Thursday, November 17, 2011

GERAKAN ANTI PKR MENGUCAPKAN JUTAAN TERIMA KASIH.

blog gerakan anti pkr ni masih baru. 

hanya diwujudkan selepas pru 2008 atau lebih tepat pada bulan april 2008.

dulu blog ni dikenali sebagai gerakan anti pas, tapi bila dah kena flag maka ianya ditukar kepada nama gerakan anti pkr. gerakan anti pkr mulai beroperasi secara rasmi pada september 2008.

secara kebetulan malam tadi aku check balik statistik pageviews blog gap. 

statistik pageviews rasmi dari bloger.com.

statistik komen.
statistik posting.
statistik pembaca.
statistik dan pecahan pembaca mengikut negara.
statistik pembaca mengikut penggunaan aplikasi.

berdasarkan rekod blog gap pada may 2009 hingga november 2011.

JUMLAH PEMBACA MENGIKUT NEGARA.

malaysia 10, 154, 136.
singapura 137,136
amarika 116, 746
brunei 60,663
united kingdom 55,539
australia 44,843
jepun 25,208
indonesia 17, 257
kanada 15,569 
mesir 11,002
kategori pembaca luar negara di atas aku berkeyakinan adalah pelajar luar negara dan rakyat malaysia yang bekerja di sana. keperihatinan mereka terhadap musibatan pakatan cukup mengujakan.

STATISTIK MENGIKUT APLIKASI.

ini yang menarik pasal pembaca blog ini bukan sekadar datang dari komputer desk top dan laptop je.

pengguna i-pad mencatat pembaca antara yang tertinggi iaitu 188,148. 

diikuti dengan iphone 168,814. 
android 142,536.
blackberry 59,110.
linux 51,186.
nokia 45,025.

STATISTIK JUMLAH POSTING DAN KOMEN.

jumlah posting sejak may 2009 = 4239 posting.
jumlah komen sejak may 2009 =101,191.

statisitik di atas belum mengambil kira tarikh kelahiran asal blog ni iaitu pada april 2008.

aku sekadar nak ucap jutaan terimakasih kepada semua yang terlibat, terutamanya pembaca tegar blog ni.

asalnya aku nak jadikan blog gerakan anti pkr sebagai jurnal peribadi politik aku, namun tak sangka boleh pergi sejauh ini.

ada point yang tertinggal dalam artikel ni.

aku berkeyakinan hits pembaca blog ini tinggi bila aku buat live pilihanraya kecil. bermula dengan prk kuala trengganu dan yang terakhir di pilihanraya negeri sarawak.

impak besar di hulu selangor,bagan pinang,tenang,kerdau...

apa signal disebalik point di atas ? signalnya mudah, media internet boleh menjadi rujukan utama pengundi dan peminat politik di malaysia.

ini baru statistik blog gerakan anti pkr.

bagaimana pula dengan statistik ramai lagi rakan bloger pro umno yang hebat-hebat ?! sudah pasti kalau dicampur,pastinya menggegarkan !

facebook kelab penyokong gerakan anti pkr pun sudah melepasi angka 13ribu rakan setelah setahun lebih beroperasi.

aku ni bukan ahli umno dan aku berkeyakinan separuh daripada pembaca blog ni pun bukan berpartisan. semangat untuk bangkit dan membantu najib/muhyidin dalam menang semula pada pru ke 13 nanti yang membuatkan partisipitasi pembaca dan rakyat berada dalam keadaan cukup tinggi.

umno jangan lupa pada perang politik media internet.

hakikat kelupaan dan kealpaan ini yang pernah menumbangkan BN pada pru 2008.

hari ini, puluhan blogers pro umno sudah tampil untuk membantu.

bukan setakat membantu, malah sudah menguasai perang politik media internet.

aku terpaksa mengeluarkan fakta ni sebagai signal kepada 'beberapa pimpinan umno' yang agak sinikal dalam mempercayai kuasa perang politik media internet.

blogers pro umno takkan mampu untuk berdiri sendiri tanpa ada sokongan dan doa rakyat jelata.

kerana anda kami senantiasa bersemangat untuk mempertahankan maruah islam,melayu dan negara tercinta.

KAMI MEMERLUKAN DOKONGAN DAN SOKONGAN PEMBACA.

bantu kami untuk menjahanamkan pakatan once and for all pada pru ke 13 nanti. 

jadikan diri anda sebahagian daripada sejarah kebangkitan umat.

dulu masa aku mula buat blog, pembaca dalam sehari tak sampai 10 orang. itu pun aku dan blogers darul ehsan today yang baca sama sendiri. hahaha..

pembaca dan komentar tegar yang aku hormati.
jutaan terimakasih di atas sokongan dan kritikan anda.

kita akan pastikan pakatan dihumban ke longkang sejarah politik negara.

MOGA ALLAH SWT MAKBULKAN PERJUANGAN KITA, AMIN.


109 comments:

Tauke Ikan said...

salam perjuangan tuan

mohon pautkan blog saya disini,

http://tauke-ikan.blogspot.com/

terima kasih

SELAMATKAN MALAYSIA said...

TAHNIAH & TERIMA KASIH BRO GAP JUGA KERANA BERI PELUANG KEPADA BLOGGER ANAK SELUANG MACAM AKU NI BERPAUT PADA GAP YANG TERSOHOR.

SEMOGA ALLAH MEMBANTU KEPADA SESIAPA YANG IKHLAS MENJAGA AGAMANYA DAN UMAT ISLAM.

