Wednesday, December 7, 2011

CHEGU BARD KANTOI..

wanita kat atas bukan isteri chegu bad.
chegu bad kahwin anak sedara anwar.
kita akan bongkarkan lagi kisah silam chegu bad.
bad, ingat lagi ke cerita kat korea ?

55 comments:

Unknown said...

bongkar jangan tak bongkor bro

Anonymous said...

penulis yg cukup2 pukimak.kerja tak habis2 cerita keburukan org.ko punya boss baik sgt ke,semua ada skandal.igt rakyat buta ke.cuma rakyat tak kuasa nak heboh2 sebab heboh mcm mana report tak laku.kalau laku pun lepas 2,3 hari berita dipusing 360 darjah nak bagi berita tak betul....butuh lah penulis pro umno yg bongok.makan duit haram bagi anak bini .cari lah kerja yg halal babi..oiiii

Anonymous said...

penulis yg cukup2 pukimak.kerja tak habis2 cerita keburukan org.ko punya boss baik sgt ke,semua ada skandal.igt rakyat buta ke.cuma rakyat tak kuasa nak heboh2 sebab heboh mcm mana report tak laku.kalau laku pun lepas 2,3 hari berita dipusing 360 darjah nak bagi berita tak betul....butuh lah penulis pro umno yg bongok.makan duit haram bagi anak bini .cari lah kerja yg halal babi..oiiii

Anonymous said...

GAP nak tau tak antara banyak2 lembu didalam dunia ni lembu mana yang paling sedap.tentulah lembu peliharaan laki kak jat..sebab lembu tu bela dalam kondo..

Anonymous said...

lembu umno kak jat angkat kain.beli keta mercedis kasi lembu bawak.

Anonymous said...

Itu le tandanya Umno dah sampai ke penghujung.dah tak ada isu nak dibawakkan.orang dah muak dah dengan umno/lembu ni.kalau lu pu presiden berani buat la PRU13 awal tahun depan.rakyat dah tak sabar nak menumbangkan umno/lembu dari kerajaan sekarang.

PR THE BEST CHOICE

Anonymous said...

haha..ada org gelabah..ntah2 yang kena kot..ekek

ANWAR EJEN YAHUDI said...

Peh....gambo peluk peluk dgn bukan muhrim..
Terbaek GAP!!

Kasi bukak itu topeng mangkuk ni.

Cuba kalo gambo mukhriz ke..gambo kj ke..posing camni. Mau hari hari dlm masjid dan surau PASngok bg ceramah maki hamun pasal kes camni..

Undi PAS nescaya anda sesat dunia akhirat.

Anonymous said...

blog ni memang kaki auta, kaki fitnah,haprak punya orang ni lah umporno kaki fitnah. kalau tak tipu bukan umporno namanya

Anonymous said...

umporno penipu dulu kini dan selamanya kpd penyokong umporno tingal lah pati sesat anda ini

Anonymous said...

Bloger UMNOPUKI ni apa yag dia tau tulis?Selain seks,liwat mengamalkan rasuah tu la kerja yg dia tau dan seks,liwat n rasuah mmg amalan wajib bg ahli UMNOPUKI bagi peringkat cawangan dan akar umbi.Dan tulisan bloger UMNOPUKI hanya dipercayai oleh akarumbi UMNOPUKI yg sama taraf dgn lembu Sharizat dimana lembu2 UMNOPUKI berkumpul di PWTC tempohari.

rakab said...

Biarkan laa..didedahkan..
baru kita tahu perangai sebenarnya...

kalau tak betul,...lawanlah dengan fakta..!

Anonymous said...

anon 7.14pm,

Apa barang mercedes..assmin ali kekasih anwar boleh pakai ferari walau baru je jadi yb..apa kes tu??

Kekekekeke

rakab said...

hissssshh, non..

ramai puak pakatan akhirnya percaya salahlaku Anwar tuu..

tengok laa, berapa ramai ahli pkr yang paling tadah !!
termasuk ler MP dan ADUNnya..

Anonymous said...

Liwat rasuah PASngok dgn DAPigs lagi best..

Punya la sedap sampaikan negara isle tukar negara kebajike.

Punya la takot kena liwat, arak dah rampas pulang balik..

