Saturday, January 14, 2012

KARPAL ARAH PAKATAN SENYAP. APASAL ?


Ramai mungkin yang tak perasan, namun wujudnya suasana ‘sunyi’ di kalangan Pakatan Rakyat setelah kejayaan besar 9 Januari yang lalu. Kalau kita kenal dengan Anwar Ibrahim, kalau kita kenal dengan Azmin Ali, kalau kita kenal dengan Saifuddin Nasution – kita semua akan tahu bahawa mereka akan menjadi euphoria dan tak menentu.
Mereka akan melakukan banyak perkara dalam memastikan imej Anwar akan kembali bersih seperti bayi yang baru lahir.
Kalian kena tahu dan faham – bahawa semua ‘kesunyian’ ini berlaku kerana sebab yang besar. Walaupun pada hakikatnya, keluarga Anwar sendiri seronok dan sedang bergembira; mereka kembali senyap dan sunyi apabila dinasihatkan oleh Karpal tentang beberapa perkara.
Sebagai seorang peguam yang handal – Karpal sendiri sudah berpesan kepada keluarga supaya bersiap sedia dengan kemungkinan drama mahkamah akan bermula semula.
Karpal, pada malam kelmarin, secara terus terang mengatakan dia masih RISAU dan TAKUT dengan penghakiman bertulis yang bakal diberikan oleh Hakim nanti. Kepada Karpal, akan ada kejutan baru yang akan menyebabkan mereka kembali menjadi defensif.
Ingatan Karpal ini ditujukan kepada Izzah yang sentiasa sahaja mahukan Anwar menggunakan ‘Gear 5′ dalam ceramah – dan mengutuk Najib secara maksima.
Karpal mengingatkan Izzah tentang beberapa perkara:-
Saiful punya hak untuk membuat ‘appeal’ kepada kes yang ada. Karpal mengingatkan Izzah bahawa sebagai seorang Peguam; pasukan guaman Anwar MESTI memberikan ruang yang seluas mungkin untuk usaha ini dilakukan. Karpal mahukan semua ruang ini ‘exhaustive’; barulah Anwar layak keluar sebagai seorang bayi yang putih bersih;
Karpal sendiri mahu menguji keberkesanan hujahnya dalam mahkamah yang lebih tinggi – ini adalah soal ego Karpal sebagai peguam handalan;
Kita (team guaman Anwar) juga akan melakukan perkara sama jika keputusan tidak memihak kepada kita;
Yakin bahawa kita masih menang kerana tidak cukup bukti;
Minta Izzah lebih tumpukan kepada ‘mahkamah politik’ daripada mencampuri urusan guaman yang sedang berjalan.
Karpal siap sedia untuk ke mahkamah lagi. Kepada Karpal, apa perlu takut dengan mahkamah rayuan sekiranya kita tidak bersalah.
Bagus semangat melawan orang nama Karpal Singh ini. Kagum.
AIDC

64 comments:

AMENO CHACHA MARBA said...

TAK HABIS2 Korang ni dgn SAkatan kpd PAKATAN...!! DIAM salah..!! Bising Salah..!! LAWAN TETAP SALAH!
Tak LAWAN,puak2 BNUMNO bertambah Lemak dan Menjadi2 Korupsinya terhadap RAKYAT..!!dgn Sakau Menyakau nya,DUIT RAKYAT,DUIT NEGARA (mcm duit MakBapak dia!!)

SEDAR lah wahai puak2 yg terlanjur..ESOK NNTI TIADA MAAF BAGI MU...!i.e pd PRU 13..)...

BYE BYE,GOOD BYE....!!!

AMENO CHACHA MARBA

X Ahlul UMNO said...

.......LAWAN TETAP LAWAN.......




X-MEN UMNO



X MAN UMNOOOOOOO.....

Anonymous said...

Hai merapu sampai tak tido ke???

Dah PR memang perosak alam...serba serbi rosak kat dalam PR tu....parti "suci" seperti PAS pun dah rosak bila bersama PR....habis serba serbi tergadai.

Pelik kan kambing-kambing PR...perkara yang dia serang mesti UMNO...walaupun ada komponen lain MCA n MIC.....yang paling tak kena serang walaupun tak jaga sokongan kaum dia MCA.

Minta di jauh Malaysia dari dipimpin oleh perosak akhlak...semakin banyak bencana alam berlaku di bumi bertuah ini.

MALAYSIA BOLEH said...

RASA2 NYA,LEBIH baik lah GAP & PRo UMNO BLOGGERS,MELAWAN KEMUNGKARAN dalam UMNO dan BN ;

# siasat berapa banyak SAMY VELLU dah Sakau,dan masih jadi MENTERI (hal ehwal INDIA,poodah cheat..!!)

# Siasat berapa banyak Ling leong Sik dah Sakau duit Rakyat (FTZ baru sikit..tip of the iceberg..!)

#$$# KORUPSI,KORUPSI tak sudah2,tak habis2...Siasat Shafie Afdal,dgn kotrak MRSM dan skandal??? Nazri, dgn permit TEKSI,beratus2,ntah2 beribu2....RAKUS??? ya,RAKUS TETAP RAKUS,POLITIKUS2 yg ada KuASA ni!!

@@@@ PEDULI APA MEREKA KAT KORANG BLOGGERS2 ikan bilis????

@@@@ PEDULI APA dia org kat korang AHLI UMNO CHABOK?? Asalkan Depa "MAKE HAY WHILE THE SUN SHINE!!"

