Sunday, September 4, 2011

SEJARAH : PAS SENGAJA KENAKAN ANWAR ?


ini adalah susulan artikel sebelum ni.

artikel yang menyebut pas merintih kerana fakta pensejarahan negara tak ditulis dengan neutral.

pas tanya kepada rakyat, apa pula versi sejarah akan datang apabila menyebut tentang susuk bernama anwar ibrahim ?

pas sengaja kenakan anwar ibrahim.
nak tahu pasal apa ?

pasal anwar tak pertahankan mat sabu, timbalan presiden pas yang terlanjur kata.

kata pas, apa akan jadi pada versi sejarah anwar ibrahim pada masa akan datang.

tak payah risau lah pas.

sejarah tetap sejarah.
anwar itu mantan timbalan presiden umno.
manta timbalan perdana menteri.

jasa beliau tetap akan ditulis.

namun kebobrokan beliau tidak harus generasi masa depan lupakan. dialah  pejuang yang bersetuju lina joy murtad,dialah penghancur maruah islam dan melayu...

tidak lupa dia juga mengalami krisis seksual.
tak dapat membezakan antara lubang halal dan haram.

83 comments:

Anonymous said...

nuar juga yg sign anapolis summit, ikhtiraf negara israel.

video blue nuar akan jadi sejarah anak cucu-cicit keturunan konek bengkok...

kes jubo beliau akan jadi pengajaran bagi generasi muda 7 keturunan...

Anonymous said...

LINA JOY DAH SEJARAH TERMAKTUB DI YOUTUBE

Reza aljunaid Post said...

hi hi hi ... kelakau tan lubang tu ... anuar dah tak boleh kona dah ...kona mampus..tak kona pun mampus ... tayar depan dan belakang dah botak teruk dah ...

Anonymous said...

Gua rasa dalam soal ni, PAS yang dikenakan oleh Anwar.

Bukan ke PAS skrg liberal tersangat - sangat.

Anonymous said...

Lepas ini kita harapkan puak PAS akan menulis sejarah seorang pemimpin yg terlanjur. Kote pun tak tau jaga & telah ditunjukkan seluruh dunia. Nak tulis sejarah org PAS hanyalah mengajar pondok saja & tak ada jasa pun. Setakat mengajar pondok, org lain pun lagi ramai boleh ditulis. TG lagi tak ada jasa kerana sebg MB hanya pandai mengadakan takzirah saja. Jadi guru agamalah, buat apa jadi MB kalau org boleh kelentong kita.

Anonymous said...

si bengkok yg nakal dan tak kenal halal haram....apa itu? siap jawab betul dpt duit rsys seposen, hehehe

Anonymous said...

Alhamdulillah kematian beliau di somalia adalah syahid bukan macam mati sial acam Mat Libya diMemali dulu mati kena kincit dengan fatwa Hj Adi...pada penyokong PAS mesti terkedu bangang ngan statement aku ni huhuhuu selamat hari raya
Selamat hari raya pada bapak maha liwat Malaysia...
Jinggoi

bombastik said...

PAS pun akan jadi sejarah.. Mula-mula nakkan Negara Islam, sanggup kafirkan UMNO yang berpakat dengan bukan Islam. Undi punya pasal mereka pula berpakat dengan kafir harbi lalu berubah kepada negara Kebajikan. Alih-alih kerana berfcinta dengan rakan yang pro sosialis,mereka mungkin sokong pula komunis..

Dot said...

sejarah tak akan menyebelahi pas yg belum wujud semasa perjuangan kemerdekaan!!

biar bagaimanapun pas cuba putar sejarah, nama parti pas tak pernah digunakan oleh pahlawan melayu spt tok janggut, tok bahaman, mat kilau mahupun mat indera.

namun, termaktub dlm lipatan sejarah mat indera yg alim berkolaborasi dgn komunis utk serang balai polis bukit kepong...

