Tuesday, January 10, 2012

KONSPIRASI LIWAT : FAKTA INI BAKAL MENJADI BAHAN RUJUKAN SEJARAH !


3 tahun kes liwat ini berlangsung.
3 tahun, siang malam anwar mengatakan liwat ini konspirasi kerajaan.

malah dalam keterangan membela diri pada 22 ogos 2011, anwar membebel dalam kandang mahkamah menyatakan tuduhan liwat ini satu konspirasi.

semalam anwar sudah bebas. namun bebas ini baru langkah permulaan. saiful boleh merayu di mahkamah rayuan yang boleh memperuntukkan lebih daripada seorang hakim untuk menilai semula justifikasi mad diah.

konspirasi liwat.
3 tahun bising mengenai konspirasi liwat.
semalam bebas, tak kedengaran langsung akan ayat konspirasi liwat.

di bawah merupakan penutup pembebelan anwar sewaktu menggulungkan ceramah mahkamah mengenai teori konspirasi liwat.

jelas anwar sebenarnya sudah terpasung dengan keputusan pembebasan, jurus menolak secara total teori basi konspirasi.

transkip di bawah merupakan BAHAN BUKTI/ FAKTA SEJARAH akan kekantoian terbesar dalam sejarah politik negara. 

mahkamah bukan pemain konspirator sepertimana dakwaan si pelaku liwat anwar ibrahim.

TRANSKRIP UCAPAN ANWAR SEWAKTU MEMBELA DIRI DALAM KANDANG MAHKAMAH PADA 22 OGOS 2011 YANG MENUDUH KERAJAAN BERKONSPIRASI DALAM ISU LIWAT.

KESIMPULAN
'ANWAR IBRAHIM'

Keseluruhan proses ini hanyalah satu rekayasa Perdana Menteri Dato’ Sri Najib Tun Razak untuk melenyapkan saya dari medan politik dengan cara memenjarakan saya. Oleh itu, saya nyatakan di sini bahawa saya sudah hilang kepercayaan terhadap perbicaraan ini sungguhpun pasukan peguam pembela berusaha keras membuktikan betapa saya sebenarnya tidak bersalah. Sudah saya katakan dari awal lagi ini bukanlah perbicaraan jenayah.

Ianya satu rekayasa semata-mata untuk memastikan saya tidak mencabar mereka dari terus berkuasa.
Pada tahun 1998, Tun DrMahathir Mohamad taksub dengan manipulasi ala Machiavelli- politik menghalalkan cara- mengerah segenap kekuasaan negara memfitnah saya. Beliau berjaya menghumban saya ke penjara selama 15 tahun sungguhpun saya tidak bersalah. Itulah penindasan dan kezaliman yang dikenakan ke atas saya. Dan itulah juga bentuk penindasan dan kezaliman yang berterusan.
Dato’ Sri Najib Tun Razak menuruti jejak mentornya, menggunakan segenap kekuatan dan aparat kekusaan samada melalui media, polis, peguam negara dan badan kehakiman untuk merencat perlaksanaan keadilan dan melenyapkan saya dari terus berjuang.
Usaha untuk menghumban saya ke penjara menjadi keutamaan selepas kejayaan Pakatan Rakyat pada pilihanraya umum tahun 2008. Kebimbangan mereka menjadi kenyataan apabila sekatan undang-undang yang menghalang saya dari bertanding berakhir seterusnya membolehkan saya bertanding kembali dan menang. Kemenangan pilihanraya kecil kerusi Parlimen Permatang Pauh itu disusuli pula dengan terpilihnya saya sebagai Ketua Pembangkang Dewan Rakyat Malaysia.
Oleh yang demikian ianya bukan sekadar kebetulan apabila konspirasi ini muncul tiga bulan selepas kejayaan Mac 2008 dan dakwaan terhadap saya dibuat hanya sebulan sebelum saya bertanding kerusi parlimen Permatang Pauh. Rentetan peristiwa yang terungkap sebelum pendakwaan dibuat menjadi bukti bahawa fitnah mutakhir ini dicedok daripada skrip fitnah 1998.

 Hanya pada episod terbaru ini, tiada episod hitam mata lebam dan rakan subahat melakukan jenayah. Pada episod kedua ini, para konspirator telah melakukan beberapa perubahan plot agar ianya kelihatan lebih teratur. Fitnah terbaru kali ini menampilkan si pengadu sebagai seorang mangsa yang tidak berdaya. Ini dibuat setelah menyedari kaedah pengakuan ala Stalin dan kaedah mengheret mangsa-mangsa ke khalayak awam sebagai mereka yang bertaubat dan menyesali perbuatan terkutuk yang dilakukan sebelum ini sukar diterima malahan dicemuh rakyat.
Kerana itu semasa keseluruhan pertanyaan pendakwa terhadap pengadu, pihak pendakwa sedaya upaya berusaha melakar gambaran kononnya si pengadu ini seorang anak muda yang lemah, naif dan tidak berdosa. 

Si pengadu digambarkan sebagai seorang yang menyatakan kebenaran serta kesaksiannya perlu dipercayai walaupun bukti menyatakan sebaliknya. Hakikatnya si pengadu hanyalah seorang yang disingkir dari universiti, diambil bekerja secara sambilan untuk menolong Ketua Staf saya dan semata-mata digunakan sebagai bidak catur demi niat jahat mereka terhadap saya. Namun mahkamah memutuskan selepas penggulungan kes pendakwaan bahawa dia sesungguhnya seorang saksi yang benar.
Konspirasi ini dirancang teliti dan melibatkan Perdana Menteri sendiri dan isterinya Rosmah Mansor. Berdasarkan pengakuan si pengadu, dia telah menemui Perdana Menteri dan isterinya di kediaman mereka dan di situlah dia mengadu kononnya menjadi mangsa jenayah seksual. 

Kenyataan awal Dato’ Sri Najib bahawa beliau telah bertemu dengan pengadu semata-mata untuk berbincang mengenai biasiswa merupakan satu dusta dan hanya ditarik balik selepas pendedahan dibuat melalui media sosial dan blog-blog internet. Dato’ Sri Najib dan Rosmah agak ketara tidak mahu kelihatan dekat atau terlibat dengan konspirasi ini apatah lagi lantaran penglibatan mereka dalam beberapa skandal lain yang telah dibangkitkan di parlimen. Sehingga kini dokumen-dokumen tersebut belum dinafikan. 
Ternyata pertaruhan dalam konspirasi ini mahal harganya. Maka konspirasi ini direncana teliti agar tidak menemui jalan buntu. Kemungkinan tersebut lebih nyata manakala BN yang dipimpin UMNO kian tergugat dan mungkin kehilangan kuasa kepada Pakatan Rakyat.
Pertuduhan utama konspirasi ini adalah untuk merekayasa fitnah terhadap saya kononnya melakukan liwat. Mereka berhasrat memburukkan peribadi dan kewibawaan saya menjelang kempen menjelang pilihanraya kecil tersebut. Bagi mencapai tujuan ini, serangan media ganas dan jijik dilancarkan serentak, antaranya dengan menganjurkan perhimpunan dan ceramah di mana tumpuan perdebatan itu bukanlah berkaitan isu-isu sosial, ekonomi atau politik. Kandungan ceramah mereka semata-mata berkenaan fitnah terhadap diri saya dengan tujuan  mencemar akhlak saya di mata rakyat.
Para dalang tersebut, dengan alasan tersendiri memperolehi maklumat dalaman pihak pendakwaan yang kemudiannya digunakan maklumat tersebut untuk dijaja ke seluruh negara secara jelek dan lucah untuk membunuh keperibadian saya secara terancang sebab-sebab tertentu, memperolehi maklumat rahsia yang bakal digunakan pihak pendakwaan dan menjelajah keseluruh kawasan untuk memcemar keperibadian saya demi memastikan kekalahan pilihan raya kecil tersebut. Walaubagaimanapun Allah Maha Besar, Alhamdulilah saya memenangi kerusi Permatang Pauh dengan majoriti undi sebanyak 15,000.
Keghairahan melenyapkan karier politik tidak pernah pudar sama sekali. Dato’ Sri Najib menyangka dengan menghancurkan masa depan saya, maka sekaligus meranapkan prospek Pakatan Rakyat untuk mengambil alih tampuk pemerintahan.
Justeru, semuanya dikerahkan agar dapat menyumbat saya ke penjara sekali lagi serta memastikan kerajaan Barisan Nasional yang diketuai UMNO terus memerintah.
Mengambil kira kesemua perkara di atas, saya nyatakan di sini bahawa perbicaraan ini walau apapun maksud dan tujuannya hanyalah suatu sandiwara. Saya menegaskan demikian bukan kerana saya membenci Yang Arif atau menyimpan dendam terhadap sesiapa. Apa yang saya nyatakan dari kandang tertuduh ini adalah apa yang saya yakin berdasarkan kebenaran. Dan keyakinan ini lahir hasil dari berkhidmat demi rakyat selama lebih dari 40 tahun, yang mana ¼ dari tempoh itu saya ditahan di Pusat Tahanan Kamunting dan kemudiannya dipenjara di Sungai Buloh.
Hakikatnya saya dihukum dan dipenjarakan bukan kerana saya bersalah, akan tetapi kerana keyakinan saya dan pastinya pada tahun 1998, saya merupakan ancaman jelas kepada pemerintahan kuku besi Mahathir yang berusia lebih dari dua dekad.
Tetapi saya duduk di hadapan kamu di dalam kandang tertuduh hanya untuk bercakap apa yang saya tahu dan apa yang saya percaya dengan keyakinan terhadap kebenaran.

 Dan keyakinan ini dibawa  setelah berada di dalam perkhidmatan awam selama lebih daripada empat puluh tahun dimana suku daripadanya telah dihabiskan di balik tembok pemenjaraan di Kamunting dan di Sungai Buloh. Hakikatnya saya dihukum penjara bukan kerana apa-apa jenayah yang telah saya lakukan tetapi kerana kepercayaan dan keyakinan politik saya. Lebih tepat lagi, ianya kerana pada tahun 1998, saya telah menjadi ancaman yang jelas terhadap pemerintahan autokratik Mahathir yang berusia lebih dari dua dekad itu.
Saya nyatakan sedemikian sebagaimana yang saya ungkapkan sebelumnya kerana keluhuran mahkamah telah terjejas dan memperlihatkan gejala gejala perbicaraan sandiwara dimana skripnya telahpun dirangka dan hukumannya telahpun termaktub. 
Saya nyatakan sedemikian kerana sebagai seorang hakim yang mengadili perbicaraan ini, anda tanpa ragu lagi menunjukkan sikap anda yang berat sebelah itu. Saya nyatakan sedemikian kerana anda enggan menarik diri walaupun bukti sikap berat sebelah anda sebagai hakim terhadap saya menggunung banyaknya. Saya menegaskan sedemikian kerana anda membiarkan sahaja segala pencerobohan yang melanggar peraturan dan prosedur manakala anda tidak menghiraukan bantahan saya berkenaan kecurangan pihak pendakwa. Sedangkan penyelewengan serta kecurangan itu pastinya membuatkan seorang hakim yang adil menyedari akan niat jahat pihak pendakwaan.

itulah penutup kata anwar dalam keterangan membela diri.
tarikh 22 ogos 2011.
semuanya konspirasi.
tapi bila dah lepas, kenapa tak disebut lagi perkataan 'konspirasi' ?

189 comments:

Anonymous said...

tak tido lagi ke GAP?

susun strategi GAP. ajak semua rakan Blogger Pro kerajaan. hentikan segala masalah dalaman sebentar. fokus dan tumpukan perhatian kepada menumbangkan anwar dan pakatan haram.

aku sokong ko.

perjuangan belum selesai. hanya yang berjiwa kental akan terus dipersada.

Islam, Melayu dan Raja2

Anonymous said...

kalau ya pun nak jadi PM, bersihkan dulu tubuh badan dan jiwa ko. nak pegi india tu mungkin nak terjun sungai ganges nak suci dosa. selamat mensucikan dosa wahai penagih jawatan PM teragong!

Anonymous said...

Ya Najib berilah aku CHANC barang sebulan jadi PM...

HUHUHUH PUNAHLAH HANCURLAH CITA2 Ku..

KENAPALAH HAKIM TAK HUKUM BERSALAH!!!

BAGEROO KO HAKIM

Anonymous said...

Umno dah lingkup pru kali ni...jgn jadi beeyk & lembu2 umno.

Anonymous said...

Gap ramai kat luar nie tetap berjuang menentang kemungkaran.

Apalah yang ada pada kita melayu ini jika tidak ISLAMnya, BANGSAnya dan RAJAnya.....jika asas perjuangan ini di injak-injakkan. tiada gunanya nama perjuangan jika matlamat KUASA! KUASA! KUASA! PM! PUTRAJAYA! ....jika asas pun dah hancur apalah yang ada sebagai pelindung.

monyet boring said...

Hari yg paling tak seronok buat Anwarrr

kah kah kah..

nak buat ceramah pun xdak modaiii

Tahniah semua...BERSEDIALAH PRU DAH NAK START KOT...

Anonymous said...

Kepada semua penyokong UMNO dan PKR, jangan ingat apabila anda menang dalam sesuatu isu anda rasa parti anda boleh menang dalam pilihanraya.

Kes Anwar Ibrahim hanya sebahagian daripada senario politik Malaysia.
Keputusan hakim membebaskan Anwar memberi faedah kepada Umno dan PKR.

Banyak isu isu lain yang dijadikan sandaran oleh pengundi pengundi atas pagar sebelum mereka membuat keputusan.

- Pengundi Atas Pagar -

Anonymous said...

anon 4.58

konfiden ke engko PR menang pru 13 ni. jawablah.

keputusan mahkamah semalam telah membuktikan bahawa semua yang anwar cakap dan pimpinan PR cakap semuanya tipu dan kelentong

anwar dan PR menipu dan kantoi. bukan setakat dalam malaysia je tapi seluruh dunia tahu anwar seorang penipu.

dah kantoi. sekutu2 dia akan lebih berhati2 untuk percaya kepada anwar. wakil kedutaan asing dah tau yang anwar ni penipu. takde support lah lagi.

sekiranya anwar jadi PM besar kemungkinan pelabur akan tarik diri pasal anwar tak gentlement. kaki penipu.

lepas tu negara huru hara. takde kerja. nilai ringgit hancur. inflasi tinggi, pengangguran tinggi. maka jadilah rusuhan. maka dengan sendirinya engko yang jilat anwar ni pun akan merusuh. sebab itu memang keje ko. silap silap anwar ni akan mati kat tangan perusuh yang dulu jilat dia. dan senario ini samalah macam matinya ghadaffi.

jadi nasihat aku pandang sesuatu secara menyeluruh. setiap apa yang berlaku pasti akan ada rentetan kejadian yang telah berlaku dan akan berlaku. pemikiran tu ke fotografik sikit. jangan jadi dungu.

UMNO pun tak bagus mana tapi takdelah hancus macam PR. ko cuba tengok la betapa lemahnya PR, tiga parti PAS,PKR dan DAP lawan satu parti UMNO. UMNO tak kalah malah steady dan gentlement.

pasal apa? pasal adanya orang yang macam aku dan kawan2 aku dan juga blogger pro kerajaan dan semua pendokong UMNO yang tak akan berhenti, akan terus berusaha meemastikan rakyat yang bernaung di malaysia termasuk engko. selamat dibumi ini.

pejuang kerajaan dan UMNO berpegang teguhlah kepada pernyataan dibawah ini:

ALLAH tuhan kami
ISLAM agama kami
MELAYU bangsa kami
RAJA penaung kami

aku cabar pencacai PR semuanya. yang dok melalak semalam macam beruk, NYATAKAN PEGANGAN DAN PERJUANGAN KAU....

Anonymous said...

Aku yang atas pagar dulu pangkah PR akan pangkah selain PR pulak selepas meneliti segala petunjuk yang telah ditunjukkan kepada aku.

Nuar dengan teori basinya.

PAS dengan sikap membabikan jiwa raga mereka.

-Sabu kaki kencing 2012

Anonymous said...

Kemenangan Anwar dlm kes Liwat II adalah kemenangan dimahkamah dunia. Senyum dan tawanya didunia fana ini belum tentu memberinya kemenangan dimahkamah Tuhan diakhirat kelak. Itu yg pasti.

PERLAKUANNYA dan tahap moralnya tetap tertulis dlm minda rakyat, lebih2 lagi bagi pengundi atas pagar spt aku.

Aku tidak nampak ianya akan melemahkan UMNO/BN atau akan menguatkan pengaruh PR dlm PRU akan datang, kerana banyak faktor lain yg akan diambil kira oleh rakyat dlm menentukan undi utk siapa.

Pengundi yg bijak tidak akan mensia-siakan undi berharga mereka utk menyokong mana2 parti yg tidak mendatangkan faedah dan kebaikan kpd rakyat!

Anonymous said...

GAP, minta tolong check statement karpal singh pada 8/1/2011. dia kata dia yakin anwar tak bersalah. itu sehari sebelum hakim keluarkan penghakiman.

pastu lepas hakim bebaskan anwar, karpal kata pendakwaan tak payahlah bawa kes kemahkamah rayuan. kenyataan ini disokong presiden majlis peguam.

aku rasa ada something wrong somewhere kat sini. kalau boleh forwardkan ke SPRM.

cuba siasat juga mengape anwar dapt keistimewaan tangguh kes banyak sangat. ini kes jenayah kanun keseksaan, tapi ngape pasport dia tak ditahan.

pelik, banyak keraguan sepanjang perbicaraan. dari mula anwar begitu takut sampai lari ke kedutaan turki tapi bila dah dekat 901 dia macam berani je. overconfident tu lebih.

check GAP. bawa SPRM

Anonymous said...

Tuduhan mengikut nafsu memakan diri !

Anonymous said...

Alangkah BAIK nya Jika Anwar Ibrahim ni dilahirkan sebagai BINATANG sahaja???Tak menyusahkan orang ramai, tak buat dosa dan menganiya orang lain...babi tetap babi

praha2 said...

pado eden ado tigo perkaro yang baik dan tak baik. satu negaro tidak kucar kacir disobabkan sibahlol ini tak bersalah. jadi tak do demo jalanan. duo dio sekarang tak bolih poi kesweluroh dunio mengatokan yang mahkamah kito tak adil ini semuo nyo konspirasi nak jatuh kan dio. yang malang nyo saiful tak dapet "justice". eden nak tanyo lah bar council where is justice for saiful?
yang ahkirnyo anwar ekou bebas dari tuduhan didunio tapi yang menanti yalah ahkirat. ekou jawap dongan Yang Maha Esa nanti. your conscience is not clear yet. you will sleep with the knowledge that sodomy took place and this will haunt you till your last breadth. Amin

Anonymous said...

Bagus juga Bro Anwar Bin Ibarim nie lepas hukuman dunia kalau betul dia bersalah. Azab di sana nanti tentu lebih hebat lagi.

Anonymous said...

ORANG KALAU DAH KOTOR TU TETAP KOTOR , NO MATTER WHAT YOU SAY. SEMUA ANUGERAH TUHAN ADA OTAK. JADI GUNAKANLAH OTAK UNTUK BERFIKIR, BUKAN UNTUK TEMBERANG. AYER MUKA PUN DAH TIADA SERI. TAUBAT DAN INSAF LAH SEBELUM TERLAMBAT. LIWAT TETAP TELAH BERLAKU. BAK KATA DIA SUKE SAMA SUKA. MUKA TEBAL, SKUNK YANG TAK
TAHU MALU.

Mae said...

Rupa-rupanya SELAMA INI UMNO CUMA NAK MENYUSAHKAN HIDUP DAN POLITIK ANWAR. JAHAT BETUL UMNO.

asyraf hensem said...

satu jer bro gap,
selalu nye kalau kita tengok lah
dalam masyarakat biasa pun ada.
si penipu. pembohong putar belit ni.
mmg paling takut kena tipu, kene bohong, kene belit, kene fitnah.
di suntik dengan morfin, banyak sangat tgk hollywood ni.rosak rosak

Anonymous said...

hahahahaha

Betapa besar hati beta


Beta lah yang digelar Peliwat Yang Maha Agung

hahahah

Anonymous said...

lepas ni apa bang non nak cakap??? tak kan nak cakap" INI TIDAK ADIL...MCM MANA SAYA BOLEH DI BEBAS DAN DI LEPASKAN...MAHKAMAH MALAYSIA KAN MCM YG SAYA SELALU CAKAP MEMANG ZALIM...X ADIL...."

sokongan dan simpati aku 10000% dengan seorang insan kerdil yang ingin mencari keadilan dimuka bumi Allah ini...sabarlah saiful....mahkamah Allah nanti kau akan mendapat keadilan yg sewajarnya..

SEROJA HOMESTAY KANGAR NO. 10 LORONG 2, TAMAN BUNGA SEROJA KANGAR PERLIS said...

ANJING DAH LEPAS DARI KANDANG TULANG MANA PULA DIA NAK GONGGONG. PUNGKOQ SAPA PULA DIA NAK BALUN. ANAK HARAM JADAH LAKNATULLAH.

Anonymous said...

Wahai Penyokong PRoUMNO... sudah2 la tu... aku dapat rasakan UMNO/BN akan jadi pembangkang selepas PRU13 nnt... kenapa aku kata mcm tu.. sbb ramai org yg sokong UMNO/BN skrg ni telah menjadi lalang tumbuh atas pagar skrg ni... semua mula was2 dgn kelebriti UMNO skrg ni... termasuklah aku... puncanya adalah Kak Jat... aku tak fahamlah kenapa ko backing org2 corrupted dlm UMNO ni... sedangkan Hassan Ali kena pecat.. selambe jer... ini Kak Jat yg terang2 ada kes ko backing... aduhhhh... UMNO merosakkan UMNO... masalah dalaman UMNO byk...tapi improvment takde...

Anonymous said...

apesal korang masih nak ambil port hukuman seseorng...mahu dunia or Akhirat kelak... korg ni jagalah amalan masing2... korg tahu ke Anuar tu betul2 meliwat... korg nampak ke dgn mata yg Allah anugerhkan tu... kalo korang rase benar dia meliwat... kenapa tak mahu jadi saksi semasa perbicaraan tu... skrg dia dah bebas korg masih nk tambah dose lagi... igtlah korg ada anak2 bini...jagelah elok2... bila korng kerap menghina org..lambat laun hinaan itu balik kepada korg semula baru padan muke... mase tu baru tau balas Allah tunai... jadi kalo nk komen tu fikir2kan keluarge korg dulu...

Anonymous said...

Aku nampak anwar, aku nampak dia balun cina doll...giler x kan pemimpin mcm nie jadi PM Malaysia...aku rasa pemimpin DAP, Pas yg dtg mahkamah tu sbnrnya nak celebrate anwar ke penjara tapi niat mereka kantoi haha kalu anwar d penjara dah x de la isu moral anwar...senang la diaorang balun isu lain...puak2 PR nie memang pakar isu...brilliant jgk otak DSN Najib.

Servant of God said...

Anon January 10, 2012 4:58 AM dan Anon January 10, 2012 8:46 AM

Hebat betul boss kamu tuh yer?

Sewa pejabat HQ pun tak tersetel... ada hati nak mendabik dada. Pirah!

Anonymous said...

anon 8.59...

kau ni nk kata melayu..tpi bukan melayu...nk kata arab tpi bukan arab..nk kata kapir atau binatang k..tk tahu la...org pas pecat dr hasan ali krna nk tegakkn islam,bangsa melayu dn kedaulatan raja2 melayu....aku nk tanya ko...mna lgi mulia dgn ko sokong kaki liwat.....takbirrrrr org2 melayu...

Servant of God said...

Anon January 10, 2012 8:59 AM,

PAS buang Hasan Ali yang memperjuangkan Islam, tetapi memeluk erat kafir harbi.

Suka kamu yer?

Anonymous said...

lubang juboq saipol jadi mangsa sape lak pas ni ya..?

dasar anak haram jadah!!!!
tak de keje lain!!!!fitnah..fitnah.fitnah.. ada hati nak kemukakan rayuan konon..ceh!!!
satu keluarga dia ni patut di humban ke laut!!!!

Anonymous said...

Aku rase Nuar mmg layak jd PM tapi dia dan penyokong2 nye mesti baca novel S.H.I.T karangan Dato Shahnon Ahmad dulu dan faham betul2. Mmg layak jd PM tp bukan Perdana Menteri la tp P**i m*k. Dah baca lum?

Anonymous said...

BAGOS BETOL MALAYSIA NI!!

PEJUANG AKIDAH DI PECAT OLEH PARTI ISLAM TU SENDIRI!!

PERBUATAN MELIWAT SUDAH DI BENARKAN OLEH MAHKAMAH TINGGI!!

PARTI ISLAM MEMBENARKAN MELIWAT ISTERI!!

PARTI ISLAM TABALKAN PENZINAH ISTERI ORANG MASUK SYURGA!!

PARTI ISLAM ADA BABI EH SALAH NABI SENDIRI!!

PEMAKSIAT DI TABALKAN "IMAM MAHDI" !!

NEGARA LAIN WALAUPON BUKAN NEGERI ISLAM PON TAK IZINKAN PERKARA BEGINI BERLAKU.

MALAYSIA JER YANG ADA!!

MALAYSIA BOLEH!!

MALAYSIA BOLEH!!

MALAYSIA BOLEH!!

headbomb said...

bro gap kempen aku kita mesti lawan balik dan bantai cukup2 mereka.. sebagai blogger jalanan saya akan ikut strategi dari anda2 otai2... kempen aku we must fight back... ada di dalam blog.. jangan gundah pejuang semua..

Anonymous said...

Raja Petra: Soalnya, jika anda nak jadi gay, teruskanlah. Anda tak boleh jadi pemimpin dan gay sekali gus. Di Australia, anda boleh. Anda boleh jadi menteri dan gay sekali gus. Di Malaysia, anda kena pilihlah. Anda nak jadi gay, teruskan. Saya tak ada masalah tapi anda nak jadi Perdana Menteri dan gay sekali gus, dah tentu di Malaysia tak boleh.

Anonymous said...

UMNO perosak UMNO... selagi ada perosak dalaman sampai kesudah mmg jadi perompak...

Daripada:
penyokong UMNO tegar yg telah membuat haluan sendiri skrg...

Anonymous said...

'TIDAK DI DUNIA,NAMUN DI MAHSYAR PASTI.REDA DGN KETENTUANNYA,AKAN TERUS TENANG,DOA,ISTIQAMAH DAN SABAR' kenyataan si fitnah saypol banggang selepas tau fitnahnya tak menjadi..tuhan pun di nak tipu babi ni..patut la sanggup bersumpah dalam masjid pakai quran segala..harapkan dahi je lekuk hitam..entah tahi lembu sharizat mana yang ditonyohnya...
bodoh...

Anonymous said...

SAUDARA GAP,

PADA SAYA, PEMBEBASAN ANWAR ADALAH SATU MALAPETAKA PADA PASUKAN PAKATAN PEMBANGKANG.

I. DAP AKAN KECEWA KERANA CITA-CITA MENJADI LEADER DLM PAKATAN TIDAK TERCAPAI DISEBABKAN ANWAR MASIH ADA.

2. PAS JUGA AKAN TERUS MENJADI SASARAN PENYOKONG KERANA MASIH DIPENGARUHI OLEH ANWAR YANG MENGATUR KEPIMPINAN PAS.

3. PKR TERUS MENANGGUNG LIABILITI KERANA ANWAR MASIH MEMIMPIN MEREKA DAN LEBIH BANYAK SERANGAN AKAN DILAKUKAN TERUTAMA MEREKA YANG TELAH KELUAR DARI PKR UNTUK MENDEDAHKAN BUKTI-BUKTI KESALAHAN ANWAR.

PADA SAYA KEPUTUSAN MAHKAMAH BUKAN SATU KEKECEWAAN TAPI SATU PERMULAAN KEPADA KEHANCURAN PAKATAN RAKYAT.

ANWAR AKAN LEBIH KEMARUK LAGI KERANA DALAM PSIKOLOGI, ORG YG BERKAYIKAN TINGGI DAN KEMARUK SERTA TAMAK AKAN MUDAH CEPAT LUPA DIRI. AKAN BANYAK LAGI KESALAHAN DAN DOSA ANWAR AKAN BUAT SELEPAS INI.

KEPADA GAP JUGA, TERUSKAN MEMBONGKAR DOSA-DOSA PAKATAN RAKYAT. KAMI SOKONG.

Anonymous said...

When two people have come into touch with each other, without any doubt, they have something in common. How should a bird fly except with its own kind? - Rumi -

Anonymous said...

Cuma 1 aku pelik....sayang benar dengan Tun Dol dan menantunya..padahal kes ni timbula masa zaman Tun Dol..tapi langsung dia takder nak kaitkan dengan Tun Dol atau menantu..asik Najib jer yang kena belasah...ada apa2 ker dgn Tun Dol???

Anonymous said...

anon 9.58

elehlehhhh!!!
nampak sangat ko ni frust!!
nasihat aku...ko releks je..nanti tak semena-mena ko sakit jantung...nampak masalah orang je ko ni..ko tak tau ke????? umno akan di talkinkan lepas pru nanti...atau nak sekali masuk lubang kuboq?????

tak payahla nak harapkan gap lagi...tu haaa..janji nak bogelkan si rafizi pasai dedah kak ijat lumbu...mana..manaaaa.manaaaaaaaa!!!!last sekali kak jat sendiri terbogel silak kain..
umno ni parti sarkas je...
lawak..lawak..lawakkkk!!!!tu je...

Anonymous said...

semoga laknat TUHAN yang MAHA AGONG kekal ke atas para pemfitnah, sebagaimana firmanNYA..

nak perjuang ISLAM!?? hoi manusia yang lagi hina dari babi! babi tu makhluk TUHAN, dia lagi elok dari manusia yang suka dengar gosip dan fitnah. kerana semua binatang sentisa berzikir kepada ALLAH!

hoi gerakan amat pengecut dan penipu yang hina, nak perjuang ISLAM, tapi orang miskin teraniaya!!!!!! hoi pengecut!

nak balum mahasiswa, tapi yang menterinya dibiar hina ISLAM, dibiar rasuah, dibiar hina hudud, dibiar ambil zakat!!!

hoi manusia yang lagi hina dari babi!

Semoga laknat TUHAN berkekalan pada engkau!

berani keluarkan kenyataan ini, cakap berdegar, tp yang batil di sorok!!..

Anonymous said...

10.04

sbbnya mudah...konspirasi bermula dgn si najib...budak epol ni jumpa dgn si najib untuk merancang fitnah ni..bila di tanya najib kenapa budak ni jumpa dia...najib tak mengaku, tiada perjumpaan katanya..1 hari kemudian bila di desak wartawan..si najib ni kata memang budak tu ada jumpa dia..tp atas sbb nak sokongan biasiswa...biasiswa kepala hotak hang...budak tu dah gagal uitm dan dah tak minat lagi untuk belajar...
si budak tu sumpah laknat pun atas arahan pihak atasan..sbb kurang dari seminggu prk di permatang pauh melibatkan DSAI..
sekarang paham...semuanya atas nama najib bukan dol tidoq..

Anonymous said...

Keputusan makamah bukan "Kebenaran" tapi adalah ketelusan & keadilan penghakimam.

Syabas kpd hakim & perundangan Malaysia. Bagaimana pun "kebenaran" masih jadi tanda tanya? Rakyat Malaysia terutama muslim sepatutnya menolak Saudara Anwar kerana masalah moralnya & kredibilti yang meragukan.

Kebenaran hanya di ketahui oleh yang Maha Esa, Saudara Anwar, Hj Saiful, Kak Jijah & lain lain yang bersekongkol.

Amat jelas Saudara Anwar bukan seorang yang baik lagi suci, contoh mudah adalah keakribannya dahulu bersama Dato Nalla, SK serta musuh musuh Islam yang kita ketaui.

Keputusan makamah adalah ketetapan yang Maha Esa membuka jalan supaya sesiapa yang berkaitan atau terjebak terutama Saudar Anwar bertaubat. Kebenaran pasti akan munul InsyaAllah.

Walau bagaimana pun, tolak PR dalam PRU 13 bagi mempertahankan Islam & Bangsa.

Anonymous said...

Keputusan makamah bukan "Kebenaran" tapi adalah ketelusan & keadilan penghakimam.???

syabas hakim Malaysia!! maksudnya selama ni si fool tu fitnah!!!

semoga kekal laknat TUHAN pada penfitnah!!!

Anonymous said...

saya malu jadi islam kalau yang batil itu dipandang mulia. kalau yang haramkan hudud itu disokong dimana lagi islam kita. kalau solat itu adalah rukun kita tinggalkan maka dimana islamnya kita?. fahamilah ini. kalau yang mungkar itu disokong mana islam kita. kalau najib yang tolak hudud disokong mana letak islam kamu. tolak hukum yang ditetap ALLAH kafirlah hukumnya

Anonymous said...

Ketelusan & Keadilan penghakiman sahaja, bukti & keterangan tidak ditolak bermakna bukan palsu.

Keputusan tu bukan lah "kebenaran" hanya ketelusan 7 keadilan perundangan Malaysia. Syabas kpd hakim & perundangan Malaysia.

Awas Nuar, baik bertaubat jika tidak kebenaran InsyaAllah akan muncul, peluang telah diberikan Allah. Aku syorkan kau pencen aje & banyak berpuasa untuk tahan gian membalun.

Anonymous said...

Anwar dah boleh bersumpah lah sekarang? Ke Mekah agaknya ... Haram Jadah ... pi mandi sungai tolak bala. Sial betul seorang ni. Tapi paling sial PAS & pecacai nya.

Anonymous said...

konspirasi tak konspirasi, yang pastinya memang liwat itu benar2 berlaku, malah diiyakan olah karpal singh. cuma isunya adakah satu paksaan atau sebaliknya? karpal berjaya meyakinkan hakim bahawa ianya dilakukan secara suka sama suka, maka anwar dibebaskan.

tetapi liwat tetap berlaku. peliwat tiada kredibiliti untuk memimpin negara. bayangkan hak gay diiktiraf, tukar agama dibolehkan atas dasar pluralism, bangsa lain boleh jadi timbalan PM, naya naya...... tu baru sikit.

Anonymous said...

Di mana Islam PAS bila dah tak perjuangkan Islam.....hudud di jadikan bahan mainan kempen....kejap ada kejap takde.....

Yang perjuangkan Islam di pecat...yang perjuangankan LBGT disokong bermati-matian...

Nak letak kan PAS ni kategori apa???

Sebenarnya PAS nak hancur dari dalam.

Anonymous said...

Pengikut-pengikut PAS sendiri dah celaru...parti dah hilang pendirian....konon nak tarbiah DAP n PKR...tapi kini dah jadi kominis dan hilang moral.

Sebuah Perjuangan said...

salam 1 malaysia saudara, saya ingin memohon jasa baik saudara untuk linkkan blog saya

lamanizzs.blogspot.com

kepada blog saudara, saya juga telah linkkan blog saudara kepada blog saya. tq

Anonymous said...

.


We suffered a setback.... NOT!!!

Perjuangan mesti diteruskan!!!


.

Anonymous said...

Bukan kita cakap kapal sink yg cakap..suka sama suka ! so what ? wan jijah tunduk malu anuwar merah padam muka nya hari tuu...luu pikiaqqq laa sendiri !

Anonymous said...

GAP saya terbaca satu aktikel tuan liwat anjing ..

A twisted 22-year-old man has been jailed after pleading guilty to performing sex acts on his pet dog.

Gareth Francis Owen confessed to having sex with his Golden Labrador, called Andrex, between July 20 and September 20 last year.

Owen, 22, from Hartlepool, was sentenced to five months in custody after confessing to the sordid act to a probation officer while waiting to be sentenced for downloading child porn.

Prosecutor Lynne Dalton told Teesside Magistrates' Court that Owen admitted interfering with a number of family pets and horses from the age of 14.

She said: "The defendant revealed that he was 14 when he first had sexual contact with a friend's dog.

"There had also been indecent contact with two previous dogs owned by him as well as horses.

"He also declared his sexual activity with his current pet Andrex happened when it was 14 months old."

Salina Akthar, mitigating, told the court Owen had a troubled upbringing, did not have any qualifications and had been bullied.

She said: "The only reason this is before the court is because he admitted it."

Owen, who only spoke to confirm his name, age, address, and plead guilty, showed no emotion as he was sentenced to five months in jail and banned from owning or taking care of any animal for life yesterday.

He remains in custody as he awaits sentencing for downloading child pornography. - www.thesun.co.uk

Nampak tak liwat anjing pun kena jel, walaupun anjing tak boleh berkata-kata mcm manusia..Tengok Anwar mcmana?

Sekrang rata-rata baik yg lelaki mahupun wanita dah mula cakap cakap apa nasib mereka andaikata mereka diliwat atau dirogol adakah perogol dan peliwat itu akan bebas sebab bukti tak cukup? Itu yang dewasa, kanak-kanak bawah umur bagaimana? Bagi saya patut dihukum kalau tidak cukup bukti, yakni buat kerja kemasyarakatan serta agama dan sumpah.

Tun Teja said...

Hari ini di Singapura ST mencatitkan President of Bar Council meminta Pehak Pendakwaan jangan merayu terhadap keputusan mahkamah. Cuma fokus dengan lagi serious crime.
Aku bimbang president of B C lim chee wee ini tidak menimbangkan keadilan kepada saiful yang ternyata di permainkan oleh ketua majikannya yang rakuskan seks dengan saiful.
ambiga kata rakyat Malaysia semua tak mahu dengar kesah sodomy lagi masa akan datang bagi kanak-kanak membacanya. Kenapa ambiga tidak mencadangkan perbuatan sodomy harus diambil tindakan yang serious? ambiga memberi komen yang
tidak ikhlas.

Anonymous said...

anwar dibebaskan kerana ketentuan Allah. Allah yang Berkehendakkan anwar dibebaskan

saiful dah bersumpah lama dah. dia sihat dan dah pergi haji pun. anwar tak pernah bersumpah atas nama Allah dan tak pun pergi haji.

Allah Maha Adil. Mungkin Allah nak menunjukkan kepada seluruh rakyat Malaysia hukuman seorang peliwat, penzina dan pendusta. dipertontonkan secara 'life' kepada sekelian rakyat. dan pada ketika itu hanya orang beriman dan beroleh hidayah sahaja akan menolak anwar. manakal orang munafik dan musyrik akan terus menyokong walaupun telah dipertontonkan hukuman kepadanya. penyokong anwar akan terus berdolak dalik dan pergunakan nama Allah untuk mewajarkan dolak dalik mereka.

kepada semua penyokong kebenaran, usah gentar, usah risau. kebenaran Allah adalah Pasti.
kelak akan dipertontonkan kepada kita. semoga kita beroleh rahmat dan petunjukNya. Amin

Anonymous said...

flnkjnk jjjnjnjn jh ggfty hjhuym tynntuhnjybyunhmjniyh

Anonymous said...

kenyataan aljuburi bagi menyedapkan hati sendiri...hehehe...tak habis dgn konpirasi basi! SATU PERSOALAN YANG TIDAK BERANI ALJUBURI LAKUKAN IALAH DIA TAKUT DAN TIDAK BERANI BERSUMPAH SEBAGAIMANA YANG DILAKUKAN OLEH SAIFUL

Anonymous said...

anom January 10, 2012 11:02 AM,
aku setuju dengan pendapat kau.
tiada cukup bukti bukan bermakna si tua peliwat ini tidak meliwat saiful. Hakim pun kurang arif dan matang. Sepatutnya si tua ini diarahkan membuat taubat dengan dan meninggikan akidahnya. beri schedule dan sijil terhadap pembelajaran akidah untuk membuktikan yang dia sudah membuat 'reformasi' untuk peribadinya. Lebih baik lagi jika si tua ini membuktikan improvement peribadinya dengan unsur-unsur 'transformasi.'
kemudian barulah rakyat boleh menilai maruah beliau. jika setakat penyokong yang bersetongkol dengan anwar ini untuk berdemokrasi sahaja dan melemparkan bom, itu sudah jadi, 'senjata makan tuan.' masyarakat bodoh.

Anonymous said...

kita kena faham,anuar dilepaskan bukan kerana jenayah paksa diliwat .tapi liwat suka sama suka,apa salah nya maka halal lahh..SEDAP BEBBB .... HIDUP PKR...HIDUP PAS, DAP OK APA.

Anonymous said...

TENGOK MUKA ANWAR AL-JUBS SAMA DGN MUKA SYAITAN KETAWA KERIANGAN KERANA BERJAYA MEMPERBODOHKAN UMMAT DAN AGAMA ISLAM!!!

Anonymous said...

Rosak betul Puak Minority Pembangkang Melayu Berotak Udang!!

Pemimpin Buat maksiat UMNO di salahkan.

Anwar tak bijak tapi pencacai nyer yang bahloh senang kena kelentong!!

Anonymous said...

flnkjnk jjjnjnjn jh ggfty hjhuym tynntuhnjybyunhmjniyh

January 10, 2012 11:12 AM

-------------------------

SYAITAN BERBICARA!!!

Anonymous said...

hahahha gap gap.....cube wat bahan tambahan lg ke??

udah udah la tu gap..bwk2 mrngucap..jgn la taksub sgt membenci org.

hakim dh tentukan..ke ko lg bijak dari hakim?

Anonymous said...

anwar dibebaskan kerana tiada bukti yang kukuh. kerana anwar enggan memberikan saple darahnya untuk menentukan DNA dia. meliwat tetap meliwat.

Anonymous said...

jgn mimpi lar nak jadi PM.
Semasa dalam KABINET BN dulu semua kementerian yg dia ketuai HANCUSSSS.
Harap berlagak sahaja. OTAK KOSONG!
Rakyat dan kakitangan awam tak lupa akan kebodohan mu.
Yang dia reti DEMONSTRASI JALANAN yg bersamaan dgn PENJUAL UBAT TEPI JALAN.

HIDUP ISLAM !
HIDUP MELAYU !
HIDUP MALAYSIA !

Anonymous said...

CERITA REKAAN SEMATA2.
WALI ANWAR BUKAN PENGGIAT LIWAT.
HIDUP WALI ANWAR!

joehan said...

Wahai kawan2 sekalian..terbukti skrng tuduhan kononnya liwat ni konspirasi umno utk jthkn manusia keparat tu adalah salah satu pembohongn nuar juburi utk raih simpati..jom kite sebarkn fakta ni ramai bahawa anwar menipu satu dunia dgn mengataka tuduhan liwat ni satu konspirasi..oi nuar juburi..manusia munafik yg suke menipu mcm ko xlayak utk jd pm..

satu lg..jom rmai2 suh manusia munafik al juburin ni angkt sumph laknat!!

Tun Teja said...

Aku hairan, semasa Hakim menyampaikan hujjah-hujjah dalam semua perbicaraan, terutama mac donald, katanya mac donald tidak tidak bertauliah tidak efficient dna specialist, aku tengok dengan bukti document dari GAP. Hujjah Hakim yang penghabisan, penuh dengan keyakinan yang anwar bersalah meliwat saiful. Aku yakin tentu ramai masyarakat dapat membuat keputusan bahwa anwar akan dipenjarakan.
Tetapi, terbalik..!
Sungguh meragukan fikiran ku.
Dengan cepat Hakim membebaskan si peliwat ini. Aku macam tak percaya.

Anonymous said...

tenguk hebat ke tak hebat pengaroh pak berahim , pak lebai-paklebai pekerja2 kilang, perkerja2 boroh orang2 yang kurang berpelajaran pokcik mokcik boleh kena kelentong.lah ni fasa baru, pelajar-pelajar yang Kita kira hebat pun mudah kena kelentong.
hanya yang berjiwa kental saja akan terus berwaspada.

Anonymous said...

PENGHAKIMAN MANUSIA SERING DIPERTIKAI.
DIMAHKAMAH ALLAH 100% TEPAT.
SAYA INGATKAN DIRI SAYA DAN TUAN PUAN.
INSAFLAH DAN BANYAKKANLAH AMALAN BAIK SEBELUM KITA KEMBALI KPD NYA.


CINTA DAN SAYANGKU PADA SEMUA UMAT ISLAM YG SOLEH dan SOLEHAH!

Anonymous said...

suka sama suka

liwat tetap liwat

jgn biarkan peliwat memimpin kita

Anonymous said...

DI MANAKAH KEADILAN UNTUK MANGSA LIWAT??

dunia dah terbalik beb..peliwat dipuja dan disanjung bak wali walaupun penyokong mereka tahu akan kebenaran..

Anonymous said...

HARAP2 LEPAS NI DSAI SAMAN SI BABI TUAN HJ SAIFOOL...BIAQ BABI LAKNATULLAH INI TERKANTOI...LAIN KALI SERIK NAK BUAT FITNAH LAGI..TAPI BILA LUBANG BONTOT DIGUNAKAN SEBAGAI MODAL NAK BUAT MACAMMANA...DAH LA LUBANG BONTOT TAK DPT DIPISAHKAN DARI DIA..TU LAH DIA BOLEH BUAT MADAL TU..
LAGI SATU SAMAN SKLALI TUAN HJ JIBLIS....

Unknown said...

Ni bebas pun sebenarnya KONSPIRASI... Hahahaha... Alahaiii Anwarr...

NURUL IZZAH KANTOI LAGI CUBA FITNAH SPR!! Baca di sini!!

http://apakecoh2.blogspot.com/

Anonymous said...

gomo,

teruskan usaha dan perjuangan menegak kebenaran..jgn berputus asa..

al -zarqawi said...

Dari segi teknikal iaitu sains forensik bukti yg diberikan sudah kuat untuk membuktikan yg kejadian Anwar Aljuburi Waliwati meliwat mangsanya Saiful. Tetapi biasalah Hakim adalah manusia dia pakar perundangan tetapi bukan pakar teknikal sains perubatan forensik. Its not over yet aku harap pasukan pendakwaan meneruskan perjuangan membawa kes ini ke mahkamah rayuan. Itu adalah hak Saiful untuk mendapat keadilan yg sebaiknya.Takde isu membazir masa kerana segapa pembaziran disebabkan Aljuburi dan Pasukan Pembelaan.suka atau tidak suka Anwar dan geng kaninabo pakatan akan gunakan verdict ini untuk mensucikan Anwar di mata rakyat.

Tun Teja said...

Singapura wartawan si sepet c. hong menyatakan Australian FM kevin rudd mengetuai penyokong kangaroo mengalu-alukan kemenangan kes sodomy anwar. "absolutely delighted" by the verdict.
Terlalu zalim orang-orang kafir ini, menyokong pekerjaan liwat di
malaysia, tetapi buta fikiran dan keadilan.

al-zarqawi said...

HARAP2 LEPAS NI DSAI SAMAN SI BABI TUAN HJ SAIFOOL...BIAQ BABI LAKNATULLAH INI TERKANTOI...LAIN KALI SERIK NAK BUAT FITNAH LAGI..TAPI BILA LUBANG BONTOT DIGUNAKAN SEBAGAI MODAL NAK BUAT MACAMMANA...DAH LA LUBANG BONTOT TAK DPT DIPISAHKAN DARI DIA..TU LAH DIA BOLEH BUAT MADAL TU..
LAGI SATU SAMAN SKLALI TUAN HJ JIBLIS....

Jawapan

Tetapi masalahnya mcm mana dubur saiful ada air mani Aljuburi Waliwati. Kalau betul nak lawan keputusan DNA kenapa ANWAR takut nak bagi sample DNA untuk confirm.Sudahlah Karpal Sink pun mengaku dari bukti yg ada tak boleh dinafikan liwat suka sama suka memang berlaku. Keputusan Hakim adalah secara menyeluruh tetapi dia bukan pakar teknikal forensik. Itu sebab ada mahkamah rayuan yg mana sistem perundangan membenarkan penyemakan semula kes oleh tiga hakim. So kalau nak tuduh fitnah karpal singh pun fitnah ke ? Yg kaki fitnah adalah Kaninabo Pakatan yg banyak fitnah dlm isu althantuya mahupun Teoh beng Hok, walaupun takde bukti DNA mcm kes Anwar.

Anonymous said...

12.07

cian puak2 umno ni...frust sangat fitnah budak epol tu tak menjadi...si GAP pun dipanggilnya GOMO.. MABOK BEDAL TODI LA TU...apa pun terima lah hakikat...fitnah tidak akan kekal lebih2 lagi pada orang yang banyak berjasa spt DSAI.....
cuba la fitnah lagi...manala tau sangkut plak...

Anonymous said...

UNMO akan terus releven
PKR akan hilang sokongan [d PRU13
PKR akan jadik bahan Muzium



Selamatkan Akidah ....

Anonymous said...

reformasi...reformasi...reformasi....
lu sudah kena GAP....!!!

Anonymous said...

bergembiralah lembu2 pabila penjubor dibebaskan..

Anonymous said...

air mani dsai yang di jumpai tu sebenarnya hanya kospirasi je...pakatan jahat dari doktor yang diupah oleh puak2 umno...sedangkan lubang duboq si hj bontot tu sebenarnya tiada tanda2 diliwat...


iik..iik..kik..kik..kik..

Anonymous said...

12.27

ada kesan liwat la bro...kalau tak di liwat macammana air mani saiful sendiri ada kat lubang bontot dia...

itu namanya sendiri liwat..



mmm



mmmmmmmmmm







mmmmmmmmmmmmmmmmmmm








mmmmmmmmmmuuuuuuaaaaaaaa







mmmmmmmmmuuuuuuuuaaaaaaaahahahahahaha!!!

Anonymous said...

Dah bebas ni, eloklah Anwar pergilah buat Umrah. Dah terlalu wajib dah tu, duit banyak, kawan ramai, termasuk Ulamak tersohor Arab. Mohonlah perlindungan supaya tiada lagi teori konspirasi atau fitnah dibuat terhadap kamu, barulah ada seri dalam gelaran Dato' Seri tu. Jangan dok pi Thailand jer!! atau pulun China doll. Sebenarnya ketiga-tiga insan ini akan dihakimi oleh YANG MAHA HAKIM di sana nanti, termasuklah kita yang memberi komen. Hakim akan ditanya adakah penghakiman dibuat seadil-adilnya kepada kedua-dua pihak. Pihak yang menuduh dan pihak yang kena tuduh. Yang pasti pihak yang menuduh telah dengan berani membuat sumpah laknat, melaknat dirinya sendiri sekiranya tuduhannya tidak betul. Bagi si kena tuduh pula, anggota badannya akan menjawab bagi segala tuduhan itu kerana mulutnya ketika itu akan dikunci.

Anonymous said...

MACAM NI JE LA HJ SAIPOL...FITNAH PUN TAK JADI...PENAT KE HULU KE HILIR PON BELOM HABIS LAGI...KALAU NAK KAHWIN NANTI PON MEMALUKAN BINI DAN ANAK2 NANTI...BILA TANYA BINI SAPE..BINI SI EPOL LUBANG JUBOQ...TANYA ANAK SAPE..ANAK EPOL LUBANG JUBOQ...

AKU BAGI CADANGAN....
KAU KELUAR JE DARI MALAYSIA NI...KO PI LA MANA2 NEGARA LAIN...DOK KAT SINA TERUS...TAPI JANGAN BUAT PERANGAI KAT SANA PLAK..
OK!!!!

Anonymous said...

ekekekekke..... ko mmg terbaik la gap...

baru skrg aku nampak apa justifikasi mahkamah bebaskan anwar...

mat diah tak mo ambil risiko, ye le maklum la sbb mahkamah pun kjaan juga, kalau mahkamah teruk di serang maka kalau tumbang mahkamah tumbang la ekekutif juga....msia pun tumbang juga...

segala kemerdekaan dan penat lelah bangunkan negara pun akan hancur hanya kerana si pengkhianat anwar ni seorg....

syabas gap shabas.... ni justifikasi yg paling bermutu dari banyak2 opinion yg aku baca....

mat diah dah selamatkan institusi kehakiman negara, syabas mat diah...

tapi kalau dihadapan hakim 3 org aku tak rasa anwar boleh terlepas juga....hehehe

anwar pasti akan di gulai oleh kemarahan pasukan pendakwa yg meluap2....

takbirrrx3....masih ada cahaya dihujung terowong...

Anak Lenggong said...

Nik Ajis si musang berjanggut kata""Kalau tengok pada zahir pun nampak terang-terang jahat. Fizikal Anwar hendak bawa diri pun teruk. Hendak duduk sakit, hendak bangun lagilah sakit kerana belakang dia telah dirosakkan semasa dalam penjara. Orang macam ini macam mana nak guna seks dengan orang muda.".....

Aku cuma nak tanya Nike Ajis pulak...selama ni yang nuar dok jelajah menabur fitnah di seluruh negara tu nampak dia tak larat dan tak berupaya kee..lagi satu nike ajis yang lancapkan nuar serta kasi kat saiful supaya masukkan air mani nuar dalam dubur kee..Faham tak nike ajis tu yang pembebasan anuar cuma disegi teknikal sahaja..karpal singh sendiri mengakui didalam pembelaan yang liwat berlaku suka sama suka...

Anonymous said...

makna kata hakim mat diah cukup rasa bertanggungjawab utk defence institusi mahkamah dari permainan persepsi negatif dari anwar...

manakala pihak pendakwa pula menyimpan beberapa peluru yg masih tak digunakan....

fuhhh...hebat...cukup hebatt...

aku ingat dah habis dahh, baru skrg aku nampak satu strategi yg cukup ampuh...

second round dihadapan 3 hakim anwar pasti akan di asak cukup2, ye le...aku pun pelik kenapa mahkamah tak panggil wan jijah, yb zul, ezam, zaharin, dan ramai lagi yg sama2 boleh jadi saksi mcmana keadaan anwar masa terima panggilan yg mengatakan saiful dah buat report...

relevan nya ialah utk menyokong keterangan saiful dimana diselah malam saiful ada ckp dia jumpa ezam, tapi kenapa ezam tak di panggil...???

hahahahaha....aku dah nampak skrg strategi pasukan pendakwa cukup ampuh, cukup hebatt....

bye bye anwar...second round ko mesti terlungkop....

al zarqawi said...

air mani dsai yang di jumpai tu sebenarnya hanya kospirasi je...pakatan jahat dari doktor yang diupah oleh puak2 umno...sedangkan lubang duboq si hj bontot tu sebenarnya tiada tanda2 diliwat...

RESPONSE,

Doktor Forensik kat HKL pulak kau fitnah diupah oleh kerajaan untuk kospirasi. Kalau begitu apasal DNA profile air mani dalam dubur saiful sama dengan air liur anwar pada berus gigi dan Tuala pagi dia. Sebenarnya mudah aje kalau pihak pendakwa nak sangkal ambik darah Anwar buat profiling lepas tu bandingkan tetapi Anwar TAK NAK BAGIKAN ? So kenapa takut kalau tak buat salah. Pasukan pembela pun main isu teknikal pasal umur specimen dan bukan profiling DNA. Kalau dah jahil elok jangan fitnahlah.

nuar tote bengkok said...

WAHAI ALJUBURI DAN PENCACAI TOTOK JILAT LA BALIK AIR LUDAH HANGPA DULU

Anonymous said...

Tiada pemberi tiada penerima.
Suka sama suka.
Apa pun aku tetap sayang Anwar dan Saiful.
Mereka masih sedara seagama dgn ku.
Insaflah sebelum terlalu terlambat.
ALLAH Maha Pengampun!
politik politik juga, Agama jgn main2.

PemikirpolitikJerantut said...

Salam GAP tolong pautkan blog gua disini, blog lu dah lama gua paut. k tq
http://pemikirpolitikjerantut.blogspot.com/

Anonymous said...

Apakah PAS dan DAP akan mempertahankan Nuar jika beliau bubar PKR dan join UMNO?

Jawab orang PAS, DAP!

Anonymous said...

Orang UMNO jer yang percaya Anwar bersalah. Dakwaan inilah yang dikatakan kospirasi, sebab dalam politik apa-apa tindakan ataupun momokan pihak lawan (BeeEnd) itulah yang dipanggil konspirasi. Sebabnya mudah, pihak tertuduh tahu dia tak bersalah, jadi digelarkan musuhnya melakukan konspirasi bagi memburukkannya.
Mudahkan nak faham...UMNOGOK.
GAPcuba ko imbas kembali kenyataan pemimpin UMNOGOK yang ditulis dalam Utusan Meroyan. Jangan nak main politik lagilah GAP.

tobeng said...

Kita tunggu 10 hari lagi.Kalau pendakwaraya tak bawa kes ke Mahkamah Rayuan baru aku betul2 hairan.

Anonymous said...

kenyataan GAP ni ternyata salah.mmg satu konsprasi pun.konspirasi politik nak jatuhkan anwar.cuba tgk interview anwar dengan al jazera.byk kali anwar cakap pasal fitnah politik.bukti tonggang terbalik tp fitnah jer lebih.sbb tu anwar lepas.bukti DNA tak boleh diterima.nampak sgt pakar2 kat malaysia ni tak reti kerja.malukan malaysia jer.

tobeng said...

January 10, 2012 1:11 PM,

Fitnah apa kejadahnya dol?Mana ada anjing berak tengah jalan nak mengaku?

Bukti DNA jelas dan nyata.Kau aje yg tak faham.Kau faham ke keputusan penghakiman semalam anuwar dibebaskan atas sebab kelemahan teknikal bukan sebab dia betul2 tak meliwat?

Kau pernah baca ke keputusan penghakiman liwat 1?Kenapa ketiga2 hakim kata diorang percaya LIWAT memang berlaku tapi terpaksa dibebaskan atas seba2 teknikal?

Melayu Perak said...

HOME
MEDIA
BLOG
STATE
ANWAR
ABOUT
Home » » Kg Batu Uban menunggu nasib Kg Buah Pala
Kg Batu Uban menunggu nasib Kg Buah Pala
Posted by The Unspinners at 1:05 PM


Sebuah lagi kampung tradisi di negeri ini bakal lenyap atas faktor pembangunan.

Kali ini, Kampung Melayu Batu Uban di Gelugor dekat sini akan mengalami nasib sama seperti Kampung Buah Pala iaitu 'hilang' dari peta Pulau Pinang apabila kerja-kerja pembinaan kawasan perumahan baru sedang dilaksanakan.

Ketua UMNO Bahagian Bukit Gelugor, Datuk Omar Faudzar berkata, perkembangan tersebut merupakan satu perkara yang menyedihkan di negeri itu.

"Sekarang apa yang boleh kita lakukan ialah memohon kepada kerajaan negeri supaya menjadikan kawasan itu sebagai kampung tradisi tanpa dimajukan.

"Jika pembangunan diteruskan, maka kampung itu yang merupakan penempatan orang Melayu tertua di negeri ini akan lenyap. Apa yang lebih merisaukan saya, di situ juga terdapat sebuah masjid tertua di negeri ini," katanya di sini hari ini.

Anonymous said...

Konspirasi?
Air Mani bolih direka cipta ker?
Masih ada Mahkamah Rayuan dan Persekutuan.
Mana mau lari har!

Anonymous said...

kesian kat saipool.akhirnya peliwat dibebaskan dan yg beri liwat terseksa batinnya.hahhaa lubang da ditebuk tapi tupainya melompat kegembiraan.

yang peliknya macammana sampel dah confirm dalam karung kunyit (kata zul nordin) tp masih lagi bole terlepas.mmg lemah pakar2 malaysia ni wat keje.pakar kangkung gak ni.malaysia oh malaysia.

Anonymous said...

smlam aku dah sms bini aku kata mlm nanti lepas solat maghrib berjemaah, aku belanja makan luar dgn anak2 skali, sbb nak raikan anwar masuk penjara. nampak gayanya kene la sabar lagi tunggu kes rayuan. betol cakap pengomen tobeng kat atas tu kita tunggu 14 hari kalau tak dak rayuan juga, maka baru la betul2 rasa hairan...hehe

Anonymous said...

Konspirasi takde... skang yg tinggal kongsirasa... hehehhehe...

Anonymous said...

Kita semua patut bersyukur Mantan TPM tak disabitkan dgn kes liwat.
Beliau pernah menyumbang kebaikan utk kita semua.
Berilah beliau hidup dgn bahgia disamping keluarganya diusia senja ini.
Apa untung dan rugi kita jika beliau dipenjarakan?
BUDI YG BAIK JANGAN DILUPA!

Anonymous said...

anon 1:18 PM

ko pasti ker mmg ader air mani anwar dalam karung kunyit tu.benda tak nampak jgn pandai2 nak fitnah.

mcmmana nak buat rayuan kalo bukti yang ader pun tonggang terbalik.nak pakai bukti aper lg?sampel dna da tercemar.mana x tercemarnya, hasil ujikaji menunjukkan byk sampel dna dlm karung kunyit tu.lelaki x,y,z,s,m,l,h,d,r,t,b,. hahaha sbb tu mahkamah x bole nak terima bukti tu.

Anonymous said...

Anwar bebas kes liwat dan skrg dia boleh bebas ke sana sini dengan tagline aku peliwat suka sama suka.Rakyat memerhatikan tingksh lakunya dengan penuh jelik dan mual.

Anonymous said...

Aduss...! Sakitnye Umnu, Perkosa & Pekuda....

Anuar terlepas, tgn hangpa bau taikkk...!

kuah ! kuah ! kuah !

mmuuaahhahahahaha!!!

Fitnah lagi ! Fitnah lagi ! Jgn putus asa !!!

Anonymous said...

Wahai puak2 suku kaum yg kecewa..!

Usah didesak Peguam Negara & barisan pendakwa letak jawatan !

Terimalah takdir Allah SWT dgn dada yg lapang !

Lain kali....JGN TABUR FITNAH lagi tau...!

mmuuaahhahahahaha...!!!

Anonymous said...

HAIRAN BIN AJAIB

.....kes di luar negara(NEGARA KAFIR) kes liwat@rogol dengan binatang Anjing telah dikenakan penjara@ jel...

...spt" twisted 22-year-old man has been jailed after pleading guilty to performing sex acts on his pet dog.

Gareth Francis Owen confessed to having sex with his Golden Labrador, called Andrex, between July 20 and September 20 last year."

....tapi di Malaysia ni kes meliwat antara anuwar aljuburi terhadap saiful telah di bebaskan....aku tak faham

Anonymous said...

saifol..jangan putus asa..ni semua mainan politik..engko terlibat dalam kospirasi ni atas desakan pihak musuh politik DSAI..engko masih muda..wang yang engko terima hasil fitnah ni dah lebih dari cukup..jaga baik2 bontot engko tu..lain kali boleh lagi gunakan bila fitnah baru akan diadakan..
harap bersabar..

Anonymous said...

GAP!!! BILA NAK KUAQ LAGI SATU FITNAH SEORANG ANAK MUDA DI LIWAT DSAI NIIII..

LEMBAT LA KO NI...BLOG LAIN DAH KECOH DAH...YURI ARIANTO DAKWA DILIWAT DSAI...

UMNO NI TAK SAH KALAU TAK FITNAH DAN TAKDE SEKS.....

Servant of God said...

Kepada penjilat Anwar semua,

Apa khabar? Sihat?

Syok korang kata kami pemfitnah yer?

Satu lagi insan kamu tak nak kata fitnah ke?

Tidak lain dan tidak bukan:

Tuan Karpal Singh, yang mengatakan Anwar "Liwat Suka Sama Suka".

Ingat, peguam Anwar sendiri kata Anwar meliwat.

Tak nak kata dia pemfitnah ke?

Anonymous said...

Konspirasi?
Air Mani bolih direka cipta ker?
Masih ada Mahkamah Rayuan dan Persekutuan.
Mana mau lari har!

---------------------------------

ko pasti ker mmg ader air mani anwar dalam karung kunyit tu.benda tak nampak jgn pandai2 nak fitnah.

mcmmana nak buat rayuan kalo bukti yang ader pun tonggang terbalik.nak pakai bukti aper lg?sampel dna da tercemar.mana x tercemarnya, hasil ujikaji menunjukkan byk sampel dna dlm karung kunyit tu.lelaki x,y,z,s,m,l,h,d,r,t,b,. hahaha sbb tu mahkamah x bole nak terima bukti tu.

---------------------------------

Macamana DNA tak tercemar. Pasal sampel DNA diambik dari tuala good morning yang ditinggalkan dalam lokap. Bukan Lelaki Y sorang je yang pernah menginap kat lokap tu sebelum ni, lelaki A,B,C,D....Z semua pernah menginap kat situ. Sudah tentulah tuala tu telah dicemari dengan pelbagai jenis DNA sehingga sukar nak sabitkan Lelaki Y. Penyelesaian yang mudah ialah dapatkan DNA yang masih suci dan belum tercemar dari tuan punya badan sendiri. Masalahnya, suspek enggan menyerahkan DNAnya kepada mahkamah, sehinggakan mahkamah terpaksa jugak menggunapakai DNA yang dah tercemar. Diharapkan pada peringkat rayuan nanti, suspek secara sukarela menyerahkan DNAnya untuk dianalisa.

Anonymous said...

Cerita liwat ni memanglah tiada saksi lain kecuali saiful sahaja. Memang susah hendak di buktikan. Especially anwar tak cooperate bagi darah dia untuk check dna. Tapi Allah turunkan aib lain pula. Tiba2 ada video pulak yang dia balun china doll. Ish ish ish jelas sangat dia. So we wait and see.

Penyokong dia terdiri dari banyak puak: 1. Yang dapat habuan 2. Yang sewaktu dengannya. 3. Yang mengharapkan jadi yb masa pru nanti 4. Yang buta
seni. Tak nak guna otak lansung. Yang ini yang taksub
sungguh. Kesian.....

tobeng said...

Aku pun pelik juga dengan istilah DNA tercemar hakim.

Setahu aku DNA lelaki Y yg disahkan DNA Anuwar Ibrahim adalah DNA yg dominan disamping beberapa DNA lain yg tak dikenali.

Adalah satu perkara biasa DNA yg diuji pada satu sampel akan ditemui beberapa DNA lain,tapi yg paling utama adalah DNA yg DOMINAN.

Mungkin mahkamah rayuan ada jawapannya..?

Anonymous said...

Musangka ..

Pernah dengar kes Mokhtar Hashim dan Dato Taha..?Atau kes Jean Parera oleh Kartegesu..di tahun 80an.
Ko pergi revers balik kes ini adakalanya nasib seseorng itu bergantung kepada kebijaksanaan peguam.
Begitu juga dngan Kes nuar.Klu konspirasi, mlm tadi nuar tak akn tidur sebilik dngn kak jijah ttp hari ini jadi banduan di penjara Sg Buloh seperti yng korng telah bayangkan sebelum ini.

Ini bukan soal fitnah..revers balik percakapan balas saiful semasa di soal peguam karpal dan perkataan 'suka sama suka' yng di tegaskn Karpal semasa hujah penggulungan.

Sayugia ingin di ingatkan saiful adalah cofee boy Anuar yng pernah di bawa ke luar negara oleh majikanya hanya untuk membancuh teh!Apapun budak pembancuh coffee
ini mempunyai hak untk merayu keputusan mahkamah tinggi semalam.

Jadi jgn confident lagi seperti apa yng anwar dan kak jijah beritahu selepas dia dibebaskan dia masih rasa tidak selamat.
Ada 2 peringkat mahkamah lagi yng membolehkan Saiful merayu bahawa kejadian liwat yng berlaku keatasnya oleh anwar Ibrahim bukan SUKA SAMA SUKA seperti yng di tegaskan oleh peguam bela Karpal Singh!

Anonymous said...

Kita nak menilai seseorg,kita boleh lihat dengan siapa dia berkawan.Kawan dia Nala towkey judi,SK yang bersama2 cari pelacur dan Israel2 dan puak2 gay...
Tak semestinya yang bebas tak melakukan....Sepandai2 tupai melompat...

Anonymous said...

Memandangkan Anwar dah memenangi kes liwat II, aku harap Anwar perlu jugak memenangi kes video chinadoll tu. Jika keputusan mahkamah memihak kepada Anwar, barulah Anwar layak ditabalkan sebagai PM kerana telah dibuktikan bersih dan suci dari masalah moral.

Anonymous said...

email pembaca:

Assalamualaikum Saudara Pisau



Sekali lagi saya menulis kepada Saudara Pisau, tetapi kali ini isu yang berlegar sekitar Masjid Hutan Kampung yang terletak hampir dengan Bandaraya Alor Setar dalam Parlimen Pokok Sena yang diwakili YB Mahfuz Omar.



Hutan Kampung merupakan tempat saya dilahirkan, tetapi ibubapa saya memilih untuk tidak terus bermastautin di situ kerana arus pembangunan bergerak terlalu perlahan walaupun Bandaraya Alor Setar jelas kelihatan dari kampung saya.



Terdapat banyak rumah kampung yang terletak hampir dengan Masjid Hutan Kampung, yang wujud sejak generasi datuk dan nenek saya lagi.



Masa berubah, rumah bertambah tetapi sistem perparitan kekal seperti dulu, maka kejadian banjir kilat sering berlaku yang menyusahkan hidup mereka.



Justeru itu, aduan demi aduan telah dibuat kepada wakil Ahli Parlimen di sini tetapi sampai kesudah aduan tinggal aduan (sibuk berpolitik barangkali).



Jadi kerana tidak tahu hendak mengadu kepada siapa lagi, mereka telah mencuba untuk mengadu dengan wakil UMNO, sedangkan pada ketika itu mereka masih menyokong parti yang diwakili oleh Ahli Parlimen mereka.



Alangkah terkejutnya mereka apabila aduan tersebut pantas diberi perhatian, longkang disiapkan, masalah diselesaikan, tanpa sebarang persoalan samada ini kawasan mana-mana parti politik.



Malangnya, terdapat pihak tidak bertanggungjawab yang tidak boleh melihat kesenangan orang lain telah mensabotaj longkang tersebut dengan harapan air hujan terhalang, banjir kilat kekal berlaku dan menyatakan projek itu satu pembaziran.



Namun begitu, penduduk di situ tidak melatah, mereka telah memeriksa setiap inci longkang yang baru disiapkan itu dan telah menemui ketulan-ketulan simen keras yang telah diletakkan didalam pembetung yang boleh menghalang aliran air sewaktu hujan.



Menjadi satu isu besar di kampung saya apabila mereka telah berjaya menemui orang yang bertanggungjawab tersebut iaitu dari parti yang sama dengan Ahli Parlimen mereka juga.



Lantas tindakan drastik telah dibuat dengan keluar beramai ramai daripada parti asal dan memasuki UMNO dua (2) minggu lepas dan disiarkan di TV1 juga Sinar Harian, hanya disebabkan kes begitu remeh iaitu berkaitan longkang!



Jika isu longkang pun hendak dipolitikkan, sudah habis modal kah di pihak PAS?



Sekian, terima kasih.


Paktarm

Jitra, Kedah Darul Aman

Read more: http://www.pisau.net/2012/01/pas-sabotaj-longkang-raih-sokongan.html#ixzz1j2XsneEX

Anonymous said...

HIDUP WALI ANWAR!

HIDUP WALI ANWAR!

HIDUP WALI ANWAR!

HIDUP WALI ANWAR!

HIDUP WALI ANWAR!

HIDUP WALI ANWAR!

HIDUP WALI ANWAR!

HIDUP WALI ANWAR!

HIDUP WALI ANWAR!

HIDUP WALI ANWAR!

HIDUP WALI ANWAR!

HIDUP WALI ANWAR!

sejuk tengok wajah Wali Anwar, berseri2, wajah manusia bertaraf wali!

usin said...

tak kesah la pak sheikh tak masuk dalam. luar dalam apa nk kira sgt. tu masalah dia dgn saiful. dia duduk luarpun, pastikan dia tak dpt merasa apa yg dia nk sgt tu. jgn bg chance!!! biar dia mati beragan!!!

Anonymous said...

Pemimpin2 BN dan PR majoriti kaya raya.
Orang2 biasa BN dan PR banyak yg mcm bangsat dan keparat terutama Melayu.
Guna lar akal nak naikkan taraf ekonomi.

cerita politik tak abis2, kalau pandai sangat masuk jadi calon wakil rakyat.
Kaum Cina dan India bertambah maju.
Melayu MALAS.
Berangan2 nak kaya tapi tak berusaha.
Siapa pun yg jadi kerajaan hangpa tetap mcm tu kalau asyik berangan2 tanpa usaha gigih.

Anonymous said...

anon 3:45 PM

nak bwk kes chinadoll tu boleh tp seblom tu aku nak tau dulu kes mongolia doll tu saper punye keje.kalo ko bole bg tau aku dalang kes mongoliadoll tu, br la fair kalo nak bwk kes chinadoll tu.

ingat, membunuh tu seksaannya lebih teruk dr berzina.

Mat Jeng said...

apa yang berlaku ada hikmahnya...harap semuanya insaf diri... sebab semua cintakan keamanan dan kebenaran. Saiful pun dah pergi haji...kita? insyaallah Allah terima taubatnya.. kita?... Anuar? sepatutnya buat kenduri kesyukuran/tahlil/tunaikan Umrah/musim haji nanti tunaikan haji..... mintak tiada bala bencana bakal menimpa seterusnya... tak tahu berapa lama lagi usia Allah berikan.. begitu juga kita.... Insaflah... banyak lagi perkara lain yang kita perlu beri perhatian.... yang pasti, PASTIKAN Pakatan Rakyat tidak memenangi PRU13..... sebab puak2 ni makin jauh dari Allah swt!

Anonymous said...

January 10, 2012 4:42 PM,

Apa lu cite?Dalangnya razak bagindalah macha.Tapi dia pun terlepas atas sebab teknikal macam abang anu lu lah dey.Itu macam pun susah mau faham ka macha?

Anonymous said...

Anwar Bebas Atas Alasan Intergriti DNA, Kesan DNA yang Ditemui dalam Jubur Saiful Tidak Cukup Buktikan Kes Liwat-kosmo bee end.

“Selepas meneliti sepenuhnya bukti keterangan, mahkamah tidak boleh seratus peratus yakin berhubung integriti sampel DNA yang diambil daripada pengadu tidak pernah terusik."

alamak, malaun mana plak yg da usik dna tu.abis rancangan aku.ni mesti ader tgn yg gatal ni pg korek itu bontot.hahaha lawak2.

Servant of God said...

Hidup wali!

Hidup wali!

Kononnya muka berseri!

Rahsianya KY Jelly!

Disudahi paf kari!

Masalah? Cari saja Sinki!

Bawa sekali wang berguni-guni,

Apa kau ingat itu Sinki free?

Hidup wali!

Anonymous said...

ayooo.tak paham aku kes ni.kalo dah sampel dna pun mahkamah tak terima, susahla.abistu nak pakai bukti aper lg.ramaila org yg meliwat lpas ni.so to puak2 bee end, berhati2 sbb lpas ni mungkin giliran anda pula diliwat.hehehe dan lubang yg dah diliwat pastikan tiada siapa yg bole membukanya.tutup ketat2 yer takut nanti sampel tu terusik.

Servant of God said...

Anon January 10, 2012 5:19 PM,

Itu amaran rasmi daripada imam mahti korang ke?

So dia confirm akan liwat orang lain plak lepas nih?

Anonymous said...

MELIWAT ATAS DASAR SUKA SAMA SUKA BOLEH!!!

MALAYSIA BOLEH!!

MALAYSIA BOLEH!!

MALAYSIA BOLEH!!

Anonymous said...

MELIWAT ISTERI OLEH PAS BOLEH!!

MALAYSIA BOLEH!!

MALAYSIA BOLEH!!

MALAYSIA BOLEH!!

Anonymous said...

Lepas ni kalau nak curi makan,
tanya dulu pompuan tu lu suka ker.
kalau dia ckp suka, balun jer,
tiada kes rogol kalau suka sama suka.
Seronoknya jadi rakyat Malaysia,
Asal suka sama suka tiada kes.

BALUN jangan TAK BALUN!!!

Anonymous said...

JAMIL KHIR,SHAHRIZAT,KHAIRY ,HISHAMUDDIN, KALAU KAU SAYANGKAN UMNO,MELAYU,ISLAM TOLONGLAH JANGAN BERTANDING DALAM PRU 13 NANTI,LENGUH KAMI AHLI UMNO NAK BELA HANG

Anonymous said...

Anon 5:01 AM...

Apalah yang ada pada kita melayu ini jika tidak ISLAMnya, BANGSAnya dan RAJAnya.....jika asas perjuangan ini di injak-injakkan. tiada gunanya nama perjuangan jika matlamat KUASA! KUASA! KUASA! PM! PUTRAJAYA! ....jika asas pun dah hancur apalah yang ada sebagai pelindung.

--------------------------------------


Apalah yang ada pada kita melayu ini jika ...

Akidah -- sekular assobiyyah
Budaya Hidup -- amalan jahiliyyah,
Matlamat -- Materialisme & Hedonisme,

Kuasa - untuk tipu, tindas, fitnah & zalimi bangsa sendiri;
Harta - untuk memuas hawa nafsu & amalan syaitan;
Negara - terjual, tergadai, kpd bangsa asing!

bangsa melarat --- pemimpin mewah,
agama disekat --- maksiat dimegah,
rakyat digugat --- negara terjajah!

UMNO sudah lupa diri... tamak & bongkak!

UMNO sudah tidak layak pimpin umat Melayu & Rakyat ..

UMNO tersasar & tersesat terlalu jauh dari ISLAM!

PRU13-- undi ABU!

Anonymous said...

tengok gambar tuuu ...


tak nampak pon golongan veteren ..
semuanya budak budak muda ...yang mentah mentah ...

yang tak tahu hujung pangkal ...

yang pada tahun 1998 ...
umurnya belum pon mencapai 10 tahun ...


budak budak yg tak reti apa apa ...

orang orang muda yang darahnya masih panas ... pantang ditegur dan dibakar ....
darah itu akan mengelegak tak pasal pasal ...


dibawah golongan "" HOT TEMPER ""


kesempatan ini lah yg diguna pakai oleh pkr ....
untung mencari untung ...

yang sebenarnya akan merugikan

orang orang muda ...

ANUAR TAU ORANG ORANG MUDA ...
PANTANG DI PANASKAN SEMANGATNYA ....

DIA PON PERNAH JADI MACAM ITU ...
DULU ....

SEROJA HOMESTAY KANGAR NO. 10 LORONG 2, TAMAN BUNGA SEROJA KANGAR PERLIS said...

MACAM NI JE LA HJ SAIPOL...FITNAH PUN TAK JADI...PENAT KE HULU KE HILIR PON BELOM HABIS LAGI...KALAU NAK KAHWIN NANTI PON MEMALUKAN BINI DAN ANAK2 NANTI...BILA TANYA BINI SAPE..BINI SI EPOL LUBANG JUBOQ...TANYA ANAK SAPE..ANAK EPOL LUBANG JUBOQ...

AKU BAGI CADANGAN....
KAU KELUAR JE DARI MALAYSIA NI...KO PI LA MANA2 NEGARA LAIN...DOK KAT SINA TERUS...TAPI JANGAN BUAT PERANGAI KAT SANA PLAK..
OK!!!!

January 10, 2012 12:38 PM
===========================

SEPOL LEBANG JUBOQ XAPA SEBAB DIA NGAKU. YANG KOTE BENGKOK YANG HANG SOKONG TU TAK MAU NGAKU DAN SUMPAH, CAMNA PULA.

NANTI ORANG AKAN PANGGIL HANG NI APA. ITULAH PENJILAT KOTE BENGKOK ANWAR. KALU ANAK HANG PULA DI PANGGIL ITU ANAK PENJILAT KOTE BENGKOK ANWAR GAY.

ANAKK HARAM JADAH.

Anonymous said...

AWAS!!!!!!!!!

aljub akan dan sedang mencari mangsa terbarunya.

Anonymous said...

hmm, isu anwar ni bukan liwat aje... kalo liwat korang boleh kata konspirasi
kalo video seks korg boleh kata buat sendiri dan palsu malah besi
kalo rasuah korang kata bn pun rasuah
TAPI....
kalo video di Youtube anwar SOKONG LINA JOY MURTAD...masa temubual dgn BBC (tak silap)siap dgn gambar berwarna dan suara malah dgn gaya nya sekali...apa korang nak jawab? masih lagi dia layak jadi PM utk umat Islam??

seteruk2 BN...masih belum ada pemimpin Islam nya yang MENYOKONG MURTAD...

tak percaya pergilah tgk Youtube tu...kalo nak jawab, jawab pasal isu ni sahaja...kalo ko jawab yang xberkaitan maksudnya nak cover line lah tuuuu...huhuhu

Anonymous said...

PRU makin dekat..

insyallah.. allah menangkan BN secara muitlak PRU akan datang..

pakat ramai ramai sokong BN.. semoga kita kembali aman dan makmur..

Anonymous said...

kes liwat11 memang konspirasi nak jatuh kan anwar cuma bukti tak logik kata hakim.kalau nak berbohong kene logik juga lah.kes liwat tetap konspirasi sebab ianya tak berlaku, olih kerana umno nak jatuhkan anwar maka diadakan liwat11.hakim org bijak mana yg tak logik tak logik la.pendik cerita umno sentiasa mencari jln bagaimana nak bunuh karier anwar dlm politik

Anonymous said...

drama morfin tu takde nak sebut ke? itu pun penipuan yg nyata oleh PKR.

calar kecik je, luka tak dalam pun, dan yang paling penting, takde pun morfin..

jadi yang mamat tu kononnya nazak apsal? bodyguard kena calar pun boleh nazak ke? wakakakaka. budak sekolah rendah depan rumah aku lebam dan calar balar jatuh basikal ok je...tak nazak pun..

betul2 memalukan geng2 bodyguard je la! wakakakaka

Anonymous said...

aku juga terasa YAKIIIIN UMNO/BN akan........................ lagi dalam PRU13.... relax la ... usah gelabah .....

Anonymous said...

DAH LA TUUUUH..... CUKUUUUP LA.... DAH MUAK DAH ….. BERBELAS TAHUN DENGAN GOSSIP 'LUCAH' ANWAR NIH (sejak 1998 - selepas Anwar dipecat oleh Mahathir) ....tak ada isu lain ko ... kau orang pun bukan tengok dengan mata kepala engkau sendiri... hanya dengar2 cerita orang saja.. atau hadis2 saiful atau hadis2 umi hafilda, dll penyebar fitnah ... yg tak tentu sahihnya.... kemudian di tokok tambah lagi oleh media2 UMNO/BN.... Aku pun pening dengan politik engkau orang.. masa Anwar dalam UMNO dulu tak ada pulak cerita2 jijik macam ni .. dah keluar UMNO, macam2 teori konspirasi engkau orang rekacipta..... Aku pun tak tau, hanya Allah yg maha mengetahui siapa yg betul, siapa yng bohong!... biar Allah yg tentukan hukuman sebenar di Negeri Akhirat nanti....


Tumpukan POLITIK MELAYU kepada perkara pokok (FUNDAMENTAL) seperti .. penghayatan Islam, nilai budaya, martabat bahasa, mutu pendidikan, kemiskinan, sosio ekonomi, penyertaan sektor bisnes & industri, masalah kronik sosial & jenayah masyarakat Melayu, ..........


Tinggalkan ‘budaya melayu lama’ - tabur fitnah, hasad dengki, dendam kesumat, bodoh-sombong, tamak-haloba, tindas-menindas, cantas-mencatas, ..... TUTUP TIRAI LAMA ! .... Mari kita bincang & gembeling tenaga... untuk POLITIK BARU .... kearah insan soleh yang berdaya maju! Semoga Selamat didunia & akhirat!

Anonymous said...

PERNAH HAKIM PENDAKWARAYA BERKATA BAHAWA ANUAR DAN SAIFUL MEMANG BERADA DI TEMPAT KEJADIAN PADA HARI DAN JAM YG DINYATAKAN TERTUDUHAN KEJADIAN MELIWAT ATAU LIWAT2.

TAK APA LUPAKAN SAJA BUKTI KESAN AIR MANI PADA DUBUT SAIFUL YG KATA HAKIM TAK KONKRIT TAK DAPAT DPPERCAYAI.

TAPI KENAPA HAKIM TAK FOKUS PADA BUKTI ALIBI TENTANG KEBERADAAN TERTUDUH YG TAK DAPAT DIPERTIKAIKAN LAGI. KENAPA TAK ADA UJIAN DNA? KENAPA CIRCUMSTANTIAL EVIDENCE TIDAK DIAPLLY? MANA ALIBINYA?

SAYA MASIL LAGI INGAT KES MONA FENDI YG AGAK BANYAK MEMAKAI CIRCUSTANTIAL EVIDENCE.

TAPI HERAN YA KALAU BATANG DAH MASUK JUBUR PUN MASIH JUGA DIRAGUKAN KESAHIHANNYA. INI PENGAKUAN YG DILIWAT. KES MELIWAT DAH TERANG PUN TAPI BUKTINYA ADA GELAPLAH MANYAK BULU..

TUAN HJ SAIFYL MASIH BERPELUANG UNTUK MERAYU KES BELIAU KE MAHKAMAH PERSEKUTUAN. MACAM KES YG PERNAH SAYA INGAT BARU BEBAS SATU HARI TAPI THE NEXT DAY DIPANGGIL SEMULA DAN AKHIRNYA DIDAPATI BERSALAH. BEGITULAH JUGA KALI DGN NASIB BANG NUAR BIN IBRAHIM. RAHASIA MAHA RAHASIA HANYA DI TANGAN ALLAH.

Melayu Perak said...

daripada cempedak baik nangka
nagka panjang tangkainya
daripada budak baik janda
janda panjang akainya

Anonymous said...

Umno difitnah sewenang-wenangnya. Konspirasi la, rekayasa UMNO la..

Tup tup lepas..

Minta maaf pada Tun M, dan Najib. Kalau anak jantan. Kalau LGBT tak pe la..

Anonymous said...

PEMBANGKANG mati kutu.

Harapan nak huru harakan KL, nak tumbangkan kerajaan mcm dataran tahrir sgt tidak berjaya.

Hehe..

ANWAR EJEN YAHUDI said...

Dah bawak parang,
Dah pasang bom jangka,
Dah ponteng kuliah,
Dah kena gantung pengajian,
Dah ponteng keje

Dgn harapan carpark jadi dataran tahrir.

Wahai keldai, tak berjaya nampaknya rancangan nak huru hara KL.

Hari ini, DS Najib masih lg PM, UMNO masih lagi menjadi tiang kerajaan Malaysia, Anwar Ibrahim masih lg bermimpi dan masih lg seorg peliwat.

LIWAT TETAP LIWAT

Anonymous said...

GAP.

Anwar penipu, peliwat memang aku 100% percaya. Memang kita tau dia tu penipu. Aku tak pertikaikan semua fakta.

Sekarang yg sibuk kita rakyat biasa, bukan ahli UMNO pun. Cuma rakyat biasa yg menyampah dgn al-juburi.

Najib and the gang, dah jadi penakut. Nak ulas tentang keputusan mahkamah pun takut!!!! Semua play safe.

Mahkamah adil lah...fitnah kerajaan lah... ini memang kita tahu permainan PKR kaki pusing.

Masalahnya apa tindakan UMNO??? Senyap? Kan bagus klau Najib cakap point mcm Zulkifli Nordin cakap. Bagi ulasan depan wartawan.

Org UMNO semua sibuk jaga kedudukan masing2. Nie yg aku betul2 kecewa!

Anonymous said...

sokong GAP! persetan puak2 yg memuja peliwat & penzina tegar! akan tiba hukum Allah kpd puak2 yg buta mata hati ini.. tunggulah!!

Anonymous said...

Pilihan yg ada cuma UMNO.
PAS, mmg tak leh harap dah. Takutkan DAP.
DAP, lagi la tak. Menindas org Melayu.
PKR sibuk jaga kote.

UMNO lak lembap. Org lain dah masuk gear 5, UMNO masih lagi terkial kial nak masuk gear 1.

Contohnya, ada bhgn UMNO sibuk menganjurkan kuih muih tradisional terbanyak ketika mesyuarat bahagian tahun lepas. Di tengah tengah kemelut kebiadapan kafir harbi yg mempersoalkan agama Islam sbg agama rasmi, UMNO tergamak busy kumpul kuih.

Ades..

Anonymous said...

anu rr...jubur pun leh jadi burit...burit leh jadi jubur...depan tala..belakang tibai..atas jolok...da la jubur...Gua nak tengok akhirnya kau mati macam mana..mata terbuka kah atau mati pipit kau masa tegak......atau mayat kau bau Taik...

Anonymous said...

Anwar dibebaskan bukan sebab dia tak liwat, cuma kredibiliti DNA yang tak berapa kuat...ramai yang tak paham...depa dok kata Mahkamah dapati Anwar tak bersalah.

Anonymous said...

Walau macamana pun, sudah terpahat dalam sejarah bahawa Anwar Ibrahim penganut pluralisma sebenarnya adalah kaki liwat. Allah dah beri dia peluang untuk bertaubat, kalau dia gagal bertaubat dan masih lagi berkokok kesana kemari menabur fitnah dan mengadu dumba masyarakat bangsanya macam SIKITUL bersama RAJA MEDELIAR. Demi Allah, Demi Rasul Kami seluruh rakyat Malaysia tidak rela dan mendoakan Dato Sri Anwar Ibrahim akan terkancing mulutnya untuk selama2nya dan dimatikan seluruh badannya seperti Ariel Sharon yang menganiaya rakyat Palestin. Ya Allah kepadamu kami berserah. Amin.

Otak geliga said...

Anon 7.35PM

aku betul2 SALUTE dgn kau yg "JUJUR" & "BERBAIK SANGKA"......masalahnya kenapa dikatakan hadis2 Saiful & Umi Hafilda dan di "TOKOK TAMBAH" pulak oleh media UMNO/BN sebagai FITNAH?????

aku JELIK & MUSYKIL dgn org mcm kau ni yg mengatakan org lain lebih baik DIAM sebab x nampak dgn kepala mata sendiri apa yg berlaku......jd kau nak kata yg kau tahu apa yg Anwar & Saiful buat pd tarikh berkenaan sehingga kau seolah2 kata Anwar diFITNAH????

jd kenapa kau x jadi saksi Anwar utk membela org yg diFITNAH????

aku kalau boleh mmg x nak bincang ttg isu Anwar ni sbb aku mmg TAK NAMPAK DGN MATA KEPALA SENDIRI apa yg berlaku sebenarnya

tapi...kalau nak kata hanya Saiful, Umi, UMNO/BN yg BERSALAH itu PELIK namanya.....atau boleh dikatakan MELAMPAU BERAT SEBELAHNYA

kalau nak ADIL, jgn judge mana2 pihak, serahkan pd yg terlibat menyelesaikan masalah mereka & sudah tentu berserah kepada ALLAH.

kau mengajak org utk buat baik....SANGAT BAGUS....tp cara kau menunjukkan kau sendiri adalah seorang yg TAK ADIL atau lebih mudah aku boleh kata.....CAKAP X SERUPA BIKIN

lagi satu kau kena ingat semula kenapa Anwar DIPECAT dr jawatan TPM semasa BERSAMA/DI DALAM UMNO????....."Konspirasi" yg kau kata bermula sejak Anwar dlm UMNO bukan sesudah dia dipecat.....sejarah tu kau x ingat atau buat2 x ingat???...pelik kau ni.

Sekian....

Anonymous said...

DIA BEBAS..PERKATAAN KONSPIRASI ILANG DARI INGATAN..SEBAB DIA HIPPO!....HIPOKRIT NYA DIA!

Anonymous said...

anon 8.56,

Rakyat terbyk yg mahu berfikir yakin bahwa ANWAR mmg seorg peliwat dan penzina.

Kisah bagi hadiah spender pada pekerja, kisah adik angkat jambu, kisah lelaki Y, kisah tidak mahu membela diri, kisah tiada penafian kejadian liwat.. Semuanya menjelaskan siapa anwar ibrahim.

Yang penyokong dia dah tentulah cuba menidakkan semua ni walaupun tidak dapat tidak hati mereka pasti tertanya tanya juga.

LIWAT TETAP LIWAT. Dibebaskan kerana teknikaliti. Satu malaya faham. Bukan org lain cakap. Peguambela dia si kafir harbi karpal singh yg cakap.

Tidak bersalah dgn tidak meliwat 2 perkara yg berbeza. Sama sama kita bg mereka faham. Tapinkalau tak faham jugak..lantak le..

Anonymous said...

Anwar bapak konspirai.

Dari zaman tun ghafar baba begitu bijak mengatur konspirasi kerana bernafsu besar utk berkuasa.

Tapi sayang, hari ini dia cuma mampu bermimpi dgn teriakan konspirasi yg tidak pernah lekang dari mulut longkangnya.

Anonymous said...

Keputusan penuh penghakiman, Mohammad Zabidin menyatakan mahkamah tidak dapat memastikan 100 peratus bahawa integriti sampel DNA tidak terusik.

"Saya mendapati adalah tidak selamat untuk bergantung kepada bukti DNA. Justeru, mahkamah hanya ada keterangan Saiful".

"Oleh kerana ini adalah jenayah seksual, mahkamah keberatan untuk menyabitkan kesalahan berdasarkan keterangan Saiful. Tertuduh oleh itu dibebas dan dilepaskan"

Mahkamah tak pernah kata Anwar tak bersalah atas tuduhan liwat. Dia cuma kata tertuduh dibebas dan dilepaskan atas sebab teknikal di atas.

Anonymous said...

hehehe....anon 7:35pm

nampak gayenya cyber trooper penjilat lelehan jubo nuar dah di arahkan utk memujuk ......

hahahahahha.....memujuk umat islam supaya berdamai dan lupakan saiful...

dgn harapan supaya saiful dan team pendakwaraya hilang mood nak merayu...hehehehe...

ok nnt kita saksikan ya samada usaha penjilat2 jubo nuar ni konsisten..

kalu konsisten maknakata mmg kompom la anwar dah arahkan supaya gunakan teknik memujuk dan perpaduan...hahahha

Anonymous said...

bro GAP.. bgtau kt PM Najib..bglah sebulan dua Anwar LEPAS GIAN jd PM.. lepas dia tu dia ok baliklah dr meroyan tu..

hahhaa.. hang bersalah ka hang tk bersalah ka.. hang tetap jahat dihatiku wahai Anuwar BRAHI!!

hang perosak umat!!

Anonymous said...

janganla anwar jadi PM, aku takut bala untuk dia dan pengikutnya tempias kat kita..... nauzubillah...huh huh huh

Anonymous said...

Betul kata pembangkang sistem kehakiman negara tidak adil dan korup. Sebab inilah Anwar Aljub dibebaskan. Mintak Imam Mahdi saman kerajaan kerana difitnah meliwat. Jabatan Agama musti sokong imam PKR.

Anonymous said...

rakyat m'sia telah diliwat oleh peliwat kebangsaan.

Anonymous said...

Sistem kehakiman kita ni..kalau 1 maknanya1. Jika jawapannya 0.99999, ia tetap bukan 1. Begitu juga jika 1.000001, ia tetap bukan 1.

pendek kata pandai dan hebat cakap berbelit belit, hebat poosing sana roundabout sini..selamat la di dunia.

Anonymous said...

DAH BEBAS NI BIAR ANWAR AL-JUBURI TEROS MELIWAT DAN MELANGGAN PELACUR.

LEPAS TU KENA, LEPAS TU PAS GI BINI DAN KELUARGA DIA.

LEPAS TU... LEPAS TU...... LEPAS TU.........

SEMUA MAMPOS PON BAIK!!!!!

Anonymous said...

BARANG LEPAS USAH DIKENANG, KALAU KENANG MERANA BADAN...OOOOOOOO ..OOOOO ...

MARILAH WAHAI KEKAWAN SEMUA....RAMAI2 KITA MENYANYI.... OOOO...OOOO...POLITIK BARU.. POLITIK BARU.......

Tumpukan POLITIK MELAYU kepada perkara pokok ( FUNDAMENTAL) .. penghayatan Islam, nilai budaya, martabat bahasa, mutu pendidikan, kemiskinan, sosio ekonomi, penyertaan sektor bisnes & industri, masalah peniaga2 Melayu, kebajikan wanita2 Melayu dikilang2/ sector swasta-gangguan seks / solat/ aurat, masalah kronik sosial & jenayah masyarakat Melayu, dsb ..........

Tinggalkan budaya Melayu lama - tabur fitnah, hasad dengki, dendam kesumat, bodoh-sombong, tamak-haloba, tindas-menindas, cantas-mencantas, pemalas, pemboros, ‘biar papa asal bergaya’, .....

TUTUP TIRAI LAMA.... Mari kita bincang & gembeling tenaga... untuk POLITIK BARU .... kearah insan soleh yang berdaya maju!

Anonymous said...

Wahai puak2 suku kaum yg kecewa..!

Usah didesak Peguam Negara & barisan pendakwa letak jawatan !

Terimalah takdir Allah SWT dgn dada yg lapang !

Lain kali....JGN TABUR FITNAH lagi tau...!

mmuuaahhahahahaha...!!!

January 10, 2012 2:14 PM

-------------------------------------------

Majority Rakyat Malaysia dah lama terima takdir yang Anwar Al-Juburi KONGKEK Isteri kawan dia, Anwar Kongkek Pelacur dan Mat2 JAMBU

Majority Rakyat Malaysia dah lama terima takdir yang Mat sabu muka Babi KONGKEK isteri kawan dan suka bau burit dia.

Yang Majority Rakyat Malaysia tak terima ialah N. ajis sebagai Nabi tapi Babi adalah dan Anwar Al-Juburi tu Imam Mahdi sebab takde takdir dan tak aka ada takdir.

FAHAM TAK BAHLOL!!!!

Anonymous said...

Servant of God!!!

Takde guna nyer ko spelling orang2 yang otak pat bontot tu!!

Apapon dia orang hasut dan bual konek dorang tetap puak minority berotak udang!!

Dorang tu semua di bayar al juburi kalau tak mcm mana kluarga dia nak makn???

Anonymous said...

Puak2 Pembangkang semua bi-product parti BN.

Tak berkebolehan dan tak berkepentingan langsong!!!!

Amek rasuah dan kebas duit rakyat byk2 5 tahun kemudian kalah dah kaya raya.

Anonymous said...

BN TETAP KERAJAAN!!!

NAJIB TETAP JADI PM!!!!

ANWAR TETAP PENJUBUR DAN PENZINAH!!!

MAT SABU TETAP PENZINAH DAN PENCIUM BURIT!!!

N.AJIS TETAP NAJIS!!!!

Langsi said...

SERBAN OF GOAT dah sasau weehhhhh!

SERBAN OF GOAT dah sawan weehhhhh!

SERBAN OF GOAT dah seram weehhhhh!

SERBAN OF GOAT dah seriau weehhhhh!

SERBAN OF GOAT dah sengal weehhhhh!

SERBAN OF GOAT dah sembab weehhhhh!

SERBAN OF GOAT dah sedu weehhhhh!

SERBAN OF GOAT dah sewel weehhhhh!

SERBAN OF GOAT dah sedak weehhhhh!

SERBAN OF GOAT dah sayu weehhhhh!

SERBAN OF GOAT dah sengap weehhhhh!

SERBAN OF GOAT dah ngembek weeehhh!

Opppsssss...tolong betul serban kat kepala kambing tu, dah senget dah!

Ape..... bukan serban yg senget? Pulak dah ropenye kepala dia yg senget...sejak dari azali lagi.

Otak mereng otak senting... kalo teringin nak jadi LEMBU Fidlot... jgn malu2 call Kak Ijat Lembu!

Langsi said...

SERBAN OF GOAT dah sasau weehhhhh!

SERBAN OF GOAT dah sawan weehhhhh!

SERBAN OF GOAT dah seram weehhhhh!

SERBAN OF GOAT dah seriau weehhhhh!

SERBAN OF GOAT dah sengal weehhhhh!

SERBAN OF GOAT dah sembab weehhhhh!

SERBAN OF GOAT dah sedu weehhhhh!

SERBAN OF GOAT dah sewel weehhhhh!

SERBAN OF GOAT dah sedak weehhhhh!

SERBAN OF GOAT dah sayu weehhhhh!

SERBAN OF GOAT dah sengap weehhhhh!

SERBAN OF GOAT dah ngembek weeehhh!

Opppsssss...tolong betul serban kat kepala kambing tu, dah senget dah!

Ape..... bukan serban yg senget? Pulak dah ropenye kepala dia yg senget...sejak dari azali lagi.

Otak mereng otak senting... kalo teringin nak jadi LEMBU Fidlot... jgn malu2 call Kak Ijat Lembu!

Anonymous said...

NAJIB TETAP JADI PM!!!

BN TETAP JADI KERAJAAN!!!

PENCACAI PR TETAP JADI PENCACAI PR!!!!

Anonymous said...

TINGGALKAN BUDAYA MELAYU LAMA - tabur fitnah, hasad dengki, dendam kesumat, bodoh-sombong, tamak-haloba, tindas-menindas, cantas-mencantas, pemalas, pemboros, ‘biar papa asal bergaya’, .....

TUTUP TIRAI LAMA.... Mari kita bincang & gembeling tenaga... untuk POLITIK BARU .... kearah insan soleh yang berdaya maju!”


MARILAH RAMAI2 KITA MENGUNDI,...... PRU13 SEDANG MENANTI;
KUASA RAKYAT TAK BOLEH DIJUAL BELI....... KELAK SEJARAH SEMALAM BERULANG LAGI!

BERSAMA POLITIK BARU, .. BERSAMA HARAPAN BARU, ........ BERSAMA BERGERAK MAJU! ........ langkahi belenggu HANTU LANUN & pantang MELAYU PALSU ... KITA BINA TAMADDUN MELAYU BARU!!!!!!

Anonymous said...

Off topic sikit,

Pemborong2 cina lahanat dah mula tak hantar roti gardenia ke kedai2 esp kedai2 runcit.

Dah seminggu aku perasan sebab terpaksa beli roti lain ,roti gardenia susah nak cari.Diorang siap terang2 promote roti massimo buatan cina kafir robert kuok.

Sial cina dah main kotor!

Anonymous said...

KONEK ANWAR AL-JUBURI YANG SENGET!!!

Hahahahaha................

Anonymous said...

MARILAH RAMAI2 KITA MENGUNDI,...... PRU13 SEDANG MENANTI;
KUASA RAKYAT TAK BOLEH DIJUAL BELI....... KELAK SEJARAH SEMALAM BERULANG LAGI!

BERSAMA POLITIK BARU, .. BERSAMA HARAPAN BARU, ........ BERSAMA BERGERAK MAJU! ........
KITA rungkai belenggu PUAKA LANUN JEMBALANG ....
KITA langkahi pantang REKAAN MELAYU PALSU.....
KITA BINA TAMADDUN MELAYU BARU .... bersama ISLAM & nilai EHSAN .... Seluruh rakyat aman sentosa dalam NEGARA BERKEBAJIKAN!!!!!

Anonymous said...

NAJIB TETAP JADI PM!!!

BN TETAP JADI KERAJAAN!!!

PENCACAI PR TETAP JADI PENCACAI PR!!!!

Anonymous said...

Blogger musangka said...

Aduss...! Sakitnye Umnu, Perkosa & Pekuda....

Anuar terlepas, tgn hangpa bau taikkk...!

kuah ! kuah ! kuah !

mmuuaahhahahahaha!!!

Fitnah lagi ! Fitnah lagi ! Jgn putus asa !!!

January 10, 2012 1:52 PM


tahniahlah musangka...anear dah bebas bulihlah hang pi minta tutuh jubor hang...biar sama2 terjun masuk neraka jahanam...

Anonymous said...

Pembangkang sah dah mati kutu.

Hilang dah tuduhan dan fitnah bahwa mahkamah dan sistem keadilan konspirasi UMNO.

Tapi yg paling best, dah berparang, dah bwk bom, dengan harapan yg amat tinggi utk menjadikan carpark dataran tahrir. Harapan tinggal harapan. Mimpi tinggal mimpi.

Anonymous said...

Walaupun pedih, aku nampak banyak hikmah atas keputusan Zabidin, satu verdict yang bagus dan boleh memberi advantage kepada Najib jika dimanupulasi sebaik-baiknya menjelang PRU 13. Jika keputusan Zabidin sebaliknya, banyak risiko yang menanti kerana dalam tempoh rayuan DSAI akan terus jadikan Sistem Kehakiman/AG/IGP/konspirasi sebagai peluru dan BN menjadi sasaran.

Anonymous said...

UMNO yang dituduh berkonspirasi selama ini oleh anwar kelihatan hebat dimata rakyat. rakyat berasa simpati terhadap UMNO. Kenapalah anwar kotor sangat mulutnya. suka fitnah UMNO. sekarang mahkamah sudah bebaskan kamu. meliwatlah sepuas hati kamu. liwatlah kamu sampai pecah batang kotemu itu.

rakyat akan jadi hakim kamu pulak nanti.

saiful sudah laksanakan amanah. cegah kemungkaran.

anwar kini semakin pening...dosanya teramat besar..bukan mudah nak minta maaf kat orang lain...kalau orang tu tak maafkan...neraka lah kamu wahai anwar ooiiii...

ya Allah jauhkanlah Malaysia daripada anwar berahim ....

Anonymous said...

Dah lah ... hentikan budaya mencarut ni.... orang melayu amat pantang kalau mulut celupar atau mulut busuk golongan pelampau2 bodek pembesar zalim ... rakyat lg kuat bencinya...

Servant of God said...

January 10, 2012 11:13 PM dan January 10, 2012 11:14 PM

Engkau yang meroyan kat sini, tapi kau kata aku yang susah hati?

Haii... apalaa bengapnya penjilat2 Anwar nih.

Dah, pi jilat Anwar tuh. Tapi jaga2, nanti dia ajak lu Suka Sama Suka.

Anonymous said...

tak payah la cakap panjang2 nuar oii. Yanag penting liwat tetap liwat. Apa Masalah??

Anonymous said...

Lepas bebas nii.. mesti cari lubang taik lagii..giann dowh guna lubang taik jijah je larr

Anonymous said...

ANON
January 10, 2012 9:56 AM

BODOH LA KO SIAL.... SAIFUL TU BERANI KERANA BENAR... BERANI SUMPAH... ORANG YG HAMPA SANJUNG TU PENAKUT SEBAB SALAH...XBERANI NAK SUMPAH.... P MAMPOIH LA HAMPA PUAK2 PKR... TAMBAH2 ANWAR PELIWAT TU...

Anonymous said...

etu anuar ha manyak bagut punye olang...smahyang mcm olang cina tunduk2...olang chena mahti lia pung tunduk2 sama meh..mahyen mcm olang chena etu chena dol lia hantam..keleja mahcang olang chena manyak kuat hantam olang depang blkang ohhh...lia manyak rumah..kaya mahcang olang chena...smam lata sama lasa mahcang negeli chena...kita musti sokong punyer....

Anonymous said...

hakkk tuihhh. pegi mampos la gaGAP