Anonymous said...

Saya antara yang mengikuti blog Gerakan Anti PKR dari mula lagi....ingat dulu masa saya masih makan gaji sehingga kerja sendiri kini...dan antara pengkomen aktif.

Teruskan perjuangan GAP.

Aku Peduli Apa @ APA said...

ASSALAM BRO.
TAHNIAH ATAS SUMBANGAN ANDA SELAMA INI.HANYA BLOGGER JE YANG FAHAM BETAPA PERITNYA DARI HANYA 10 PEMBACA MENJADIKAN BLOG YANG DIKUNJUNGI 10 JUTA.

TERUSKAN,

Anonymous said...

Tahniah GAP

Aku bersama-sama dengan ko menghumbankan Pakatan Haram.

Sokong ko seratus peratus.

PAPA GOMO said...

mantap GAP...... kita teruskan perjuangan.... You fuck with me, you fuckin' with the best! he he he

Anonymous said...

Tahniah GAP

Aku bersama-sama dengan ko menghumbankan Pakatan Haram. Ramai lagi nak humbankan Pakatan Haram.

Sokong ko seratus peratus.

Anonymous said...

Tahniah...from Down Under...Australia.

Anonymous said...

AKU HENSEM

GEMPUR GAP GEMPUR!!!!!!!!!!

tonto jr said...

tahniah!
Selalu bc blog ni kendian br bukak paper.Also bc papagomo gak tp jarang antar komen kat sana.Yg menyampah tgk dlm ni komen anak musangka?....wtf musangka?

"Orang Jelai" said...

GAP...semoga ianya menjadi amal kebajikan yg diterima Allah...demi Hak dan kebenaran...

Anonymous said...

kalu ada no keahlian..ana dibawah seratus ...teruskan perjuangan.

Kama At-Tarawis said...

teruskan perjuangan, GAP... :-D

Anonymous said...

woooitt.... jangan eksenlah gap. musang pun blogger jugak. nanti dia keluarkan statistik dia pulak, itu jam baru semua melopong!!!

nanti mulut pun masuk lalat!!!!

hahaha...

Bingai @ Bangang said...

Salam perjuangan GAP!

Anonymous said...

Dulu saya penyokong PKR, alhamdulillah mula nampak kebenaran bila member bgtau blog GAP. Sampai sekarang tiap2 hari baca GAP via my HTC android phone. Tq GAP sebab selamatkan banyak mentaliti kabur rakyat M'sia yg dh terpesong menyokong PR..

Tqvm!

Anonymous said...

Kama At-tawaris,

Saya tabik spring kat puan sebab berani tunjuk muka sokong GAP/Kerajaan. Mudah2han saya juga mempunyai kekuatan mcm puan. Yg pnting, PRU 13 saya akan pangkah BN!..Tq GAP!

- masih lagi AJK Bahagian Cabang PKR

Unknown said...

tahniah bro

Anonymous said...

tahniah..

saya sekadar membaca blog je. jarang sekali komen.

melayulupalagi said...

Untuk Agama Bangsa Dan Negara.. ALLAHUAKBAR!!!!

Anonymous said...

SYABASS BETA..

MERE APNE KISHORI TUM HAMARE KIA HO DUNIA HE ANUWARI HE JAHANAM DUSHMAN...NTAH APE GUA MEMBEBEL NI GUA PUN TAK TAU TAPI GUA PUN NK UCAPKAN SYABAS. BLOG LU MMG TIP TOP!..BALUN TETAP BALUN YEHAAAAAAAAAAAA!!!!! >|D

Otak Geliga said...

Insyaallah pembangkang dapat dihancurkan ketika PRU13 nnt.....usaha GAP & blogger pro Kerajaan yg lain benar2 membantu anak muda/anak tua berbagai bangsa bukan setakat celik mata, bahkan mindapun terbuka sama utk melihat bukan sahaja kepincangan pembangkang malahan musibat yg akan, sedang & telahpun berlaku di Malaysia seandainya pembangkang menjajah Malaysia.

Tahniah & TQ buat GAP & the gang....teruskan usaha sehingga cita2 tercapai......hehehehe

TMHD said...

Selagi ada manusia2 yg sanggup menggadaikan agama,menjual maruah bangsa & negara, mencerna kemunafikan dengan bertopengkan Islam & Melayu, selagi itulah perjuangan ini perlu diteruskan.
Biarlah hayat ada batasannya, tp perjuangan pasti ada penyambungnya...TQ bro GAP, teruskan perjuangan kita kerana inilah jawapan kita apabila ditanya tentang t'jawab dalam menegakkan Amal Makruf, Nahi Mungkar di alam sana nnt...

rezqeen hill said...

tahniah pada GAP, sahabat blogger yg aktif sejak PRU 08.. kita kembar sebenarnye hehe..

congrats~

Anwar said...

Salam GAP... Tahniah Bro :)

hanizam said...

tahniah bro...teruskan perjuangan menegakkan kebenaran...

jangan gentar @ takut dengan cabaran...kalau side BN @ kerajaan @ pembangkang buat salah, sedarkan secukupnya...mane yang perlu dilupus, lupuskan...

GAP: pernah ajak bukak blog sendiri, tapi masa tak mengizinkanlah...cukuplah sekadar jadi pelawat blog BPN yang lain...

TQ bro...

Anonymous said...

