Sunday, November 6, 2011

CUBA DENGOR BETUL-BETUL ?!

29 comments:

Anonymous said...

politik sepatutnya tidak dijadikan 'lesen' untuk memandu massa ke arah menyokong agenda songsang.

Anonymous said...

Melayu otak dok jubor camtu la keliru dan keliru taikkkkkkkk

yogibear's season said...

The other side of " ugama suku, politik suku...! "

Ugama kata,...

...dan janganlah kamu ambil sebagai pelindung kamu, lain drp org2 yg beriman

Politik kata,..

...kita lebih rela Ketua Menteri Cina yg baik (kafir penyembah berhala) dari Melayu yg jahat (Esakan Allah swt tetapi fasik)

Adakah penyembah berhala lebih baik drp yg mengEsakan Allah swt walaupun fasik...???

Anonymous said...

beginilah kalau politik suda menguasai kaum2 yang terlalu mementingkan politik dari kesepaduan agama

Anonymous said...

INI LAH BEZA NYA DI ANTARA ORANG BODOH DAN BAHLOL TUNJUK PANDAI DENGAN ORANG PANDAI TAPI MERENDAH DIRI.

PUAK MCM NI LAH YANG PATUT DI TOLAK SEKERAS KERAS NYA.

MAKHLUK TERHINA MENGGUNAKAN DAN BERPENAMPILAN ISLAM UNTOK KEPENTINGAN PERIBADI YANG SONGSANG.

NA'UDZUBILLAH......

Anonymous said...

Makanya negara islam bukan lagi agenda utama PAS kuasa poitik lah matlamat baru puak2 yang gila kuasa ini

azrul said...

eh bongok nyer laaa orang PAS ni. orang Penang menyesal dah. korang pulak bersorak nak ketua cina. bongok takleh diajar.

Anonymous said...

islamnya kemana, mengangkat puak kafir menjadi ketua....hikhikhik PAS bole ubah namalah jadi PCS parti cina semalaysia

Anonymous said...

GAP tolong pantau aktiviti puak2 penyokong PR disektor awam dah melampau mereka ni keja tak buat tapi asik nak buruk2 kerajaan. Sembahyang tak tinggal tapi ngumpat dan fitnah pon sama hebat...

Anonymous said...

cibai betul la

Anonymous said...

Timbalan Presiden Komunis, Anak presiden Gedebe, Kawan2 Ambigos & kapal sink penentang utama islam penyokong sex bebas apa nie

Anonymous said...

mana pergi orang2 kuat PAS tak nak demo ke hikhikhik....mung demo la keja

Anonymous said...

nilah hamba abdi koumnis ..... sanggup jadik kuli komunis .....

bole blah la lu

Anonymous said...

murtad, sex bebas, peramas nenen, penjubor, perembat bini orang, sex telefon, nak tumbuk sampai bedarah gusi (Jahat), penyokong komunis, rembat duit PKNS, rembat pasir, gadai nama Allah, menfitnah negeri orang, Mati pucok, tukang fitnah, mengguna surau tuk politik, langkah mayat nak tubuh negara islam ..... mcm2 lagi lah

yogibear's season said...

Sesungguhnya telah Kami turunkan kpd engkau (wahai Muhammad saw) akan kitab (Al Quran) dgn benar supaya engkau menghukum diantara manusia dgn barangyang diajar akan engkau oleh Allah dan janganlah kamu jadi pembela bg org2 yg pengkhianat ( QS An Nisa 105 )

Adakah kita mahu menjadi pembela kpd pengkhainat , yg telah mengkhainati Allah 'azzawajalla dgn mengadakan sekutu bagiNya...?

...atau kita boleh membela seorg Islam yg mungkin telah mendzalimi kita, semoga Allah swt mengtaubatkannya, mengampuninya dan menghalkan hatinya menjadi pemimpin yg baik.

Wallahu'alam

Anonymous said...

Orang macam ni kalau dia ajak baca doa selamat ke, baca yassin ke, jgn dilayan. Biar dia ajak cina buat kenduri arwah, majlis akad nikah, sembelih korban, baca talkin ke... Masa tu baru dia rasa siapa sahabat dunia akhirat..

Anonymous said...

makin lama makin bingai panganut pas nie.elok saja puak2 bengong nie jadi binatang korban dapig

Anonymous said...