MAT INDERA TETAP BUKAN AHLI PAS!!! apa yg pas dapat dgn mengeksploitasi isu mat indera ni? adakah nama pas akan tertulis sebagai parti anutan mat indera? kalau nak diikutkan, pas tak mungkin wujud tanpa umno! pas parti serpihan umno! lambat laun pas akan menjadi lebih teruk dari ummo yg pas benci krn Nabi pernah berpesan,
“Aku mendengar Rasulullah SAW bersabda:…Sebaliknya, seburuk-buruk pemimpin kalian adalah orang-orang yang kalian benci dan merekapun membenci kalian…’ Kami bertanya, ‘Ya Rasulullah, apakah kami harus mengangkat senjata (pedang) ketika hal itu terjadi?’ Beliau bersabda, ‘Tidak, selama mereka menegakkan solat.” (HR. Muslim)

tanyalah sapa pun kalau2 dapat imbau pas wujud sebelum wujudnya umno!!!!

Anonymous said...

Sejarah Mekah dan Madinah kalau ditulis oleh Pas memang ada nilai nostalgia tetapi bagaimana kalau ianya ditulis semula oleh golongan jahilliyah?

Apakah mukmin mahu menerima sejarah Mekah dan Madinah versi jahilliyah sebagaimana sejarah Tanah Melayu ditulis semula menurut versi Komunis?

bukan cucu tok bahaman said...

mat sabu sebenarnya hanya nk ubah 1 sejarah bila pr berkuasa.. iaitu sejarah hitam bilik hotel die..

Melayu Perak said...

Kalau daftar pengundi, tidak mustahil Melayu ambilalih Penang
Dalam sibuk PAS menuduh UMNO sedang 'memperkudakan' agensi-agensi Kerajaan seperti SPR dan JPN, mari kita tengok siapa sebenarnya yang telah menggunakan sistem yang ada.

Sebelum dok sembang panjang, kita tengok FAKTA dahulu (bukannya Fitnah yang sering berada di dada Harakah dan Suara Keadilan).

Demografi Pulau Pinang:



Daripada statistik penduduk,

Melayu = 42.05%
Cina = 40.92%
India = 9.67%
Lain-lain = 7.37%

PERSOALANNYA, KENAPA PENGUNDI CINA LEBIH RAMAI DARIPADA PENGUNDI MELAYU???



Daripada statistik pengundi,


Melayu = 33.63%
Cina = 55.05%
India = 10.85%
Lain-lain = 0.06% + 0.05% + 0.34%

Hebat gile DAP buat magik. Dalam nak hasut rakyat berhimpun dalam demonstrasi BERSIH 2.0, DAP berjaya men'cina'kan Negeri Pulau Pinang!

Kalau dah pengundi Cina banyak cenggini, 'kompom' DAP tetap berkuasa di Penang.

Kalau dah berjaya daftarkan pengundi sampai kalah bilangan Melayu yang patut jadi majoriti, KENAPA PEMBANGKANG MASIH NAK HASUT RAKYAT BERDEMONSTRASI?


BODOH SANGAT KA PAK LEBAI PAS SAMPAI TAK BOLEH PIKIAQ???

Tak percaya dengan statistik pengundi, anda boleh selidik sendiri dengan data yang terbaru.

Anonymous said...

Awas Anwar PAS dah sasau BABI (akhibat dari perbuatan hang jugak). Pemimpin PAS dah confuse habis dan pengikut pengikut semua dah putus fuse. Dia orang dah tak nampak hang dah, depa dah ingat fahaman komunis itu Islam & hero depa LGE bukan BABI lagi.

Mat sabu & LGE dah kamching habis.

Anonymous said...

Sejarah sentiasa berubah kerana manusia gatal tangan untuk mengubahnya. Selagi ianya tidak merosakkan lantaklah, kan? kan?

Contohnya cerita tentanga nabi Isa akan terus berubah-ubah dan begitu juga cerita tentang Nabi Muhammad juga nampaknya macam nak ditulis semula.

Cumanya sebagai Moslem, kita sedar bahawa hanya al-Quran saja yang akan terus kekal kandungannya hingga bila-bila.

Anonymous said...

AKAN TERTULIS DI DALAM SEJARAH....