GAP! Tahniah saya ucapkan diatas kejayaan saudara. Saya adalah peminat setia blog ini dan saya amat rasa bersyukur kerana`dapat bersama saudara menghentam kemunkaran, pembohongan dan apa jua bentuk penipuan yang pakatan lakukan. Perbuatan mereka ini kadangkala melampau dan blog inilah yang dapat merungkaikan pembohongan mereka itu.

Kita berjuang demi kesejahteraan rakyat. Kita selamatkan negara ini dari jatoh ketangan manusia rakus seperti pemimpin tamak dalam PKR PAS dan DAP. Tak perlu disebut nama mereka. Rakyat sudah tahu siapa mereka sebenarnya - pengkhianat bangsa dan pelacur agama dan negara.

Saya tetap bersama saudara.

Alhamdulillah said...

Tahniah Gap,

Satu Statistik yang cukup hebat jom teruskan perjuangan kita, membantu kerajaan BN walaupun ada sesetengah pemimpin BN sendiri tidak percaya keberkesanan media baru.

Anonymous said...

tahniah dr jepun

teruskan perjuangan!

Unknown said...

Salam bro GAP..

Syabas dan tahniah di atas komitmen anda untuk menyampaikan maklumat kepada pembaca. Tak lupa kepada bloger tersohor yang lain. Tanpa sokongan anda siapala saya yang masih mentah dalam dunia bloger..Anti Jumud

Anonymous said...

SYABAS GAP. SETIAP HARI SAYA AKAN BERTEMANKAN BLOG GAP. TAK LENGKAP DIARY KEHIDUPAN HARIAN SAYA TANPA MEMBACA DAN MENGAJUKAN KOMEN2 DLM BLOG TUAN....

Ruangkosong said...

Gua sentiasa sokong lu Bro GAP dan juga bloggers2 Pro Kerajaan yang lain.


Tahniah bro atas percapaian yang mengagumkan.

Teruskan berjuang bro GAP.

Admin said...

Tahniah GAP,

Memang tidak dapat dinafikan, blog GAP memang mantap tahap tersohor!

Keep up the good work.

Anonymous said...

"membangun bersama blogGAP" 2008 hinggakini - pengundi dun (n.05)

Anonymous said...

Tahniah GAP, teruskan perjuangan, sikap gila babi tahap lahanat musibat Pakatan Haram Jadah ni perlu dibongkar habis-habisan, dasar pelingkup negera mereka ni, Tok Guru kaki pembohong, tukang roboh madrasah, kaki sontot, kaki sodok bini orang, perosak lagi merosakkan. Jauhi Pakatan Haram Jadah, musuh negara mereka ini.

Anwar ejen Yahudi said...

Sama-sama.

Aku sokong 100% jika mahu menentang kebatilan yg maha menggila pada hari ini.

Para kafirun sudah terang terang menghina Islam.

Para keldai PASNGOK dan PKRngok yg beragama Islam sudah tidak malu lagi menghumban martabat agama suci ini.

Dgn inter religion pindah ke inter faith.

Ada lak pluralisme.

Ada lak sokong murtad.

Ada lak marah bila JAIS buat keje menghalang murtad.

Ada lak lagi yg sanggup baring atas jalan purak pura mati dan mati demi menyokong perjuangan seorang pro-murtad bertopengkan pilihanraya bersih dan adil.

Ada lak yg boleh bersimpati dgn Eli Kang bila kantoi zina.

Ada lak yg masih mahu menutup kebenaran walau ia benar benar jelas.

Dengan solat hajat yg berulang-ulang kali, dgn mubahalah malah dgn raut wajah si jubur yg makin hari makin kusut dan hilang 'nur', mereka masih lagi tak sudah sudah menjilat.

Aku juga bukan partisan tapi aku sudah cukup muak dgn dolak dalik PASngok dan DAP. Mereka sudah melampaui batas.

Wajib diperangi habis-habisan si keldai-keldai, si anjing-anjing, si tuan keldai, dan tuan anjing PASngok, PKRngok dan DAPigs.

Anonymous said...

Terjah, teruskan edisi terjah untuk bongkarkan kejahanaman Pakatan Haram Jadah ini, syabas dan tahniah GAP, teruskan usaha demi kebenaran, bukannya macam PAS, parti asobiyah, puak sendiri dibela walaupun buat maksiat dan tuduh orang tanpa bukti, dasar tok guru kaki penipu.

anti anwar ibrahim!! said...

yeah.....kiteorg akn skong ko n kwn2 ko gap demi agama,bangsa n negara..cume ade teguran skit2 bro..kurngkn letak gmba2 yg seksi2 mcm sesetgh blog tu..ingt bro..kalo perjuangan demi islam kita akn berjya..aku pon bkn ahli umno tp aku benci manusia bernm anwar ibrahim yg bnyk bwk kerosakan n huru hara..aku tgk pas pon dh lain mcm...anwar 200% xblh harap utk tlg islam n melayu...xsbr tunggu pru13 nnti!!!
kesimpulannya mmg umno xbrapa n islam tp kalo wt perbndingan pr bwk lg byk kerosakan pd agama,bangsa n negara..so lg baik skong bn.

Anonymous said...

Meluat benor teman dengan Pakatan Mangkuk ni, hari-hari buat hal menyusahkan orang, dasar perosak negara dan musuh negara Pakatan Mangkuk ini.

PAS PKR DAP, perosak negara, tak gemor teman nengok sikap gile babi puak-puak mangkuk tu.

Anonymous said...