### PEDULI APA DIA ORG kat RAKYAT??
SUAP rm 100,Suap rm 500,Suap naik Gaji sikit,UNDI BOLIH BELI...!!

LEPAS TU PERANGAI LAMA BERULANG LAgI...!! SAKAU sana,Sakau sini..

TIPU SANA,TIPU SINI....KORUPSI SANA,KORUPSI SINI...sampai PUAS HATI...!!!

##$$## HIGH TIME TO CHANGE THE SYSTEM and the BUDAYA RAKUS ni...

Tengok negara2 VIKINGS (Norway,Swedaen ,Finland,Denmark)..
DULU mereka RAKUS,PEMBUNUH, PEROGOL, dan mcm2 lagi,tapi sejak World War 2,mereka TUKAR haluan, Tukar Budaya,hingga jadi negara2 maju dan segi Teknologi, Sukan, Kesihatan,Keamanan dan byk lagi polisi2 yg baik2 dan menafaat kpd RAKYAT...!!

APA? KITA TAK BOLEH BUAT MCM mereka?? Tentu ,MALAYSIA BOLEH..!!


....MALAYSIA BOLEH TETAP BOLEH....

GAP KEMBALI said...

budaya viking ?

betullah tu. rogol china doll,liwat,rembat bini orang..

ADUH MAT SABU KENA LAGI..
TAK PASAL2 KENA.

X AHLUL UMNO said...

Hoi! Anon 4.28am,lebih baik lah kow solat Tahjud ke?,Baca Yassin ke? BERDOA ke? dari ada PERSEPSI BURUK terhadap PAKATAN RAKYAT!!!

Baru kow nampak (Allah SWT akan TUNJUK kan),mana yg BENAR dan mana yg BATHIL...!!! JGN ASYIK nk tengok ASTRO or surf Internet LUCAH aje...Bukan Gitu,Bro??

X Ahlul UMNO

Anti BOhonG & FiTNaH said...

Tulisan ini adalah contoh yang baik bagaimana Syaitan menyesatkan fikiran manusia yang suka memfitnah dan bersyak wasangka busuk.

Andai-andai yang tak berasas tentang saudara Karpal Singh dan Nurul Izzah didalam tulisan ini adalah bisikan-bisikan halus Syaitan ke kepala manusia yang disesatkan kerana tidak mahu mengunakan akal fikiran yang murni itu untuk menerima kebenaran walaupun kebenaran itu telah diperlihatkan melalui pelbagai tanda-tanda yang menjadi petunjuk kepada manusia yang benar-benar berakal.

Sejurus selepas pembebasan Anwar, Pakatan Rakyat telah mengadakan siri kempen penerangan bermula di Seberang Jaya Pulau Pinang yang telah dihadiri oleh puluhan ribu rakyat baru-baru ini.

Konvensyen Pakatan Rakyat di Alor Star bermula hari ini yang mana sekitar 14 ceramah akan diadakan diseluruh Kedah secara serentak akan menjadi saksi bahawa tulisan ini adalah contoh pembohongan politik oleh UMNO yang berusaha semaksima mungkin bukan untuk melakukan perubahan ke arah kebaikan, tetapi menyesatkan fikiran rakyat dengan hujah-hujah sumbang, bohong & fitnah.

UMNO boleh meneruskan kerja memperbodohkan rakyat, tetapi dari hari ke hari semakin ramai dialangan rakyat yang SUDAH CELIK MATA DAN AKAL DAN MAMPU BERFIKIR DENGAN BAIK UNTUK MELIHAT KEPALSUAN DAN PEMBOHONGAN YANG DICIPTA OLEH UMNO.

InsyaAllah dengan izin dan rahmat Allah SWT dan dengan dukungan dan azam rakyat untuk melihat perubahan berlaku dalam pilihanraya umum yang akan datang, UMNO bakal tersungkur dan ditumbangkan oleh KUASA RAKYAT.

MALAYSIA BOLEH said...

GAP,U HAVE GOT A SERIOUS ATTITUDE PROBLEM..!! Baca BETUL2 BEB MY COMMENT..

JANGAN TUNJUK DAN PAPARkan KEBOZOan U,BRO...!!

GET A LIFE...!! GAP BOLEH..!!


MALAYSIA BOLEH....

X-MEN said...

Anti Bohong & Fitnah said " pembohongan politik oleh UMNO yang berusaha semaksima mungkin bukan untuk melakukan perubahan ke arah kebaikan, tetapi menyesatkan fikiran rakyat dengan hujah-hujah sumbang, bohong & fitnah.

UMNO boleh meneruskan kerja memperbodohkan rakyat, tetapi dari hari ke hari semakin ramai dialangan rakyat yang SUDAH CELIK MATA DAN AKAL DAN MAMPU BERFIKIR DENGAN BAIK UNTUK MELIHAT KEPALSUAN DAN PEMBOHONGAN YANG DICIPTA OLEH UMNO.

InsyaAllah dengan izin dan rahmat Allah SWT dan dengan dukungan dan azam rakyat untuk melihat perubahan berlaku dalam pilihanraya umum yang akan datang, UMNO bakal tersungkur dan ditumbangkan oleh KUASA RAKYAT."

X-MEN SETUJU 100%...!!

UMNO KENA BUCK UP or SHIP OUT...!!

SEMUA ni atas SALAH SENDIRI sejak 30 tahun yg lalu...Huhuhu...

MALAYSIA BOLEH said...

