Wednesday, January 4, 2012

LIWAT : SILAP ANWAR DI MANA ?

antara silap besar anwar adalah memilih dr brian macdonald sebagai pakar DNAnya.

dr brian macdonald itu hanyalah seorang konsultan molekular genetisis, dan bukannya pakar DNA.

kelayakan dan pengetahuan pakar (dari segi ilmu DNA) yang dibawa oleh anwar itu sudah jauh ketinggalan .

dek kerana kekurangan dan ketinggalan dalam ilmu DNA, dr brian macdonald telah ditumpaskan dengan mudah oleh pendakwaraya.

dr brian macdonald pakar DNA anwar itu umpama pakar dalam perisian komputer pentium 2, sedangkan dunia sedang menggunakan teknologi android.

itulah silap anwar dan karpal dalam mahkamah.

bila dr brian kantoikan anwar ?
bila dia kata aku takde sijil formal dalam bidang itu !

50 comments:

Anonymous said...

SAYA SANGAT SUKA KOMEN INI. SEMUGA DENGAN HUJJAH INI, AL-JUBURI AKAN TERKAPAI-KAPAI DAN TENGGELAM KELEMASAN. KEMUDIAN ITU, KITA BACAKAN TALQIN UNTUKNYA.

Anonymous said...

saya pun suka banget...
moga berjaya lah hendak nya ke sg buloh....

ah-lipas said...

yesssss..peliwat agama bangsa & negara..!! Ini Kepala Bapak patut dihapuskn..

Anonymous said...

Marilah kita semua menjadi manusia yang bertanggungjawab , jujur dan amanah.

Anonymous said...

tah yer tah tidak kenyataan dr post ni.. yg aku dgr jabatan kimia yg membuat analisis DNA tu yg xde sijil.. mana satu yg betul??


meh sini aku sambung sikit dr kenyataan peguamcara datuk yusuf

Beliau kemudian bertanya sama ada pada tahun 2002 Dr McDonald dikehendaki untuk menghadiri mana-mana program peperiksaan.

McDonald menjawap tidak ada sebarang pensijilan formal dalam bidang itu.

Katanya, beliau adalah penilai makmal forensik bertauliah NATA bagi pensijilan ISO 17025.

Yusof terus mempertikaikan kelayakan Dr McDonald dan menegaskan bahawa kelayakan McDonald yang diperolehi pada tahun 1992 adalah usang kerana perkembangan pesat dalam dalam bidang tarikh berkenaan.

McDonald mengakui bahawa beliau dia tidak menghadiri kursus ujian DNA forensik sejak lulus peperiksaannya.

dr brian mcdonald sodomy llYusof: Adakah anda pernah dilatih secara rasmi? Untuk mentafsir, menganalisis?

McDonald: Saya dilatih secara sah sebagai seorang saintis.

Yusof: Adakah anda melatih orang?

McDonald: Ya, dalam semua bidang termasuk tafsiran.

Yusof bertanya bagaimana McDonald telah memperoleh kepakaran dan pengalamannya dan Dr Mc Donald menjawap melalui kerja-kerja yang dijalankannya, melakukan ujian serta analisis.

Yusof: Bilakah kali terakhir anda menjalankan ujian DNA?

McDonald menjelaskan bahawa pada tahun 2004, "Saya telah menjalankan sebahagian daripada ujian berkenaan. Tugas itu kini dilakukan oleh robot. Saya seorang saintis kanan dan perkara itu dilakukan oleh orang bawahan dan robot."


so.... DR mcdonald ni dh dapat pensijilan ISO..dan australia dh pakai robot pon tuk test DNA...peguam bangang tu siap cakap teknologi skang dh maju..tp adkh malayisa dh guna robot juga tuk ujian DNA? y rakyat tahu...doktor2 y dianggap pakat kat mesia tu dh dijadikan robot tuk ikut telunjuk orng lain..bukan guna robot..tp jd robot...muahahahkkk.

Anonymous said...

Di Anu nya.