Rasuah PKeRa la yg paling masyuk...fitnah sana sini, dah dpt duk ovesea dgn mewahnya..

Anonymous said...

Bro GAP
Ni lah orang kata, kalau tak makan cili kenapa pula pedas. Kalau tak betul kenapa nak melenting sakan, nak mencarut bagai. Gentleman lah. Ni belum apa-apa....bom nuklear dah keluar. Tak pasal2 kena marah dgn atok kote bengok....macam azmin yg nak runtuhkan penjara.

Korang ribut2 ni, atok kote bengkok tahu tak? Ada yang nama kena cancel, melepas jadi wakil hahaha. Atok kote bengkok juga yg kena siasat nanti.

Anonymous said...

hiihi..Sharizak lembu akan dihalau dari UMNOPUKI x lama lagi.Raja Non CHik dh mula atur seraangan.Ada ka nak bertanding kat Lembah pantai.RNC nak letak mana?Pergi ke Putrajaya?nak kena libas dgn KU NAN?hahaha
Kat wilayah mana ada UMNOPUKI menang?
Hahha..bertanding kat Gemas je la shahrizat oooi...bertanding dlm kandang je...

anwar ejen yahudi said...

rakab, bukan MP dgn adun je,
Kawan baik puluh tahun,
Peguam bela kes 1997/98.

Yg masih setia jadi kawan anwar cuma kawan kawan yahudi dia,
Kekasih hati dia si assmin ali,

Wakakakakakaka

Anonymous said...

aik? Ada plak puak fuckatan harami nyibuk pasal kerusi umno.

Wakakakaka..sukati kau la keldai..nak sgt jadik polis dunia politik fuckatan..

Amek tau jugak tu...kata benci...

Kita kalau dah putus dgn gelfren, dah tak amek tau dah..ni, masih lagi amek tau, walaupun pakai hantam kromo.. Itu tandanya...

Anonymous said...

Saya UMNO Pun bukan PKR/PAS pun bukan
Hanya pemerhati dari S'pura

Saya begitu terkejut dengan komen-komen dari Pakatan Rakyat yang tidak berhemah dan penuh lucah.

PR yang mempunyai banyak "ulama" dari parti PAS patut berahlak tinggi. Tak harus menggunakan kata2 lucah dan kesat. Cara bertulis begini , bercanggah dari ajaran Islam.

Sungguh menyedihkan

Anonymous said...

muah muah muah..hahahaha...

bogelkan bdak kecikk ni bro...hahaha

tunjukkan gambo toteyy dia pada duniaa.....

bior dia tak bleh kuor rumah dan berpolitik seumo iduppp...

baru dia tau taraf dia kat mana disisi nuar al jubb....muahahaha

nuar al jubb lain, muka nuar al jubb tebal mcm kulit buaya...

nuar al jubb plakk di support tampa berbelah bagi oleh isteri yg gila nak jadi 1st lady, dan anak yg berangan nak jdi pemaisuri raja...hahaha

isteri bdk kecik ni sanggup ke jadi mcm wan jijahh....

pegang tgn suami lepas tgk video suami nutuh amoiii...hahahaha

blehhh ke bebbb..... haaaa baru la bdak kecik ni tau taraf dia mcmana...

dedahhh je bebbb..... bdak kecik ni bila memalukan org lain dan fitnah org lain, tak sedarr...

padan muka kene hukum karma....

Allah SWT maha berkuasa, skrg dunia balas duniaa...

Arif Omar said...

bogelkan aje cikgu bodoh tu

Medan Tempur Kedah said...

mohon tuan linkkan blog sy ke blog tuan http://medantempurkedah.blogspot.com/
sy dah linkkan blog tuan ke blog sy

Anonymous said...

Arif omar

betul tu bogelkan cikgu bodoh tu..tp jgn lupa bogelkan jg Hj jib dan Hjh Ros jg. kalau kisah lampau cikgu bard boleh di korek tak kan kisah lampau hj dan hjh tu tak di korek jg. jgn alang alang nak korek. kita pn nak tau jg kehebatan skandal pemimpin malaysia ni. korek dalam dalam skandal pemimpin pr dan bn. tu pun kalau umngok berani nak dedahkan skandal hj jib dan hjh ros lah

Anonymous said...

anon 8.48

Ye, bogelkan dulu mamat yg byk duit boleh sponsor rpk duk ovesea bemewah mewah..