GAP,READ AGAIN;
(sekiranya ada masalah kefahaman):

Tengok negara2 VIKINGS.eg, (Norway,Swedaen ,Finland,Denmark)..
DULU mereka RAKUS,PEMBUNUH, PEROGOL, dan mcm2 lagi,

tapi sejak World War 2,mereka TUKAR haluan, Tukar Budaya,hingga SKRG, jadi negara2 maju dan segi Teknologi, Sukan, Kesihatan,Keamanan dan byk lagi polisi2 yg baik2 dan menafaat kpd RAKYAT...!!

APA? KITA TAK BOLEH BUAT MCM mereka?? Tentu ,MALAYSIA BOLEH..!!


COMPRENDE, HOZEH ????



MALAYSIA BOLEH

Anonymous said...

Awas Mahkamah belum ditutup untuk kes Liwat? berhati2 lah anda semua yang sedang tenggelam dalam kegembiraan kerana kemenangan kote bengkok....!

DALAM KESERONOKAN ADA KEDUKAAN...
DALAM NIKMAT ADA BALA...

Pemerhati bawah pagar.

Anonymous said...

Bila ANwar menang kes ni ramai la yang bagi pendapat, Anwar kata sebab PM dapat tekanan dari pemimpin luar. Orng UMNO kata bukti tiada konspirasi, ahli2 pengulas politik kata bukti bahawa mahkamah bebas dari cengkaman politik.

Tapi aku kata : Mungkin hakim tu kena rasuah atau dia kena ugut atau dia penakut atau hakim tu begong.

Kepada semua Anwar tetap meliwat cuma dia tak bersalah saja sebab tak cukup bukti.

Aku penyokong Saiful

Anonymous said...

Pakatan pernah anggap sistem kehakiman negara tidak telus dan korup,mungkin inilah sebabnya sipeliwat dibebaskan. kah kah kah. Anwar bebas sebab beri rasuah kot.

Anonymous said...

Anti 4.47..ko ingat puluhan ribu yg pi dengar ceramah tu penyokong PR ka..aku pun pi ceramah2 PR..PEMBOHONG!..dulu aku penyokong PR..tp untuk PRU13...bye-bye!

Anonymous said...

hujah bodoooh ,pro pakatan mudah di sanggah!!!


bukti aper yg anda kata rasuah tu....sanggupkah bersumpah atas tuduhan anda ini,berilah detail pribadi dan no utk dihubungi? Ingat lah berani kerna benar,takut kerna salah,Allah akan balas baik atau buruk atas perbuatan umatnya,

anamas said...

PARTI PAS BERGABUNG DENGAN DAP. INI FORMULANYA DAP+PAS = DAPAS....P DI TENGAH TU MAKSUDNYA PKR..

Anonymous said...

mee mamak, mee rojak,mee goreng, mee bandung, mee rebus, mee maggi, Saji mee....tapi satu jenis mee yang Anuar Ibrahim sangat suka dan ketagih ialah.....sodomi...
nah amekau ..aku tak rela si suka sodomi jadi PM aku..aku tak rela..mampos kau si sodomi

Anonymous said...

Penggemar Sodomi pls dont sondolme! Kehkehkehkeh.

mohamed said...

MALAYSIA BOLEH January 14, 2012 4:37 AM

Ada kebenaran juga.Tetapi jika PR yang dipimping oleh anuar dan kuncu2nya sebagai alternative mentadbir Negara ni, susah majority rakyat Melayu nak terima.

Sekarang ni kaum BumiPutra dapat juga merasa kemajuan yang telah dicapai oleh kerajaan.

Kami tak mahu "Dengar guruh dilangit, air ditempayan di curuhkan"

Anonymous said...

anon 7.55

alaa!!!! ye ke dulu sokong pr ni!!!!

ckap je tu!!!!
aku tau la ko nak provokasi je ni!!!

ko tak penting dlm pr la!!!

ko nak sokong lembumno ke..mic ke..mca ke..gerakan ke...ko pi la...bapak ko pun nak sokong yahudi ke..nasrani ke..komunis ke..itu semua hak ko..
langsung..langsung..langsung tak penting...

hasan ali lagi exco pun di pecat..ini ko kali lalok apa lagi..

Anonymous said...

anon 9.57

lantak de la nk sokong sape pn...yg ko sakit ati apesal...die xkecohpn ko sokong pr...

Anonymous said...

pencacai PR dah takut dah sebenarnya. kebenaran akan terbukti. Allah sentiasa bersama orang yang benar. Allah akan sentiasa menjatuhkan kebatilan.

Anwar akan terpaksa serah DNA secara sukarela untuk perbandingan dengan DNA air mani yang ada pada dubur saiful. bersiap sedialah.

Anwar aljuburi pasti akan kantoi. mana mau lari. silap2 minta suaka politik pulak ke turki. tapi aku rasa lebih baik israel. he...he

Anonymous said...

tuan hakim, sila pastikan pasport anwar ditahan semasa perbicaraan. nanti dia lari pulak.

anwar ni pondan seangkatan dengan gay. mulut je lebih, action tak dak

Anonymous said...

pembangunan transformasi rakyat dan negara dari Pm pertama hingga Pm Najip kerajaan ditunjangi Bn/Umno adakah suatu pembohongan,kepalsuan,penipuan,helah dan perangkap? Amatlah malang bagi manusia yg menyangkal dan tidak akui apa yg telah kita nikmati.....jangan jadi kufur nikmat akan anugerah Allah berikan!!