MAT SABU - PEMIMPIN PARTI ISLAM PERTAMA YANG SUKA MEMBUAT FITNAH DAN MENGHALALKAN ZINA DGN ISTEI KAWAN.

ANWAR IBRAHIM - PEJUANG ISLAM ALA SAHABAT NABI CUMA PERJANGAN NYA BERBEZA.. SAHABAT NABI GUNA PEDANG MEMBUNUH MUSUH TAPI AL-JUBS MENGGUNAKAN PEDANG KONTOT DIA MENCUCOK ISTERI KAWAN, WANITA LAIN, JUBUR2 DAN PELACUR2.

NIK AJIS - WALI YANG KA SEPULOH. WALI_MATUL URUS.

HEBAT KAN??

Wahkahkahkahkah............

kingnek said...

apa yang manusia macam Mat Sabu, Husam Musa dan Nik Aziz lakukan untuk Islam? Selain perpecahan apa lagi yang dilakukan mereka? Mahathir mengalahkan yahudi internasionalis pada tahun 1997-98 dan agen terunggulnya di Asia Tenggara, Anwar Ibrahim, apa yang telah dilakukan Tuan Ibrahim Tuan Man, Mahfuz, Nizar dan lain2? kalau nak diharapkan PAS kalahkan Illuminati, maaf cakap lah, Malaysia terlingkup lah, sama lah PAS ni dengan mereka yang menentang Ghadafi, mereka sanggup memanggil NATO untuk memerangi UMNO, bertapa dasyatnya puak munafik dalam PAS dan PKR ni, hati-hatilah wahai ummah di Malaysia, dajjal telah masuk setapak di tanah Melayu, dengan pertolongan PAS, PKR dan DAP. Hanya pro-Mahathir dalam UMNO aje yang menjadi benteng Islam melawan Dajjal dan yahudi, sebuah sunnah oleh Nabi SAW, PAS dan PKR tak ikut Sunnah melawan yahudi, yang mereka tahu, perkara superficial aje, janggut panjang aje, alahai!

Anonymous said...

PAS minta maaf aje dan pecat/buang Mat Sabu dari menjadi ahli PAS, selesai masalah & mungkin dapat kembali sedikit sokongan orang Melayu.

Sebaliknya PAS masih nak tegak kan benang basah sifat ini bukan mencerminkan sifat muslim.

Sebenarnya PAS (pemimpin) telah confuse. Semenjak bersua di persimpangan dengan Tahta, Harta & Wanita (Putra Jaya). Sanggup gadaikan Islam, Nama Allah SWT, bersekongkol dgn Kafir Harbi, jadi pendokong Kristus & gerakan Murtad... akhirnya jadi confuse samada Islam tu PAS atau PAS itu Islam, nak jadi ikutan Nabi Muhammad & Sahabatnya atau ikutan BABI (Anwar) & Kafir kafir Harbi, punya confuse sehinggakan Komunis diangkat sebagai Hero.

Masalah betul PAS ini, Pemimpin confuse dan pengikut putus fuse. Gone case, kes rabak, mental kes cam gila talak, gila babi, gila kuasa. Cian cian sangka PAS itu Islam tapi sebenarnya Islam itu bukan PAS.

Anonymous said...

Takpe laa,Lepas nie penipuan Pas & PR pun akan masuk Sejarah jgk...hehehe.sejarah manusia mati hidup semula dan sejarah kes liwat yg berulangkali.Inilah sejarah yg amat penting utk disampaikan pada generasi akan dtg.

Anonymous said...

Dah kalau kata pengundi dah mula cenderung ke BN semula, x payah provoke, fitnah sana sini..

Takut kalah nampak gayanya.

Anonymous said...

fitnah lah sepuas puasnya, provoke lah secukup cukupnya, tibai lah sekuat kuatnya,

Yang penting hati kami teguh bersama jemaah PAS dan insyaallah, kalau semua tuntutan bersih ditunaikan, UMNO memang xde chance nak mentadbir negara.

Anonymous said...