Skandal nikah anak dara org tanpa restu mak bapaknyer.

Skandal kayakan kekasih hati assmin ali sampai boleh pakai ferari

Skandal dgn sukma darmawan saasmitaat madja

Itu yg dulu.. Korek tak abis, dah lari ke indon adik angkat mamat tu..

Yg sekarang ni, kasik korek mana itu jam omega anwar,

Mana dia pegi ilang dari alam cybe betul betul time balun china doll

Heh.. Oooo..itu bukti besi, hadi awang tak leh terima..

Keldai fuckatan cuma percaya pada caci maki, sumpah seranah, putar belit ayat quran, cakap kedai kopi pakai hentam kromo.

Anonymous said...

ANON BODOH 8:48

PUAK2 NGKO KAN PAKAR DALAM MENABUR FITNAH...?! TAK KAN TAKLEH NAK REKA CIPTA KISAH2 LAMPAU PM....! ATAU AIR LIUR NGKO DAH TAK LAKU...TAKDE ORG NAK PCAYA LAGI....?! ITU LA TABIAT BURUK DAN MUNAFIK PUAK2 PR NI....TAK PASAL2 NAK MINTAK ORG LAIN TOLONG FITNAHKAN PM.....!!
DASAR ANON FASIK!!

Anonymous said...

YANG BAIK DARI ALLAH SWT….!
YANG JAHAT DAN BURUK SUDAH PASti DARI PAS!!


PASesat…!
PASongsang..!
PASyirik..!
PAShit…!
PASewel..!

Anonymous said...

kalau kene puak dia xbaik buka aib org,berdosalah dan macam2 lg tapi kalau kena puak BN/UMNO siang malam kat ceramah, kat masjid duk kutuk kaw-kaw sampai x igt dunia,,,alahai kesian kt kaurang yang ALLAH tidak kurniakan hidayah lagi

Anonymous said...

pasai apa plak blogger umno nak dedahkan skandal hj jib dan hjh ros????

tapi soklan pertama nak tanya. betol ke hj jib dan hjh ros ada skandal????

kalau ada dah tentu la dah terburaiii....

mcmana terburainya video toteyy....muahahaha.....

Anonymous said...

GAP ooo GAP. cikgu bard simpson dtg sendiri ke blog ko utk pertahankan diri bebb....muahahaha

mana pi blogger2 nuar jubo yg nak pertahankan ko bad simpson..??? hahaha....

sampaikan ko sendiri kene dtg sini mencemar duli komen di blog GAP...

Anonymous said...

Org2 PR ni entah bila nak tobat..jgn ko org mati dlm kesesatan sudahlah..

Anonymous said...

takkan lembu UMNO nak mengalih kan isu hutang malaysia dah bertambah 456 bilion.kes pendedahan ketua audit negara apa cerita.kebocoran 3.7 bilion dalam urus takbir apa cerita..setakat cerita longkang tahi lembu kak jat ni nak buat apa?

lu orang settle kan dulu isu dana rakyat rm250 juta tu.duit aku tu.tiap2 tahu bayar cukai.harga daging kat pasaraya sekarang dah mahal.daging ais pun dah tak dapat bawah rm10/kilo.

-bekas ahli umno pasir salak

Anonymous said...

MEMBANGUN BERSAMA ISLAM
ISLAM CARA HIDUP
MARILAH KITA BERSAMA-SAMA KE SURAU/MASJID.
AMALKAN SOLAT BERJEMAAH

Anonymous said...

Penjilat chegu bard pun ada jugak? Gap jolok sikit dah gelabah! Apasai? Takut pada kebenaran ke beb? PenjilatNGOK buat bertenang. Cerita sepenuh belum keluar lagi. Kalau nak dirasuk atau menurun tunggulah sampai The End. Kah kah kah . satu lagi kah. Royan jangan tak royan beb.

Korea oh Korea!

Anonymous said...

Anon 11:39Ngok.