Anonymous said...

SI BETINA LOMBU SISING LENGAN BAJU KANAN..HAMPIR SELAK KAIN NAK TUNJUK PANTAT..PERTAHANKAN DUIT RAKYAT YANG DISONGLAP RATUSAN JUTA..TAPI.....

AKHIRNYA DICUTIKAN SEBELOM DIKURUNG DALAM KANDANG LOMBU..

INILAH UMNO...

SOKONGAN SEMAKIN HILANG...
UMNO AKAN DIKUBOQKAN DLM PRU 13...

UMNO AKAN PUPUS MACAM ZAMAN DINASOR!!!!

Anonymous said...

GAP,READ AGAIN;
(sekiranya ada masalah kefahaman):

Tengok negara2 VIKINGS.eg, (Norway,Swedaen ,Finland,Denmark)..
DULU mereka RAKUS,PEMBUNUH, PEROGOL, dan mcm2 lagi,

tapi sejak World War 2,mereka TUKAR haluan, Tukar Budaya,hingga SKRG, jadi negara2 maju dan segi Teknologi, Sukan, Kesihatan,Keamanan dan byk lagi polisi2 yg baik2 dan menafaat kpd RAKYAT...!!

APA? KITA TAK BOLEH BUAT MCM mereka?? Tentu ,MALAYSIA BOLEH..!!


COMPRENDE, HOZEH ????



MALAYSIA BOLEH
-----------------------------------
alahai statement bodoh lagi terberkembang maju. kalau ko kagum sangat pindah pi dudk kat negara tu. apa susah? malaysia pun taknak lah orang macam ko ni.

dah la makan duit kerajaan dan subsidi kerajaan. ko sekolah, bini ko sekolah, anak ko sekolah kan tu semua subsidi kerajaan.

dengan adanya orang macam ko malaysia tak boleh jadi macam negara yg ko kagum tu. lagi teruk daripada timor leste adalah. pi berambus. tak rugi pun malaysia takde ko. nak tengok ko boleh hidup tak kat negara tu. silap2 semayang pun tak boleh lah. ke ko tak semayang. negara pengeluar arak yang diagungkan. chittt. munafik

Tun Teja said...

anom January 14, 2012 4:47 AM,dan anom 4.57 am,

KAMU ADALAH PENGIKUT PEMBANGKANG YANG YANG SESAT. KAMU ADALAH PENYOKONG PART KELIRUKAN RAKYAT..!

Begitu kejam hati anak anwar si betina nujum jijik ni. Berbalut tudung di kepala tapi berhati kaudu nak menjahanamkan DS Najib keperingkat maksima menerusi ‘Gera 5’ yang akan diceramahkan oleh bapaknya si peliwat dan pengkhianat negara.

DS Najib sudah berpenat lelah menuntut di England untuk mencapai kelayakan beliau, sebab arwah PM D Razak menghayati nuri-nuri murni supaya anak lelakinya dapat membina masa depan tanah melayu Islam ke arah kemajuan dan keamanan. DS Najib menyusulkan berbagai program, ideas, di dalam manisfesto nya menerusi 1 Malaysia. Sesuatu idea yang ‘brilliant’ pada abad ke 21 ini. DS Najib sudah memperjuangkan dan masih memperjuangkan negara demi kemakmuran semua warganegara Malaysia semenjak usaha beliau yang meneraju UMNO dan BN.

Tetapi keturunan syaitan anwar menjelma seperti serangan serengga nak menumbangkan kerajaan BN. Termasuk kunco-kunco iblis azmin ali, saifudin nasution dan syamsul serta semua penyokong anwar yang jijik. Sekarang kita boleh menguji apa yang betina nujum jijik nak buat dalam memperjuangkan ‘mahkamah politik’ supaya bapak dia boleh dibersihkan seputih bayi pulak.
Buat apa menyebelahkan bapanya yang penzina, pendusta, pembelut kepada negara mereka sendiri?

Semoga Allah menunjukkan siapa yang musyrik dan siapa yang muslimah yang sebenar.

Anonymous said...

anon 10.15

nape gune bahase2 yg sekotor nie....ko kn org baik2....bg la contoh yg elok pd bloger2 umno nie..jelas puak2 pr pn mulut longkang gak....2x5 ...5x2.

Tun Teja said...

nurul izzah the daughter of anwar is mentally retarded...! a pathetic person without critical thinking. If she is really intelligent, she should scrutinise her father's personal activity to achieve the maximum of the party's struggle, but she is not, she is so...simple minded..!
anwar thinks he can succeed to become Malaysian PM and LGE thinks he can work with People Asshole Party in the south that he plans to transform Penang like Singapore.

Anonymous said...

# siasat berapa banyak SAMY VELLU dah Sakau,dan masih jadi MENTERI (hal ehwal INDIA,poodah cheat..!!)

# Siasat berapa banyak Ling leong Sik dah Sakau duit Rakyat (FTZ baru sikit..tip of the iceberg..!)

#$$# KORUPSI,KORUPSI tak sudah2,tak habis2...Siasat Shafie Afdal,dgn kotrak MRSM dan skandal??? Nazri, dgn permit TEKSI,beratus2,ntah2 beribu2....RAKUS??? ya,RAKUS TETAP RAKUS,POLITIKUS2 yg ada KuASA ni!!

@@@@ PEDULI APA MEREKA KAT KORANG BLOGGERS2 ikan bilis????