Anonymous said...

peguam pakar malaysia bila berhujah di mahkamah.. hebat gler

ni contohnya http://www.youtube.com/watch?v=0ffbSgUy_1E

ANWAR EJEN YAHUDI said...

Apabila memanggil saksi pembelaan dan di war warkan pula bahawa saksi itu seorang yg pakar dlm bidang DNA, lebih pakar dari pakar HKL yg mmg direct tugasnya dgn bidang DNA tesebut,

Kemudian saksi itu didapati tiada kelayakan atau tidak credible atau kata-katanya adalah jauh tidak relevan bebanding pakar HKL,

Maknanya,

Ertinya,

Anwar SANGAT terdesak waima yg TIDAK BERKELAYAKAN pun boley la..

Asalkan bunyik mcm bagus.

Itu la letaknya kebongokkan anwar dan keparat sink.

Si keparat sink pulak sepatutnya ada seorang peguambela yg sudah hilang kelayakan sbb dia lah yg memberitahu bahawa anwar seorang peliwat.

Anonymous said...

Inilah dia tahap pemikiran rendah penyokong UMNU.

Kesilapan Anwar sebenarnya ialah kerana termasuk perangkap seks UMNU dan meliwat Saifool.

Lelaki jambu macam Saifool kalau bagi kat nabi PAS Nik Ajis pun boleh kecundang beb! Inikan pulak Imam Mahadi PKR.

Pakai otaklah sikit UMNU!!!

Kalau takde konspirasi oleh kerajaan zalim BEEND takkan Anwar masukkan zakar bengkoknya ke dalam dubur seorang lelaki!!!!

ANWAR EJEN YAHUDI said...

Woi anon 745,

Jangan suka sangat. Tak kelakar pun..

Jangan buat buat lupa ye mahkamah Australia sendiri pun menolak kenyataan Old mcdonald in a farm dlm beberapa kes di mahkamah kangaroo. Ha...ni baru betul mahkamah kangaroo..australia kan ke negara kangaroo..

Thehehe

Anonymous said...

liwat. silap anwar hanyalah kerana dia memasukkan butuh bengkoknya kedalam kilang kunyit lelaki.kalau lubang kunyit kak wan jijah tidak mengapa selagi jijah relakan.tapi jijah tak rela sebab susah nak berak kot

Anonymous said...

silap anwar upah mcdonald... patutnye dia kena panggil david caruso dr csi miami tu... br la updated... muahahhaha

Anonymous said...

sikit lagi kak jat lak kita heret kemakamah,buat malu umno jer.

Anonymous said...

kalu pandai kene ade sijil ek.. kalu mcm tue aku rase pencacai bn yg kat sini semua xde sijil sbb xnampak pon yg pandai.. hahahaha

Abd Razak said...

anon 7.52

dah tau liwat tu haram kenapa mudah sangat masuk perangkap atau segaja suka meliwat?
contohnya seorang imam masuk perangkap dengan pelacur,salah siapa?
sapa suruh pi main pelacur kan zina tu berdosa?sam juga dengan anwar sapa suruh pi liwat saiful kalau dia benar2 taat kepada allah

Anonymous said...

robot tu besi, maka besi tidak boleh di jadikan bukti........
riwayat hj hadi presiden PAS

Anonymous said...

woi anon 7:54

ko tu pun jgn la suka sangat.nak cite pun bg la bukti.stakat sembang kosong mcm tu puak2 bee end jer yg percaya.kalo kena mahkamah tolak sekalipun mesti ader sebabnya.kena tgk gak aper sebabnye dulu.kte manusia ader otak perlu menilai dulu sebelum menerima.

to anon 7:50
tq.nice info.so funny..hahaha..
hopefully that lawyer are not same with this one..i cant believe 24years experience lawyer was so horrible.looks like court in the jungle.i believe its more worst than kangaroo court.. hahaha

Anonymous said...

Pencacai PR apa kurangnya cakap jer pandai tapi tak gunakan otak! Atok tua sontot pantat China Doll dikatakan lakonan UMNO. Bingai punya pencacai.

Anonymous said...