Pecacai PAS bernama Musangka mesti dengki dan busuk hati nengok sokongan padu pada GAP, blog pro Pakatan Haram makin kurang dilawati orang, nak lawat macam mana, sekat komen orang, ramai yang menghentam, komen menghentam disekat, komen bodek dibenarkan, dah nazak sangat Pakatan Haram ni, tunggu masa nak terguling sajalah, Nik Aziz lepas ni nangis sajalah, tu saja kerja yang dia tau.

Anak Lenggong said...

Itu parti politik ..orang politik punya hal..kita tak dapat apa2 pun..tapi sebagai manusia yang punyai otak untuk berfikir dan daripada pengalaman hidup didunia ini..kita boleh tau dan memilih mana yang terbaik untuk diri kita..negara ..bangsa dan agama..kita berjuang menegakkan kebenaran bukan untuk diri kita sendiri tetapi sahaja tetapi untuk anak dan cucu serta cicit kita dikemudian hari. Supaya mereka tidak menyumpah akan haluan pemerintahan yang kita pilih..so buka minda..mata dan telinga seluas-luasnya dan jangan disebabkan terlalu mengikut kata hati akan membuatkan anak cucu kita dikemudian hari menyumpah akan perbuatan kita.

Anonymous said...

Syabas dan tahniah GAP, ada satu cadangan, harapnya GAP paparkan kegagalan Menifesto PRU 12 puak Pakatan Haram ni, biar terjojol mata puak Pakatan Haram ini menggelabah lihat pembongkaran demi pembongkara, teruskan terjah untuk kebenaran.

Anonymous said...

Anak Lenggong, memanglah itu hal orang politik, tapi kalau orang politik lahanat musibat macam puak Pakatan Haram tu takkan nak biarkan saja, perlu tentang mereka habis-habisan, negara kebajikan jadah apa bila madrasah dirobohkan untuk buat shopping complex, nanti kedai disewakan pada puak DAPig, siap bawak tokkong dia dalam kedai, dari tapak madrasah jadi tapak berpuluh-puluh tokkong pula. Sudahlah tu nak ada kelas mengaji pun payah, puak DAPig bukak lagu kuat-kuat nak tarik pelanggan, tak tengok kedai-kedai puak ni di bandar-bandar haram tak peduli waktu azan atau apa pun lagu pung pang, pung pang.

Teruskan usaha GAP, ramai rakyat Malaysia menyokong anda.

Anonymous said...

Syabas dan tahniah, sebelum ini puak Pakatan Haram menggunakan blog untuk menipu orang, sekarang ini blogger penyokong kerajaan telah pulang paku buah keras kepada mereka, menggelupur sakan puak Pakatan Haram lepas ni.

Dot said...

tahniah GAP krn berjaya tampil segak & efektif!!! semoga perjuangan yg belum selesai dpt sama2 kita jayakan, InsyaAllah.

ambo.

Nasionalis1982 said...

Blog Nasionalis1982 turut menyokong penuh perjuangan Gerakan Anti PKR(GAP). Demi agama, bangsa dan negara Malaysia.

Anonymous said...

Lahabau DAPig ni, azan berkumandang kat shopping complex bgtau customer dah masuk waktu buka puasa di bulan puasa puuuunn nak komplen.

Papan tanda bahasa kebangsaan pun komplen.

PEndek kata dan melampau.

Tapi tabik spring kat Mydin. Tiap tiap masuk waktu solat. Azan.

Papan tanda semua ada tulisan jawi.

Customer mydin bangsa cina area USJ tu tau plak nak hormat.

Anonymous said...

GAP, jangan ko lupe 'berterima kasih' juga pada musangka. Walaupun hujahnya teruk2 dan low quality, tapi sedikit sebanyak byk point2 penting kita boleh beri utk melawan komen mangkuk dia tu, sekaligus beri kesedaran pada pengomen lain bahawa Fuckatan haram tu takla sehebat mane, hanya mampu berjuang mewujudkan persepsi yg salah pada kerajaan yg terbaik daripada sekalian parti yg tak bagus (kalau ade parti yg terlalu bagus tu ibarat terlalu perfect la - itu penipu @ pembodek namanya).....

Ape2pun GAP, kami akan terus bersamamu melawan penipuan dan kemomokan puak2 Fuckatan ni....

Buat musang ungka, jangan ko nak bangga diri atau riak sangat, ko idup selama ni pun hasil usaha keras dari kerajaan pemerintah sekarang jugak.... kalau tak ko pun tak merasa naik opel manta, silap2 naik keldai je....

Kah kah kah kah kah kah

Anonymous said...

err..bukan saje musangka..sbb kadang2 dia boleh tukar jadi anak sepuloh, laagi sape ekk aku tak ingat.

Tapi yg pasti, kalau yg ni ada, yg tu ilang langsung. Kan? Kan?

Anonymous said...

Musang naik keldai???!!!! Musang yang begitu pemalas..... keh keh keh..

akaknilai said...

Tahniah GAP! Akak jadi teruja nak jadi cam GAP. Akak baru wujud 3 bulan lalu. Baru bertatih, tapi gigi taring dah kuar sikit. Hehehe. Harap boleh bantu untuk link blog akak jugak eh. Tima kasih. http://akaknilai.blogspot.com

Anonymous said...