Ahli Pasir Salak menyalak pasai hutang gomen. Apasai? Nak tolong bayar ke? Gomen malaya belum pernah tak bayar hutang macam gomen kelantan. Gomen ada hutang kt hang kah? Pasir SalakNgok dah habis modal. Hutang gomen cerita lama bro. Sejak merdeka gomen memang pinjam duit bangunkan negara.Ada pernah gomen tak bayar?
Gomen yg berhutang ko pulak yg sibuk macam along. Bengap punya pencacai.

Anonymous said...

Anon 8:48

Kalau kau pandai sangat kau je yg korek apahal suruh GAP korek? GAP tak pandai buat pitenah macam korang! Ko suruh GAP korek ko bayar dia gaji ke? BodohNgok punya fulan bin fulan. Dahlah bodoh ngok pulak! Kah kah kah. satu lagi kah.

Anonymous said...

baUMNOps

aku ahli pas seumur hidup
kini jiwa aku terseksa kerana PAS

baPASps

Anonymous said...

Pakatan Rakyat dh sampai dipenghujung hayat.. kita doakan mereka akan terkubur buat selama2nya. Insya Allah!

gantikan dgn pembangkang yg berwibawa, membina dan yg ptng.. bukan Anuwar jd leader.

Anonymous said...

Biar rasakan si bard ni dibogelkan, baru dia tau rasa. Macam2 fitnah dibuat pada DS Najib sekeluarga terutamanya DS Rosmah. Sekarang biarla dia terima akibat dari perbuatan dia buat kianat pada org lain. What goes around comes around..

Anonymous said...

Pergh... panas, panas, miang, rimas betul pencacai, barua dan penjilat Pakatan ni. Sedih menengok mentaliti diorang ni. Mari kita simpulkan mentaliti Pakatan ni.

1. Bila keluar cerita pasal orang PR siap ngan bukti bergambar terus kata fitnah, makan duit haram dsbnya.

2. Seperti biasa barua2 akan terus mencarut.

3. Barua2 PR akan cuba divert isu dengan cerita lembu (polis dah siasat tapi clean), cincin, Altantuya dsbya, tapi malang sekali semua cerita tu takde asas dan takde sokongan (takat photoshop letak kepala PM je standard diorang).

Kesian aku ngan barua penjilat Pakatan ni. Betul2 sudah panas, panassss, panasssssss. Pathetic.

akuantiPAKATAN.

Nok said...

anon 6:53 nape ngelabah puyuh????
biarlah depa buka certia buruk pemimpin parti haprak ko tu.lagi satu awatnya ko bodoh sgt...yg pukimak ko GAP belasah????itu penyedap bapak ko..sampai dapat anak macam ko yg bodoh lagi tolol.....nape ko tak bising pasal Mat Sabu kongkek bini org??Nik Aziz jadi Nabi??? kalau nak buka cerita buruk pasal ko punya pemimpin tiga hari tiga malam pun tak habis....tapi oleh kerana puak2 ko hipokrit...buat pekak aje...tuhan pun tak beri berkat pada puak2 ko tu...PRU13 nanti kantoi le pembangkang....di tambah Anuar nak pi Sungai buluh.....padannnn mukaaa..parti haprak penipu,berzinah,meliwat.....

Anonymous said...

ds hj najib dan isterinya hjh rosmah sudah menjadi suami-isteri yg aman damai. sebagai orang Islam tak elok kita mengorek keburukan orang lain apa lagi yg dah lama berlalu.

Entah ada skandal ke tidak saya tak tahu. Berdosa besar jika mengumpat orang. Yg penting sesiapa yg bersalah membuat dosa cepat2lah mengaku dan bertaubat.

Mengakulah jgn tak mengaku akan kesalahan yg kita dilakukan. 'To err is humans.' Tak ada manusia yg perfect.

Saya sebagai pemerhati amat khuatir akan situasi orang Melayu dewasa ini asyik bercakaran sesama sendiri.

Antara sebab utama Empayar Kesultanan Melaka jatuh ialah perpecahan bangsa Melayu,dengki-mendengki. Semasa tentera Portugis menyerang Melaka mana ada negeri Melayu yg lain memberi bantuan.

Semoga kaum Melayu akan kembali bersatu berdamai membina bangsa negara yg lebih aman dan makmur.

Anonymous said...