Peliwat, sontot pantat China Doll dan tutuh pantat bini orang dikatakan IMAM MAHADI. Lagi triple bingai.

Ms Pearl said...

GAP, terlalu busy I dua tiga menjak ni. Apa cerita terkini ni?

note: I memangtak pernah minat Anwar Ibrahim.

Anonymous said...

Gay atau homoseksual dikenal dengan istilah liwat. Imam Ibnu Qudamah mengatakan bahawa, telah sepakat (ijma’) seluruh ulama mengenai haramnya homoseksual (ajma’a ahlul ‘ilmi ‘ala tahrim al-liwat) [Ibnu Qudamah, Al-Mughni, 12/348].

Sabda Rasulullah SAW: “Allah melaknat siapa sahaja yang melakukan perbuatan kaum Nabi Lut, Allah melaknat siapa sahaja yang melakukan perbuatan kaum Nabi Lut, Allah melaknat siapa sahaja yang melakukan perbuatan kaum Nabi Lut” (Hadis riwayat Ahmad).

Hukuman untuk gay adalah hukuman mati dan tidak ada khilafiyah di antara para fuqaha’ termasuklah di antara para sahabat Nabi Muhammad SAW mengenainya. Ini seperti dinyatakan oleh Qadhi Iyadh dalam kitabnya Al-Syifa’.

Sabda Rasulullah SAW: “Siapa sahaja yang kalian dapati melakukan perbuatan kaum Nabi Lut (liwat), maka bunuhlah kedua-duanya (peliwat dan yang diliwat).” [HR Al-Khamsah, kecuali an-Nasa’i].

Namun, dalam pelaksanaan hukuman bunuh tersebut, para sahabat Rasulullah SAW berbeza pendapat mengenai tatacara (uslub) hukuman mati ke atas golongan gay ini.

Menurut Ali bin Thalib ra, kaum gay mesti dibakar dengan api hingga mati. Menurut Ibnu Abbas ra, mesti dicari bangunan yang paling tinggi di suatu tempat, lalu dihumbankan si gay tadi dengan kepala ke bawah dan setelah jatuh ke tanah, dilempari dengan batu.

Menurut Umar bin Al-Khattab r.a dan Usman bin Affan r.a, golongan gay dihukum mati dengan cara dihempapkan dinding tembok kepadanya hingga mati.

Meskipun para sahabat Rasulullah SAW berbeza pendapat tentang uslub pelaksanaan hukuman, namun semuanya sepakat bahawa golongan gay ini wajib dihukum mati. [Abdurrahman Al-Maliki, Nidzamul Uqubat, hal. 21].

Begitu seriusnya kes liwat ini. Oleh sebab itulah Islam melarang perbuatan itu. Banyak kemudaratan daripada amalan gay dan liwat ini. Ia boleh menghancurkan manusia sebagaimana yang berlaku di zaman kaum Nabi Lut a.s. Tidak mustahil ia boleh berlaku lagi sekarang.

Anonymous said...

Aku mana suka sgt. Tgk aku ketawa 3 harkat je..

Yg kau tu sampai terbelahak..

Thehehe

Anonymous said...

yeay!! Ada sekor keldai anwar sudah mengaku imam mahdi pkr meLIWAT!!!

Anonymous said...

kesian juga kat aljub ya, nak main sikit pun tak boleh. pasal tu la dia nak kebebasan sangat, bebas untuk menutuh sapa saja. semua orang boleh pasai apa dia tak boleh? kah kah kah.

Anonymous said...

TQ, 8.46pm. tq 4 the info. no wonder anwar, pkr, pas fall like domino. hukum karma.

Anonymous said...

Orang Melayu yang bermati-matian sokong Al-juburi memang akalnya tak bijak. Memang tidal bijak.
Akalnya kontot!

Al-juburi tak tak pandai. Dia tahu menyalak tapi isi kosong. Macam TIN KOSONG MILO. Dia pandai jual ubat di belakang masjid India je!