Isu hudud dan isu PAS kena sepak dari BN masa 1978, diputar belit oleh PAS sesuka hati mereka, membohong di sana sini tuduh yang bukan-bukan kepada BN, sebenarnya dalam isu enakmen hudud PAS 1993, pada 1994, Tun Dr. Mahathir hantar surat bukan untuk ugut kerajaan Kelantan, tapi menasihatkan kerajaan Kelatan supaya jadi rasional dalam tindakan, jangan buat kerja pandir hingga menyusahkan orang. Dalam blog HHalem telah ada surat Tun Dr. Mahathir ini, kalau benarlah Tun Dr. Mahathir paksa PAS jangan buat hudud sesuka hati, apahal Nik Aziz tak berani dedahkan surat Tun Dr. Mahathir itu? PAS penipu, perosak masyarakat.

Isu PAS kena tendang dari BN masa tahun 1978, macam mana tak kena tendang, PAS menjadi parasit dalam BN dengan menjadi agen pemecah belah, semua dia nak, sampai berkomplot nak jatuhkan MB Kelatan masa tu, akhirnya PAS kena tendang, kalau benar BN zalimi PAS masa tu, apahal sokongan rakyat Kelantan masa tu kepada Barisan Nasional makin kukuh, tak silap saya masa tu PAS hanya menang dua kerusi saja.

Anwar Ejen Yahudi said...

anon 4.03pm,

itu le pasal. aku cukup cukup bengang dgn PAS yg pura pura mendokong agama Islam tapi sebenarnya yang paling licik memutar belitkan kebenaran.

Tak habis habis Tun M kena bedal sbb hudud. Padahal kerangka proposal yg di hantar penuh dgn segala lubang lubang persoalan yg bakal berserabut jika dilaksanakan.

Ada ke patut mangsa rogol mesti dptkan 4 saksi? Gila ke apa diorang ni?

Anonymous said...

TAHNIAH GAP SAYA MULA IKUT BLOG SAUDARA SEJAK HUJUNG 2010 LEPAS KES SAIFUL KETIKA ITU SAYA TERCARI2 BLOG YG BOLEH ISI WAKTU LAPANG, YG BESTNYA KENALAN BIASA SAYA REPORTER KAUM CINA YG INTRODUCE BLOG NI.. SAYA JUGA DIBRITAU KES VIDEO ANUWAR JUGA DIRUJUK DR BLOG INI..

Saya tak guna PC office utk baca blog semuanya melalui Android Samsung Galaxy S plus

Anak Pas Penyokong Umno

Anonymous said...

Minat saya membaca blog timbul pada PRU lalu dan blok yang menarik perhatian saya ialah blog GAP.Semenjak itu saya mesti buka dan baca blog GAP setiap hari . Ibarat lepas makan nasi mesti cari rokok. Isi yang padat sungguh menarik. teruskan GAP saya sentiasa bersama.

rakab said...

Terimakasih kembali GAP !!

Tahniah dan syabas atas usaha anda selama ini.

Perjuangan yang belum selesai...

Semoga Allah SWT sentiasa merahmati anda !

Anonymous said...

TAHNIAH GAP. SAYA YANG DOK KERAP BERI PERINGATAN JANGAN DOK KATA KAFIR PADA SESAMA ISLAM. SANGAT BAHAYA BOLEH UBAH STATUS ISLAM KITA. SAYA TETAP SOKONG UMNO/BN WALAU TAK JADI AHLI RESMI.

Anonymous said...

TANIAH UTK GAP!!!!!!

Antara blog yng aku tak pernah tertinggal setiap hari!

To Live Again said...

Bravo GAP!

Tq GAP sbb ko buat blog yg bg aku cukup santai tp padat dgn informasi.

Aku suka gaya bahasa ko GAP.Cukup mudah cara penulisan ko.Kdg2 info yg ko nk smpai kan sgt berat tp ko pndai olah menjadikan cukup mudah dn ringan utk difahami!

Bravo again!

Atas Pagar said...

TERBAIK BRO.BERSAMA KITA SUMBAT KEDALAM LONGKANG PAKATAN TAIK NIE,TERUTAMA PUKIRRRR DAN SEWAKTU DGNNYA DI PRU AKAN DATANG.

Anonymous said...

wa sokong lu bro...

dulu wa memang kaki bangkang tapi bila lepas pru12, pihak pembangkang dah semaking gila, wa pun meluat kat depa macam wa meluat kat umno dulu...

syabas bro..

Tukang Komen said...

Congratulation GAP.
Aku tumpang bangga kejayaan you bro. Jangan ambil pusing dgn fitnah pakatan yg penting kita dipihak yg benar.

Anonymous said...

DULU PEMBANGKANG MENANG 5 NEGERI, AKU TAK KISAH SANGAT. AKU KATA BIARLAH SEBAB BAGUS JUGA PEMBANGKANG KUAT. PEMBANGKANG YANG BERKUALITI AKAN JADI CHECK AND BALANCE YANG BAIK UNTUK KERAJAAN DAN NEGARA.
TAPI APA YANG AKU HARAPKAN TAK MENJADI. PEMBANGKANG DI MALAYSIA NI BETUL2 LEVEL LOW CLASS. TAK BERKUALITI LANGSUNG!

Anonymous said...

Betul tu..

Pembangkang tu memang diperlukan untuk check n balance.

Tapi pembangkang yg ada hari ni, kualiti mcm taik..

Baru 2-3 tahun jadi adun ada yg dah boleh pakai ferrari. Ape cer??

Lepas tu..diaaaaaa je la yg betuuuuul memanjang.

Sokong murtad, sokong Yahudi, sokong pluralisme, lepas tu cukup terer bab spin. Salaaah UMNO/BN j memanjang. Senang benor keje..