PENCACAI2 PAKATAN....KALAU XNAK KENA BONGKAR,XNAK KENA SIASAT JANGAN MASUK POLITIK....NIE BARU SIKIT DAH MENGELABAH..YANG PEMIMPIN KORANG BUAT FITNAH HARI2 TUE X PER PULAK..INGAT SIKIT DOSA KAT ALLAH BOLEH DIAMPUN DENGAN TAUBAT NASUHA TETAPI DOSA KAT MANUSIA KENA SALAM CIUM TANGAN DULU HEHEHEH...SAMPAI KAN KAT SEMUA PEMIMPIN KORANG YER :)

Anonymous said...

cakap tayah na PUKI sgt . malu aa wehh na tegor tapi BERPUKI lak bhsa korg . alamak ai . ak yg ta berpolitik ni jadi nyampah ngn pnyokong pfftff ! ak na respect parti kao cmne lau pnyokong ckp MACAM TAHIK ! ! HARAM J !

Anonymous said...

Mamposkan terus sekutu2 peliwat GAP..puak2"kafir" dah melampau

Mat Ju
Kota Bharu

Anonymous said...

MAT SABU YANG MENGGELARKAN ANWAR IBRAHIM "ANWAR ALJUBURI" BUKAN UMNO DAN SEKARANG PKR BOLEH BERSATU DENGAN PAS BETUL PUNYA HIPOKRIT.
Senarai Pemimpin PKR keluar parti
Bekas Timbalan Presiden, Dr. Chandra Muzaffar
Bekas Ketua Angkatan Muda, Ezam Mohd. Noor
Ketua Penerangan, Ruslan Kassim
Ahli Majlis Pimpinan Tertinggi (MPT), Zainur Zakaria
Ahli Majlis Pimpinan Tertinggi (MPT), Datuk S. Nallakarupan
Pimpinan awal ketika PKR mula ditubuhkan seperti:
Bekas Naib Presiden, Marina Yusuff
Bekas Setiausaha Agung, Mohd. Annuar Tahir
Bekas Setiausaha Sulit Anwar, Anuar Shaari
Bekas Setiausaha Angkatan Muda Keadilan, Lokman Noor Adam
Bekas Naib Ketua Pemuda Keadilan, Muhammad Zahid Md Arip
Bekas Timbalan Pengarah Pilihan Raya Keadilan, Hamdan Taha
Bekas Setiausaha Agung Parti Keadilan Rakyat (PKR), Datuk Salehuddin Hashim
Setiausaha Pergerakan Pemuda PKR Sabah, Faizal Julaili
Setiausaha PKR Bahagian Papar, Awang Mumin Awang Marali
Bekas Bendahari Agung, Abdul Rahman Osman
Bekas Naib Presiden PKR, Saidatul Badru Tun Said Keruak
Naib Presiden, Jeffrey Kitingan
Datuk Zaid Ibrahim
Ketua Angkatan Muda (AMK) Kuala Selangor , Nazaruddin Darmawan
Ketua Wanita Kuala Selangor, Fauziah Sulaiman
Bekas calon PKR Teluk Kemang / antara pengasas PKR, Abdul Manap Shahardin
Bendahari Parti Keadilan Rakyat (PKR) Hulu Selangor, Datuk Dr Halili Rahmat
Ketua PKR Tanjung Malim / Ketua Penerangan PKR Perak, Soraya Sulaiman
Timbalan Ketua PKR Bagan Serai, Roshanita Mohd Basir
Ketua Wanita PKR Pulau Pinang, Aminah AbdullahKerusi Parlimen
Ahli Parlimen Bayan Baru - Datuk Seri Zahrain Mohamed
Ahli Parlimen Nibong Tebal - Tan Tee Beng
Ahli Parlimen Bagan Serai - Mohsin Shamsuri
Ahli Parlimen Kulim Baru - Zulkifli Nordin
Ahli Parlimen Wangsa Maju - Wee Choo Keong
Kerusi Dewan Undangan Negeri (DUN)
Adun Behrang - Jamaluddin Mohd Radzi
Adun Changkat Jering - Kapten (B) Mohd Osman Jailu
Adun Ngemah - Gabriel Adit Demong
Adun Lunas - Md Radzi Salleh
Adun Pelabuhan Klang - Badrul Hisham Abdullah
Adun Bukit Selambau - V. Arumugam
Bekas Timbalan Ketua Menteri Pulau Pinang - Fairus Khairuddin

Anonymous said...