PAS ambil keputusan bodoh sebodoh Mat Sabu dengan menyokong Mat Sabu. Semua orang tau kenyataan Mat Sabu adalah satu kesalahan, ambil lah nasihat Karpal Singh.

Tindakan sepatutnya adalah pecat Mat Sabu (peluang emas untuk mencampakkan Mat Sabu dari pimpinan PAS sambil meraih sokong Melayu).

Aku ingat Mat Sabu je Bodoh, rupanya semua pimpinan ini tolol, memang betullah Pemimpin PAS sangat confuse dan pengikut pengikut semuanya yang telah putus fuse. Bodoh punya PAS (Pakatan Akal Sakit).

anakkelate said...

PAS (Pasti Anda Sesat)

Anonymous said...

PAS (Pasti Anda Sasau).

Anonymous said...

Ye ke?pas ada chance tadbir negara ke?sedar la diri tu sikit....target nk bertanding 60 kerusi,ada hati nk memerintah....ingat dap nk biar mcm tu jer ke?

Anonymous said...

so kalau dah hebat sangat, beri jer tuntutan bersih tu, kita tengok sapa hebat..biar berlawan dekat padang yang rata..

Anonymous said...

anon 11.16..
fitnah kepala butuh hang.. PAS parti yang hidup dengan memfitnah/maki hamun org jea.. parti yang menghalalkan cara..pentingkan politik dari agama

Aku DAP said...

Kominis bukan pejuang kemerdekaan...mat sabu sila tarik balik kamu punyer statement...nnt 1 kali kalo kasi ketok kepala lutut baru kamu tau

Anonymous said...

Ye ke?pas ada chance tadbir negara ke?sedar la diri tu sikit....target nk bertanding 60 kerusi,ada hati nk memerintah....ingat dap nk biar mcm tu jer ke?

Insyaallah boleh, tu semua bukan kerja ko.
alangkah mubarak pun boleh dijatuhkan, xde benda yang mustahil..amin

Anonymous said...

PAS (Pasti Anda Sumbat) a.k.a masuk air

Anonymous said...

"Pas sekarang tidak lagi Pas Ustaz Zulkifli, Burhanuddin Al-Helmi, Asri Muda. Pas sekarang sanggup membelakangkan Islam pun kerana gila kuasa dan Putrajaya. Na’uzubillah."

Petikan dari blog Chedet.cc

Anonymous said...

"Pas sekarang tidak lagi Pas Ustaz Zulkifli, Burhanuddin Al-Helmi, Asri Muda. Pas sekarang sanggup membelakangkan Islam pun kerana gila kuasa dan Putrajaya. Na’uzubillah."

Petikan dari blog Chedet.cc

-------------------------------

ambik petikan dari bapak sekular malaysia, den dari kecik sampai ke tua ni memang tok seh ngan chedet ni..
pernah chedet ni kuar statement, kalau pr memerintah dia nak duk luar negara..nak lari lah tu..

Anonymous said...

Apa yg boleh dgn 60 kerusi?simple majoriti 112 kerusi ...berangan di siang hari ke?kalau pas nk memerintah kenapa x bertanding at least 112 kerusi utk bentuk kerajaan?

Anonymous said...

anon 11.27
senang2 je kata org sekular.. leader hang tu bapak hentam depan belakang..hahaha

Anonymous said...

Apa yg boleh dgn 60 kerusi?simple majoriti 112 kerusi ...berangan di siang hari ke?kalau pas nk memerintah kenapa x bertanding at least 112 kerusi utk bentuk kerajaan?

-------------------------------

ni satu ekoq lagi,

kalau UMNO nak memerintah, kenapa x bertanding sorang diri kat semua kerusi..baik parlimen atau dun..

kalau hebat sangat, x payah dah bersengkongkol ngan parti komponen lain..kah kah kah.

UMNO (jangan lah mencarut) british

Anonymous said...

biarlah PAS bekerjasam dengan PKR and DAP, yang penting rejim UMNOporno apcoyahudi dapat ditumbangkan..

Anonymous said...