PAS SKRG DAH TAK CAM DULU2.PAS BILA MERASA NIKMAT YG SIKIT JADI ORG2 BESAR LAGAKNYA BUKAN MAIN LAGI SKRG.KAWASAN PON DAH TAK JENGOK2 LAGI.KADANG2 YG BERJUBAH SARBAN BESAR BAKUL NIE BUKAN ADA OTAK PON.MALAH ADA YG BERNAFSU MENGALAHKAN CAM BINATANG PON BYK SKRG.ANAK2 MEREKA BUKAN BAIK PON, JADI PENYANGAK DAN PENYAMUN PON DAH RAMAI SKRG.

Anonymous said...

Apa yg. dimaksudkan dgn. "Melayu Jahat"..pi ceruk mana pun orang dok puji Malaysia..dibawah pemerintahan UMNO yg. serba tak sempurna itu sebagai tunjang pemerintahan di bawah Raja berpelembagaan..apa pula usaha PAS dalam usaha nak memajukan negara kalaU setakat urusan koperasi pun boleh "silap kira.."

Pengundi Baharu said...

itu pasal PKR dan PAS tak ada satu pun kerusi DUN. Mampu jadi pencacai DAP je.

santalia said...

Si Pas ni betulah pencacai. Dahlah ekonomi negara dimakmorkan orang Melayu kepeda Cina ni politik pula nak juga diagihkan kepada Cina. Kalau depa ni memerintah alamat orang Melayu jadi baghal. Pada saya masih tak ada satu party selain UMNO yang memperjuangkan Melayu hingga kini.

Anonymous said...

Cuba kita lihat negara lain.huru hara semua serba tak kena.tetapi kita dimalaysia aman damai tiada sapa larang kalau nak pi mana.Bersyukur diatas anugerah Allah keatas bumi Malaysia ini.pakatan taik dan juak2nya saja yang bengong tak bertempat.

Anonymous said...

stupid punya statement

Anonymous said...

mcm ni punya gaya baik cakap "kami sanggup makan daging babi yang cina bagi dari daging lembu yg UMNO bagi" punya la kemaruk nak kuasa..apa pun boleh..

Esperalzi said...

Mana ada Cina yg baik? Kalau Cina bail, maka ada makna. Objektif Cina ialah untuk merampas Tanah Melayu dan Malaysia untuk dijadikan sebuah negara Cina, kemungkinan negara Cina ini akan bergabung dengan Singapura dangan Singapura menjadi ibunegara...

Cina2 DAP dan keseluruhan Cina Malaysia sudah tak lagi mengaku kedaulatan bangsa ZMelayu di Malaysia. Misalnya, mereka sudah tidak lagi mahu mengaku sejarah Tanah Melayu sedia ada. Saya sudah check semua blog2 Cina yg anti-Melayu.

Mereka sudah canang sana sini bhw org2 Melayu adalah KAUM PENDATANG dari INDONESIA, pemilik Tanah Melayu adalah ORANG ASLI. Orang Melayu telah mencuri Tanah Melayu dari Orang Asli. Orang melayu juga telah mencuri Tanah Melayu dari orang2 Cina krn org Melayu sbg kaum pendatang dari Indonesia enggan berkongsi kuasa SAMARATA dgn Cina yg juga kaum pendatang..

Kata mereka lagi, org2 Melayu sama seperti org2 Cina dan India, ia itu kaum pendatang. Sebagai pendatang, org2 Melayu tak berhak mendapat apa2 hak istimewa melebihi kaum Cina. Oleh itu, pa saja org Melayu dapat, org Cina juga berhak mendapat krn kedua2nya kaum pendatang..

Atas alasan ini, orang2 Cina membantah keras orang2 Melayu menjadi Sultan dan raja, membantah keras agama org Melayu menajdi agama rasmi Malaysia, membantah keras bahasa org Melayu menjadi bahasa kebangsaan, membantah keras hak2 istimewa utk org Melayu spt yg termaktub dalam perlembagaan, membantah keras org2 Melayu memegang kuasa politik. Kaum pendatang Cina tak boleh menerima bhw kaum pendatang Melayu melebihi mereka sedangkan kedua2nya pendatang..

Pegangan org Cina ini kini telah juga disokong oleh org2 Melayu dalam PAS dan PKR. Sebab itu parti PAS kini sedang berusaha keras untuk menyerahkan Malaysia kepada org2 Cina krn semua pengikut PAS dan kepimpinan PAS merasakan orang2 Melayu telah mencuri negara ini dari org2 Cina. Oleh kerana Islam melarang hasil curi, maka penganut2 PAS dan padri2 mereka percaya Tanah Melayu yg dicuro daro org2 Cina mesti dikembalikan semula kpd org2 Cina..