MAT SABU TIMBALAN PRESIDEN PAS YANG MENGGELARKAN ANWAR IBRAHIM "ANWAR ALJUBURI" BUKAN UMNO DAN SEKARANG PKR BOLEH TIDUR SEBANTAL DENGAN DAP DAN PAS BETUL PUNYA HIPOKRIT.
Senarai Pemimpin PKR keluar parti
Bekas Timbalan Presiden, Dr. Chandra Muzaffar
Bekas Ketua Angkatan Muda, Ezam Mohd. Noor
Ketua Penerangan, Ruslan Kassim
Ahli Majlis Pimpinan Tertinggi (MPT), Zainur Zakaria
Ahli Majlis Pimpinan Tertinggi (MPT), Datuk S. Nallakarupan
Pimpinan awal ketika PKR mula ditubuhkan seperti:
Bekas Naib Presiden, Marina Yusuff
Bekas Setiausaha Agung, Mohd. Annuar Tahir
Bekas Setiausaha Sulit Anwar, Anuar Shaari
Bekas Setiausaha Angkatan Muda Keadilan, Lokman Noor Adam
Bekas Naib Ketua Pemuda Keadilan, Muhammad Zahid Md Arip
Bekas Timbalan Pengarah Pilihan Raya Keadilan, Hamdan Taha
Bekas Setiausaha Agung Parti Keadilan Rakyat (PKR), Datuk Salehuddin Hashim
Setiausaha Pergerakan Pemuda PKR Sabah, Faizal Julaili
Setiausaha PKR Bahagian Papar, Awang Mumin Awang Marali
Bekas Bendahari Agung, Abdul Rahman Osman
Bekas Naib Presiden PKR, Saidatul Badru Tun Said Keruak
Naib Presiden, Jeffrey Kitingan
Datuk Zaid Ibrahim
Ketua Angkatan Muda (AMK) Kuala Selangor , Nazaruddin Darmawan
Ketua Wanita Kuala Selangor, Fauziah Sulaiman
Bekas calon PKR Teluk Kemang / antara pengasas PKR, Abdul Manap Shahardin
Bendahari Parti Keadilan Rakyat (PKR) Hulu Selangor, Datuk Dr Halili Rahmat
Ketua PKR Tanjung Malim / Ketua Penerangan PKR Perak, Soraya Sulaiman
Timbalan Ketua PKR Bagan Serai, Roshanita Mohd Basir
Ketua Wanita PKR Pulau Pinang, Aminah AbdullahKerusi Parlimen
Ahli Parlimen Bayan Baru - Datuk Seri Zahrain Mohamed
Ahli Parlimen Nibong Tebal - Tan Tee Beng
Ahli Parlimen Bagan Serai - Mohsin Shamsuri
Ahli Parlimen Kulim Baru - Zulkifli Nordin
Ahli Parlimen Wangsa Maju - Wee Choo Keong
Kerusi Dewan Undangan Negeri (DUN)
Adun Behrang - Jamaluddin Mohd Radzi
Adun Changkat Jering - Kapten (B) Mohd Osman Jailu
Adun Ngemah - Gabriel Adit Demong
Adun Lunas - Md Radzi Salleh
Adun Pelabuhan Klang - Badrul Hisham Abdullah
Adun Bukit Selambau - V. Arumugam
Bekas Timbalan Ketua Menteri Pulau Pinang - Fairus Khairuddin

Anonymous said...

