe

ni mesti ada yg PANASSSS hati ni.....hehehe

Anonymous said...

Kristian sokong hudud di Kelantan sbb Nik Aziz izinkan kristian guna kalimah Allah. Ada pakatan antara agama Pas dan Kristian. Pluralisma punya sefahaman.

Otak Geliga said...

“Bukan saya atau orang politik laksanakan, hakim yang tentukan,” kata Mursyidul Am PAS ini.

owhhhh....ckp la awal2.....dia x nak ada kena mengena dgn pelaksanaan Hudud....kan senang citer...hehehe

x da la penganut PASngok bertakbir kata PASngok memperjuangkan Hudud utk MENJAGA RAKYAT....tapi cuma nak LETAK DLM UNDANG2 KELANTAN jee....apa la N.Aziz ni..

lain kali ckp biar TERANG, jgn main TERSIRAT2.....rakyat ni PENING.....hehehehe

Nakal juga Tok Guru kita ni ye...hehehe

ada lagi???...........HABIS SUDAH....hahahaha

Anonymous said...

Melayu = orang utan.

Anonymous said...

ada sesapa lagi BELUM JELAS dgn apa yg Tok Guru kata tadi????

harap semua dah jelas la ye???....ni mesti KECUT dgn Karpal ni....hehehe

takut benor dia dgn Karpal ye....hehehe

Otak Geliga said...

wei Anon 11.59AM tu aku....Otak Geliga...karang ada pulak yg nak minta credit...hehehe

perangai sebijik mcm PASngok n biaDAPig n Pi-Kencing-Rakyat...hehehe

biaDAPig punya Cina biaDAP!!!...hehe

Otak Geliga said...

To Anon 11.19AM

kau rasa je UMNO plastik....aku ckp itu mainan PERASAAN kau je...hehehe

kau ni mesti ada sindrom phobia plastik kan...hehehe

Otak Geliga said...

apa lagi la juak2 PASngok nak pusing ye????......ke aku keluarkan "BENDA" tu awal sgt????.....harap GAP x marah kat aku.....hehehe

Tok Guru dah bg tau dah kat seluruh rakyat yg PASngok cuma saje2 nak Hudud...BUKAN nak LAKSANAKANpun....hehehe

ada yg BERANI lawan Tok Guru ke?????

ke apa yg Tok Guru kata semuanya adalah TERSIRAT????....hehehe

Takbiirrrrrrrr!!!!!!!

Otak Geliga said...

aku rehat jap...lapar la...hehehe...kalau ada mood aku sambung blk k....

tak sabor rasanya apa pulak la yg keluar dr mulut Mat Sabu.....hehehe

PASngok is DEAD!!!!

Tukang Komen said...

Tikar terbang tak berapa heran. Bini sahabat pun terbang dikejekannya.
Dibawa kerumah sebagai tetamu dikhianati. Macam ini punya orangpun ada yg sanggup jilat dan puja.

Sesapa yg puja sangat bolehlah jemput Mat Sabut jadi tetamu dirumah sendiri. Ada berani?

Anonymous said...

aku amir..

tahniah otak geliga..
u buat musangka aka babihutan terkedu...

teruskan otak geliga tutup mulut musangka aka babihutan tu...

buat menyemak ja aku tengok musangka ni...tak abis2 meroyan...

Otak Geliga said...

To Aku amir

Terima kasih...sama2 lah kita mempertahankan yg HAK & menentang yg BATIL

Esperalzi said...

Dari sibuk2 sokong komunis..tup, tup SI NAJIS Menteri Besar Kelantan tu nak buat hududd, bahkan dia suruh DAP berambus dari Pfuckatan Rosak kalau DAP tak mau Hudud. Tindakan Si Najis ni sebenarnya nak tutup taik dan najis yg telah diberakkan oleh Mat Sabu berkait sokongnya kpd Gerakan Komunis...

Anonymous said...

Mat Sabu ni sebenarnya nak tutup isu phonesex dia tu maka dicipta satu isu baru supaya orang ramai akan fokus kepada isu Bukit Kepong tu dari melayan isu phonesexnya. tetapi apabila isu Bukit Kepong pula menyebabkan moral PAS terhina maka Nik Ajis pula kemukakan isu hukum hudud pulak bertujuan untuk menutup kedua dua isu anakbuahnya itu.

warga sebelum merdeka

Anonymous said...

Musangka.... Sesat lagi menyesatkan umat Islam Dan mengalami minda celaru... Penyokong tegar mat sabu pemimpin yang mempunyai akhlak rendah, kata kata yang kotor Dan belum ada satupun jasa pada agama, negara Dan bangsa.. Selain mempunyai tabiee seks luarbiasa bersama isteri kawan sendiri...

Bau burit mah akan menjadi saksi di akhirat nanti... Mamposlah pempimpin pujaan musangka dengan keji Dan hina...