Maka tidak hairan org PAS dlm klip video ini mahu serahkan Melaka kpd Cina. Sekiranya anda orang2 Melayu teringin sangat nak serahkan negara, kampung halaman dan tanahair tuan2 kpd Cina dan kafir, maka UNDILAG parti PAS!

Selain itu, org2 Cina juga mahu gerakan komunisme Malaysia pimpinan Chin peng dianggap sbg gerakan wira negara yg berjuang memerdekakan negara, dan Chin Peng mereka mahu ditabalkan sbg hero. PAS sudah pun sokong gerakan komunis..

Tentu kita semua tak sangka Allah akan panjangkan umur kita ke hari ini bagi menyaksikan peristiwa PAS dengan lantang mengistiharkan KOMUNIS SEBAGAI WIRA. Bolehkah tuan2 bayangkan 20 tahun dulu PAS akan istiharkan komunsime yg anti-Allah dan anti=agama sbg gerakan perwira? Sudah tentu tidak! Jadi apa tuan2 nak hairankan kalau PAS nak serahlan Melaka dan Malaysia kepada Cina dan kafir?

PAS sudah pun serahkan kalimah Allah kepada Kristian. Jadi janganlah tuan2 semua hairan akan kesesatan2 dan kekafiran PAS. PAA hendaklah dianggap sebagai golongan kafir..

Esperalzi said...

Pegangana penganut PAS dalam klip video ini amat berbeza dari pegangan Cina. Peganganya ialah "DARI TERIMA MELAYU JAHAT SEBAGAI KETUA MENTERI, LEBIH BAIK TERIMA CINA BAIK"..

Dengan membuat kenyataan ini, penganut PAS ini sekaligus mengakui bahawa dalam PAS juga sudah tidak ada Melayu baik, apatah lagi Muslim2 bail, semua Melayu2 dan Muslim2 dlm PAS adalah jahat juga. Sebab itu dia sanggup terima Cina sbg Ketua Menteri Melaka..

kalau dia yakin masih ada Melayu2 dan Muslim2 baik dalam PAS, tentu dia sudah buat kenyataan begini: "DARI MENERIMA MELAYU JAHAT UMNO MENJADI KETUA MENTERI MELAKA LEBIH BAIK TERIMA MUSLIM BAIK DARI PAS SEBAGAI KETUA MENTERI".

Namun, penganut PAS ini sendiri tak yakin dalam parti PASnya sendiri ada mengandungi Melayu2 baik, lalu dia terus istihar org Cina itu sebagai bakal Kketua Menteri Melaka..

Esperalzi said...

Pegangan org2 Cina Malaysia adalah begini: "DARI MENERIMA ORANG MELAYU,WALAUPUN BAIK, SEBAGAI KETUA MENTERI MELAKA, MAKA LEBIH BAIK MENERIMA ORANG CINA, WALAUPUN JAHAT, SEBAGAI KETUA MENTERI, KERANA JAHA2 DIA, DIA MASIH BANGSA CINA SEPERTI KITA". Ini pegangan org2 Cina..jauh beza dgn pegangan penganut PAS ini..

Tuan2...penganut PAS dlm video ini terang2 mengistihar dia mahu serahkan bumi dan negeri umatIslam kepada org kafir utk diperintah kafir. Dia terang2 mahu serahkan kampung halaman dan tanahair tuan2 umat Islam kepada orang kafir. Dia mahu org2 kafir menjadi Raja memerintah umat Islam di negeri dan tanahair umat islam.

Sikap ini ditunjukkannya atas dasar kebencian kesumatnya pd saudara2 Islam dari UMNO. Kebencian seperti ini hingga sanggup menjual negeri,agama dan maruah kpd kafir hanya krn hendak menjatuhkan saudara seIslam sendiri adalah dilarang keras dalam Islam dan boleh memurtadkan seorang Islam yg berperangai mcm penganut PAS dlm video ini..

Mesej yg mau disampaikan oleh penganut PAS ini ialah" "DARI MEMBIARKAN MUSLIM2 UMNO MEMERINTAH MELAKA BUMI ISLAM, AKU LEBIH SANGGUP ORANG2 KAFIR MEMERINTAH MELAKA".

Sungguh pelik! Utk partinya sendiri, parti PAS yg dia mengaku sbg parti Islam,pun dia tak mau beri peluang memerintah Melaka, sebaliknya dia terus istihar bahawa Cina kafir DAP melebihi UMNO dan PAS dari segi hak utk mendapatkan jawatan KM Melaka.