Boring tul la diorang ni.Huh..!

PUTRA MERDEKA said...

tahniah bro...!
teruskan perjuangan...gua follow!

Anonymous said...

Sentiasa sokong GAP. Kita hentam kasi pembangkang dan pengkianat negara.

Dari England.

Ular Menyusur Akar said...

Tahniah dan terima kasih sifu. Tuan yang membuat saya hari hari terpaksa mengadap blog. Tuan juga sudi membuat link kepada blog blog kecil yang tak ternama. Saya peminat blog tuan sejak pertengahan tahun 2009 lagi. Peringkat awal saya lihat online di blog tuan sekadar 10 hingga 20 orang je. Sekarang, amat mengerunkan. Article tuan juga berjaya menarik perhatian TV3 dan Utusan Melayu memetiknya. Tahniah tuan.

GAP KEMBALI said...

sama sama sahabat

kita perlu gerakkan momentum kebangkitan rakyat.

gelombang gerakan besar-besaran dari kesedaran rakyat boleh menumbang longkangkan pakatan.

apa cara..

blog,fb dan twit..sepertimana anwar pernah hangin satu badan dalam youtube ceramahnya.

begitulah jugak platform yang wajib kita gunakan.

perang politik di pentas ceramah sudah agak ketinggalan kerana yang hadir adalah kelompok yg sama juga.

tetapi audience media internet mampu menerjah otak setiap pengundi. mampu memberikan pro dan kontra puji dan kritikan.

bagi aku ini yang rakyat mahukan.

amik iktibar perang uhud.
amik iktibar badar.

impaknya cukup domino.

jom kita longkangkan pakata pada pru ke 13 nanti !

soalan.

waktu aku tengah taip komen ni, jam dah menunjukkan 5.20 petang.

apa akan jadi pada waktu yg sama 5 tahun akan datang ?

moga ALLAH SWT menangkan kita.amin

fulisiakantora said...

Assalamualaikum, tahniah GAP atas kejayaan & terima kasih krn memberikan platform perjuangan murni ini. ANU-NUAR HARUS BERTAUBAT!!! p/s UMNO pun kena transform jugak, hu hu...

Anonymous said...

MANA MUSANGKA@ZALI@ANAK SEPULUH DAN LAIN2 NIE..X NAK KOMEN JUGAK KER???

Anonymous said...

http://azmykelanajaya.blogspot.com/2011/11/perlembagaan-pas-d-dedah-haram.html

pas penipu..rakyat...dan diri sendiri

Anonymous said...

android tu aku la..

Anonymous said...

Musangke tengah menangis mengenangkan blog dia langsung tak dapat sambutan yg menggalakkan walaupun dari puak2 seBINATANG dengannya..... huhu

Anonymous said...

GAP samada ko sedar ataupun tak. cara ko berblog tu sendiri menarik minat aku utk menempek kat sini. cara ko layan pembaca/pengomen mmg tak nampak ko tu ego ke menda.

lagi 1 pendapat/sokongan takde ko bercanggah lg dgn pembaca2 yg sealiran politik dgn ko. ada blogger yg gempak gila dia punya nama, sekali keluar topik pegi sokong seko budak yg mmg buat org ramai rasa nak runtuh jiwa raga ni. aku x salahkan dia nak sokong, yg salah dia pegi buat topik apahal. berbulu rasa beb. sampai skang aku tak jenguk blog dia.

Anonymous said...

Tahniah bro GAP....sekali sekala mai serang Kedah. Meluat sangat ngan org2 PAS yg dok buat belagak terutama dun anak bukit.

Anonymous said...

pembetulan...

lagi 1 pendapat/sokongan ko takde lg yang bercanggah dgn pembaca2 yg sealiran politik dgn ko..

*sory ayat atas tu mcm bangla cakap melayu. hehe

Zek said...

Aku bekas kakitangan kerajaan. Sudah bersara selama 20 tahun. Sepanjang aku bersara hanya sekali aku lambat menerima pencen. Itu pun lewat satu hari kerana teknikal problem.

Aku diajar supaya sentiasa bersyukur dengan nikmat yang diberi oleh Allah Subhanahuwataala kepada negara ini
melalui kerajaan BN.

Anak aku belajar di luar negara dengan bantuan kerajaan. Nak harap belanja sendiri, tobat lahum takkan aku mampu.

Berapa banyak bangsa kita yg dpt bantuan kerajaan tapi menentang kerajaan. Kata mereka sudah jadi tanggungjawab kerajaan untuk buat demikian. Cambodia ada kerajaan tetapi 2.5 juta rakyatnya dibunuh dgn kejamnya. Kata aku, kalau kerajaan itu sudah bertanggungjawab, sokong sajalah. Kalau ada yg kurang, kita tegur.

Jangan lupa KITA sendiri pun tak sempurna.

KerusiMalas said...

tahniah..dari pahang ke johor skrg manjung.tak penah mis follow blog GAP.terrrrr baikk!

TOBAT TAK UNDI PR said...

Kewujudan pembangkang memang bagus untuk menegur kerajaan mana yang tak betul dan beri cadangan penambah baikan.tapi cara pembangkang diMalaysia skrg macam TAIK.Macam ayam jantan berkokok berdegar-degar jubu bergelumang TAIK.

zat said...

kaya GAP kaya...masyukkk..

fitnah, ngutuk & membohong pun boleh buat duit..aku kena tukar career la cam ni..

Anonymous said...

saya adalah salah seoarng pembaca tegar blog saudara. baca dan komen. saya bukan insan berparti. saya bukan juga insan atas pagar. insan atas pagar ni bg saya umpama lalang. ditiup angin ke kiri condong ke kiri, ditiup angin ke kanan condong ke kanan. sejak 2010 saya mula baca blog saudara, saya sentiasa menyokong usaha saudara. saya bukan ahli UMNO atau ahli parti komponen yg lain tp ini negara saya... Allah beri saya akal bukan untuk saya ltk dalam peti beku... insya-Allah saudara selagi niat kita kerana Allah, makhluk spt anwar dan konco2nya tidak sepatutnya dibenarkan memegang panji negara.

KERANA ALLAH KITA BERSATU

paritjawa said...

tahniah..selamat maju jaya

Anonymous said...

Saudara GAP, nampaknya blog Papa Gomo telah dianiaya oleh Fuckatan di mana mereka me link kan blog2 berunsur seks lucah ke blog Papa Gomo. Akak sebagai perempuan melayu terakhir sangat malu melihat paparan video pelacur dan pelanggannya sedang memuaskan nafsu.

Kita faham bahawa para pemimpin Fuckatan mmg peminat pelacur, bini orang, gay tapi kita sebagai orang Islam x usahlah terikut-ikut dengan budaya Fuckatan yang membinasakan nih.

So harap Bro GAP dapat berhati-hati. Dan diharap Bro Papa Gomo juga dapat menghapuskan blog2 sedemikian.

= Kak Yang Ikhlas, Bekas Ahli Pas =

Anonymous said...

good job gap.......

-anti jubur-
jakarta

Anonymous said...

TUAN GAP;
Masa UMNO dan BN hampir tumbang masa pilihraya lepas, saya macam terpinga-pinga nak tuju arah ke mana nak dapat maklumat di sebalik semua ini. Nasib baik Dato' Zaini Hassan buat review tentang kebangkitan media siber ini.

Tahniah terhadap semua blogger yang menyokong usaha ini.

Pelan-pelan saya layari satu persatu tentang tuan dan rakan-rakan seperjuangan. Agaknya kalau saya tak 'dihempuk' dengan kawan-kawan yang taksub dengan PKR dan PAS tentu saya masih terus terlena.
Nak berentap tapi tak de peluru sure le kantoikan!

Saya pun tidak condong ke arah mana-mana parti tapi kekawan saya dah cop saya orang UMNO ... Dia orang kalau nak bercakap pasal PKR sume main sorok-sorok.

Tahniah lagi sekali buat tuan dan rakan-rakan.

-jln.ledang ke kg.gelam-

PAS HANCUUUS said...

Tahniah GAP,
Suatu pencapaian yg luar biasa. Teruskan perjuangan memerangi fitnah dan ajaran sesat pembangkang.

Anonymous said...

bravo GAP....mungkin saya juga dalam kategori peminat/pelayar
blog GAP paling tegar kot.!!!

bayangkan GAP...tak syok jika tak lihat posting GAP tiap hari 7 hari seminggu 28 hari sebulan...dan
blog GAP adalah tempat paling ideal
dan utama sblm lihat link ke blog yg lain...patut GAP search penganti google search!!..heheheh...

pastinya komen saya guna anon jer...tanpa carut,maki atau lucah...neutral@berhemah gitu!!

Anonymous said...

Sokong Anon 10.20pm

Patutnya GAP search dah bole ganti GOOGLE search.

Kelas gitu!


-jln.ledang ke kg.gelam-

Anonymous said...

blog i must read daily.keep up the gud work

kikik said...

Tahniah GAP!! Teruskan usaha...kita tgok hasilnya dalam PRU 13 nanti..

krakatau said...

Teruskan perjuangan anda.Sokongan akan terus diberikan,banyak pembaca blog ini berdiri teguh bersama anda.Syabas.

Anonymous said...

Salam Perjuangan GAP!

Syabas atas kejayaan blog tuan melawan pengkhianat agama dan bangsa di Tanah Melayu ini!
teruskan usaha kita semua Insya Allah semoga diberkati!

Cuma, diharapkan jangan kita leka syok, atas sbrg pencapaian yg mana ia akan digunakan oleh lawan untuk meruntuhkan kita semasa kita leka (ini yg berlaku pd UMNO)

Pastikan medan PRU13 nanti kita berjihad habis2an melawan PAS-PKR-DAP laknatullah ini!

tumbangkan Pakatan Rakyat!!!

semoga UMNO-BN menang besar dan jd pemerintah terbaik! AMINNN

aloya said...

GAP gwa sayang lu punya blog!! tiap2 pagi kt opis, blog lu la gwa bukak dulu...

Anonymous said...

teruskan melangkah bro..
perbetulkan setiap persepsi yang salah.

semoga terus cemerlang!

Anonymous said...

gap..
aku pon peminat setia blog ko..
kalo bukak laptop..mesti singah..
x bole x singah..dah macam ada hantu plak blog ko nih..
ha..ha..ha..

tahniah la..teruskan perjuangan..

Anonymous said...

Blog GAP berhantu??? Hehehehe... teruskan GAP menghantui idup puak2 Fuckatan...... saya mesti pileh!!!

Anonymous said...

Aku menyokong GAP

Pemuda melaporkan dr Tmn Selayang...

Hidup UMNO

Anonymous said...

Salam GAP memang benar aku bukan orang mana2 parti pun aku orang seberang tapi aku dan lain2 orang yg di seberang amat perihatin apabila kesucian ugama Islam cuba disepak terajang oleh parti seperti DAP lalu terbawa-bawa oleh parti2 yg bergendong bersepakatan dengannya.

Sungguh malang umat Melayu lagi2 ugama Islam seolah-olah seperti bola takraw yg diterajang disepak dilibas...sudah2lah. Nah perjuangan kita antara lain untuk menegakkan kembali Islam pada mercunya yg tetinggi dihormati disenangi bagi penganutnya malah juga oleh bukan Islam yg turut bernaung di bumi bertuah Msia.

Sambil itu diperingatkan kpd umat Islam jgn terpedaya dgn dakyah Sekualiti Merdeka yg hanya cuba mengaburkan mata umum. Berbalik saja kpd hukum Allah. Kalau tdak bala besar akan menimpa seperti juga kaum Lut dan Hud yg dihancurkan oleh ALLAH dgn sekelip mata sahaja.

Anonymous said...

Salam lagi GAP entah maybe memang betul blog kau ni berhantu. Aku yg banarnya tidak mis biar pun sehari tengok/baca blog GAP.

Paling2 sibuk 1 hari atau 2 hari saja aku mis.Bukan apa kadang2 aku dapat link yg berfaedah berguna yg penting menghiburkan dan menambah ilmu.

Maaf pembaca sekalian bab2 yg kaki maki herdik dan hamun aku tak berapa minat.Tapi yg ada fakta yg ilmiah oklah.Teruskan usahamu berjuang menegakkan kebenaran dan kesucian ugama Islam. Selamat berhari Juma'at, Penghulu segala hari.

Anonymous said...

Salam lagi GAP entah maybe memang betul blog kau ni berhantu. Aku yg banarnya tidak mis biar pun sehari tengok/baca blog GAP.

Paling2 sibuk 1 hari atau 2 hari saja aku mis.Bukan apa kadang2 aku dapat link yg berfaedah berguna yg penting menghiburkan dan menambah ilmu.

Maaf pembaca sekalian bab2 yg kaki maki herdik dan hamun aku tak berapa minat.Tapi yg ada fakta yg ilmiah oklah.Teruskan usahamu berjuang menegakkan kebenaran dan kesucian ugama Islam. Selamat berhari Juma'at, Penghulu segala hari.

Anonymous said...

tahniah GAP
aku mula baca blog ni sejak 2008.dari 10 dah 10 juta hits. aku tabik dekat hg GAP. aku ni jarang2 sekali bagi komen tp tiap kali aku online internet ja...Blog GAP adalah satu kemestian utk aku masuk.Hampir2 nak sama taraf ngan email yahoo aku dah...haha

Anonymous said...

Salam GAP,

Ni first time aku commment kat blog kau setelah lebih kurang setahun start baca & tak pernah miss sehari pun..
Kau & beberapa bloggers(termasuk papagomo..tp dia ni lawak sikit) adalah pejuang sebenar. Pejuang zaman ni tak perlu pegang M16. Pejuang alaf baru tekan keyboard je. Mesir, Lybia & sekarang Syria berkecamuk disebabkan oleh pertamanya oleh peperangan siber oleh bloggers2 & kemudiannya baru disusuli dgn perang bersenjata. Teruskan perjuanganmu demi agama, bangsa & negara. Dgn doa & usaha kita bersama, kita tumbangkan pengkhianat agama & bangsa, kita tumbangkan bangsa yg tak pernah mengenang budi & kita tumbangkan individu manusia yg bertopengkan syaitan. Insyaalaah perjuangan kita diberkati & diredhai Allah.

Salam dr Kuching, Sarawak.

Melayu Perak said...

terbaeeekkk bro gap dan papagomo....

kalau boleh kasi lah tengok macam mana rupa papagomo sebenarnya...

aku dah google papagomo images ...itu kah rupanya...segak dan tough macam komando melayu.....

Anonymous said...

teruskan perjuangan..jangan berhenti walau lepas PRU 13 BN tumbang atau cemerlang..

Anonymous said...

Aku dulu mentah2 aku terima apa sja yang ditulis oleh pihak pembangkang tapi rupa2nya bila ada gerakan pkr dapatla aku fikirkan kembalio apa yang rssionalnya.alhamdulillah good job teruskan perjuangan anda tak perlu dok angkat senjata janalah minda untuk kearah kebaikan dan kemajuan ummah dan untuk anak cucu kita.tahniah pada ibu bapa yang mempunyai anak sedemikian. ingin nak jumpa tuan kalau boleh

ANACONDA said...

SYABAS, SYUKUR, TAHNIAH BAHKAN AKU TUMPANG GEMBIRA GAP...

BILA NAK BUAT KENDURI DOA SELAMAT DGN KEJAYAAN KAU NI...

JGN KECEWA & PUTUS ASA K...

Anonymous said...

PKR dan PAS mempecah belahkan orang melayu di malaysia..saya sokong perjuangan GAP menegakkan kebenaran...

Anonymous said...

amin.. saya mendoakan yg terbaik.. semoga allah memudahkan urusan kita kerana rasa sayang terhadap negara, bangsa dan agama...

Unknown said...

Tahniah Bro Gap!!! Selagi anu-ar tu diiktiraf anu-grah tuhan , lagi tu bantai sama dia...sekarang dia boleh pilih pintu mana nak masuk shorga (dunia) depan boleh belakang pun boleh....isnin ni kita tengok dia masuk sg buluh ikut pintu mana?