Aik Anon 11.30 pm buat u turn?jawab dulu soalan tu?emm blom apa2 dah maki org "ni 1 ekoq lg"...mcm ni ke akhlak org yg memperjuangkan islam...opps...tsilap daa...kebajikan,sikalang sdh tukar maaa...

Anonymous said...

Wartawan yang berdepan dengan risiko meskipun tumbang apabila risko untuk dirinya jadi 100% tetapi namanya akan terpahat dalam sejarah misi kemanusiaan sesebuah negara.

Ini amat berbeza dengan wira SABUng ayam. Ayamnya mungkin menang mudah tetapi kampung mungkin tergadai. Namanya akan hanya jadi bahan lawak hingga hujung zaman.

Anonymous said...

Pasti Anda Salah (PAS) wahai PAS & Mat Sabu, gugurkan Mat Sabu tu klu tak Pasti Anda Sesat (PAS).

atau

PAS wahai PAS & Mat Sabu, gugurkan Mat Sabu tu klu tak PAS.

Jawabnya : PASti melePAS & hamPAS di PRU 13.

Anonymous said...

anon 11.32 and 11.30
hang bangang betul la.. pas nak jadi pencacai dalam PR.. nak jadi pak angguk.. parti minoriti tak sedar diri nak perintah negara.. komunis!!!

Anonymous said...

Yakin sangat PAS ni kat kuasa, yakin sangat PAS ni dgn mahluk BABI & Kafir Harbi.

Yakin kat Allah mana?

Aku DAP said...

Betoi...betoi kita kasi tumbang regim umno...sikalang sudah smpi masa DAP pula perintah,nnt kita kasi semua melayu senang maa...x pyh kelija maa..duduk diam saja

Anonymous said...

PAS (Podah Anak Sabu).

Anonymous said...

PAS kasi PAS (Teka Teki).

Anonymous said...

PAS kasi PAS (Teka Teki).


Jawapan nya : PAS kasi Podah Anak Sabu.

Anonymous said...

Bayangkan kalau dulunya Pas tidak bercakap hal yang buruk-buruk tentang DAP dan Penasihat PKR, sudah tentu mukmin tidak anggap Pas sanggup jilat semula apa yang telah dimuntahkan.

Oleh kerana apa yang Pas luahkan dicatatkan sebagai sejarah makanya Pas kenalah terima sejarah yang mereka sendiri catatkan dalam buku politik negara.

Aku DAP said...

Kawan2 mari kita DAP + PKR + PAS bersatu....mcm itu melayu ckp,bersatu kita teguh,bercerai kita roboh..

Anonymous said...

PAS (Pasti Anda Sesal)

Anonymous said...

PAS(Parti Akan Sasau)

Aku DAP said...

Anon 11.46 pm

Itu dulu - dulu,sikalang sdh lain,sikalang kita sdh adik beradik...kita sdh kasi itu jawatan ketua pembangkang sm PKR...kita Ikhlas maa...

Anonymous said...

sejarah tahu Pas dan negara Islam adalah sinonim.

sejarah jadi haru-biru apabila Pas kini disinonimkan dengan negara sosialis (berkebajikan).

Anonymous said...

Keputusan Mahkamah PAS (Pas Anwar Salah).

Aku DAP said...

Apasat lu org talak mau respon wa punya komen especially our brother from PAS?lu talak suke sm wa?xpe lorr nnt bila sulah menang GE 13,wa punya olang jd Prime Minister of Malaysia,wa kasi hantar lu org semua balik kampung tanam jagung...hahaha

zat said...

melayu perak

Kalau dah berjaya daftarkan pengundi sampai kalah bilangan Melayu yang patut jadi majoriti, KENAPA PEMBANGKANG MASIH NAK HASUT RAKYAT BERDEMONSTRASI?

==================================
kamu paham tak apa tujuan Bersih? Bersih memperjuangkan intergriti senarai pengundi kita..bukan nk perjuang bangsa apa byk pengundi..kalu kamu rasa curiga dgn statistik kamu tu kamu tuntut SPR check balik..takde masaalah..

selalu nya saya respect komen anda..tapi sori kali ni hujah anda agak mengecewakan..