MAT SABU YANG MENGGELARKAN ANWAR IBRAHIM "ANWAR ALJUBURI" BUKAN UMNO DAN SEKARANG PKR BOLEH BERSATU DENGAN PAS BETUL PUNYA HIPOKRIT.
Senarai Pemimpin PKR keluar parti
Bekas Timbalan Presiden, Dr. Chandra Muzaffar
Bekas Ketua Angkatan Muda, Ezam Mohd. Noor
Ketua Penerangan, Ruslan Kassim
Ahli Majlis Pimpinan Tertinggi (MPT), Zainur Zakaria
Ahli Majlis Pimpinan Tertinggi (MPT), Datuk S. Nallakarupan
Pimpinan awal ketika PKR mula ditubuhkan seperti:
Bekas Naib Presiden, Marina Yusuff
Bekas Setiausaha Agung, Mohd. Annuar Tahir
Bekas Setiausaha Sulit Anwar, Anuar Shaari
Bekas Setiausaha Angkatan Muda Keadilan, Lokman Noor Adam
Bekas Naib Ketua Pemuda Keadilan, Muhammad Zahid Md Arip
Bekas Timbalan Pengarah Pilihan Raya Keadilan, Hamdan Taha
Bekas Setiausaha Agung Parti Keadilan Rakyat (PKR), Datuk Salehuddin Hashim
Setiausaha Pergerakan Pemuda PKR Sabah, Faizal Julaili
Setiausaha PKR Bahagian Papar, Awang Mumin Awang Marali
Bekas Bendahari Agung, Abdul Rahman Osman
Bekas Naib Presiden PKR, Saidatul Badru Tun Said Keruak
Naib Presiden, Jeffrey Kitingan
Datuk Zaid Ibrahim
Ketua Angkatan Muda (AMK) Kuala Selangor , Nazaruddin Darmawan
Ketua Wanita Kuala Selangor, Fauziah Sulaiman
Bekas calon PKR Teluk Kemang / antara pengasas PKR, Abdul Manap Shahardin
Bendahari Parti Keadilan Rakyat (PKR) Hulu Selangor, Datuk Dr Halili Rahmat
Ketua PKR Tanjung Malim / Ketua Penerangan PKR Perak, Soraya Sulaiman
Timbalan Ketua PKR Bagan Serai, Roshanita Mohd Basir
Ketua Wanita PKR Pulau Pinang, Aminah AbdullahKerusi Parlimen
Ahli Parlimen Bayan Baru - Datuk Seri Zahrain Mohamed
Ahli Parlimen Nibong Tebal - Tan Tee Beng
Ahli Parlimen Bagan Serai - Mohsin Shamsuri
Ahli Parlimen Kulim Baru - Zulkifli Nordin
Ahli Parlimen Wangsa Maju - Wee Choo Keong
Kerusi Dewan Undangan Negeri (DUN)
Adun Behrang - Jamaluddin Mohd Radzi
Adun Changkat Jering - Kapten (B) Mohd Osman Jailu
Adun Ngemah - Gabriel Adit Demong
Adun Lunas - Md Radzi Salleh
Adun Pelabuhan Klang - Badrul Hisham Abdullah
Adun Bukit Selambau - V. Arumugam
Bekas Timbalan Ketua Menteri Pulau Pinang - Fairus Khairuddin

Anonymous said...

takder modal lain dah puak laknat umngok be-end... tanda kejatuhan semakin dekat...kahkahkah

Lebai Malang said...

Hj AnuWar borek, CG Bad rintik...

Anonymous said...

pd anonymous 6:16
die pnya suka lar bro..yg lu duk sibuk tu pehal??

WUBRA said...

Lu Success Brader GAP...
Bila byk puak pembangang baca blog lu and byk maki2 tu apa makna...
BIG SUCCESS BRO !!! Tahniah

http://wubra.blogspot.com/2011/12/senarai-pemimpin-pkr-yang-keluar-parti.html
dipetik dari komen di GAP

Kalau sudi, linkkan gua di GAP
wubra.blogspot.com

Sekali lagi.. Tahniah Bro.. Hapi Nuyer

Anonymous said...

undi pakatan, bermakna undi butuh anwar...

Anonymous said...

undi pakatan, bermakna undi butuh anwar.... puiii...

Anonymous said...

pkr ni dah lemau sebenarnya. keropok bila dah lemau apa rasa..camtuler lebihkurang. tunggu masa jer jer nak kena humban..kucing kurap pun tak mau makan. penyokongnya plak yang tinggal cuma yang low class, haprak takda nilai. mahasiswa plak yang sokong jenis mahasewel. penganut2 paspispus plak yang sokong si kotei mengkoq ni jenis lembu yang dicucuk idung. wei sampai bila la korang ni nak jadi bodoh macam lembu. malaulah lah wei dengan anak cucu nanti.