@@@@ PEDULI APA dia org kat korang AHLI UMNO CHABOK?? Asalkan Depa "MAKE HAY WHILE THE SUN SHINE!!"

### PEDULI APA DIA ORG kat RAKYAT??
SUAP rm 100,Suap rm 500,Suap naik Gaji sikit,UNDI BOLIH BELI...!!

-----------------------------------

ala hai ni lagi satu mangkuk. ko ada bukti ke? lagi satu aku tak heran la. siapa pun tetap makan rasuah punya. dah orang nak bagi, ambik la. rasuah ni bukan masalah malaysia je. satu dunia la punya masalah.

tapi takdelah sampai makan 40% macam adun dap kat perak kan? harga tender terendah rm450 pastu masuk rm 650. lebih rm200 tu. dapat tender plak yang rm650 tu. tu apa nak kata tu. rasuah ke? tender terbuka secara berhemah?tender secara telus? pigi la mangkuk.

weh, yang ko susah apahal tak luak pun duit ko. dduit keturunan ko pun tak luak lah. pegi semayang la lagi baik. ke ko munafik.

Anonymous said...

anuwar dan saiful harus bertaubat..
suka sama suka....

anuwar minta ditujah...si adik manja pon masuk bilik air untuk bersihkan diri takut nanti abang tak stim plak..dah siap terus masuk bilik dgn bertuala je..siap di sapu dgn jelly kat lubang juboq supaya senang menyelam kepala ketepi tanah melayu..dah siap menonggeng maka berkata la si adik manja'aaabaaaangg!!!dah reaaaady niiii!!!'

maka kepala KTM pon menyusur kelandasan gelap tanpa lampu jalan..dah sampai kedistinasi..kepala ni dikeluarkan dalam lubang dgn hati yang puas...

jadi kedua-dua ekoq ni harus dihukum baling batu sampai mampos!!!!



hakim luar mahkamah..

Anonymous said...

anon 10.15

nape gune bahase2 yg sekotor nie....ko kn org baik2....bg la contoh yg elok pd bloger2 umno nie..jelas puak2 pr pn mulut longkang gak....2x5 ...5x2.

-----------------------------------

sabar la bro, pencacai tua dan muda pengangkat najis PR ni sebenarnya mental. dia orang ni ada sakit otak wayar putus yang bersangkutan dengan mulut diorang. antara simtom adalah cakap tak pakai otak (pasal wayar putus).

simtom ni ni sebenarnya telah diwarisi dari semua pemimpin pakatan PR. pemimpin PR ni sebenarnya pembawa penyakit ni. diorang ni pengidap

rawatan yang paling berkesan adalah semayang sunat taubat dan berlapang dada menerima hakikat bahawa anwar ibrahim (BABI) adalah seorang gay dan peliwat tegar

sekian

nukilan doktor pakar sakit otak neurologi (specialist untuk urat putus)

Anonymous said...

anon 10.44

aku sokong statement ko...puak2 pr nie bodoh xbole diajar bijak xboleh diikut...mati kite bro kalo bertuan kn org mcm nie....

Anonymous said...

anon 10.54

aku nak tanya hang...lubang juboq si saipol tu dijadikan bahan untuk memfitnah orang...baik ke tu..

bapaknya salah seorang perancang..baik ke tu..


kalau bapak ko suruh ko gunakan juboq ko untuk fitnah orang apamacam kawannnnnnn!!!!!

Anonymous said...

anon 10.54

aku nak tanya hang...lubang juboq si saipol tu dijadikan bahan untuk memfitnah orang...baik ke tu..

bapaknya salah seorang perancang..baik ke tu..


kalau bapak ko suruh ko gunakan juboq ko untuk fitnah orang apamacam kawannnnnnn!!!!!
-----------------------------------

ini adalah salah satu simtom sakit otak wayar putus yang bersangkutan dengan mulut. pesakit ni didapati sakitnya telah merebak ke telinga.

rayat semua sedia maklum bahawa anwar bebas pasal prof DNA tak 100% pasal anwar tak bagi sample DNA. pesakit ni cenderung tak dengar ape mahkamah cakap. dengan itu pesakit ni suka cakap benda yang takde kena mengena dengan ape yang dia dengar.

pesakit ni boleh jadi pekak secara keseluruhannya bila dia tak menerima kebenaran. seterusnya guna mulut untuk sebar fitnah yang bukan2 ikut sedap otak dia. otak pesakit ni akan beku bila dia dengar lagi kelentong pembawa penyakit ni iaitu pemimpin PR.
kesudahannya dia akan bodoh sampai bila2.

ubatnya adalah semayang fardhu 5 waktu tak boleh tinggal sampai mati. kalau tinggal, gerenti gile sampai bile2.

sekian

nukilan doktor pakar sakit otak neurologi (specialist untuk urat putus)

Anonymous said...

Ada jugak pencacai fuckatan terlepas pagi2 buta td. Sudahla wey baik korang dengar cakap Kapal Sink dia dah bagi hint jangan terlebih excited sebab kes ini Anuwar selamat kerana nasib dia sendiri tak konfiden dengan pembebasan Anuwar haritu. Saya percaya jika permohon mahkamah rayuan oleh pihak Saiful berjaya bermakna peluang Anuwar akan ke Sg Buloh.

Anonymous said...

3 Mahkamah Tertinggi menanti .
2 didunia 1 diakhirat.
Mana mau lari?

Anonymous said...