Anonymous said...

PAS (Persatuan Anak Sepuluh)
Anak10 senyap je..lawan tetap lawan..hehehe

Anonymous said...

sejarah tahu bahawa ungkapan "langakah jasad saya kalau mahu tubuh negara Islam" adalah satu ungkapan yang benar-benar menguji psikologi.

tanpa adanya kekuatan minda makanya terpadamlah slogan negara Islam dari catatan sejarah dan tercatatlah nama pengerusi Dap sebagai penutup impian.

Aku PAS said...

Ya Ya, kita olang PAS akan ikut apa tu Singh kata, kita kasi PAS (Podah Anak Sabu)

anakkelate said...

zat...
mung nak Bersih apa lagi.. pengundi dah matang dah sekarang..mung xpayah nak spin nak merperjuangkan pengundi.. pengundi dah tau yang mana bersih yang mana kotor.. mung cakap soal bersih nati rakyat dah bosan, nati rakyat bersih kan parti PR di Malaysia...

Jalut said...

Anuar dah tak boleh buat apa-apa lagi selain bertaubat.Pintu taubat masih terbuka,mari kita doakan hati beliau terbuka seluas-luasnya.Amin

Anonymous said...

Cita-cita Pak Yim Libya mencipta sejarah. Sejarah berkenaan dengan sendirinya ternoktah apabila parti agama terakhir menukar haluan. Kalau Pak Yim Libya tahu yang ideologi 'bintang tiga' masih berakar dalam benak parti yang disokongnya, apakah reaksi beliau?

Anonymous said...

Macamana nk tadbir negara,klau 20 tahun perintah klantan hanya mmpu buat 2 mesjid ja.PAStuh,ukuran membangun WALIMATULURUS aka TUAKUTOKPENDEK hanyalah gedung Mydin ...hahahaha

Anonymous said...

Macamana nk tadbir negara,klau 20 tahun perintah klantan hanya mmpu buat 2 mesjid ja.PAStuh,ukuran membangun WALIMATULURUS aka TUAKUTOKPENDEK hanyalah gedung Mydin ...hahahaha

Anonymous said...

Nasib baik bukan Yahudi yang menyerang bukit kepong. Kalau tidak kenalah sejarah anggap Yahudi sebagai pejuang kemerdekaan Tanah Melayu.

Hik hik hik

Anonymous said...

Aku dgr pondan pun ada jugak yg serang bkt kepong...tp yg ramai puak gay...eh kalo mcm tu diorg pun pejuang jugak...kan?kan? Ooooo ptt la beriyer dok ankat puak2 ni...

Anonymous said...

PENDEHARKA negara aka tetap tertulis dalam sejarah.

Anonymous said...

Apa salah kembali kepada perjuangan asal - Negara Islam (Perjuangan sekarang lebih menjurus kepada kepentingan Politik semata-mata)

Apakah Hukum Hudud (Gimik Politik Masa Dulu2)dapat dilaksanakan jika PR memerintah? Apa kata rakan-rakan PR

Contoh terbaik semasa PR berkuasa di Perak (Kajilah Sendiri)

Jadinya : Parti Angguk Saje

(HAI MELAYU APA YANG KAU ADA LAGI)

Anonymous said...

16 September: Selamat Menyambut Hari Malaysia dan Ulang Tahun Pembohongan Anwar Ibrahim ke Putrajaya

Aku DAP said...

Anon 12.24 pm
Our chairman said "langkah jasad saya kalau mahu tubuh negara Islam"

Anonymous said...

Polisi pemberian geran tanah '999 tahun' kepada bukan bumiputera oleh kerajaan Pakatan Rakyat Perak adalah sumbangan 'terbaik' kepada rakyat....BANGANG! melayu perak nizar boneka PKR......

Anonymous said...

kna ingat semua syurga di bawah lambang bulan....

paritjawa said...

16 Sept dah dekat..xde ke 16 Sept 2.0?? haha..mana tau anwar nak try lagi sekali..

Anonymous said...