Inilahjuga sikap yg sama yg ditunjukkan oleh orang2 Melayu Melaka dlm tahun 1511, ya itu. "DARI MEMBIARKAN BANGSA AKU MELAYU MEMERINTAH MELAKA TAPI TAK MENDATANGKAN APA2 HABUAN UTK AKU, LEBIH BAIK AKU BANTU PORTUGIS KAFIR RAMPAS DAN PERINTAH MELAKA KERANA DI BAWAH KAFIR PORTUGIS, MUNGKIN ADA HABUAN UTK AKU"..

Tuan2, sikap penganut PAS dlm video ini adalah sikap permusuhan terhadap Islam dan umat Islam, sikap pengkhianatan terhadap umat Islam dan Islam, sikap seorang Muslim yg telah jatuh kafir dan murtad..

Tuan2..saya lebih rela negeri Melaka diperintah oleh seorang Muslim PAS dari diperintah oleh seorang kafir DAP sekiranya harapan saya utk melihat Melayu Muslim dari UMNO terus memerintah tak kesampaian. Selalu saya suka memikirkan bhw sejahat2 PAS dan sebenci2 saya pd PAS, mereka masih Muslim, maka saya boleh terima pemerintahan PAS di Melaka..tapi apa yg saya pikir ttg PAS adalah salah.

Mereka patut dilayan seperti org2 kafir laknatullah. Dan sekiranya berlaku Perang Saudara di Malaysia, penganut2 PAS wajib dianggap musuh yg mesti diperangi oleh kita umat Islam habis2an di segenap bandar, pekan, kampung, lurah, lembah, bukit, gunung dan hutan..

Penganut PAS dlm video ini terang2 tak mau UMNO atau PAS memerintah Melaka. Dia mau org kafir memerintah Melaka. Tuan2..penganut PAS dalam video ini sudah jatuh murtad dan kafir. Jauhilah dia dan parti PAS utk keselamatan Islam, umat Islam dan bangsa Melayu di Malaysia..

Mengundi parti PAS kini sudah menjadi HARAM dan BERDOSA bagi umat Islam dan boleh merosakkan aqidah kita sbg umat Islam memandangkan mereka telah sesat dan kufur dan telah samapi bukan saja mau menjual agama Islam, kalimah Allah tapi mereka juga mau menjual tanahair, kampung halaman dan negeri kita kpd org2 kafir..

Anonymous said...

Yang kita berasa pelek kenapa dikalangan Ulamak2 PAS menyokong kenyataan lebai2 SONGSANG PAS tersebut? adakah mereka2 yang perasan menggelarkan diri mereka Ulamak itu hanya sekadar Ular dalam semak sahaja sehingga sanggup membiarkan Lebai2 SONGSANG mereka mengeluarkan kenyataan sesuka hati.

Ternyata Ulamak2 PAS tak kira siapa sahaja sudah terlalu sanggup membiarkan MARUAH mereka jatuh berkecai diatas sikap mereka sendiri yang terlalu menyokong apa sahaja kenyaan 2 songsang oleh lebai2 SONGSANG mereka sapertimana lebai2 yang berada didalam klip video diatas.

Akhir kata saya ingin bertanya kepad Ulamak2 PAS, Kemanakah Tuan2 hendak membawa Islam di Malaysia ini..?

Kepada Lebai2 SONGSANG didalam klip video diatas, apabila didalam kubur Malaikat bertanya, Siapakah saudara kamu..? maka jawablah......?

Tuan Tanah said...

bodoh piang macam pemimpin kau juga..kalau 1 kejahatn yg ali rustam buat tapi dia cover dgn 10 kebaikan masih dikira teruk ker..wahai ahlul pas ali rustam pun manusia,x lari dari buat kesilapn..TAPI TENGOKLAH APA YG ALI RUSTAM DAH BUAT KAT NEGERI MELAKA..X BERSYUKUR LAGI KER?

kalau kau tanye cina siapa c.m yg diorng nak?cina mca atau melayu pas.confirm diorng akan bg cina mca...sekurang-kurangnya diorang ni x bodoh piang macam bahlul2 pas ni

JANGAN HARAPLAH NEGERI MELAKA NAK DAPAT KAT PEMBANGKANG..KALAU KORANG NAK SANGAT RASA C.M PEMBANGKANG TU PENANG ADA.PEGI PINDAH SANA..

HARAPAN TINGGAL HARAPANLAH WOI!!!