Anonymous said...

anon 7:50

mcm ni ke mahkamah malaysia.tak sangka betul aku.kalo aku jd lawyer pun rasanyer lg bagus dr yg ni.mintak tlg la pilih org yg betul2 layak jer.malu la malaysia mcm ni.hilang respek aku kat mahkamah msia.mcm mana video ni bole terlepas yer.mesti ader barua DAP dlm tu.tak sabar nak tunggu video anwar di mahkamah plak.harap2 ader la nanti

PemikirpolitikJerantut said...

Salam Gap, mohon pautkan blog sy disini, Blog Gap sudah lama sy pautkan. tq
http://pemikirpolitikjerantut.blogspot.com/

Anonymous said...

orang kalau takat belajo pengajian melayu ..tapi nak komen hal hal yang berkait dengan sains dan biologi ni

lebih baik hati hati..

takut salah cakap boleh menayangkan kebodohan diri dan menzahirkan kebangangan diri ...

tengok macam pak nuar ..

dia ingat dia pandai
ada ramai kengkawan yang pandai dan bijak bijak
yg dia rasa boleh tolong dia

akhirnya p cari pak mamat ni ...

tengok tengok kawannya tak cukup terrer nak patah hujah sains yg konon nya dia master ..

akhirnya makan diri ...las las mengaku diri tak berapa pandai ..

kan dah malu ..

Anonymous said...

Ya Allah, ya rabbul alamin....

Laknatlah golongan pendusta & pendosa yang melampau batas yang Engkau telah tetapkan ,,,,,

Ya Allah ya al Rahman Ya al Rahim ...

Engkau selamatkan kami hamba2 mu yang dhaif & lali ini ..............

Ya Allah salamatkanlah kami dari fitnah kuffar & munafikin akhir zaman ini!

Aminx3 Ya Malikul Muluk ....

Anonymous said...

Senario perbicaraan kes tokoh2 politik Malaysia.

Mahkamah 'Sarkas' ......

Hakim 'awak' ...........

kah kah kah .. boleh ccaya ke?


orang2 percaya dgn berita2 media UBN .. pegawai2 belaan.... adalh jenis BANGAP .. heheheeh

Dot said...

anon 7:52 PM,

SADISNYA KAMU! HE HE HE....

Anonymous said...

MASYALLAH..KAU ORG NIE SEMUA TAK PUAS2 LAGI MEMAKI ANWAR..KENAPA ANWAR JER JADI SASARAN..KOMEN2 KAU ORG NI SEMUA PENOH DENDAM..
HANYA ORG2 YG TERLALU DENDAM SAJA YG MEMAKI..TAK TAKUT DOSA LANGSUNG..AKU DPT MENEKA SAPER YG DENDAM SGT NI..MADEY KER..RAHIM THAMBY KER..ESKEY KER..UMI HAFILDA KER..SEBAB KOMEN KAU ORG MENUNJUKKAN DENDAM YG AMAT SANGAT..
BAGI AKU RAKYAT M'SIA BIASA NIE..ANWAR TAK ADA KAUT HARTA RAKYAT PUN..KALAU ORG UMNO KAUT HARTA RAKYAT PUN..KAMI TAK MAKI MCM NI SEKALI..KAU ORG BENCI..MAKI..SGT2 NI SEBAB DENDAM KAN..BERTAUBAT LA SEBELUM TERLAMBAT TERUTAMA GAP..NOK..ANACONDA..

Anonymous said...

Silapnya, bila dah terlepas dari penjara, bawa2lah bertaubat dan tak berjubur lagi.
Dah berjubur lagi taknak mengaku, nak heret rakyat yg tak berdosa MEMBELA pembuat DOSA.
Apa punya jahat lar hang ni DS JUBOG?

Anonymous said...

anon 7.52pm.
Hang ni gila BABI ker?

Anonymous said...

Saya simpati dan kasihan pada Pak Sheh, tersilap pilih kawan.
Masa beliau jadi TPM gah satu MALAYA juak2nya menyokong.
Semasa beliau SUSAH begini, ramai yg dah lari tinggalkannya, dah lupa jasa2nya.
Yg tinggal hanya YB Azmin, Saifuddin dan segelintir yg masih setia.
Resam Dunia, masa ada kuasa ramai yg mengaku sedara mara atau kawan baik.
Dah kena mcm ni abis lari macam BEROK .
Sabarlah Pak Sheh, Allah bersama orang2 yg sabar.