PR AKAN TERUS MEMERINTAH SELANGOR DGN SOKONGAN PADU KPD PAS SEMAKIN BERTAMBAH SABAN HARI.

MUNGKIN MB SELANGOR DARI PARTI PAS SELEPAS PRU13.

PAS BERJUANG UTK RAKYAT, BUKAN SAPERTI UMNO YG TAMAKKAN WANG DAN MENGUMPUL HARTA BERTIMBUNAN TANPA JEMU2.

RAKYAT2 MARHAEN UNDI PAS ANDA BAHGIA.

UNDI BN ... ANDA TERABAI!..TAK SERIK2 LAGI KENA KENCING KER?

Anonymous said...

Anwar dipenjarakan di Sg Buluh,
Anwar dipenjarakan di Sg Buluh,
Anwar dipenjarakan di Sg Buluh,
Anwar dipenjarakan di Sg Buluh,
Anwar dipenjarakan di Sg Buluh,
Anwar dipenjarakan di Sg Buluh,
Anwar dipenjarakan di Sg Buluh,
Anwar dipenjarakan di sg Buluh,
Anwar dipenjarakan di Sg Buluh,
Anwar dipenjarakan di sg Buluh,Anwar dipenjarakan di Sg Buluh,Anwar dipenjarakan di Sg Buluh,Anwar dipenjarakan di Sg Buluh,Anwar dipenjarakan di Sg Buluh,Anwar dipenjarakan di Sg Buluh,Anwar dipenjarakan di Sg Buluh,Anwar dipenjarakan di Sg Buluh,

Sebut 44 kali

ANACONDA said...

ANON 117 AM...

MUAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA...

DAH JELAS DAH, SI ANON BIUL NI BARU BANGUN DARI MELANCAP RUPANYA...

PATUTLAH ROSAK AKALNYA...

usssooong!!! said...

kata kata Mat sabu tu seolah olah menyatukan bangsa. MAcam ada motif seperti itu.

Anonymous said...

Pkr xnak amik risiko ckp pasal komunis. KENAPA YA??


pkr xdak masalah sgt ngan dap.

yg problem BESAR DAP + PAS. = ??

PROBLEM NI FUNDEMENTAL

So cerdik jugak la..hebohkan isu komunis ni...
SEGI KUASA BETUL
TEPI SEGI SURVIVAL UMAT K.O.

sebab apa guna menang jangka pendek
tp KALAH JANGKA PANJANG...

JANGKA PENDEK PUN ...JIKA PAS DIBENARKAN BERTANDING KAWASAN CINA DAN
CAMPURAN...(mahukah dap/pkr berikan)

Anonymous said...

Zat

Lu kasi bersih pantat ambiga dan pelir anuar dulu, lepas tu lu kasi bersih lu punya puki ... baru cerita pasal bersih

Anonymous said...

anon 1:17

Lu betul betul bodoh

LU lah contoh paling klasik pengikut PAS yang bangang, tolol, bahalol, bebal, biol,apa lagi eekkk ...

Pemimpin pemimpin lu dah kaya raya songlap sana sini

pengikut pengikut macam lu je yang masih bangang ...

memanglah pengikut PAS sengkek otak ...

Aku DAP said...

Anon 8.06 am

Wa setuju sama lu....itu mcm punya pas sblom pru 12 2008 saja maa...sikalang olang ketayap sdh manyak duit,x pyh kutip derma lg maa... Sdh ada kemajuan...

zat said...

Anon 7:59AM

go f*ck yourself !!

Anonymous said...

TOK NAK BETULKAN ORANG ORANG PAS YANG BENCI SESANGAT DENGAN ORANG ORANG UMNO.ORANG PAS HARUS KAJI SEJARAH,KENALI DIRI SENDIRI,KENALI SINARIO POLITIK MALAYSIA,KENALI SOSIO RAKYAT SEMUA KAUM,HAMBAKAN DIRI PADA ALLAH SETULUSNYA,BUANG TOPENG AGAMA DARI POLITIK MALAYSIA.WALAUPUN 99 NAMA ALLAH ADA DISEBUT PAS JNGN NAK PANDAI PANDAI JADIKAN SERATUS.SATU HARI PAS AKAN KATA MAT SABU DAN ANWAR JUGA NAMA ALLAH.

UNTUK MEREKA PAS BERFIKIR, SEBELUM PERISTIWA 13 MEI 1969 PROFESSIONAL2 MELAYU HANYA ADA BEBERAPA KERAT SAJA, SPT DOKTOR, JURUTERA, PEGUAM, JURUTERBANG,PENSYARAH,DLL. TAPI ATAS KESEDARAN UMNO ATAU KERAJAAN SELEPAS 13 MEI, APABILA PERLEMBAGAAN DILAKSANAKAN SEBAIK MUNGKIN NAMPAKLAH TERBUKTINYA HARI INI BERIBURIBU DOKTOR MELAYU, JURUTERBANG MELAYU,JURUTERA MELAYU
DAN MACAM MACAM LAGI PROFESIONAL MELAYU TERMASUK RAMAI AHLI AHLI PERNIAGAAN MELAYU YG BERJAYA.

WAIMA APA PUN TIDAK DI NAFIKAN KAUM CINA MASIH RAMAI MEMONOPOLI. INI ADALAH KERANA MEREKA BERUSAHA.ORANG MELAYU DISEBELAH PEMBANGKANG JANGAN BUAT BUAT LUPA SEJARAH KERANA KUASA KERANA KELAK GENERASI AKAN DATANG TERGADAI.DLM SURVEY YG DIBUAT OLEH UKMT 26.7% MELAYU MENYOKONG PEMBANGKANG, DAN 68% MASIH SAYANG KERAJAAN HARI INI ,BAKI 5.5% tak ambil pusing. ini tahap melayu bahaya. survey UKMT SEMPENA DEKLARASI PERAYAAN BERKEMBAR INI BERAKHIR 29 0G0S 2011
TERNYATA MELAYU TELAH MULA SEDAR.PERJUANGAN MELAYU DLM PR SIA SIA ,ADA LEBIH BAIK BERSATU SAJA DGN BN ATAU UMNO JADIKAN SATU KEKUATAN MELAYU YG UNGGUL. INSYAALLAH GENERASI AKAN DATANG SELAMAT.

HJ HADI ANDA JNGN JADI LEMAH DAN HIPOKRIT,.ANDA TU PRESIDEN SEBUAH PARTI MELAYU JUGA TAPI BUKAN PARTI ISLAM. SELAGI ANDA GUNA ISLAM DLM PERJUANGAN ANDA ,MAKA PARTI ANDA TETAP TAK AKAN DAPAT SOKONGAN MELAYU.

MEREKA SEDANG MEMERHATI SEJARAH PEMIMPIN PEMIMPIN SPT M.SAPUN YANG SATU KETIKA DULU BELASAN TH PERNAH SELAK GAUN AMOI JUAL ROJAK BUAH KAT PADANG KOTA,MAFHPUD PERNAH JUGA PERANGAI MCM ANWAR SUKA BELAKANG MASA JADI JAGA. INI SEMUA SEBENARNYA SEJARAH JUGA.PIKIR PIKIR LAH WAHAI MELAYU NAK PILIH PEMIMPIN.

Anonymous said...

zat... cubalah berfikir pd gol penduduk asal tanah ini..adakah anda akan risau melihat pendatang dap cina yg rasist ni jd tim. perdana menteri...tanah kita sendiri
..adakah kau rela kecuali ko ni zat babi

Anonymous said...

fuck your mother fucker zat babi

Anonymous said...

Anon 1:17am

Boleh tanya skit, kau ni pengundi di Selangor ke?

Berapa kerusi DUN PAS di Selangor sekarang?

Exco PAS baru menyalak-nyalak aje, kena baling batu je diam, dah lah pulak tu isu agama dipermainkan.

LAGI SATU: BERAPA BANYAK KERUSI YANG PAS DAPAT PADA PRU 13(LU FIKIRLAH SENDIRI)