Friday, November 25, 2011

SIAPA DANNY FONG ?



det ada ceritanya. KLIK SINI

2 comments:

Otak Geliga said...

laaaa.....danny fong yg pecah amanah kat NFC rupanya.....biaDAPigs pulak tu....patutla beria2 benar pembangkang serang NFC.......hehehhe

yg Melayu pulak jd tukang cuci taik....bagus sgt la tu....tp bagus jugak la pembangkang serang NFC, at least aktiviti gampang cina biaDAPigs yg songlap duit NFC dpt rakyat tahu.....terbbaekkk.....ekekeke

Anonymous said...

aku yg tak brapa tau pasal NFC pun dah jadi tauu....

lpas ni kalo jumpa daging lembu label NFC, tampa ragu2 aku akan sambo beli...

org cina lpas ni bila dah tau NFC kepunyaan org melayu, gerenti mati idup balik mereka tak akan beli...

tauu dahhhh.......

teringat aku masa taun 96 dulu, masa zaman sebuk2 org cerita 100 melayu terkaya di msia....

ada nama alim saat, nama tajuddin, wan zawawi, dll

masa tu baru kita tau kfc tu org melayu punya dan mcd tu vincent tan punya....

patut la aku nengok bdak cina opis aku masa tu ckp tak suka makan kat KFC....

pehhhh rasis btul diaorg bebb.... tak yahhh kempen tak yah di suruh...

bila diaorg tau je kfc melayu punya otomatik org cina respond boikott...

org melayu??? ada ke sentimen mcm tu???...

hongges burger mcd lagi ada laaa... muahahaha...

jadi kat mana org cina ni belajo supaya sayangkan bangsa mereka?? dari pemimpin mereka kah?? dari bahasa mereka kah?? dari skolah cina kahh??

dan kenapa org melayu tak sayang sesama bangsa dan sesama agama mereka???

belajar dari nabi saw kah atau belajar dari setann??