Anonymous said...

bukti fakta dan nyata.. yang komen menutuh al jub ramai...atas pagar kurang...yg herannya ader jugak yg menjilat al jub....korang memang pakai kepala lutut berfikirlah...

korang kecewa kot ajaran al jub terencat!!!realiti dunia.korang
tak dapat rasa..macam al jub nak bawa dan realisisasikan..hehehehe

tenguklah aper dorang nak...LBGT,freedom,demons.. dorang sokong!!!

bodohhhhhhhhh..........

Anonymous said...

Tahniah gap. enam bulan dulu kukenali blogmu cuma beberapa ramai ja yang membacanya tapi kini setiap kali ku buka blog ini dan melebihi seratus pengunjung tiap minit. semoga perjuanganmu tak sia sia.

Anonymous said...

halo anon 1.37...

kambing dan lembupun boleh larilah...tak sanggup di jubo...
nak sedap sendiri menjubo...jgnlah
pula ajak kengkawan...tak sanggup tau!!! jambu dia jer jadi mangsa

Anonymous said...

ramai-ramai pakar DNA kat US dan europe....negara kanggaru jugak
ya tuan sheih cari...cehhh...harta
tak abis makan...

itu jer yg mampu upah ker!!??

silap beso!!

Anonymous said...

akhirnya inilah padahnya kalau suka lubang taik. pulak tu lubang taik org jantan yg dia suka....heeeeeeee geli geleman, busuk....

Anonymous said...

selamat jalan anwar

Anonymous said...

lubang kencing pun di suka jga. mcm tu ke nak jadi pm. nanti semua lubang dia tutuhnya. rosak rosak

Anonymous said...

anwar bucuk punye olang..kekekekeke

Anonymous said...

bagi mereka yg komen ligat `membela' hj anwar aljuburi...aku harap satu hari nanti kalau jubur korang kena tibai dengan hj anwar...korang jangan plak kata pakar dna msia kena beli pulak....masa korang tahulah berapa bengkok kote hj anwar....hahahaha

Anonymous said...

Sebelum masuk Buluh Inn....Moga2 ditunjukkan azab dunia... tukar jadi babi ker....

Anonymous said...

anon 12:52 AM

hanya saipol sorang jer yg rela diliwat anwar.dengan anwar pun dia tak mampu nak lawan.muka jambu.silap2 gay.

bang nuar, cptla sontot buntut saipol ni.argh argh..

Anonymous said...

anon 12:52 AM
aku lebih rela kena liwat drpd kena C4.sbb tu aku sokong BN.hahaha

Anonymous said...

Fitnah Liwat Anwar II

Mengapa bahan bukti dari doktor pusrawi tak boleh dipakai?

Mengapa pengadilan secara syariah tidak mahu digunakan?

Mengapa JAWI tolak pendakwaan untuk HUKUM QAZAF bagi penuduh zina/liwat?

ADILKAH PROSES PENGHAKIMAN MALAYSIA HARI INI?

Berani BERSUMPAHKAH bahawa PENGHAKIMAN MAHKAMAH YANG DIKAITKAN DENGAN POLITIK tidak dipengaruhi oleh UMNO/AGEN2 UMNO/BN?

Banyak keraguan proses mahkamah & penghakiman ... walau apa2 bentuk hukuman yang akan dikenakan terhadap ANWAR!

Sistem Kehakiman perlu diperkemas mengikut Separation Of Power melalui PRU13- tolak UMNO/BN!

Anonymous said...

Aku, KALAU TAK BUAT KESALAHAN TETAPI JIKA DITUDUH SEHINGGA MENGAIBKAN.
DIDEPAN KAABAH PUN BERANI KU BERSUMPAH.
Berani kerana benar.
Berani kerana benar.
Berani kerana BENAR .
TAKUT KERANA SALAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH