Tuesday, December 20, 2011

ANAK NIK AJIS KATA HARAKAH HAPRAK !


23 comments:

Melayu Perak said...

najib best lah.....

banyak yang dah dapat tv satellit percuma....

habis lah astro.....

orang-orang jalan cochrane dah dapat....

aku bila lagi nak dapat.....

Anonymous said...

nik abduh tolak mustapha ali.

Anonymous said...

La...baru tau serakah ni tak beretika??

Apa ke bebal anak n.ajis ni..

Huiyoo....kroni jugak ye..bapak MB sampai ke lubang kubur..

Muahahahahahaha

Melayu Perak said...

kalau kerajaan jual decoder tv satellit tuh aku pun nak beli.....

Anonymous said...

mana lembu kami....

Anonymous said...

Anak Nabi Nik Ajis ker nih?

Anonymous said...

Woi..woi..keturunan anak nabi agama PASngok ni woi..


Beretika sikit kalau nak kutuk..

Melayu Perak said...

ADAM ADLI - TAHNIAH MPP UPSI


Tahniah kepada Majlis Perwakilan Pelajar (MPP) UPSI yang menyatakan pendirian sebenar majoriti mahasiswa terhadap tindakan biadap Adam Adli menurunkan bendera yang memaparkan wajah Perdana Menteri, Dato' Seri Mohd Najib Tun Razak. Jadi tidak benarlah dakwaan Solidariti Mahasiswa Malaysia (SMM) mengatakan tindakan Adam itu mewakili masyarakat mahasiswa dan orang muda.

Berikut kenyataan akhbar MPP UPSI :

"Saya mewakili Yang di pertua Majlis Perwakilan Pelajar (YDP MPP UPSI), MPP UPSI dan seluruh mahasiswa UPSI membantah keras tindakan yang dilakukan oleh Adam Adli, mahasiswa UPSI yang menurunkan bendera PM di PWTC.

Beliau bukan membawa nama mahasiswa UPSI dalam tindakannya!!! Itu tindakan individu berkepentingan sendiri. Wajar diberi tindakan sepatutnya!!! Ia satu tindakan yg biadap dan mencalarkan imej MAHASISWA terutama Universiti sendiri... memalukan dan mencalarkan imej institusi pendidikan ulung, UPSI!!!

- Shahril Khasin, Setiausaha Agung MPP UPSI" - Sumber MatKilau Penang

Anonymous said...

agaknya anak Mursyidul Pas terlupa bahawa Pas nak jadi Omno.

cumanya dalam keterujaan nak jadi Omno, Harakah terbabas jadi lebih Omno dari Omno.

apa tidaknya, pancingan Omno terhadap Pas tak mengena, sebaliknya Pas tersangkut di pancing Dap.

ini bukan rekaan-rekaan tetapi pemimpin Pas i.e. INSAN yang dicantas oleh Pas Gombak yang cakap.

PEMERHATI

Anonymous said...

Macam mana parti isle nak buat undang-undang isle penuh kalau baru nak sentuh arak saja terus si biadap buka mulut. Siapa tipu diri sendiri?

kah kah kah

Anonymous said...

rampas arak kena sound. cegah majlis pemurtadan kena sound. tutup premis Cinadol sudah tentu kena sound.

soalnya tak bergegarkah gendang telinga kalau teru-terusan digegarkan oleh gelombang bunyi yang datang dari halqum si munafiq?

Anehkan?

Anonymous said...

HARI2 AKU BACA BLOG ANAK SUNGAI DERHAKA..MILO SUAM..MALAYSIAKINI..DETIK DAILY..TRANUNGKITE..KARATIJAU..BIAQPILA..TUKAR TIUB..SERONOK BACA..TULISAN DAN KOMEN BERHEMAH..BERBEZA SANGAT DENGAN BLOG ENGKAU NI APA NAMA..GERAKAN ANTI PKR..PAPAGOMO..GELOMBANG RAKYAT..PENOH DENGAN CACI MAKI..LUCAH..BLOG UMNO NIE MMG TAK CERDIK LANGSONG..LOW CLASS..AKU CUMA LALU JER KAT BLOG LUCAH UMNO..MMG ROSAK DAN TAK BERMORAL..

Anonymous said...

lps ni ramai ler penerima astro percuma duduk dpn tv je tak buat apa2 utk tingkatkan kehidupan. taulah astro ni mcm2 ada. melayu miskin tambah miskin sbb hayal tk tv percuma

Anonymous said...

Apa-apa sahaja yang berkait dengan PAS semua hampas, pemimpinnya, akhbarnya, pengikutnya, semuanya bodoh dan sedang diperbodohkan oleh kafir yang telah masuk ke mimbar masjid. Lu fikir lah sendiri.