Air mani bolih direka cipta ker?
Kalau tak meliwat mcm mana air mani ada dalam jubur?
JAWAB pecacai2 setan jahat!

Anonymous said...

ISLAM melarang sex sesama jenis.
Harap yg betul2 Islamic faham.
Yg mcm kafir atau setan pi mampus!

Anonymous said...

anon 12.00

w/pun nak jawab soalan ko ni macam nak lwn budak tadika je...

tapi aku jwb le!!!!!

doktor yang periksa lubang juboq babi sial tu semuanya doktor upahan umno..kalau pihak upahan umno kata ko cek lubang najis saipol tu...ada air mani lembu..maka doktor pun kata lembu telah meliwat lubang juboq saipol..
sbb ada kesan air mani lembu didalam rektum si babi sial tu...

dah...habis cerita!!!!!!
senang kan,,kan,,kan,,
inikan malaysia....
semua bolehh maaaaa!!!!

Anonymous said...

anon 12.11

ya tak ya la!!!!
macammana plak air mani saipol sendiri ada dlm dubur dia?????
panjang benor ke kotek dia sampai boleh dibengkokkan dan masuk lubang sendiri...

ish..ish,,ish..
tak paham gue...
ni ada yang ngak beres nik..
doktor ke konduktor yang periksa dubor budak tu...

tapi ya la...

malaysia boleh...

Anonymous said...

SAMA DOA KAN SUPAYA MAKNUSIA LAKNAT SEMUA NI CEPAT MAMPOS!!!!

Anonymous said...

Anon 4:28 am!!!

Ya aku setuju!!!

Nampak sgt Bangsa lain tak suka Melayu. UMNO jugak yang salah takde sebut MCA dan MIC atau pon parti2 lain.

Yang paling SIAL ialah Melayu BEROTAK UDANG dan yang OTAK NYER SEBESAR KACANG. Memudahkan lagi kerja BANGSA LAIN LAKNAT ni!!

Tak habis kebodohan Melayu dari dulu sampai sekarang sehingga tergadai sebahgian tanah melayu di seberang tambak!!!

Insaf lah Melayu Oiiii!!

I mean Melayu yang berfikiran sempit aka BEROTAK SEBESAR KACANG aka Melayu Minority Pembangkang!!!

Servant of God said...

Pada mamat yang konon terpelajar amik contoh negara2 Viking...

Dulu Viking, tapi sekarang dah jadi negara maju?

Alahai.. inilah orang Pakatan Rakyat. Tidak pernah mahu beri gambaran sebenar.

Negara2 yang kau sebut tuh.. Norway, Sweden, Finland, Denmark... bukan setakat negara maju. Tapi ini negara2 pengamal seks bebas, yang cuba melenyapkan pengaruh Islam dari bumi mereka, yang menghalalkan pelacuran, dan juga mempunyai kadar bunuh diri yang tertinggi di dunia.

Tak payah laa kau suh kami amik contoh negara2 tuh.. kami bukan bodoh.

Kalau kau suka sangat nak benda2 mungkar nih, pi berambos jek dari Malaysia nih... dan realize yang you are the one with the attitude problem.

Anonymous said...

Air mani bolih direka cipta ker?
Kalau tak meliwat mcm mana air mani ada dalam jubur?
JAWAB pecacai2 setan jahat!

January 14, 2012 12:00 PM


=============================

Anon 12:00PM.

OK. Aku terima ko kata aku pencacai setan jahat. Takpe.

Sebelum aku jawab, moga geng2 pencacai setan mcm aku, jgn kata aku pengkianat dah kena bayar pulak.

Air Mani memang tak boleh di cipta

Anwar Ibrahim memang meliwat Saiful Azlan

Memang Anwar meliwat Saiful SUKA-SAMA-SAMA

Puas hati.

Anonymous said...

anon 12.11
mcm mana mani tertuduh ada dlm dubur Saiful?
jawab !
mani(DNA) dan cap jari tiada persamaan.
Ciptaan ALLAH SWT

Anonymous said...

Dah tiba masanya untuk hakim bertegas sama ada sukarela atau paksarela, Anwar Ibrahim WAJIB serahkan sampel DNAnya kepada mahkamah untuk dianalisa. Jangan berdolak-dalik lagi.

Anonymous said...

KENYATAAN NYA!!!

MELAYU PAKATAN RAKYAT IS NOTHING BUT A DAP FAHAMAN KOMINIS DAN RASIS'S BITCH!!!

PENGERTIAN :

BITCH IALAH ANJING BETINA YANG SESIAPA PON BOLEH MAIN..

Anonymous said...

anon12.33pm

Terima kasih, anda jujur dan ikhlas.
Semoga anda tak terus sesat

Anonymous said...

KENAPA AKU KATA ORANG2 PR BEROTAK SEBESAR KACANG??

SEBAB DIA TAK FIKIR YANG KARPAL BUTOH SINGH PEGUAM ANWAR AL- JUBURI DAH MENGAKU YANG LIWAT BERLAKU TAPI ATAS DASAR SUKA SAMA SUKA.

ADA KAH ISLAM MEMBENARKAN PERBUATAN MELIWAT??

KENYATAAN NYA ANWAR AL-JUBURI TIDAK MENANG DLM KES NI SEBAB HISTORY HAD BEEN CREATED BAHWASA NYA SEORANG MELAYU MUSLIM YANG BERCITA2 TINGGI UNTUK MENJADI PM SEBUAH NEGARA ISLAM YANG PROGRESSIVE DAN DYNAMIC ADALAH:

PELIWAT TEGAR!!!

KAUM ZAMAN NABI LUTH YANG DI LAKNATI ALLAH SUBHANAHUWATALA!!!

yogibear's season said...

@@@@ PEDULI APA MEREKA KAT KORANG BLOGGERS2 ikan bilis????

@@@@ PEDULI APA dia org kat korang AHLI UMNO CHABOK?? Asalkan Depa "MAKE HAY WHILE THE SUN SHINE!!"

### PEDULI APA DIA ORG kat RAKYAT??
SUAP rm 100,Suap rm 500,Suap naik Gaji sikit,UNDI BOLIH BELI...!!

LEPAS TU PERANGAI LAMA BERULANG LAgI...!! SAKAU sana,Sakau sini..

TIPU SANA,TIPU SINI....KORUPSI SANA,KORUPSI SINI...sampai PUAS HATI...!!!

##$$## HIGH TIME TO CHANGE THE SYSTEM and the BUDAYA RAKUS ni...

-------------------

Trebaik Bro...

Sebahagian drp kaki2 sakau ini adalah winnable candidate yg berselindung dgn slogan Pejuang Melayu...

Malangnya nasib...!

Kalaulah ada pilihan lain, nescaya....

Anonymous said...

Salam semua..napa takut pda rayuan..sebab takut krn semua akan bongkar dan pasti Babi anuar tak leh angkat muka..silap keluar negara lain..!!

yogibear's season said...

Apa kata MatTunjang Enterpeise utk kaki2 sakau...

Macam mana Tok Najib nak dahulukan rakyat
Kalau orang kaya-kaya asyik dok dapat
Kami yang susah tambah melerat
Harga dok naik timur dan barat.

Mat kata mudah saja
Yang teruk-teruk tu berundurlah segera
Sebelum rakyat lagi murka
Mai pilihan raya padan muka.

Pas pun bukan la bagus sangat
Di Kedah pun dah banyak yang meluat
Tapi Ustaz Azizan dia banyak sahabat
Semua orang macam kaum kerabat.

Ni lah susah kita Melayu
Ada kuasa guna tak tahu
Asyik dok jaga anak menantu
Rakyat jelata kurang ambik tahu.

Tu tak kira lagi laki dan bini
Sama naik tocang macam menteri
Macamlah depa kita bagi undi
Mengada ngada tak sedar diri.

Jangan susah jangan gelisah
Mai pilihan raya kita belasah
Umno Pas jangan dok ambil kisah
Depa tak buat kerja kita tak pangkah.

Mat Tunjang nak berundur dulu
Nak pi tengok kerbau dan lembu
Kondo mewah Mat tak mampu
Minta pinjam sapa nak bantu?

Mat Tunjang Enterprise

Dot said...

"AIDCNews – 14/01/12 – Organisasi Progresif Gay Filipina (ProGay) gembira dengan keputusan mahkamah melepas dan membebaskan Datuk Seri Anwar Ibrahim daripada tuduhan meliwat bekas pembantunya, Mohd Saiful Bukhari Azlan.
Kenyataan ProGay disiarkan dalam tempo.com.ph pada 11 Januari, 2 hari selepas Hakim Datuk Mohamad Zabidin Mohd Diah membuat keputusan di Mahkamah Tinggi, Jalan Duta, Kuala Lumpur.
Selaras dengan keputusan mahkamah itu, organisasi gay yang terbesar dan tertua di Filipina itu menyeru agar undang-undang yang menyekat kebebasan aktiviti liwat di Malaysia iaitu 377 Kanun Keseksaan perlu dihapuskan kerana dianggapnya SUDAH KETINGGALAN ZAMAN."

kalau dah dasar derhaka kpd Allah, semuanya nak dilawan!

apakah mrk ingat Islam ketinggalan zaman?

kurang hajar punya gay! patutlah filipina asyik kena malapetaka berat2 akhir2 ni! kita kenalah ambil iktibar dgn apa yg Allah SWT tunjukkan kpd kita dari masa ke masa...

InsyaAllah kita akan selamat. jauhi LGBT. jauhi pluralisme agama. jauhi sahabat2 yahudi...

HIDUP UMNO! HIDUP BN!!!

Dot said...

karpal arahkan pr senyap tapi anwar bebas bercakap di luar! takpa, nnt senjata makan tuan balik!! kita himpun apa yg nwar cakap di luar sebagai bukti kegilaannya...

"Wartawan AP (Associated Press) mengaku menemu bual secara personal melalui telefon dengan Anwar untuk mendapatkan jawapan yang agak sensitif yang mungkin Ketua Umum PKR itu tidak sebut dalam media tempatan.

“Pandangan saya adalah bahawa anda tidak boleh mempunyai undang-undang boleh disalahgunakan untuk tujuan politik dan akan dilihat sebagai hukuman dan tidak adil kepada orang lain,” kata Anwar.

Anwar berkata walaupun beliau percaya kerajaan perlu melarang perkahwinan sama-jantina dan mencegah kelucahan awam, namun undang-undang liwat boleh “disalahgunakan untuk melakukan diskriminasi ganas atau sikap tidak bertoleransi”.

“Undang-undang sedia ada kami sifatkan sebagai agak kuno,” kata Anwar “Idea keseluruhan [perlu] untuk menggalakkan orang ramai memahami supaya dilihat tidak terlalu menghukum.

“Dalam kes ini, ia lebih teruk lagi (jika) anda pergi dan melakukan siasatan serta mengintip ke dalam bilik tidur orang lain yang hanya untuk memburuk-burukkan mereka”, katanya.

Temu bual personal Anwar itu disiarkan dalam laman ilga.org, satu laman kepunyaan Persatuan Antarabangsa lesbian, gay, biseksual, Trans dan intersek.

Laman pembela LGBT antarabangsa yang berpengkalan di Brussels dan mendapat geran di Pertubuhan Bangsa-bangsa Bersatu itu juga turut meramalkan dengan pembebasan Anwar kemungkinan besar Ketua Umum PKR itu berjaya menawan Putrajaya dalam Pilihanraya Umum ke-13.

“Kini saya membuktikan kewajaran dan dibebaskan, secara semula jadi saya akan bekerjasama dengan rakan-rakan saya dan … gabungan parti-parti pembangkang untuk memastikan kita boleh merampas pemerintahan di Putrajaya” kata Anwar."

MEMANG SAH NWAR PRO LGBT, DISOKONG SEPENUHNYA PUAK2 LGBT...

*jika kita takut dgn larangan Allah supaya jgn menjadi kaum Nabi Luth, jgnlah kita menyokong mrk yg bersubahat dgn golongan LGBT ini, Na'uzubillahiminzalik.

Anonymous said...

ANON MALAYSIA BOLEH!!!

MALAYSIA BOLEH!!!

MALAYSIA BOLEH!!!

MALAYSIA BOLEH!!

ENGKAU JER YANG TAK BOLEH!!

PUAK MINORITY PEMBANGKANG BAHLOL OTAK SEBESAR KACANG!!!

Anonymous said...

WAHAI PENCACAI PR YANG BAHLOL LAGI BEROTAK SIPOT!!!

KAU NAK CKP APA, NAK FITNAH, NAK MEBOHONG TERUSKALAH IA TAK AKAN MERUBAH KEADAAN SBB PANDANGAN DAN HASUTAN KORANG HANYA DARI SUARA MINORITY YANG MEMPUNYAI OTAK YANG SETARAF BABI.

MAJORITY SUDAH MEMBUAT PILIHAN YANG TETAP.

DS NAJIB TETAP MENJADI PM MALAYSIA!!

BN TETAP MENJADI KERAJAAN MALAYSIA!!

SYABAS BN KERANA MENJADIKAN MALAYSIA NEGARA YANG MAJU DAN DINAMIK!!

Anonymous said...

SOKONG BN SOKONG KEMAJUAN!!

SOKONG PR SOKONG PELIWAT, PENZINAH, PEMBOHONG, PEMFITNAH, PEROSAK BANGSA & AGAMA DAN KEMUNDURAN!!

INI LAH KENYATAAN!!!

Anonymous said...

ANAK BOB LOK AKHLAK HANCUR BAPAK DIA SALAHKAN UMNO.

ANWAR AL-JUBURI MAIN PELACUR CINA, BERZINAH DGN ISTERI KAWAN, MAIN MAT JAMBU SALAHKAN UMNO!!

MAT SABU BERZINAH DGN ISTERI KAWAN DI BILEK 121 SALAHKAN UMNO!!

N.AJIS MEMBOHONG, MEMFITNAH, CEKIK DUIT RAKYAT SALAHKAN UMNO!!

ANAK LIM GUAN ENG PICIT TETEK PEREMPUAN SALAHKAN UMNO!!

KARPALA BUTOH SINGH BERJAYA MENGIZINKAN LIWAT SALAHKAN UMNO!!

UMNO TAK NAK BUAT SEMUA ITU KA SUPAYA PENYOKONG2 BOLEH SALAHKAN PAKATAN RABAK???

zat said...

Anonj 6:30pm

SOKONG BN SOKONG PENYAMUN !!

Anonymous said...

PAS tetap parti sial.!

Anonymous said...

Nampak memang ramai dikonvensyen PR, tetapi bukan semua yang pi dengar tu sokong depa, aku dan rakan-rakanku juga ada disana kerana cuma nak tengok dan nak dengar apa yang sedang dikelentong oleh puak-puak gial kuasa ini. Depa tepuk kami pon tepuk sama supaya tak la nampak sangat yang kami dari golongan yang menentang mereka.

Anonymous said...

Aku tak dapat bayangkan apa yang akan terjadi kepada Negara ini jika PR memerintah kelak.

DEB sudah pasti diketepikan, apa saja yang bersangkutan dengan nama MARA akan pasti diubahsuaikan atau ditiadakan, keistimewaan orang Melayu dan Bumiputra akan dipinggirkan,dan banyak lagi yang akan berubah, bilangan ahli Parlimen yang ada hari ini yang mewakili PAS hanyalah 23 kerusi sahaja jika dibanding dengan PKR dan DAP yang melebehi 30 kerusi. Siapakah yang lebih suaranya dalam Parlimen jika nak dibandingkan dengan PAS. Mungkin dalam PRU13 ini ahli Parlimen PAS akan merosot lagi dan DAP mungkin boleh menambah kerusi lagi. Masa ini siapakah yang lebih layak untuk diangkat sebagai Perdana Menteri Malaysia?

Warga Sebelum Merdeka

Anonymous said...

camtu la mentaliti manusia dengki. asyik2 kata umno bn rasuah2...
tapi rasuah dap pkr pas saja tutup mata..
perasan sangat depa tu maksum kot?