Anonymous said...

banyak juga ostad yang mencarut apabila dipengaruhi 'dadah' politik. dalam konteks ini ia bukan mewakili golongan ostad.

dalam konteks lebih mudah, apabila seorang loyar membunuh klien makanya tidak ada loyar lain akan anggap dia sebagi loyar.

makanya dalam isu ini, mahasiswa yang buat hal di luar kampus bukanlah mewakili tingkah laku mahasiswa di dalam kampus.

mahasuwe yang mudah di'pukau' agar melakukan tingkah kurang ajar di luar kampus pastinya bukan mahasuwe tetapi mahasewel.

AntiSewel

Anonymous said...

"HARI2 AKU BACA BLOG ANAK SUNGAI DERHAKA..MILO SUAM..MALAYSIAKINI..DETIK DAILY..TRANUNGKITE..KARATIJAU..BIAQPILA..TUKAR TIUB..SERONOK BACA..TULISAN DAN KOMEN BERHEMAH..BERBEZA SANGAT DENGAN BLOG ENGKAU NI APA NAMA..GERAKAN ANTI PKR..PAPAGOMO..GELOMBANG RAKYAT..PENOH DENGAN CACI MAKI..LUCAH..BLOG UMNO NIE MMG TAK CERDIK LANGSONG..LOW CLASS..AKU CUMA LALU JER KAT BLOG LUCAH UMNO..MMG ROSAK DAN TAK BERMORAL..

December 20, 2011 9:40 PM

KOMEN:

nampak sangat ko baru lahir di laman maya. setahun jagung usia kamu.

kalu lu lahir pra 2008, lu akan berasa malu untuk mengangkat blog pembangkang setinggi itu.

oh ya sebelum lu terlupa...perubahan bloger berkenaan dari mangkuk bertingkat-tingakt pada 2008 kepada mangkuk setingkat 2011 bukanlah tuntutan pencacai macam kamu.

Ia adalah sebagai reaksi kepada prospek kekalahan yang bakal ditempuhi oleh 'sumber rezeki' para bloger pada 2012.

sekian.

Servant of God said...

Anonymous said...

HARI2 AKU BACA BLOG ANAK SUNGAI DERHAKA..MILO SUAM..MALAYSIAKINI..DETIK DAILY..TRANUNGKITE..KARATIJAU..BIAQPILA..TUKAR TIUB..SERONOK BACA..TULISAN DAN KOMEN BERHEMAH..

[... Diedit ...]

December 20, 2011 9:40 PM

--------------------

Hahahahahaha

Hadei.. senak aku gelak.

Ko ingat ko saja ke pi blog2 tuh? Ko ingat kami tak penah jenguk ke?

Suka hati kau lah nak citer apa. Aku cuma pesan kat ko, sekarang nih musim tengkujuh, untuk elak selesema banyak2 laa ko minum air sejuk dan nyonyot ais sebelum tidor yer?

Yela, kan ke kau songsang?

usin said...

masih ada yg reti dosa pahala... good job nik abduh.

Anonymous said...

Aku tetap membesarkan seruan ISLAM.
Orang2 ISLAM di MALAYSIA tak dapat tidak mesti BERSATU.
Aku yakin disuatu masa akan dapat disatukan hati2 kita semua.
Apa sangat dgn UMNO, PAS.
Aku yakin ramai orang2 UMNO dan PAS inginkan penyatuan.

Anonymous said...

anon 9.40pm caci maki dlm internet lebih suci dari dalam masjid dan surau. mcm pemimpin2 pasngok selalu buat ceramah bodo dlm masjid. yg ko pulak jadi pencacai tukang gelak..

Anonymous said...

kewujudan UMNO dan BN memang untuk menyatupadukan melayu dan rakyat.. segelintir firaun2 sood seperti pasngok,keldaian,biadap ni lah yg memecah belahkan rakyat. aku rasa kalau mereka puak2 BAJINGAN ni inginkan kerajaan perpaduan..JILAT BUNTUT DS NAJIB DAN DS ROSMAH dulu.. terasa sudah bahangnya rakyat memilih kerajaan YG DIPIMPIN DS NAJIB DAN DS NORMAH.

lufithemonkey said...

Eh Anak En Nik Aziz Ada FB ke wow.... boleh add nihh nak berbicara dgn anak pemimpin utama pas lah...

lufithemonkey said...

PAS AT KELANTAN = TAKAT NIH AKU TAK PERNAH DGR RAKYAT ORG BANGSA LAIN MERUNGUT PASAL KERAJAAN PAS MUNGKIN AKU SILAP KOT (TOLONG BETULKAN). SELANGOR PULAK MIAHAHAH (PARTI PAKATAN) HAMBIK KAU TGK APE JADI ISH ISH ISH.. yang aku pasti rakyat kelantan atau semenanjung malaysia terutama yang beragama islam dan berbangsa melayu hendak bersatu. tp kerana fanatik sangat kat parti memasing itu semua diketepikan. aku berdoa satu hari nanti kita semua akan bersatu memajukan negara kita. tidak kira fahaman politik... kerana ada spesis yang ketawa melihat agama dan bangsa kita berantakan....